quote:
Yeah Babyquote:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:22 schreef versabommie het volgende:
Sorry mensen, ben wat traag.. zit te cammen met Renate en ze was net aan het squirten
Nou maak je me toch wel nieuwsgierig....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw als jij eens wist wie mijn vrouw is
Maar ik was dan ook aan het squirten! ik had heul geen tijdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:24 schreef versabommie het volgende:
vrouwen en topics openen!
en roarrrrrr
[..]
Nope, maar jij kent ze wel goedquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou maak je me toch wel nieuwsgierig....
Van de Madcrew???
Oe!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Maar ik was dan ook aan het squirten! ik had heul geen tijd
Ik wilde wel ,maar jij was snellerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:24 schreef versabommie het volgende:
vrouwen en topics openen!
en roarrrrrr
[..]
Degene die sluit doet openen, maar Renate zit met d'r broek op d'r knietjes voor de cam dus heb ik het maar even gedaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik wilde wel ,maar jij was sneller
quote:Groot tsunami-alarm veroorzaakt veel paniek
Aan de kusten N-Holland en de wadden eilanden zijn duizenden mensen op de vlucht geslagen na een tsunami-alarm.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:29 schreef Toverheks het volgende:
viel me mee dat renate niet een nieuwe topic opende, weet nog in de bunkertijd hahaha ze wist niet hoe gauw ze moest *hollen*....wel opletten he renate, straks mag jij weer een keer.
Tja, dat is nu eenmaal wat je tegenkomt. Dat kan je mij nauwelijks kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat een eigendunk dat je denkt het rellen verbeterd te hebben.Je praat alleen maar over soppers..
Daar is meer voor nodig dan Bommie in z'n lederhosenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
girlpower, je laat je echt niet onder tafel lullen he pearlbitch
Ik doe commercials voor Tena-Lady en heb ondanks een fotoshoot voor de Geestelijke Gezondheidszorg gehad Tevens een winkel voor badkamers geopend Nee alleen een ervaring rijkerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
hey renate ,heb jij nog leuke schnabbels overgehouden aan het hele bunkergebeuren ? hang jij bv nog wel eens ergens in een paal ,of open je winkels of zoiets ?
De Wii is gaavvvv!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:32 schreef versabommie het volgende:
Morgen super nerdy met de kinderen beatle nummers zingen en drummen en gitaren... zo lache, kinderen zo jong die nu al beatleliedjes kunnen zingen!
[ afbeelding ]
En nee, ik heb niet zo'n pauper-wii.. alles op de ps3!
Joh wanabee pot, je probeert al jaren in mijn hose te komen !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar is meer voor nodig dan Bommie in z'n lederhosen
OMFG!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik doe commercials voor Tena-Lady en heb ondanks een fotoshoot voor de Geestelijke Gezondheidszorg gehad Tevens een winkel voor badkamers geopend Nee alleen een ervaring rijker
stoppen met roken lukte helaas niet dat is tot nu toe misluktquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:34 schreef mevrouwdebok het volgende:
en ben je al gestopt met roken ( je had het beloofd !! )
Dus wat je tegenkomt is een sopper..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, dat is nu eenmaal wat je tegenkomt. Dat kan je mij nauwelijks kwalijk nemen.
Ik moest een beetje overgeven in mijn mond... gefeliciteerd!quote:
ja ik ben je niet vergeten hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:31 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
idd ik ging als een dolle steeds weer een nieuwe openen ik had de smaak te pakken
Ik begrijp waarom ze je hebben gevraagd..Ze wilden je die ervaring graag laten belevenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik doe commercials voor Tena-Lady en heb ondanks een fotoshoot voor de Geestelijke Gezondheidszorg gehad Tevens een winkel voor badkamers geopend Nee alleen een ervaring rijker
is moeilijk he, moet echt die knop omgaan,zat er maar zoeen knop op je kop,druk stoppen en t lukt:(quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
stoppen met roken lukte helaas niet dat is tot nu toe mislukt
hahahahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar is meer voor nodig dan Bommie in z'n lederhosen
Ik doe vrijwilligerswerk met ouderen. heb van de zomer heel kort bij V&d gewerkt maar dat was niet echt een succesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik ben je niet vergeten hooren je doet weer vrijwilligerswerk las ik, in welke branche.
en dit is een serieuze vraag hoor
Inderdaad moet die knop nog zien te vindenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:39 schreef san39 het volgende:
[..]
is moeilijk he, moet echt die knop omgaan,zat er maar zoeen knop op je kop,druk stoppen en t lukt:(
k rook ook nog steeds,enne is en blijft kut en moeilijk om te stoppen.![]()
En nog geen siertegel kunnen herkennen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben vroeger tegelzetter geweest, klodder
oke, leuk dan met die oudjes lijkt me, ook zwaar maar als jij je daar prettig bij voelt gewoon lekker doen, maar wil je niet eens betaald werk gaan doen of studeer je nog.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk met ouderen. heb van de zomer heel kort bij V&d gewerkt maar dat was niet echt een succes
Misschien als je 200% minder typo's maakt, je dan het zelfvertrouwen hebt om wel te kunnen stoppen ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:39 schreef san39 het volgende:
[..]
is moeilijk he, moet echt die knop omgaan,zat er maar zoeen knop op je kop,druk stoppen en t lukt:(
k rook ook nog steeds,enne is en blijft kut en moeilijk om te stoppen.![]()
Je kunt lang en breed lullen, ik ken je een beetje en weet dat je je nu kapot zit te peinzen wie mijn vrouw isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En nog geen siertegel kunnen herkennen?
Ben blij dat ik jou nooit mijn siertuintje heb laten bestraten..![]()
wtf zijn typos enne k was even met renate aan t praten hoor,thank youquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien als je 200% minder typo's maakt, je dan het zelfvertrouwen hebt om wel te kunnen stoppen ?
Je bent op een forum, alles wat je post is toegankelijk voor anderen. Als je een privé gesprek wil met renate dan bel je haar maar op 0900-nattedoos !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:43 schreef san39 het volgende:
[..]
wtf zijn typos enne k was even met renate aan t praten hoor,thank you
Ik wil dat in de toekomst zeker gaan doen.. ik zit een beetje in de -ik weet niet wat ik wil-fase ook qua studie ben herstellende van een burnoutquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, leuk dan met die oudjes lijkt me, ook zwaar maar als jij je daar prettig bij voelt gewoon lekker doen, maar wil je niet eens betaald werk gaan doen of studeer je nog.
dat je zo kinderlijk typt, je zit nu op FOK en niet op het sesamstraat forumquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:43 schreef san39 het volgende:
[..]
wtf zijn typos enne k was even met renate aan t praten hoor,thank you
Neen! Driewerf Neen! Ik ken die tuinpaklaaf al jaren en ze heeft haar kans gehadquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:44 schreef Toverheks het volgende:
ik merk er bloeit iets moois tussen pearlbitch en versabommie of zie ik dat verkeerd zo laat op de avond
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je bent op een forum, alles wat je post is toegankelijk voor anderen. Als je een privé gesprek wil met renate dan bel je haar maar op 0900-nattedoos !
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat je zo kinderlijk typt, je zit nu op FOK en niet op het sesamstraat forum
nou al een burn out??? hoe oud ben je wat heb je daarvoor allemaal gedaan dat je een burn out oploopt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:45 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik wil dat in de toekomst zeker gaan doen.. ik zit een beetje in de -ik weet niet wat ik wil-fase ook qua studie ben herstellende van een burnout
ohhhhhhhh ik snap het al, ze heeft je afgewezen, ja een blauwtje lopen is nooit leuk hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen! Driewerf Neen! Ik ken die tuinpaklaaf al jaren en ze heeft haar kans gehad![]()
nee jullie typen lekker volwassenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat je zo kinderlijk typt, je zit nu op FOK en niet op het sesamstraat forum
nimmerrrrrrrrrr deze likkende medussa heeft altijd bot gevangen !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhh ik snap het al, ze heeft je afgewezen, ja een blauwtje lopen is nooit leuk he
Echt niet.. Kees is briljant. Zelden iemand gezien die ad remmer is dan hij.quote:
niet goed? doeiiiiiiiiiiiiii!quote:
hij had de reactiesnelheid van een bejaarde wiens rollator was afgekaapt!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Echt niet.. Kees is briljant. Zelden iemand gezien die ad remmer is dan hij.
Die burnout kwam niet door het werken maar door zaken in de privesfeer die zijn gelukkig nu opgelost maar dat is/was de oorzaak ervan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou al een burn out??? hoe oud ben je wat heb je daarvoor allemaal gedaan dat je een burn out oploopt.
En je favo standje is ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:49 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Die burnout kwam niet door het werken maar door zaken in de privesfeer die zijn gelukkig nu opgelost maar dat is/was de oorzaak ervan.
nou sorry san, maar wat jij typt en dan expres fouten maken en dat zo kinderachtig nee dit is FOK en geen kinderforum of wat dan ook gewoon dat iedereen het begrijpt en we niet steeds moeten uitvogelen van wat jij nu precies bedoelt.quote:
oke maar hoop dat je weer lekker in je velletje zit, en jaag je dromen na.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:49 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Die burnout kwam niet door het werken maar door zaken in de privesfeer die zijn gelukkig nu opgelost maar dat is/was de oorzaak ervan.
Zeker wetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar hoop dat je weer lekker in je velletje zit, en jaag je dromen na.
en knieen ?quote:
HEIR HEIR! ( oude inside joke)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou sorry san, maar wat jij typt en dan expres fouten maken en dat zo kinderachtig nee dit is FOK en geen kinderforum of wat dan ook gewoon dat iedereen het begrijpt en we niet steeds moeten uitvogelen van wat jij nu precies bedoelt.
je bent een new bee dus die helpen we altijd graag wegwijs he.
Ach houdt toch opquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou sorry san, maar wat jij typt en dan expres fouten maken en dat zo kinderachtig nee dit is FOK en geen kinderforum of wat dan ook gewoon dat iedereen het begrijpt en we niet steeds moeten uitvogelen van wat jij nu precies bedoelt.
wat de een iets duidelijker doet als de ander,maarre is prima hoor wie weet laters en anders doeiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wel even reëel blijven, ouwe... Als we primitief zouden moeten posten had ik wel een handje poep gegooid.. dit is een redelijk beschaafd forum en het is echt niet teveel gevraagd normaal in leesbare postings te reageren toch ?quote:
quote:jullie staan ik de weekend,
wat een nieuws zeg
het zal je maar gebeuren.
fijn dat je bekende nederlander bent.
zou er niet aan moeten denken om over over om te moeten letten.
ach mooiiiii waarom ophouden mag dat niet even gezegt worden??? er is er maar 1, onze gezamelijke vriendin die zo kan typen en je zag steeds meer dat ze haar naaapte met hun zinsopbouwen etc.etc.quote:
Idd. typt als een kindquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik je pm-en wie ze is?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Lieve mensjes, ik ga er een eind aan breien voor vandaag. De partner lonkt en aangezien een vrouwenk*t harder trekt dan tien paarden, zoals Bommie altijd zo fraai zegt, kan ik daar geen weerstand aan bieden...
Trustuh!!!!
slaap lekker en geef haar maar een dikke knufquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Lieve mensjes, ik ga er een eind aan breien voor vandaag. De partner lonkt en aangezien een vrouwenk*t harder trekt dan tien paarden, zoals Bommie altijd zo fraai zegt, kan ik daar geen weerstand aan bieden...
Trustuh!!!!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Trustuh!!!!
gelijk heb jequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Trustuh!!!!
san het is toch niet de bedoeling dat je alweer weggaat he, maar ik denk en dacht komop zeg doe ff normaal zo typen is verre van humor, je kan toch gewoon meebeppen maar op een normale manier, en dat ken je want in het verleden deed je nooit zo kinderachtig typen dat is echt van het laatste jaar en niemand kan aan HAAR tippen die altijd zo typte.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:55 schreef san39 het volgende:
[..]
wat de een iets duidelijker doet als de ander,maarre is prima hoor wie weet laters en anders doeiiiiiiiii
waarschijnlijk hebben jullie een ander soort humor dan ik,ook dat kan he
je hebt gelijk ,daarom mijn reactie..deja vu heb ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel even reëel blijven, ouwe... Als we primitief zouden moeten posten had ik wel een handje poep gegooid.. dit is een redelijk beschaafd forum en het is echt niet teveel gevraagd normaal in leesbare postings te reageren toch ?
Op je handen? Dat helpt wel bij het stoppen met roken, dat wel. Maar verder....???quote:
zat gewoon een scoop in !quote:
is allemaal huub zijn schuld.............quote:
Ik ook niet zo bar meer. De ene mag het wel over "van achter genomen worden" hebben. En toen ik dat even liet vallen, kreeg ik meteen op mijn kop. Waar ik het wel niet allemaal over had? En toen waren TB en ik gewoon lekker aan het babbelen over een bepaald onderwerp... Durf het niet te zeggen, want dan word ik weer meteen terug"gefloten",,,_O-quote:
Ja dat is Nederlandsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach mooiiiii waarom ophouden mag dat niet even gezegt worden??? er is er maar 1, onze gezamelijke vriendin die zo kan typen en je zag steeds meer dat ze haar naaapte met hun zinsopbouwen etc.etc.
maar je moet me toch gelijk geven he, al is het maar een klein beetjequote:
Huubke ligt toch al wel op bed?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:07 schreef Toverheks het volgende:
dus HUUB kom er maar in, geef ff korte beschrijving van het afgelopen weekend, het liefst natuurlijk vunzigge dingen meisjes misschien dat je wat met eric stiekum begonnen bent maar zeg ff.....wat heb je het afgelopen weekend gedaan.........
Roken doe je met je mond hoor,niet met je handenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:01 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Op je handen? Dat helpt wel bij het stoppen met roken, dat wel. Maar verder....???
Je zult hem toch eerst in je mond moeten krijgen, niet dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Roken doe je met je mond hoor,niet met je handen
staat m,n wereld dan letterlijk op z'n kopquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:01 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Op je handen? Dat helpt wel bij het stoppen met roken, dat wel. Maar verder....???
Laten we nieuwe Fokkertjes koesteren,,hoop gezelligheid of wat dan ook ..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar je moet me toch gelijk geven he, al is het maar een klein beetjedoe maar, schaam je niet zeg gewoon JA je hebt wel beetje gelijk.
wie zal het zeggen, en in welk bed?? ja je weet het nooit...........quote:
een vrouw heeft nog ergens iets zitten waar ze een peuk mee kan roken, echt waar hoor mooiiiiiquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Roken doe je met je mond hoor,niet met je handen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een vrouw heeft nog ergens iets zitten waar ze een peuk mee kan roken, echt waar hoor mooiiiii
Zeker weten!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een vrouw heeft nog ergens iets zitten waar ze een peuk mee kan roken, echt waar hoor mooiiiii
Tussen oeverloos "gezwam" over sex en een vluchtige opmerking zit het verschil..denk ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:06 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Ik ook niet zo bar meer. De ene mag het wel over "van achter genomen worden" hebben. En toen ik dat even liet vallen, kreeg ik meteen op mijn kop. Waar ik het wel niet allemaal over had? En toen waren TB en ik gewoon lekker aan het babbelen over een bepaald onderwerp... Durf het niet te zeggen, want dan word ik weer meteen terug"gefloten",,,_O-
Jij misschien,ik niet.Tussen kunnen roken en willen roken zit een groot verschil.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
That's true. Maar dat was het probleem niet zo. Meer het onderwerp. Geeft niks. Ben wat voorzichtiger. Minder choquerend.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tussen oeverloos "gezwam" over sex en een vluchtige opmerking zit het verschil..denk ik![]()
nou je moet wel steeds ff naar beneden kijken, voor je het weet verbrand je zo een lipje he, en dat gaat dan pijn doen als je moet plassen , dan moet je weer naar de dokter, het laten zien en ja dan komt de vraag van de dokter, mevrouwtje toch wat een grote brandblaar, hoe komt u daar nu aan???? ja je kan zeggen pannetje vet uit de klauwen laten vallen, maar je weet, een dokter is ook niet van gisteren dus die trapt daar echt niet inquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:13 schreef Diamonds het volgende:
Is toch anders. Lijkt me niet, dat je daar verslaafd aan kunt raken, Toverheks...
choqueren is niet erg op z'n tijd ,drammen wel,door veel mensen ,incloude me soms .valt wel mee tegenwoordig vind ikzelfquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:15 schreef Diamonds het volgende:
[..]
That's true. Maar dat was het probleem niet zo. Meer het onderwerp. Geeft niks. Ben wat voorzichtiger. Minder choquerend.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou je moet wel steeds ff naar beneden kijken, voor je het weet verbrand je zo een lipje he, en dat gaat dan pijn doen als je moet plassen , dan moet je weer naar de dokter, het laten zien en ja dan komt de vraag van de dokter, mevrouwtje toch wat een grote brandblaar, hoe komt u daar nu aan???? ja je kan zeggen pannetje vet uit de klauwen laten vallen, maar je weet, een dokter is ook niet van gisteren dus die trapt daar echt niet in
Lekker slapen meisje. Succes met moeders.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
choquerend is niet erg op z'n tijd ,drammen wel,door veel mensen ,incloude me..Trusteh ik ga ervandeur..morgen met moeders naar ziekenhuis,,bey bey
soms komt er best een pittege discussie op gang hoor echt waar, 3 a 5 posten en dan is de discussie weer afgelopenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:17 schreef Diamonds het volgende:
En over oeverloos zwammen zal ik maar niet beginnen. Dat gebeurt volgens mij al zo'n topic of 6. Geeft niks hoor, kan ik wel tegen. Ik benniet zo flauw.
nee, ontharen moet je gewoon met veetgel doen, ruikt ook zo lekker fris bah echt die geur alleen al, een vriendin van mij zet er altijd zo een gasbrandertje op, klein vlammetje hoor wel oppassen dan dat je alle haartjes in 1 keer verschroeit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:20 schreef Diamonds het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heerlijke fantasie heb jij. Is wel gemakkelijk ontharen zo hé! Dat weer wel natuurlijk. Scheelt een hoop onhandig werk. Dat ik daar nou niet eerder op gekomen ben in al die jaren dat ik rook.
![]()
slaap lekker meisquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:20 schreef Bunker-Renate het volgende:
zo mensen ik ga naar m,n mandje,het was weer gezellig voor vandaag, weltrusten lieve mensen
en sterkte morgen met je moeder mooiiii
Over wie moet ie stappen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
soms komt er best een pittege discussie op gang hoor echt waar, 3 a 5 posten en dan is de discussie weer afgelopen![]()
daarom mijn laatste oproep aan Huub, jongen kom er maar in, 1 klein vet roddeltje en half FOK staat weer op zijn kop........
je kan ut huub, echt stap over die gene heen en gooi wat in de groep ( stel je voor dat dit topic moet sluiten Huub, wat dan, dan verdwijn je uit de belangstelling en al jou fans zitten dan jou eigen weblog te besmeuren)
Bedankt Renatequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:20 schreef Bunker-Renate het volgende:
zo mensen ik ga naar m,n mandje,het was weer gezellig voor vandaag, weltrusten lieve mensen
en sterkte morgen met je moeder mooiiii
Kan je net zo goed laseren. Dat doet ook lekker zeer daar!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, ontharen moet je gewoon met veetgel doen, ruikt ook zo lekker fris bah echt die geur alleen al, een vriendin van mij zet er altijd zo een gasbrandertje op, klein vlammetje hoor wel oppassen dan dat je alle haartjes in 1 keer verschroeit.
Gène toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:26 schreef Toverheks het volgende:
gene ja hoe zeg je dat gewoon gene huh snap het zelf nu niet meer, zo schrijf je dat toch gene??? nee of ja
ja of met een pincet lekker trekken ohhh moet er niet aan denken lijkt me echt zeer doen hoor, ik hou het wel bij een sigaret, en heb ik haast doe ik er 7 tegelijk...........ja tijd is geld hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:26 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Kan je net zo goed laseren. Dat doet ook lekker zeer daar!!!
tot morgen en doe de groetjes aan je mannetjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ook bedankt Diamonds en Toverheks,,see you morgen..
ja had ik het toch goed.................alleen ik weet niet hoe ik zo een streepje moet zetten hahha dat was het dus had ik het toch goed en je snapte me dus wel.quote:
Met een pincet gaat het helemaal mis. Brrrr.... auw auw...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja of met een pincet lekker trekken ohhh moet er niet aan denken lijkt me echt zeer doen hoor, ik hou het wel bij een sigaret, en heb ik haast doe ik er 7 tegelijk...........ja tijd is geld he
Alle tekentjes boven de letters en cijfers zijn heel eenvoudig te typen. Je typt op het teken dat je er boven wilt hebben en direct daarna (dus zonder spatie) de letter en dan wordt de combi vanzelf gemaakt. Isse simpel toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja had ik het toch goed.................alleen ik weet niet hoe ik zo een streepje moet zetten hahha dat was het dus had ik het toch goed en je snapte me dus wel.
geen van beiden kan niet slapenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:36 schreef Diamonds het volgende:
Nieuwe geheimtaal, Peeet? Of borreltje te veel op?
Wordt al dagen gevraagd om nieuws, maar niemand heeft nieuws... Vervelend, maar ja. Je doet er niets aan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:43 schreef peeet1 het volgende:
[..]
geen van beiden kan niet slapen
maar ik weet niet waar ik ben dit is toch het nieuws topic bb, cbml , tbo en dgk'ers in de media
Misschien dat het dan eens doordringt dat al die rlsoapies nieuws waren tijdens een programma maar nu slechts gewone mensen met een gewoon leven waar ze niet meer elke dag mee in het nieuws hoeven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:50 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Wordt al dagen gevraagd om nieuws, maar niemand heeft nieuws... Vervelend, maar ja. Je doet er niets aan.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:06 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Ik ook niet zo bar meer. De ene mag het wel over "van achter genomen worden" hebben. En toen ik dat even liet vallen, kreeg ik meteen op mijn kop. Waar ik het wel niet allemaal over had? En toen waren TB en ik gewoon lekker aan het babbelen over een bepaald onderwerp... Durf het niet te zeggen, want dan word ik weer meteen terug"gefloten",,,_O-
Haha, dankzij jou gebruik ik het woord huilie te pas en te onpas... Word er zelf bijna een huilie vanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, er waren toen huilies aanwezig. Ik heb er zelfs een ban aan overgehouden.
![]()
Ik heb mezelf een keer opgeofferd voor de grijze massa.
![]()
Wat een uitgebreide tvp.![]()
+equote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:02 schreef jeweltje het volgende:
Kan clair niet komen fokken??? ff uitnodigen via hyves????????????????????????????
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:01 schreef Suikeroom het volgende:
ik snap niks meer van dit topic
Ben het in grote lijnen helemaal met Versabommie eensch!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien dat het dan eens doordringt dat al die rlsoapies nieuws waren tijdens een programma maar nu slechts gewone mensen met een gewoon leven waar ze niet meer elke dag mee in het nieuws hoeven.
Het gros hier klampt zich vast aan een strohalm van gebakken lucht. Er is geen nieuws over Huub omdat DGK acteur Huub niet meer bestaat en nieuws over de koffiemedewerkert van Talpa gewoonweg niet interessant is. Er is geen nieuws over Renate omdat deze nu niet meer in de spotlghts staat en nu niet meer dan een gewone forumnymf is. Er is geen nieuws over BB Ruud omdat de BB Ruud niet meer bestaat.
Wor nou eens een keer wakker mensen!
wie is Renate? en er is wel degelijk nieuws over Huub, party telegraaf, rtl boulevard etc.. en Jaap komt binnenkort weer terug, dus het houdt nooit op! hoe graag jij het ook zou willen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien dat het dan eens doordringt dat al die rlsoapies nieuws waren tijdens een programma maar nu slechts gewone mensen met een gewoon leven waar ze niet meer elke dag mee in het nieuws hoeven.
Het gros hier klampt zich vast aan een strohalm van gebakken lucht. Er is geen nieuws over Huub omdat DGK acteur Huub niet meer bestaat en nieuws over de koffiemedewerkert van Talpa gewoonweg niet interessant is. Er is geen nieuws over Renate omdat deze nu niet meer in de spotlghts staat en nu niet meer dan een gewone forumnymf is. Er is geen nieuws over BB Ruud omdat de BB Ruud niet meer bestaat.
Omdat? Ik heb dat woord sinds kort in gebruik omdat ik niet zo snel iemand een huilie vind, maar ik moet zeggen ik begin bij sommige mensen het gevoel wel te krijgen. Maar soms is het natuurlijk niet zo bedoeld als het klinkt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:45 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Haha, dankzij jou gebruik ik het woord huilie te pas en te onpas... Word er zelf bijna een huilie van
Ik ben het ook in niet grote lijnen met hem eens. I win.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:47 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Ben het in grote lijnen helemaal met Versabommie eensch!
Ex Bunkeraar een of ander figuur die voor een hoop irritatie zorgdequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:54 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wie is Renate? en er is wel degelijk nieuws over Huub, party telegraaf, rtl boulevard etc.. en Jaap komt binnenkort weer terug, dus het houdt nooit op! hoe graag jij het ook zou willen!
Nog niet. Maar wat niet is, kan nog komen toch?quote:
Feitelijk maakt het me niet uit waarom je het gebruikt, ik snap wat het betekend en ik neem nooit woorden van iemand over, vandaar dat ik het meld.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat? Ik heb dat woord sinds kort in gebruik omdat ik niet zo snel iemand een huilie vind, maar ik moet zeggen ik begin bij sommige mensen het gevoel wel te krijgen. Maar soms is het natuurlijk niet zo bedoeld als het klinkt.
Ach, forummen is ook niet zo eenvoudig.![]()
oh ok, ik heb dat niet gevolgd.. mensen opdrachtjes laten doen in een donker hok, the fuck?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:17 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ex Bunkeraar een of ander figuur die voor een hoop irritatie zorgde
Ik doe dat meestal ook niet, maar soms is het gegeven moment gewoon een begrip. Maar ik snap nu wat je bedoelt en zitten we (als ik je geloof, wat ik doe), wat dat betreft redelijk op hetzelfde spoor. Pfff... ik kan het nog wel volgen hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:50 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Feitelijk maakt het me niet uit waarom je het gebruikt, ik snap wat het betekend en ik neem nooit woorden van iemand over, vandaar dat ik het meld.
Dus om antwoord te geven op je vraag: Geen idee?
Nog niet, we moeten even wachten tot Hubert weer gaat stappen.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal ook niet, maar soms is het gegeven moment gewoon een begrip. Maar ik snap nu wat je bedoelt en zitten we (als ik je geloof, wat ik doe), wat dat betreft redelijk op hetzelfde spoor. Pfff... ik kan het nog wel volgen hoor.![]()
Soms is het echter wel moeilijk, Sommige woorden MOET je wel gebruiken... de leukste laatste die ik geleerd heb vind ik tvp.De leukste is Huubsopper.
![]()
Zolang jij hier blijft posten zijn zij nieuwsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je was er na het scheidingsnieuws als de kippen bij hier en hebt in je eentje zeven topics volgepost man.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:38 schreef versabommie het volgende:
Er is geen nieuws over Huub omdat DGK acteur Huub niet meer bestaat en nieuws over de koffiemedewerkert van Talpa gewoonweg niet interessant is.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Je was er na het scheidingsnieuws als de kippen bij hier en hebt in je eentje zeven topics volgepost man.
O...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
No fucking way Gertine, ik was vrij laat met topicverzieken dit keer!
Ach een scheiding komt nooit geplanned zeg maarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
[..]
O...
Maar wél heel hard en heftig!
En nu gaan we weer braaf zijn, een tijdje?
Het begon hier namelijk met de nodige inspanningen net weer een redelijk aangeharkt parkje te worden, zonder slowchat en ander geklier. En toen kwam Huub met zijn fucked up timing.![]()
Huub weet hoe ie een topic uit de slop moet halen, een echte showman die kleinequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
[..]
En toen kwam Huub met zijn fucked up timing.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |