Misschien heb je hier wat aan: http://www.3fm.nl/page/3fm_contactquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:30 schreef Thijs3FM het volgende:
Zo, nou ben ik hier eindelijk ook eens, ik weet nog niet helemaal hoe het werkt , maar volgens mij typ ik nu een bericht. Weet iemand trouwens de 3fm mail adressen van de producer(s) van de Coen en Sander show en Arbeidsvitaminen?
Daar zijn geen aparte mailadressen voor (soms komt <programmanaam>@3fm.nl ook aan, maar dan alsnog bij de DJ).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:30 schreef Thijs3FM het volgende:
Zo, nou ben ik hier eindelijk ook eens, ik weet nog niet helemaal hoe het werkt , maar volgens mij typ ik nu een bericht. Weet iemand trouwens de 3fm mail adressen van de producer(s) van de Coen en Sander show en Arbeidsvitaminen?
Was eens leuk toen Mark in de Dark er nog was bij Yorin, vertelde hij ook hoeveel emailadressen hij had. Nou dat was bijna iedere combinatie met punten, zonder punten en dan ook nog @yorin @rtl @rtlnederland etc etc. Het werkte allemaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar zijn geen aparte mailadressen voor (soms komt <programmanaam>@3fm.nl ook aan, maar dan alsnog bij de DJ).
Gewoon de DJ van dienst mailen dus (in dit geval Gerard en Coen).
Dat is bij 3FM ook zo hoor, maar dan wat minder extreem.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Was eens leuk toen Mark in de Dark er nog was bij Yorin, vertelde hij ook hoeveel emailadressen hij had. Nou dat was bijna iedere combinatie met punten, zonder punten en dan ook nog @yorin @rtl @rtlnederland etc etc. Het werkte allemaal
Nou, die van "Jouw weekendfinale!" Heb ik wel, dat is alfred@3fm.nl Ik mag trouwens zondag aanstaande tijdens dat programma om 21.00 in de studio komen kijkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar zijn geen aparte mailadressen voor (soms komt <programmanaam>@3fm.nl ook aan, maar dan alsnog bij de DJ).
Gewoon de DJ van dienst mailen dus (in dit geval Gerard en Coen).
Meestal is het bij een programma overdag lastig om te mogen komen kijken. Ze hebben het dan vaak al druk genoeg met de uitzending en hebben geen tijd voor extra mensen in de studio.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:46 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Nou, die van "Jouw weekendfinale!" Heb ik wel, dat is alfred@3fm.nl Ik mag trouwens zondag aanstaande tijdens dat programma om 21.00 in de studio komen kijkenMaar omdat ik nog niet helemaal weet of dat door gaat vanwege school, wilde ik weten of ik bij Arbeidsvitaminen kon kijken. Bij Gerard regeageerd iig niet op dat soort mails.
EkstraWeekend ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Meestal is het bij een programma overdag lastig om te mogen komen kijken. Ze hebben het dan vaak al druk genoeg met de uitzending en hebben geen tijd voor extra mensen in de studio.
Jouw Weekendfinale is een van de weinige waar het regelmatig voor komt.
En zelfs dat doen ze tegenwoordig volgens mij bijna niet meer, teminste, dat is wat Tjitse (Tjibbe) aan mij mailde:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar moet je een vrouw voor zijn, en laarzen aan hebben.
Liefst ook nog met gevulde boezemquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mwah, ik kwam toen ook zonder laarzen binnen hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien handig om telefoonnummers/mailadressen niet openbaar te posten hier. Vinden ze meestal niet zo leuk (ivm spam).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:56 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
En zelfs dat doen ze tegenwoordig volgens mij bijna niet meer, teminste, dat is wat Tjitse (Tjibbe) aan mij mailde:
Hey Tijs,
We hebben inmiddels besloten dat 't echt niet mogelijk is. Heel soms komt er iemand langs, maar dat is dan altijd een bekende van een van ons.
Helaas man...
Greetz Tjitse
Met vriendelijke groet,
Tjitse Leemhuis
Welkom.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:30 schreef Thijs3FM het volgende:
Welkomquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:30 schreef Thijs3FM het volgende:
Het is wel duidelijk dat je een lange 3fm sabbatical hebt gehad anders was je Gloria al lang zatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |