quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het lijkt meer sinterklaas toen ie jong was
Nemen jullie wel een cadeautje mee dan ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet al waar ze woont, dat had ze ook al prijs gegeven.
Ah. 50 : 50 doen dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet al waar ze woont, dat had ze ook al prijs gegeven.
Alexander leek volgens mij op een meisje toen hij klein was, en bea op een jongenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd moest ik ook aan Sinterklaas denken...
Koevoet, tiewraps en wat messen. Anders nog iets?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nemen jullie wel een cadeautje mee dan ?
Alexander en Maxima op een paard:quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alexander leek volgens mij op een meisje toen hij klein was, en bea op een jongen
Wijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Koevoet, tiewraps en wat messen. Anders nog iets?
Braveheart?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alexander en Maxima op een paard:
http://img232.imageshack.us/i/paard1fo.jpg/#q=koningin beatrix paardrijden
Rugpijn kweken en pogingen doen om te lerenquote:
De Nederlands- Duitsche versie?quote:
Hoezo rugpijn?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rugpijn kweken en pogingen doen om te leren
Tof. Regel jij de koevoet en andere dingen die we nodig hebben om binnen te komen, regel ik de vluchautoquote:
Wat is de opdracht en wat staat er tegenover?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
Wie maakt er al m'n Engels huiswerk voor me?
Ik lig al veel te lang op mn buikquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoezo rugpijn?
En hoe maar op met leren, stel het maar uit want je hebt de hele dag nog 15 minuten werk gedaan.
jij?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
Wie maakt er al m'n Engels huiswerk voor me?
Heb je geen chill functie dat je rugdeel van je bed zo omhoogkomt? Dan kan je chillenderer computeren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lig al veel te lang op mn buik![]()
En idd het is waar...
Nee, een gewone boxspringquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je geen chill functie dat je rugdeel van je bed zo omhoogkomt? Dan kan je chillenderer computeren.
Allemaal dingetjes die we in de les hebben gedaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is de opdracht en wat staat er tegenover?
quote:
Ik wil ook een boxspring. Ik heb nu een uitgewoond bed. Nee, niet door dat, gewoon door oudheid.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, een gewone boxspring![]()
Gers wil mijn excelopdracht niet zien.
Kutgers
Ik pas, sorry.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Allemaal dingetjes die we in de les hebben gedaanen niets.
het zal toch wel een kutopdracht zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, een gewone boxspring![]()
Gers wil mijn excelopdracht niet zien.
Kutgers
DOOR WAT ?!!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil ook een boxspring. Ik heb nu een uitgewoond bed. Nee, niet door dat, gewoon door oudheid.
As a matter of fact, I don't.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Alsof jij iets beters te doen hebt
Ja, maar hij is heel mooiquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef gers het volgende:
[..]
het zal toch wel een kutopdracht zijn
OUDHEID. MIJN BED. IS OUD.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DOOR WAT ?!!!!ik zit nu als een gamba
Hoe oud?quote:
20 jaar ofzo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe oud?![]()
In Wberg staat mijn eerste bed nog
Ik weet waar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Eensch.
Maar goed, ik kom hier te weinig om alle specifieke details te weten, zoals, zeg maar: plaats enzoMaar mensen die op nummer 8 wonen moeten dit weekend uitkijken dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |