Kijk jij snapt het!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:46 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
Ik vind Kristel toch echt het knapst, een lief én knap gezicht.
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:57 schreef mathijs23 het volgende:
en madelon bij knoop in je zakdoek (haha)![]()
Er staat dat het 23 oktober is maar dat moet 23 november zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
Is er eigenlijk ook al bekend of en wanneer er weer een nieuw album uit komt?
..en waar slaat dat allemaal op?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:13 schreef mathijs23 het volgende:
dat van knoop in je zakdoek om dat madelon er en beetje gehandicapt uitziet en ongeloofelijk dom is daarom
Volgens mij heb je het over jezelf?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:13 schreef mathijs23 het volgende:
dat van knoop in je zakdoek om dat madelon er en beetje gehandicapt uitziet en ongeloofelijk dom is daarom
Ik gok dat hij zelf nog rond de kleuterdoelgroep van K3 zit qua leeftijdquote:
Ik vond het al zo snelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:45 schreef mamav2 het volgende:
[..]
Er staat dat het 23 oktober is maar dat moet 23 november zijn.
Laten we Josje nu niet meteen een burnout bezorgen oke?
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:28 schreef mathijs23 het volgende:
hee mama v2 sorry hoor maar durf je wel doe ff normaal zeg ik denk dat mijn iq hoger dan dat van jou is! laat me ff met rust jij![]()
Een zachte G is ook heel besmettelijk. Als je voornamelijk omgeven bent door Belgen, die u ook nog eens graag hun accent/taal horen spreken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:13 schreef Ciscostar het volgende:
Leuke combi die 3
Maar begint ze nou al beetje met zachte G te praten??
sorry maar dat wat ik dee is geen beledigen dat is gewoon mijn mening en iedereen die dat anders ziet daar heb ik geen probbleemen mee. en nog iets nee ik zet geen foto neer ik durf hetwel maar doe het niet. en jij hebt toch ook geen foto. en eigelijk wil ik ook eerlijk toegeven dat ik te ver ben gegaan en dat zeg ik niet omdat ik wil dat jij mij vergeeft ofzo maar gewoon omdat ik dat vindquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:36 schreef mamav2 het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Jij vind het toch ook leuk om mensen die jij niet kent zomaar te beledigen?
Voelt niet leuk he?
Krijgen we jouw foto nog of durf je niet?
no way Josje lijkt daar niet op manquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die bij Josje vaak aan Duffy moet denken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is geen replica, maar op de dikkere neus van Duffy na vind ik ze best lijken.
't is een lekker ding, daar kan hij niks aan doenquote:
Het valt mij nu pas op!quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
't is een lekker ding, daar kan hij niks aan doenLala lekker
Just shut up and be pretty!quote:Op zondag 6 december 2009 00:45 schreef Smikke het volgende:Maar Gert een lekker ding? Hebben we het over dezelfde? Wacht maar tot hij gaat praten, met die vervelende slis in zijn spraak.
![]()
bronquote:Josje van K3 is weer vrijgezel en verhuist naar Antwerpen
Optreden deed de Nederlandse zangeres al in Antwerpen, maar nu gaat Josje van K3 ook in de Stad aan de Stroom wonen. Josje is van plan om in februari of maart te gaan verhuizen. Ondertussen raakte ook bekend dat Josje weer vrijgezel is, maar de verhuis heeft niets met de breuk. Dat meldt De Telegraaf. Na twee jaar is haar relatie met Jeroen voorbij. "Het was een gezamenlijk besluit van Josje en Jeroen, soms komen mensen er gewoon achter dat ze niet de ware voor elkaar zijn. Maar ze zijn nog gewoon goede vrienden", zo laat een woordvoerder weten.
De verhuis heeft niets te maken met de breuk. "Ik heb nooit langer dan een paar jaar op dezelfde plek gewoond, en Antwerpen is een ontzettend leuke stad", vertelt Josje. De blondine heeft inmiddels al een appartement gevonden in de Vlaamse stad. "Ik wil nog een paar nieuwe meubeltjes kopen, maar ik heb er ontzettend veel zin in!" (kh)
vertelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:01 schreef Lovechild het volgende:
Niemand het roddelbladverhaal meegekregen dat Josje wat met Gert zou hebben?
vertel vertel vertelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:01 schreef Lovechild het volgende:
Niemand het roddelbladverhaal meegekregen dat Josje wat met Gert zou hebben?
quote:
Ze was het gelukkigste meisje ter wereld toen zij werd uitverkoren om K3 te completeren. Josje Huisman nam voorgoed de plaats in van de blondine Kathleen. De roem kwam razendsnel en opeens stond haar agenda boordevol. Tegelijkertijd zag ze haar privégeluk echter in duigen vallen. Na twee aar heeft ze een eind gemaakt aan haar relatie met danspartner Jeroen. Nu is ze moederziel alleen. Of is er soms een ándere man?
Dit is de tol van de roem!
Dat is de reactie van veel mensen uit de showbizz nadat bekend was geworden dat Ks's Josje Huisman (23) na twee jaar een eind heeft gemaakt aan haar relatie met Jeroen. 'Ze pasten bij elkaar als Romeo en Julia,'aldus een insider van Studio 100 in België, het mediabedrijf dat aan de wieg stond van de immens populaire kleuterpopgroep K3. De blondine had het opeens zo druk dat ze amper nog tijd had voor haar relatie. Haar overwinneing bracht Josje plotesling roem, maar tegelijkeritjd zag ze haar privéleven in elkaar storten.
Het begon allemaal nog wel zo romantsich... Josje volgde een dansopleiding bij de bekenede Dansacademie Noord-Nederland van Lucia Marthas in Groningen. Daar, op de dansvloer, voelde zij zich veilig in de armen van haar medestudent Jeroen. Op romantische klanken werden de twee stapelverliefd op elkaar. Een oud-leerling:'Je zag die twee tijdens hetdansen gewoon naar elkaar toe groeien. De vonken spatten eraf!' Twee jaar waren Josje en Jeroen onafscheidelijk. Jeroen was apetrots dat zijn Josje haar droom in vervulling zag gaan toen zij op zaterdagvonde 3 otkober de afvalrace K2 Zoekt K3 won. Die avond versloeg Josje als jongste filnaliste de Vlaamse Tamara Opdebeek () en de Nederlandse musicalster Madelon van der Poel. Haar kersverse K3-collega's Kristel Verbeke en de zwangere Karen Damen waren dolblij met de komst van Josje. Zij kozen haar zelf uit, samen met de vakjury en de kijkers. Zo werd zij de opvolgster van Kathleen Aerts bij Kr, een groep die werd bedacht door Studio 100-baas Gert Verhulst, ook bekend van Samson & gert. Hij was die avond wel heel erg gecharmeerd van de nieuwe blondine in zijn 'goudmijn'.
Geen houden aan...
Kristel van K3 zei dolenthousiast: 'We hebben voor Josje gekozen omdat ze professioneel is en lief. We hebben ons hart gevolgd. Zij is de enige die van K2 weer K3 kan maken.'
Josje was ovreigens geen 'groen blaadje' in de showbizz. Zo danste zij onder meer bij de Toppers in de Amsterdam ArenA. Nu zij deel uitmaakt van het K3-circus is haar leven in een stroomversnelling terechtgekomen. K3 is big business en de agneda is boordevol. Direct na haar overwinning barstte op 10 oktober het circus in alle hevigheid los. Toen vond in Antwerpen de grote premiëre van de nieuwe K3-show plaats. Daarna was er geen houden meer aan. Van 16 oktober tot en met 20 december trok de K3-caravaan langs theatgers in Enschede, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam, Den Bosch, Groningen en Zwolle. Josje werd helemaal in besloag genomen door haar werk en zag langzaam maar zeker haar verhouding met Jeroen verwateren, tot de koek op was. Opeens waren er echter geruchten die wilden dat de 'oude'K3-meiden, Karen en Kristel, zich zouden ergeren aan Hollandse Josje. Belgen staan nu eenmaal anders in het leven ndan nederlanders. En dan is er ook nog het hardnekkige gerucht dat K3-bedenker Gert Verhulst, de schatrijke baas van Studio 100, iets zou hebben met die knappe blondine. Hte word ontkend, maar dat gebeurde ook in 2005, toen Gert een hartstochtelijke buitenechtelijke affaire had met de roodharige Karen. Het gerucht over Gert en Josje is echter twijfelachtig, want in 2008 verliet hij zijn vrouw weer, en wel voor Ellen Callebout uit Blankenberge. Deze tien jaar jongere vlam baat een café uit en stond op een kandidatenlijst bij de Belgische Verkiezingen. Opmerkelijk is dat deze Ellen het café runt met haar ex. Gert, goed voor een geschat vermogen van 15 miljoen euro, is tot over zijn oren verliefd op deze blondine en daarom is het zeer de vraag hoe serieus we het gerucht moeten nemen dat hij iets zou hebben met het nieuwe K3-meisje. Maar...de liefde kent vreemde wegen. In 2005 ontkende Gert ook hardnekkig dat hij iets had met Karen. Toch hadden zij twee jaar lang een verobden verhouding, totdat Gert weer koos voor zijn gezin. Insiders van Studio 100 zeggen dat hij bij z'n nieuwe liefde nooit dezelfde fout zal maken, mara de liefde kent wetten noch geboden. Feit is dat Josje erg aantrekkelijk is. Nu zij weer vrij is, kan ze het meteen ook wat rusitger aan doen, want door de zwangerschap van Karen zal K3 aan het begin van dit jaar wat minder werk hebben. Werk dat nou net het einde betekende voor de relatie van Josje en Jeroen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |