Kijk jij snapt het!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:46 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
Ik vind Kristel toch echt het knapst, een lief én knap gezicht.
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:57 schreef mathijs23 het volgende:
en madelon bij knoop in je zakdoek (haha)![]()
Er staat dat het 23 oktober is maar dat moet 23 november zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
Is er eigenlijk ook al bekend of en wanneer er weer een nieuw album uit komt?
..en waar slaat dat allemaal op?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:13 schreef mathijs23 het volgende:
dat van knoop in je zakdoek om dat madelon er en beetje gehandicapt uitziet en ongeloofelijk dom is daarom
Volgens mij heb je het over jezelf?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:13 schreef mathijs23 het volgende:
dat van knoop in je zakdoek om dat madelon er en beetje gehandicapt uitziet en ongeloofelijk dom is daarom
Ik gok dat hij zelf nog rond de kleuterdoelgroep van K3 zit qua leeftijdquote:
Ik vond het al zo snelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:45 schreef mamav2 het volgende:
[..]
Er staat dat het 23 oktober is maar dat moet 23 november zijn.
Laten we Josje nu niet meteen een burnout bezorgen oke?
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:28 schreef mathijs23 het volgende:
hee mama v2 sorry hoor maar durf je wel doe ff normaal zeg ik denk dat mijn iq hoger dan dat van jou is! laat me ff met rust jij![]()
Een zachte G is ook heel besmettelijk. Als je voornamelijk omgeven bent door Belgen, die u ook nog eens graag hun accent/taal horen spreken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:13 schreef Ciscostar het volgende:
Leuke combi die 3
Maar begint ze nou al beetje met zachte G te praten??
sorry maar dat wat ik dee is geen beledigen dat is gewoon mijn mening en iedereen die dat anders ziet daar heb ik geen probbleemen mee. en nog iets nee ik zet geen foto neer ik durf hetwel maar doe het niet. en jij hebt toch ook geen foto. en eigelijk wil ik ook eerlijk toegeven dat ik te ver ben gegaan en dat zeg ik niet omdat ik wil dat jij mij vergeeft ofzo maar gewoon omdat ik dat vindquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:36 schreef mamav2 het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Jij vind het toch ook leuk om mensen die jij niet kent zomaar te beledigen?
Voelt niet leuk he?
Krijgen we jouw foto nog of durf je niet?
no way Josje lijkt daar niet op manquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die bij Josje vaak aan Duffy moet denken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is geen replica, maar op de dikkere neus van Duffy na vind ik ze best lijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |