abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73867707
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:55 schreef versabommie het volgende:

[..]

Wel even reëel blijven, ouwe... Als we primitief zouden moeten posten had ik wel een handje poep gegooid.. dit is een redelijk beschaafd forum en het is echt niet teveel gevraagd normaal in leesbare postings te reageren toch ?
je hebt gelijk ,daarom mijn reactie..deja vu heb ik
Love music!
pi_73867712
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:50 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

op m,n handen
Op je handen? Dat helpt wel bij het stoppen met roken, dat wel. Maar verder....???
Diamonds are a girls best friend, but love and respect are my priorities!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:01:53 #78
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73867720
ik snap niks meer van dit topic
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:02:39 #79
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73867737
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:01 schreef Suikeroom het volgende:
zat gewoon een scoop in !
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:03:25 #80
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73867746
en truste!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_73867763
quote:
is allemaal huub zijn schuld.............
hij gooit geen vette roddel in de groep waar we dan oeverloos weer over kunnen dicuseren, dus huub heeft het alweer gedaan, die huub toch
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73867780
quote:
Ik ook niet zo bar meer. De ene mag het wel over "van achter genomen worden" hebben. En toen ik dat even liet vallen, kreeg ik meteen op mijn kop. Waar ik het wel niet allemaal over had? En toen waren TB en ik gewoon lekker aan het babbelen over een bepaald onderwerp... Durf het niet te zeggen, want dan word ik weer meteen terug"gefloten",,,_O-
pi_73867792
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:56 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ach mooiiiii waarom ophouden mag dat niet even gezegt worden??? er is er maar 1, onze gezamelijke vriendin die zo kan typen en je zag steeds meer dat ze haar naaapte met hun zinsopbouwen etc.etc.
Ja dat is Nederlands
Love music!
pi_73867798
dus HUUB kom er maar in, geef ff korte beschrijving van het afgelopen weekend, het liefst natuurlijk vunzigge dingen meisjes misschien dat je wat met eric stiekum begonnen bent maar zeg ff.....wat heb je het afgelopen weekend gedaan.........
pi_73867821
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ja dat is Nederlands
maar je moet me toch gelijk geven he, al is het maar een klein beetje doe maar, schaam je niet zeg gewoon JA je hebt wel beetje gelijk.
pi_73867825
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:07 schreef Toverheks het volgende:
dus HUUB kom er maar in, geef ff korte beschrijving van het afgelopen weekend, het liefst natuurlijk vunzigge dingen meisjes misschien dat je wat met eric stiekum begonnen bent maar zeg ff.....wat heb je het afgelopen weekend gedaan.........
Huubke ligt toch al wel op bed?
pi_73867827
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:01 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Op je handen? Dat helpt wel bij het stoppen met roken, dat wel. Maar verder....???
Roken doe je met je mond hoor,niet met je handen
Love music!
pi_73867838
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Je zult hem toch eerst in je mond moeten krijgen, niet dan?
pi_73867847
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:01 schreef Diamonds het volgende:

[..]

staat m,n wereld dan letterlijk op z'n kop
pi_73867862
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:08 schreef Toverheks het volgende:

[..]

maar je moet me toch gelijk geven he, al is het maar een klein beetje doe maar, schaam je niet zeg gewoon JA je hebt wel beetje gelijk.
Laten we nieuwe Fokkertjes koesteren,,hoop gezelligheid of wat dan ook ..
Love music!
pi_73867863
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:08 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Huubke ligt toch al wel op bed?
wie zal het zeggen, en in welk bed?? ja je weet het nooit...........
maar als huub niet gauw met een * verklaring* komt plemp ik wel een leuke voor hem neer, maak wel mooi verhaaltje dan kunnen we weer 20 topic`s vullen in 2 dagen
pi_73867864
Een sigaret natuurlijk hè. Voor ik weer een "fluit"signaal te horen krijg. Valt me nog mee, dat ie nog niet in mijn nek zit...
pi_73867884
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

een vrouw heeft nog ergens iets zitten waar ze een peuk mee kan roken, echt waar hoor mooiiiii
pi_73867901
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:11 schreef Toverheks het volgende:

[..]

een vrouw heeft nog ergens iets zitten waar ze een peuk mee kan roken, echt waar hoor mooiiiii
pi_73867910
quote:

[..]

Zeker weten!
pi_73867918
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:06 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Ik ook niet zo bar meer. De ene mag het wel over "van achter genomen worden" hebben. En toen ik dat even liet vallen, kreeg ik meteen op mijn kop. Waar ik het wel niet allemaal over had? En toen waren TB en ik gewoon lekker aan het babbelen over een bepaald onderwerp... Durf het niet te zeggen, want dan word ik weer meteen terug"gefloten",,,_O-
Tussen oeverloos "gezwam" over sex en een vluchtige opmerking zit het verschil..denk ik
Love music!
pi_73867920
Is toch anders. Lijkt me niet, dat je daar verslaafd aan kunt raken, Toverheks...
pi_73867938
quote:

[..]

Jij misschien,ik niet.Tussen kunnen roken en willen roken zit een groot verschil.
Love music!
pi_73867948
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Tussen oeverloos "gezwam" over sex en een vluchtige opmerking zit het verschil..denk ik
That's true. Maar dat was het probleem niet zo. Meer het onderwerp. Geeft niks. Ben wat voorzichtiger. Minder choquerend.
pi_73867987
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 01:13 schreef Diamonds het volgende:
Is toch anders. Lijkt me niet, dat je daar verslaafd aan kunt raken, Toverheks...
nou je moet wel steeds ff naar beneden kijken, voor je het weet verbrand je zo een lipje he, en dat gaat dan pijn doen als je moet plassen , dan moet je weer naar de dokter, het laten zien en ja dan komt de vraag van de dokter, mevrouwtje toch wat een grote brandblaar, hoe komt u daar nu aan???? ja je kan zeggen pannetje vet uit de klauwen laten vallen, maar je weet, een dokter is ook niet van gisteren dus die trapt daar echt niet in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')