is moeilijk he, moet echt die knop omgaan,zat er maar zoeen knop op je kop,druk stoppen en t lukt:(quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
stoppen met roken lukte helaas niet dat is tot nu toe mislukt
hahahahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar is meer voor nodig dan Bommie in z'n lederhosen
Ik doe vrijwilligerswerk met ouderen. heb van de zomer heel kort bij V&d gewerkt maar dat was niet echt een succesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik ben je niet vergeten hooren je doet weer vrijwilligerswerk las ik, in welke branche.
en dit is een serieuze vraag hoor
Inderdaad moet die knop nog zien te vindenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:39 schreef san39 het volgende:
[..]
is moeilijk he, moet echt die knop omgaan,zat er maar zoeen knop op je kop,druk stoppen en t lukt:(
k rook ook nog steeds,enne is en blijft kut en moeilijk om te stoppen.![]()
En nog geen siertegel kunnen herkennen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben vroeger tegelzetter geweest, klodder
oke, leuk dan met die oudjes lijkt me, ook zwaar maar als jij je daar prettig bij voelt gewoon lekker doen, maar wil je niet eens betaald werk gaan doen of studeer je nog.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk met ouderen. heb van de zomer heel kort bij V&d gewerkt maar dat was niet echt een succes
Misschien als je 200% minder typo's maakt, je dan het zelfvertrouwen hebt om wel te kunnen stoppen ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:39 schreef san39 het volgende:
[..]
is moeilijk he, moet echt die knop omgaan,zat er maar zoeen knop op je kop,druk stoppen en t lukt:(
k rook ook nog steeds,enne is en blijft kut en moeilijk om te stoppen.![]()
Je kunt lang en breed lullen, ik ken je een beetje en weet dat je je nu kapot zit te peinzen wie mijn vrouw isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En nog geen siertegel kunnen herkennen?
Ben blij dat ik jou nooit mijn siertuintje heb laten bestraten..![]()
wtf zijn typos enne k was even met renate aan t praten hoor,thank youquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien als je 200% minder typo's maakt, je dan het zelfvertrouwen hebt om wel te kunnen stoppen ?
Je bent op een forum, alles wat je post is toegankelijk voor anderen. Als je een privé gesprek wil met renate dan bel je haar maar op 0900-nattedoos !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:43 schreef san39 het volgende:
[..]
wtf zijn typos enne k was even met renate aan t praten hoor,thank you
Ik wil dat in de toekomst zeker gaan doen.. ik zit een beetje in de -ik weet niet wat ik wil-fase ook qua studie ben herstellende van een burnoutquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, leuk dan met die oudjes lijkt me, ook zwaar maar als jij je daar prettig bij voelt gewoon lekker doen, maar wil je niet eens betaald werk gaan doen of studeer je nog.
dat je zo kinderlijk typt, je zit nu op FOK en niet op het sesamstraat forumquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:43 schreef san39 het volgende:
[..]
wtf zijn typos enne k was even met renate aan t praten hoor,thank you
Neen! Driewerf Neen! Ik ken die tuinpaklaaf al jaren en ze heeft haar kans gehadquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:44 schreef Toverheks het volgende:
ik merk er bloeit iets moois tussen pearlbitch en versabommie of zie ik dat verkeerd zo laat op de avond
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je bent op een forum, alles wat je post is toegankelijk voor anderen. Als je een privé gesprek wil met renate dan bel je haar maar op 0900-nattedoos !
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat je zo kinderlijk typt, je zit nu op FOK en niet op het sesamstraat forum
nou al een burn out??? hoe oud ben je wat heb je daarvoor allemaal gedaan dat je een burn out oploopt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:45 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik wil dat in de toekomst zeker gaan doen.. ik zit een beetje in de -ik weet niet wat ik wil-fase ook qua studie ben herstellende van een burnout
ohhhhhhhh ik snap het al, ze heeft je afgewezen, ja een blauwtje lopen is nooit leuk hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen! Driewerf Neen! Ik ken die tuinpaklaaf al jaren en ze heeft haar kans gehad![]()
nee jullie typen lekker volwassenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat je zo kinderlijk typt, je zit nu op FOK en niet op het sesamstraat forum
nimmerrrrrrrrrr deze likkende medussa heeft altijd bot gevangen !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhh ik snap het al, ze heeft je afgewezen, ja een blauwtje lopen is nooit leuk he
Echt niet.. Kees is briljant. Zelden iemand gezien die ad remmer is dan hij.quote:
niet goed? doeiiiiiiiiiiiiii!quote:
hij had de reactiesnelheid van een bejaarde wiens rollator was afgekaapt!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Echt niet.. Kees is briljant. Zelden iemand gezien die ad remmer is dan hij.
Die burnout kwam niet door het werken maar door zaken in de privesfeer die zijn gelukkig nu opgelost maar dat is/was de oorzaak ervan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou al een burn out??? hoe oud ben je wat heb je daarvoor allemaal gedaan dat je een burn out oploopt.
En je favo standje is ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:49 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Die burnout kwam niet door het werken maar door zaken in de privesfeer die zijn gelukkig nu opgelost maar dat is/was de oorzaak ervan.
nou sorry san, maar wat jij typt en dan expres fouten maken en dat zo kinderachtig nee dit is FOK en geen kinderforum of wat dan ook gewoon dat iedereen het begrijpt en we niet steeds moeten uitvogelen van wat jij nu precies bedoelt.quote:
oke maar hoop dat je weer lekker in je velletje zit, en jaag je dromen na.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:49 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Die burnout kwam niet door het werken maar door zaken in de privesfeer die zijn gelukkig nu opgelost maar dat is/was de oorzaak ervan.
Zeker wetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar hoop dat je weer lekker in je velletje zit, en jaag je dromen na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |