Nou, heeft hij in ieder geval een mooi script voor zijn filmquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Preciesdus binnenkort gaat hij scheiden als het hem echt te heet onder voeten wordt
![]()
Dan krijgt zijn vrouw meer dan de helft dus huis auto en geld en dan wordt hij persoonlijk aansprakellijk gesteld en gaat prive failliet en huilt heel NL met die zielige man mee
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, heeft hij in ieder geval een mooi script voor zijn film
Daarbij was al jaren bekend dat er niet idioot veel uitgekeerd is aan Scheringa zelf. Wel aan zijn hobby's binnen het bedrijf trouwens.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:32 schreef MikeyMo het volgende:
ja, beetje vreemd dat iemand geld verdiend heeft aan zijn eigen bedrijf
Lakeman moet gewoon niet zeuren, het is doodnormaal wanneer je een bedrijf bent gestart je jezelf beloont naar hoe je bedrijf het doet. Pas dit jaar is Scheringa "slecht" gaan presteren en krijgt hij nu ook niets meer.
Weet je eigenlijk wel wat aandelen zijn?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zijn vrouw wilde een paar jaar geleden al scheiden van hem maar dat kon niet want dan zou zij rechthebben op de helft van zijn vermogen en dat kon DSB niet uitbetalen
![]()
![]()
Daarom zijn ze nu nog getrouwd
Zou die idiote PR man van Saddam bij hem opgeleidt zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:00 schreef RvLaak het volgende:
We kunnen hier allemaal kankeren op Dirkje wat we willen, maar die dude is wel een geniaal media-bespeler. Goebbels zou jaloers op Dirkje geweest zijn.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel wat aandelen zijn?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zou die idiote PR man van Saddam bij hem opgeleidt zijn![]()
Reken er maar op dat als vrouw van mijn scheidt en aandelen meekrijgt, zij deze gaat cashen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel wat aandelen zijn?
Maar je weet niet wat aandelen zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
iq >> 130 en academische opleiding
En dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Reken er maar op dat als vrouw van mijn scheidt en aandelen meekrijgt, zij deze gaat cashen.
Was DSB toendertijd al failliet geweest... Maar goed, tis niet gebeurd & nu kan zij ook niets meer cashenquote:
Hmm.. ik denk dat ik snap waar je heen wilt.quote:
Op de beurs? DSB was niet genoteerd..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. ik denk dat ik snap waar je heen wilt.
Als mevrouw S. aandelen krijgt dan heeft ze recht op dividend. Wil ze echter de aandelen verkopen, dan zal ze dat doen via de beurs..
De aandelen van Beheer waren gecertificeerd, zou dus best mogelijk moeten zijn (geweest). Ik geloof er dus niet veel van dat dat de reden is dat die twee nog niet uit elkaar zijn.quote:dus dat zou Dirk niet schaden omdat de aandelen dan puur op een ander naam komen te staan.
Maar het is niet echt leuk om je ex 50% zeggenschap te laten hebben over je eigen ondernemingWat ik heb begrepen wilde Dirk altijd de 'enige' baas zijn (100% aandeelhouder) en met het uitgeven van de aandelen zouden er dus meerdere aandeelhouders zijn.
quote:Het is hoogst onzeker of een speciaal spaarproduct van DSB Bank voor kinderen onder het depositogarantiestelsel valt. DNB studeert momenteel op de zilvervlootrekeningen die lopen voor 10.000 kinderen.
Jurist
"Definitief uitsluitsel kunnen wij hierover niet geven'', aldus een woordvoerder van DNB. Momenteel neemt een jurist van DNB de productvoorwaarden door die DSB heeft gekoppeld aan de kinderspaarrekeningen. De centrale bank wil zo snel mogelijk laten weten of mensen die geld opzij hebben gezet voor een kind dit terugkrijgen. Van alle producten van DSB Bank is alleen van de zilvervlootrekening nog onduidelijk of die onder het garantiestelsel valt.
10.000 kinderen
Hoeveel zilvervlootrekeningen er bij DSB Bank zijn afgesloten en hoeveel spaargeld hiermee gemoeid is, wilde de woordvoerder niet zeggen. DSB Bank meldde eerder dit jaar dat in 2008 ruim 10.000 kinderen zo'n rekening cadeau hebben gekregen van bijvoorbeeld hun ouders of grootouders. DSB voerde het product eind 2007 in.
Lang sparen
Bij de DSB-zilvervlootrekening kon jaarlijks maximaal 2500 euro worden gespaard voor een kind tot zijn of haar achttiende levensjaar, zo blijkt uit reglementen van de bank. Aan het eind van de looptijd zou DSB over het opgebouwde bedrag een bonus geven van 10 procent. Tussentijds het geld opnemen kon alleen als daarvoor een boete werd betaald. Ook zou dan de bonus vervallen.
Ah, dat wist ik nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Op de beurs? DSB was niet genoteerd..
[..]
De aandelen van Beheer waren gecertificeerd, zou dus best mogelijk moeten zijn (geweest). Ik geloof er dus niet veel van dat dat de reden is dat die twee nog niet uit elkaar zijn.
quote:Uitkeringsmogelijkheid
In overleg met DNB hebben de curatoren besloten de rekeninghouders onder bepaalde voorwaarden de mogelijkheid te bieden tijdelijk en vooruitlopend op een definitieve uitkering door DNB onder het Depositogarantiestelsel een bedrag van maximaal ¤ 3.000,- per persoon over te boeken naar een (betaal)rekening aangehouden op hun eigen naam bij een andere Nederlandse bank.
Dit is een tijdelijke uitkeringsmogelijkheid die wordt aangeboden vooruitlopend op de definitieve afwikkeling van het Depositogarantiestelsel. U kunt van deze mogelijkheid gebruik maken tot en met 4 november a.s.
LET OP: u hoeft geen gebruik te maken van deze mogelijkheid, u kunt ook wachten tot het aanmeldformulier voor het Depositogarantiestelsel beschikbaar is.
Momenteel bedraagt de wachttijd voor toegang tot het onderdeel Internetbankieren meer dan 15 minuten. U kunt de tijd zien teruglopen op deze pagina. Zodra u aan de beurt bent wordt automatisch het aanvraagformulier geopend.
Onze excuses voor het ongemak.
Op de website van de DSB staat een formulier waarmee je max 3000 euro kan laten overschrijven naar je bekende betaalrekening.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:45 schreef fespo het volgende:
weet iemand wat je hier moet doen?
op de website wachten of refreshen?
[..]
Ik heb het gezien, ja. Tuurlijk, die kerel was genadeloos genaaid met die 2 koopsompolissen van in totaal zo'n 10.000 euro.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:53 schreef justanick het volgende:
Uit de categorie: gruwelijk lachen om leedvermaak.
Netwerk had zojuist een (overigens extreem slecht gemaakte) reportage over Afab. Daarin een leentokkie die vertelde klant te zijn geweest bij DSB en daar na veel moeite (o.a. gedwongen verkoop van zijn huis) vanaf te zin gekomen. Hij was met die lening fors genaaid middels koopsommen. En wat doet die man vervolgens? Juist ja, naar Afab stappen voor een nieuwe lening. Hij heeft daarbij expliciet aangegeven geen koopsommen te willen. Drie keer raden wat er gebeurde...
Wat, een koopsom? Nee, twee koopsommen. Met dezelfde dekking. Dubbel genaaid dus.
Voor diegenen die de repo willen kijken: hij staat binnenkort ongetwijfeld op internet, maar je zit hem met gekromde tenen te kijken, omdat ze blijkbaar onvoldoende munitie hadden gevonden om een echte uitzending te maken en dus eea op hebben moeten blazen middels tendentieuze voice-overs en belabberde vraagstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |