Nee maar heb ooit gelezen dat ze geen deo gebruikt, gelukkig ruik ik dat hier nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maareh nog ff die oksels....heb jij geurinternet van Ziggo?
met dat gordijntje in het begin ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Geweldige radar uitzending over ziggo , wat zit die directie er ongelukkig bij.
misschien heeft ze dr oksels gebotoxtquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:05 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Nee maar heb ooit gelezen dat ze geen deo gebruikt, gelukkig ruik ik dat hier niet
Geef ze een stuk touw of een scheermesjequote:Op maandag 19 oktober 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Geweldige radar uitzending over ziggo , wat zit die directie er ongelukkig bij.
glas bokbier erbijquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:06 schreef Brennel het volgende:
Daar hebben we Deadma5 weer. Op een koude, donkere herfstavond die warme klanken en hese stem van de zangeres![]()
* Brennel volume van 5 naar 10 zet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Ekdom uitvoering is wel leukquote:
die was ook goed iidquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Veenstra-uitvoering van 9 Crimes blijft natuurlijk legendarisch
http://home.planet.nl/~janni052/VeenstraVeenstra.mp3
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, dat lucht opquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:29 schreef TheZapster het volgende:
Mag ik ff klagen over de 3FM site? Wat is die vreselijk onoverzichtelijk geworden.Blogs links, twitterberichten links en rechts.Wat kan mij het rotten wat Nick en Simon twitteren![]()
Mensen die daar in geinteresseerd in zijn volgen ze wel via twitter dus waarom moet ik het zien op een 3FM site?! Ook nog die irritante balk bovenaan
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:29 schreef TheZapster het volgende:
Wat kan mij het rotten wat Nick en Simon twitteren![]()
Ook nog die irritante balk bovenaan
Dat zeggen ze alleen in DEUTSCHLAND!!!quote:
en dat heb je weleens....naja laat maarquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen in DEUTSCHLAND!!!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dat heb je weleens....naja laat maar
Je hebt gelijk zeker over die bovenste balk en de twittersquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:29 schreef TheZapster het volgende:
Mag ik ff klagen over de 3FM site? Wat is die vreselijk onoverzichtelijk geworden.Blogs links, twitterberichten links en rechts.Wat kan mij het rotten wat Nick en Simon twitteren![]()
Mensen die daar in geinteresseerd in zijn volgen ze wel via twitter dus waarom moet ik het zien op een 3FM site?! Ook nog die irritante balk bovenaan
Domientje wordt steeds beter , hij groeit met de maand meer ervaring.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
YES ! Veenstra is terug. al was Domien ook zeker niet kud
who saysquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is John Mayer? niet echt mijn muziek
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt gelijk zeker over die bovenste balk en de twitters
Nog twee wekenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kunnen we al op house-warming komen?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is John Mayer? niet echt mijn muziek
Echt wel ! Het gaat de goede kant op met Domientjequote:Op maandag 19 oktober 2009 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Domientje wordt steeds beter , hij groeit met de maand meer ervaring.
Nu moet je de video nog even zien van dat nummerquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik hoor m echt waar voor t eerstterwijl ik er al zoveel over gelezen heb
Hij mag nog wel iets minder het trucje van Ekdom en Veenstra na doen vind ik... maar verder is ie goed te pruimenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt wel ! Het gaat de goede kant op met Domientje
haha , waar je mee omgaat raak je mee besmet, hij zoekt nog zijn eigen stijl.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij mag nog wel iets minder het trucje van Ekdom en Veenstra na doen vind ik... maar verder is ie goed te pruimen
ja daar heb ik juist zoveel over gelezenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu moet je de video nog even zien van dat nummer
Die zit nog steeds tussen de honger negertjesquote:
kost ons alleen maar geld al die onzinnige parlementaire enquetes ...tis toch klip en klaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die zit nog steeds tussen de honger negertjes
DSB moet niet zeuren![]()
![]()
Er moet een parlementaire enquete komen naar het gedrag van DSB![]()
Volgens Dirk nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kost ons alleen maar geld al die onzinnige parlementaire enquetes ...tis toch klip en klaar
t liefste kroop ik erinquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:55 schreef Barney_Stinson het volgende:
Corton lijkt me zo'n heerlijke knuffelbeer![]()
![]()
Heul erg toffe fotoquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t liefste kroop ik erin![]()
[ afbeelding ]
ook voor mij wel...al staat Editors nu echt bovenaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:59 schreef Barney_Stinson het volgende:
Gloria is voor mij één van de beste platen van dit jaar.
Zonder enig vorm van twijfel helemaal mee eensquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:59 schreef Barney_Stinson het volgende:
Gloria is voor mij één van de beste platen van dit jaar.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
zal kijken wat ik voor je kan doen!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPapillon
Volgens Dirk verkoopt DSB ook eerlijke producten. En tja, ze hebben toch hun excuus aangeboden. Waarom dan niet redden? want ja, met een mooi excuus zijn die duizenden klanten meteen uit de schuldenquote:
Whaha hij is leukquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij uit de kast gekomen was Hans.
quote:
Fix your accent is ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Fake Blood - I Think I Like It> Dat is 'm !
Mietjequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mij te hard hoor. Dit trek ik echt niet
zooo die is ook erg tof ja !quote:
Speciaal voor jou ...quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mij te hard hoor. Dit trek ik echt niet
Deze is pas cool:quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
zooo die is ook erg tof ja !maar heeft trouwens wel wat weg van I Think I Like It
klinkt lekker tochquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:24 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ...
één van de meest bizarre bands die ik ooit op Lowlands gezien heb.
Vond het net iets te ...quote:
Mijn god wat een herriequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:24 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ...
één van de meest bizarre bands die ik ooit op Lowlands gezien heb.
heeft ie 1 paar meer dan mijquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:28 schreef Timo20 het volgende:
Scheringa op Nova: "Ik heb maar 2 paar handen"![]()
Geluisterdquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Deze is pas cool:
Moet je die eerst beluisteren, daarna geef ik je het origineel
Dit is `t origineel:quote:
Thanks! mee eens, de remix vind ik ook een stuk tofferquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dit is `t origineel:
vind de remix toch een stuk toffer
AAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLL THE PEOPLE, SO MANY PEOPLE. THEY ALL GO HAND IN HAND!!!quote:
Failquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:41 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik ga eens een poging wagen om in mijn studieboeken te duiken
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLL THE PEOPLE, SO MANY PEOPLE. THEY ALL GO HAND IN HAND!!!![]()
![]()
![]()
Backspacer is zonder enige twijfel en met zeeeeeeeer grote voorsprong het beste album van het jaar. Nu alquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:46 schreef Barney_Stinson het volgende:
Pearl Jam - Fixer ook een lekker aanstekelijke plaat.
Slaap ze.quote:
Nou dat dus!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Slaap ze.
Waarom wordt er overdag niet vaker muziek gedraaid als tijdens de show van 3voor12 radio?
Dat vraag ik me ook al jaren af.... juist met deze muziek onderscheidt 3FM zich van de rest... maar als je ziet wat er overdag wordt gedraaid en welke MH eruit worden gekozen (meestal goeie platen maar gevalletje mosterd na de maaltijd) denk ik altijd dat ze bij 3FM niet groter willen wordenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef Barney_Stinson het volgende:
Waarom wordt er overdag niet vaker muziek gedraaid als tijdens de show van 3voor12 radio?
Goeie plaatquote:
Die vind ik zo irritantquote:
Ja hier heb ik dan weer niet zoveel mee... 13-in-een-dozijn rapquote:
Maar Alicia is wel erg tofquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja hier heb ik dan weer niet zoveel mee... 13-in-een-dozijn rap
Ik kan die vent niet meer zien of horen.... die is echt niet van deze wereldquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef -Hans- het volgende:
Dirk net bij P&W " Ik houd er niet van om met modder te gooien "
Krijg er ook niet echt een heel lekker gevoel bij. Als een toffe gast over proberen te komen maar ondertussen liegen en bedriegen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan die vent niet meer zien of horen.... die is echt niet van deze wereld
Omdat de luistercijfers dan kelderen en dat vindt de politiek niet leuk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Slaap ze.
Je overschat het aantal liefhebbers. Echt. De radio overdag (en in het begin van de avond) is behang, simpel zat. Als je avontuurlijk gaat draaien, gaan een hoop radio's richting 538 en Sky, want dan stoort het. Dan kan je beter wat veiliger gaan draaien (overigens nog steeds gigantisch verschillend van een 538) en af en toe een pareltje er in mikken, dan hou je een flink marktaandeel, is de PO blij en kan je later op de avond wat meer doen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al jaren af.... juist met deze muziek onderscheidt 3FM zich van de rest... maar als je ziet wat er overdag wordt gedraaid en welke MH eruit worden gekozen (meestal goeie platen maar gevalletje mosterd na de maaltijd) denk ik altijd dat ze bij 3FM niet groter willen worden
Wat hij zegt! 3FM heeft de taak om nieuwe muziek te draaien, maar moet daarnaast ook de jongerenzender van de NPO zijn, en dus een breed publiek aanspreken. Als je alleen maar gaat zitten freaken kom je qua luistercijfers toch al snel in de buurt van Kink en Radio 6.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je overschat het aantal liefhebbers. Echt. De radio overdag (en in het begin van de avond) is behang, simpel zat. Als je avontuurlijk gaat draaien, gaan een hoop radio's richting 538 en Sky, want dan stoort het. Dan kan je beter wat veiliger gaan draaien (overigens nog steeds gigantisch verschillend van een 538) en af en toe een pareltje er in mikken, dan hou je een flink marktaandeel, is de PO blij en kan je later op de avond wat meer doen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:56 schreef Brennel het volgende:
![]()
* Brennel heeft al een boswandeling van 1,5 uur achter de rug.
Als ik zou willen zou ik hier een hele dag kunnen lopen zonder ook maar één keer hetzelfe stuk tegen te komen. Dat krijg je als je in een gigantisch bos aan de rand van de Veluwe woontquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Klinkt goed. Hier kan ik hooguit een rondje rond vliegveld Zaventem doen
.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:56 schreef Brennel het volgende:![]()
* Brennel heeft al een boswandeling van 1,5 uur achter de rug.
lolquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:42 schreef Brennel het volgende:
Die arme vent die niet kan poepen... misschien moet ik 'm een vezelzakje van mij aanbieden.
*gniffel*quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ontzettende zeikplaat van Milow alweer![]()
. En dat na dat 'toppertje' van KoL.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ontzettende zeikplaat van Milow alweer![]()
. En dat na dat 'toppertje' van KoL.
hehequote:
Onbegrijpelijk idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh! Hoe kunnen ze die KoL nog durver te draaien...
jij kent het bos vast al op je duimpje , waar een ander denkt waar ben ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:06 schreef Brennel het volgende:
[..]
Als ik zou willen zou ik hier een hele dag kunnen lopen zonder ook maar één keer hetzelfe stuk tegen te komen. Dat krijg je als je in een gigantisch bos aan de rand van de Veluwe woont
Misschien heb je hier wat aan: http://www.3fm.nl/page/3fm_contactquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:30 schreef Thijs3FM het volgende:
Zo, nou ben ik hier eindelijk ook eens, ik weet nog niet helemaal hoe het werkt , maar volgens mij typ ik nu een bericht. Weet iemand trouwens de 3fm mail adressen van de producer(s) van de Coen en Sander show en Arbeidsvitaminen?
Daar zijn geen aparte mailadressen voor (soms komt <programmanaam>@3fm.nl ook aan, maar dan alsnog bij de DJ).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:30 schreef Thijs3FM het volgende:
Zo, nou ben ik hier eindelijk ook eens, ik weet nog niet helemaal hoe het werkt , maar volgens mij typ ik nu een bericht. Weet iemand trouwens de 3fm mail adressen van de producer(s) van de Coen en Sander show en Arbeidsvitaminen?
Was eens leuk toen Mark in de Dark er nog was bij Yorin, vertelde hij ook hoeveel emailadressen hij had. Nou dat was bijna iedere combinatie met punten, zonder punten en dan ook nog @yorin @rtl @rtlnederland etc etc. Het werkte allemaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar zijn geen aparte mailadressen voor (soms komt <programmanaam>@3fm.nl ook aan, maar dan alsnog bij de DJ).
Gewoon de DJ van dienst mailen dus (in dit geval Gerard en Coen).
Dat is bij 3FM ook zo hoor, maar dan wat minder extreem.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Was eens leuk toen Mark in de Dark er nog was bij Yorin, vertelde hij ook hoeveel emailadressen hij had. Nou dat was bijna iedere combinatie met punten, zonder punten en dan ook nog @yorin @rtl @rtlnederland etc etc. Het werkte allemaal
Nou, die van "Jouw weekendfinale!" Heb ik wel, dat is alfred@3fm.nl Ik mag trouwens zondag aanstaande tijdens dat programma om 21.00 in de studio komen kijkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar zijn geen aparte mailadressen voor (soms komt <programmanaam>@3fm.nl ook aan, maar dan alsnog bij de DJ).
Gewoon de DJ van dienst mailen dus (in dit geval Gerard en Coen).
Meestal is het bij een programma overdag lastig om te mogen komen kijken. Ze hebben het dan vaak al druk genoeg met de uitzending en hebben geen tijd voor extra mensen in de studio.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:46 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Nou, die van "Jouw weekendfinale!" Heb ik wel, dat is alfred@3fm.nl Ik mag trouwens zondag aanstaande tijdens dat programma om 21.00 in de studio komen kijkenMaar omdat ik nog niet helemaal weet of dat door gaat vanwege school, wilde ik weten of ik bij Arbeidsvitaminen kon kijken. Bij Gerard regeageerd iig niet op dat soort mails.
EkstraWeekend ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Meestal is het bij een programma overdag lastig om te mogen komen kijken. Ze hebben het dan vaak al druk genoeg met de uitzending en hebben geen tijd voor extra mensen in de studio.
Jouw Weekendfinale is een van de weinige waar het regelmatig voor komt.
En zelfs dat doen ze tegenwoordig volgens mij bijna niet meer, teminste, dat is wat Tjitse (Tjibbe) aan mij mailde:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar moet je een vrouw voor zijn, en laarzen aan hebben.
Liefst ook nog met gevulde boezemquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mwah, ik kwam toen ook zonder laarzen binnen hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien handig om telefoonnummers/mailadressen niet openbaar te posten hier. Vinden ze meestal niet zo leuk (ivm spam).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:56 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
En zelfs dat doen ze tegenwoordig volgens mij bijna niet meer, teminste, dat is wat Tjitse (Tjibbe) aan mij mailde:
Hey Tijs,
We hebben inmiddels besloten dat 't echt niet mogelijk is. Heel soms komt er iemand langs, maar dat is dan altijd een bekende van een van ons.
Helaas man...
Greetz Tjitse
Met vriendelijke groet,
Tjitse Leemhuis
Welkom.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:30 schreef Thijs3FM het volgende:
Welkomquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:30 schreef Thijs3FM het volgende:
Het is wel duidelijk dat je een lange 3fm sabbatical hebt gehad anders was je Gloria al lang zatquote:
Kan het mij niet voorstellenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je een lange 3fm sabbatical hebt gehad anders was je Gloria al lang zat
Nou hè? Lang geledenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:06 schreef -Hans- het volgende:
Bulletproofdie hoor je ook te weinig op uw radiostation
Begin dit liedje aardig beu te worden , heb af en toe het idee dat Hans RegioFM luisterd en de 3fm playlist zietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:06 schreef -Hans- het volgende:
Ik ben bullitproof klaar doordat ik ze live op lowlands had gehoordquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin dit liedje aardig beu te worden , heb af en toe het idee dat Hans RegioFM luisterd en de 3fm playlist ziet
Die kan ik gewoon echt niet meer horen sinds het optreden op lowlandsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:06 schreef -Hans- het volgende:
Op youtube staat ook een live opnamen accoustisch , orenkwellendquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben bullitproof klaar doordat ik ze live op lowlands had gehoord.
Shit! je hebt mij helemaal doorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin dit liedje aardig beu te worden , heb af en toe het idee dat Hans RegioFM luisterd en de 3fm playlist ziet
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:21 schreef borisz het volgende:
Marco B heeft ook aan Roel gedacht.
[ afbeelding ]
20 Euro.
quote:
Kun je zeker proberenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga zelf proberen goedkoop aan macbook te komen
Vreselijk irritant idd !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opzouten met die irritante Dela-reclame![]()
Vette plaat manquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog zo'n vehikel wat echt m'n strot uitkomt![]()
![]()
![]()
![]()
.
ROFLquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:04 schreef borisz het volgende:
AZ mag niet meer voetballen in hun stadion, omdat bij de bouw t verkeerde cement is gebruikt, het faillicement.
Mee eens!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net zoals dit zeker. Compleet kapotgedraaid.
quote:
Echt, ze blijven dat ding maar draaienquote:
Jij ook al?! damn, wat een onwijs toffe single. moet je eigenlijk wel de radio edit hebbenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:46 schreef gerbenp het volgende:
Kan iemand even een mp3tje van Fake Blood aan me geven? Ben dringend hier naar op zoek!(via PM)
Zal er eens naar op zoek gaan. Zometeen even m'n usenet aan de praat krijgen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij ook al?! damn, wat een onwijs toffe single. moet je eigenlijk wel de radio edit hebben
Mocht je 'm tegenkomen..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zal er eens naar op zoek gaan. Zometeen even m'n usenet aan de praat krijgen.
wil de link!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:56 schreef Thijs3FM het volgende:
Ik heb hem opgenomen! Over ongeveer 2 uur op Youtube, Michiel wint van Domien dus wordt het Michiel vs Bert en Michiel wint daar weer.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
wil de link!!!
Hey
Vrijdag normaal 3 uur Avid, maar dat valt uit (&
), dus donderdag al Vakantie!
Klinkt verdacht veel als "Neemt ie 'em of neemt ie 'em niet... op"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:13 schreef Thijs3FM het volgende:
BNN University: "De opdracht voor jou is: bedenk een item voor een BNN radioprogramma. Voor welk programma is het item bedoeld? Beschrijf jouw radio-item in niet meer dan tien regels."
Mijn item:
Een prijsvraagvoor de Coen en Sander show.
Een luisteraar mag bellen naar de studio, en een bekende Nederlander noemen, Coen en Sander bellen de bekende Nederlander en als deze opneemt wint de luisteraar en beller de prijzen, als de bner niet opneemt wint de beller geen prijzen.
-----------------------------------------------------------
Wat vinden jullie ervan?
Het komt me vaag bekend voorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:13 schreef Thijs3FM het volgende:
BNN University: "De opdracht voor jou is: bedenk een item voor een BNN radioprogramma. Voor welk programma is het item bedoeld? Beschrijf jouw radio-item in niet meer dan tien regels."
Mijn item:
Een prijsvraag voor de Coen en Sander show.
Een luisteraar mag bellen naar de studio, en een bekende Nederlander noemen, Coen en Sander bellen de bekende Nederlander en als deze opneemt wint de luisteraar (beller) de prijzen, als de bner niet opneemt wint de beller geen prijzen.
-----------------------------------------------------------
Wat vinden jullie ervan?
Bertje, afgetekendquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:44 schreef Vlindur het volgende:
Wie heeft er gewonnen met het Popduel?
Ik was bij de fysio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |