Kan het mij niet voorstellenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je een lange 3fm sabbatical hebt gehad anders was je Gloria al lang zat
Nou hè? Lang geledenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:06 schreef -Hans- het volgende:
Bulletproofdie hoor je ook te weinig op uw radiostation
Begin dit liedje aardig beu te worden , heb af en toe het idee dat Hans RegioFM luisterd en de 3fm playlist zietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:06 schreef -Hans- het volgende:
Ik ben bullitproof klaar doordat ik ze live op lowlands had gehoordquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin dit liedje aardig beu te worden , heb af en toe het idee dat Hans RegioFM luisterd en de 3fm playlist ziet
Die kan ik gewoon echt niet meer horen sinds het optreden op lowlandsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:06 schreef -Hans- het volgende:
Op youtube staat ook een live opnamen accoustisch , orenkwellendquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben bullitproof klaar doordat ik ze live op lowlands had gehoord.
Shit! je hebt mij helemaal doorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin dit liedje aardig beu te worden , heb af en toe het idee dat Hans RegioFM luisterd en de 3fm playlist ziet
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:21 schreef borisz het volgende:
Marco B heeft ook aan Roel gedacht.
[ afbeelding ]
20 Euro.
quote:
Kun je zeker proberenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga zelf proberen goedkoop aan macbook te komen
Vreselijk irritant idd !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opzouten met die irritante Dela-reclame![]()
Vette plaat manquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog zo'n vehikel wat echt m'n strot uitkomt![]()
![]()
![]()
![]()
.
ROFLquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:04 schreef borisz het volgende:
AZ mag niet meer voetballen in hun stadion, omdat bij de bouw t verkeerde cement is gebruikt, het faillicement.
Mee eens!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net zoals dit zeker. Compleet kapotgedraaid.
quote:
Echt, ze blijven dat ding maar draaienquote:
Jij ook al?! damn, wat een onwijs toffe single. moet je eigenlijk wel de radio edit hebbenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:46 schreef gerbenp het volgende:
Kan iemand even een mp3tje van Fake Blood aan me geven? Ben dringend hier naar op zoek!(via PM)
Zal er eens naar op zoek gaan. Zometeen even m'n usenet aan de praat krijgen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij ook al?! damn, wat een onwijs toffe single. moet je eigenlijk wel de radio edit hebben
Mocht je 'm tegenkomen..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zal er eens naar op zoek gaan. Zometeen even m'n usenet aan de praat krijgen.
wil de link!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:56 schreef Thijs3FM het volgende:
Ik heb hem opgenomen! Over ongeveer 2 uur op Youtube, Michiel wint van Domien dus wordt het Michiel vs Bert en Michiel wint daar weer.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
wil de link!!!
Hey
Vrijdag normaal 3 uur Avid, maar dat valt uit (&
), dus donderdag al Vakantie!
Klinkt verdacht veel als "Neemt ie 'em of neemt ie 'em niet... op"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:13 schreef Thijs3FM het volgende:
BNN University: "De opdracht voor jou is: bedenk een item voor een BNN radioprogramma. Voor welk programma is het item bedoeld? Beschrijf jouw radio-item in niet meer dan tien regels."
Mijn item:
Een prijsvraagvoor de Coen en Sander show.
Een luisteraar mag bellen naar de studio, en een bekende Nederlander noemen, Coen en Sander bellen de bekende Nederlander en als deze opneemt wint de luisteraar en beller de prijzen, als de bner niet opneemt wint de beller geen prijzen.
-----------------------------------------------------------
Wat vinden jullie ervan?
Het komt me vaag bekend voorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:13 schreef Thijs3FM het volgende:
BNN University: "De opdracht voor jou is: bedenk een item voor een BNN radioprogramma. Voor welk programma is het item bedoeld? Beschrijf jouw radio-item in niet meer dan tien regels."
Mijn item:
Een prijsvraag voor de Coen en Sander show.
Een luisteraar mag bellen naar de studio, en een bekende Nederlander noemen, Coen en Sander bellen de bekende Nederlander en als deze opneemt wint de luisteraar (beller) de prijzen, als de bner niet opneemt wint de beller geen prijzen.
-----------------------------------------------------------
Wat vinden jullie ervan?
Bertje, afgetekendquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:44 schreef Vlindur het volgende:
Wie heeft er gewonnen met het Popduel?
Ik was bij de fysio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |