abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73867993
En over oeverloos zwammen zal ik maar niet beginnen. Dat gebeurt volgens mij al zo'n topic of 6. Geeft niks hoor, kan ik wel tegen. Ik ben niet zo flauw.
Diamonds are a girls best friend, but love and respect are my priorities!
pi_73868031
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:15 schreef Diamonds het volgende:

[..]

That's true. Maar dat was het probleem niet zo. Meer het onderwerp. Geeft niks. Ben wat voorzichtiger. Minder choquerend.
choqueren is niet erg op z'n tijd ,drammen wel,door veel mensen ,incloude me soms .valt wel mee tegenwoordig vind ikzelf ..Trusteh ik ga ervandeur..morgen met moeders naar ziekenhuis,,bey bey
Love music!
pi_73868035
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:17 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou je moet wel steeds ff naar beneden kijken, voor je het weet verbrand je zo een lipje he, en dat gaat dan pijn doen als je moet plassen , dan moet je weer naar de dokter, het laten zien en ja dan komt de vraag van de dokter, mevrouwtje toch wat een grote brandblaar, hoe komt u daar nu aan???? ja je kan zeggen pannetje vet uit de klauwen laten vallen, maar je weet, een dokter is ook niet van gisteren dus die trapt daar echt niet in
Heerlijke fantasie heb jij. Is wel gemakkelijk ontharen zo hé! Dat weer wel natuurlijk. Scheelt een hoop onhandig werk. Dat ik daar nou niet eerder op gekomen ben in al die jaren dat ik rook.
pi_73868041
zo mensen ik ga naar m,n mandje, het was weer gezellig voor vandaag, weltrusten lieve mensen

en sterkte morgen met je moeder mooiiii
pi_73868059
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

choquerend is niet erg op z'n tijd ,drammen wel,door veel mensen ,incloude me..Trusteh ik ga ervandeur..morgen met moeders naar ziekenhuis,,bey bey
Lekker slapen meisje. Succes met moeders.
pi_73868065
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:17 schreef Diamonds het volgende:
En over oeverloos zwammen zal ik maar niet beginnen. Dat gebeurt volgens mij al zo'n topic of 6. Geeft niks hoor, kan ik wel tegen. Ik ben niet zo flauw.
soms komt er best een pittege discussie op gang hoor echt waar, 3 a 5 posten en dan is de discussie weer afgelopen

daarom mijn laatste oproep aan Huub, jongen kom er maar in, 1 klein vet roddeltje en half FOK staat weer op zijn kop........
je kan ut huub, echt stap over die gene heen en gooi wat in de groep ( stel je voor dat dit topic moet sluiten Huub, wat dan, dan verdwijn je uit de belangstelling en al jou fans zitten dan jou eigen weblog te besmeuren)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73868102
Bij ja. Ga maar weer lekker slapen allemaal. Heb ik effe tijd, gaat iedereen snurken!

Nee hoor, slaap lekker allemaal.
pi_73868113
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:20 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Heerlijke fantasie heb jij. Is wel gemakkelijk ontharen zo hé! Dat weer wel natuurlijk. Scheelt een hoop onhandig werk. Dat ik daar nou niet eerder op gekomen ben in al die jaren dat ik rook.
nee, ontharen moet je gewoon met veetgel doen, ruikt ook zo lekker fris bah echt die geur alleen al, een vriendin van mij zet er altijd zo een gasbrandertje op, klein vlammetje hoor wel oppassen dan dat je alle haartjes in 1 keer verschroeit.
pi_73868125
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:20 schreef Bunker-Renate het volgende:
zo mensen ik ga naar m,n mandje, het was weer gezellig voor vandaag, weltrusten lieve mensen

slaap lekker meis
pi_73868129
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:21 schreef Toverheks het volgende:

[..]

soms komt er best een pittege discussie op gang hoor echt waar, 3 a 5 posten en dan is de discussie weer afgelopen

daarom mijn laatste oproep aan Huub, jongen kom er maar in, 1 klein vet roddeltje en half FOK staat weer op zijn kop........
je kan ut huub, echt stap over die gene heen en gooi wat in de groep ( stel je voor dat dit topic moet sluiten Huub, wat dan, dan verdwijn je uit de belangstelling en al jou fans zitten dan jou eigen weblog te besmeuren)
Over wie moet ie stappen?
pi_73868142
sucses morgen met je moeder mooiiiii en slaap lekker
pi_73868147
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:20 schreef Bunker-Renate het volgende:

Bedankt Renate
Love music!
pi_73868161
gene ja hoe zeg je dat gewoon gene huh snap het zelf nu niet meer, zo schrijf je dat toch gene??? nee of ja je zegt geloof ik sjene ach laat ook maar hahaha
pi_73868164
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:23 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nee, ontharen moet je gewoon met veetgel doen, ruikt ook zo lekker fris bah echt die geur alleen al, een vriendin van mij zet er altijd zo een gasbrandertje op, klein vlammetje hoor wel oppassen dan dat je alle haartjes in 1 keer verschroeit.
Kan je net zo goed laseren. Dat doet ook lekker zeer daar!!!
pi_73868179
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:26 schreef Toverheks het volgende:
gene ja hoe zeg je dat gewoon gene huh snap het zelf nu niet meer, zo schrijf je dat toch gene??? nee of ja
Gène toch?
pi_73868198
Ook bedankt Diamonds en Toverheks,,see you morgen..
Love music!
pi_73868205
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:26 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Kan je net zo goed laseren. Dat doet ook lekker zeer daar!!!
ja of met een pincet lekker trekken ohhh moet er niet aan denken lijkt me echt zeer doen hoor, ik hou het wel bij een sigaret, en heb ik haast doe ik er 7 tegelijk...........ja tijd is geld he
pi_73868212
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ook bedankt Diamonds en Toverheks,,see you morgen..
tot morgen en doe de groetjes aan je mannetje
pi_73868232
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:26 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Gène toch?
ja had ik het toch goed.................alleen ik weet niet hoe ik zo een streepje moet zetten hahha dat was het dus had ik het toch goed en je snapte me dus wel.
pi_73868267
ik ga ook slapen ik wens je een prettige nachtrust....................
pi_73868269
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:27 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja of met een pincet lekker trekken ohhh moet er niet aan denken lijkt me echt zeer doen hoor, ik hou het wel bij een sigaret, en heb ik haast doe ik er 7 tegelijk...........ja tijd is geld he
Met een pincet gaat het helemaal mis. Brrrr.... auw auw...

[ Bericht 13% gewijzigd door Diamonds op 20-10-2009 01:38:24 ]
pi_73868314
:N ::N N
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_73868318
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja had ik het toch goed.................alleen ik weet niet hoe ik zo een streepje moet zetten hahha dat was het dus had ik het toch goed en je snapte me dus wel.
Alle tekentjes boven de letters en cijfers zijn heel eenvoudig te typen. Je typt op het teken dat je er boven wilt hebben en direct daarna (dus zonder spatie) de letter en dan wordt de combi vanzelf gemaakt. Isse simpel toch?

Tuurlijk snapte ik jou wel, vond het wel een grappige zin zo.

Slaap lekker, heksje.
pi_73868353
Nieuwe geheimtaal, Peeet? Of borreltje te veel op?
pi_73868370
Ik vraag wel een merge aan met de rls sc
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73868480
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:36 schreef Diamonds het volgende:
Nieuwe geheimtaal, Peeet? Of borreltje te veel op?
geen van beiden kan niet slapen
maar ik weet niet waar ik ben dit is toch het nieuws topic bb, cbml , tbo en dgk'ers in de media
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_73868581
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:43 schreef peeet1 het volgende:

[..]

geen van beiden kan niet slapen
maar ik weet niet waar ik ben dit is toch het nieuws topic bb, cbml , tbo en dgk'ers in de media
Wordt al dagen gevraagd om nieuws, maar niemand heeft nieuws... Vervelend, maar ja. Je doet er niets aan.
pi_73868601
Ach ja, als ze zich maar kunnen vermaken hier, toch?
pi_73868680
Edit.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:38:50 #130
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73870385
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:50 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Wordt al dagen gevraagd om nieuws, maar niemand heeft nieuws... Vervelend, maar ja. Je doet er niets aan.
Misschien dat het dan eens doordringt dat al die rlsoapies nieuws waren tijdens een programma maar nu slechts gewone mensen met een gewoon leven waar ze niet meer elke dag mee in het nieuws hoeven.
Het gros hier klampt zich vast aan een strohalm van gebakken lucht. Er is geen nieuws over Huub omdat DGK acteur Huub niet meer bestaat en nieuws over de koffiemedewerkert van Talpa gewoonweg niet interessant is. Er is geen nieuws over Renate omdat deze nu niet meer in de spotlghts staat en nu niet meer dan een gewone forumnymf is. Er is geen nieuws over BB Ruud omdat de BB Ruud niet meer bestaat.

Wor nou eens een keer wakker mensen!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:43:06 #131
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73872590
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:06 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Ik ook niet zo bar meer. De ene mag het wel over "van achter genomen worden" hebben. En toen ik dat even liet vallen, kreeg ik meteen op mijn kop. Waar ik het wel niet allemaal over had? En toen waren TB en ik gewoon lekker aan het babbelen over een bepaald onderwerp... Durf het niet te zeggen, want dan word ik weer meteen terug"gefloten",,,_O-
Klopt, er waren toen huilies aanwezig. Ik heb er zelfs een ban aan overgehouden. Ik heb mezelf een keer opgeofferd voor de grijze massa.

Wat een uitgebreide tvp.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:02:07 #132
273560 jeweltje
aka Diamant
pi_73873087
Kan clair niet komen fokken??? ff uitnodigen via hyves????????????????????????????
Niets is wat het lijkt..
pi_73874164
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:43 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Klopt, er waren toen huilies aanwezig. Ik heb er zelfs een ban aan overgehouden. Ik heb mezelf een keer opgeofferd voor de grijze massa.

Wat een uitgebreide tvp.
Haha, dankzij jou gebruik ik het woord huilie te pas en te onpas... Word er zelf bijna een huilie van
pi_73874172
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:02 schreef jeweltje het volgende:
Kan clair niet komen fokken??? ff uitnodigen via hyves????????????????????????????
+e
pi_73874197
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:01 schreef Suikeroom het volgende:
ik snap niks meer van dit topic
Ik ook niet...
pi_73874229
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 08:38 schreef versabommie het volgende:

[..]

Misschien dat het dan eens doordringt dat al die rlsoapies nieuws waren tijdens een programma maar nu slechts gewone mensen met een gewoon leven waar ze niet meer elke dag mee in het nieuws hoeven.
Het gros hier klampt zich vast aan een strohalm van gebakken lucht. Er is geen nieuws over Huub omdat DGK acteur Huub niet meer bestaat en nieuws over de koffiemedewerkert van Talpa gewoonweg niet interessant is. Er is geen nieuws over Renate omdat deze nu niet meer in de spotlghts staat en nu niet meer dan een gewone forumnymf is. Er is geen nieuws over BB Ruud omdat de BB Ruud niet meer bestaat.

Ben het in grote lijnen helemaal met Versabommie eensch!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:54:22 #137
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73876202
quote:

[..]

wie is Renate? en er is wel degelijk nieuws over Huub, party telegraaf, rtl boulevard etc.. en Jaap komt binnenkort weer terug, dus het houdt nooit op! hoe graag jij het ook zou willen!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:04:42 #138
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73876502
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:45 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Haha, dankzij jou gebruik ik het woord huilie te pas en te onpas... Word er zelf bijna een huilie van
Omdat? Ik heb dat woord sinds kort in gebruik omdat ik niet zo snel iemand een huilie vind, maar ik moet zeggen ik begin bij sommige mensen het gevoel wel te krijgen. Maar soms is het natuurlijk niet zo bedoeld als het klinkt.
Ach, forummen is ook niet zo eenvoudig.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:05:50 #139
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73876533
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:47 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Ben het in grote lijnen helemaal met Versabommie eensch!
Ik ben het ook in niet grote lijnen met hem eens. I win.
pi_73876846
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:54 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

wie is Renate? en er is wel degelijk nieuws over Huub, party telegraaf, rtl boulevard etc.. en Jaap komt binnenkort weer terug, dus het houdt nooit op! hoe graag jij het ook zou willen!
Ex Bunkeraar een of ander figuur die voor een hoop irritatie zorgde
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:40:56 #141
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_73877569
Geen nieuws meer?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:46:54 #142
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73877772
Schijnt dat er iets over Huub en Claire in de weekend heeft gestaan. Maar Peet1 verzaakt zijn/haar plicht.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_73877786
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:40 schreef static het volgende:
Geen nieuws meer?
Nog niet. Maar wat niet is, kan nog komen toch?
pi_73877923
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:04 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Omdat? Ik heb dat woord sinds kort in gebruik omdat ik niet zo snel iemand een huilie vind, maar ik moet zeggen ik begin bij sommige mensen het gevoel wel te krijgen. Maar soms is het natuurlijk niet zo bedoeld als het klinkt.
Ach, forummen is ook niet zo eenvoudig.
Feitelijk maakt het me niet uit waarom je het gebruikt, ik snap wat het betekend en ik neem nooit woorden van iemand over, vandaar dat ik het meld.
Dus om antwoord te geven op je vraag: Geen idee?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:05:43 #145
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73878430
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:17 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Ex Bunkeraar een of ander figuur die voor een hoop irritatie zorgde
oh ok, ik heb dat niet gevolgd.. mensen opdrachtjes laten doen in een donker hok, the fuck?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:19:09 #146
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73878919
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:50 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Feitelijk maakt het me niet uit waarom je het gebruikt, ik snap wat het betekend en ik neem nooit woorden van iemand over, vandaar dat ik het meld.
Dus om antwoord te geven op je vraag: Geen idee?
Ik doe dat meestal ook niet, maar soms is het gegeven moment gewoon een begrip. Maar ik snap nu wat je bedoelt en zitten we (als ik je geloof, wat ik doe), wat dat betreft redelijk op hetzelfde spoor. Pfff... ik kan het nog wel volgen hoor.
Soms is het echter wel moeilijk, Sommige woorden MOET je wel gebruiken... de leukste laatste die ik geleerd heb vind ik tvp. De leukste is Huubsopper.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:20:15 #147
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73878964
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:40 schreef static het volgende:
Geen nieuws meer?
Nog niet, we moeten even wachten tot Hubert weer gaat stappen.
pi_73879565
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik doe dat meestal ook niet, maar soms is het gegeven moment gewoon een begrip. Maar ik snap nu wat je bedoelt en zitten we (als ik je geloof, wat ik doe), wat dat betreft redelijk op hetzelfde spoor. Pfff... ik kan het nog wel volgen hoor.
Soms is het echter wel moeilijk, Sommige woorden MOET je wel gebruiken... de leukste laatste die ik geleerd heb vind ik tvp. De leukste is Huubsopper.
pi_73880280
tvp
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:13:20 #150
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_73880603
quote:

[..]

Zolang jij hier blijft posten zijn zij nieuws
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')