Let op: het kan ook een 9 track zijn!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:18 schreef MASD het volgende:
Een 8-track dus.In ieder geval bedankt voor het verrijken van mijn kennis over het verre verleden.
Fail.quote:
Nu ik nog 's kijk; het kan ook een 9-track zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:34 schreef Bot13 het volgende:
Misschien is het wel een 8-track, trouwens!
Wat had je vaderquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Hey, die had mijn vader ook nog! Ik denk zelfs dat hij ze nog steeds op zolder heeft haha
Het is een 8-track overigens, voor als je dat nog niet wist. Het verbaast me wel dat het antwoord nog niet is gegeven.
Echt waar joh?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:18 schreef 9611Niels het volgende:
Het is een 8-track casette.
Nee ik weet het niet zeker, het kan ook een 9-track zijn.quote:
Geen 8-track?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|-|- Peace Through Power -|-|-
De 12 bit atari, omg ja!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 05:08 schreef dvr het volgende:
Het is een Demon Attack gamecartridge voor de 12-bit Atari HUD. Die zijn destijds al twee weken na de introductie verboden omdat het spel (dat op de voorruit geprojecteerd werd) erg van het verkeer afleidde en de bezitters bijna allemaal verongelukten. Atari is aan de schadeclaims tenonder gegaan. Grappig, je ziet ze zelden meer. Op eBay zijn die dingen goud waard.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:44 schreef splendor het volgende:
Als iemand een aantal papegaaien mist, hier zitten ze.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |