Jawel. Aan de andere kant van de straat, aan de tuin, ligt namelijk dit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wtf is dat voor een gigantisch hol? Nouja, laat dat gigantisch maar weg
. Daar wil je toch niet dood gevonden worden
?
De randstad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wtf is dat voor een gigantisch hol? Nouja, laat dat gigantisch maar weg
. Daar wil je toch niet dood gevonden worden
?
Op m'n 65e 67e zou ik daar best willen wonen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jawel. Aan de andere kant van de straat, aan de tuin, ligt namelijk dit.
[ afbeelding ]
Nu ook. In 10 minuten ben je in Amsterdam.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op m'n 65e 67e zou ik daar best willen wonen.
Jij woont toch naast Maarten?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Zo, ik ben niet zo goed in foto's maken en ons huis is ook echt kei vies zoals je ziet. Als er sneeuw ligt lijkt het net grijs
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooooh, dat is mooooi!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jawel. Aan de andere kant van de straat, aan de tuin, ligt namelijk dit.
[ afbeelding ]
Dank je, nu weet ik precies waar ik een kraak ga zetten dit weekendquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Zo, ik ben niet zo goed in foto's maken en ons huis is ook echt kei vies zoals je ziet. Als er sneeuw ligt lijkt het net grijs
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DA KEN IKquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Crack_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe je doet het ook nogquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Crack_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vader hebben we ook al gezien, dus we weten precies wanneer hij thuis komtquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank je, nu weet ik precies waar ik een kraak ga zetten dit weekend
Mijn vader is anders ijzersterk!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die vader hebben we ook al gezien, dus we weten precies wanneer hij thuis komt.
Boh. Als ik jouw huis vind kan ik je stalken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Crack_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daaromquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die vader hebben we ook al gezien, dus we weten precies wanneer hij thuis komt.
Het is echt serieus 3 straten van waar Maarten woontquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Boh. Als ik jouw huis vind kan ik je stalken.
mijn natte dromenquote:
hahaha, en het klopt ook nogquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
DaaromDaar hoef ik ook niet bang voor te zijn. Huisdieren en overige familieleden staan ook wel ergens in een topic, dus dat zal ook geen verrassing zijn
Kutquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij is anders niet groter dan de koningin
Die rat van d'r, jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
DaaromDaar hoef ik ook niet bang voor te zijn. Huisdieren en overige familieleden staan ook wel ergens in een topic, dus dat zal ook geen verrassing zijn
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Boh. Als ik jouw huis vind kan ik je stalken.
Ik laat je het binnenkort weleens zien.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is echt serieus 3 straten van waar Maarten woont
Zou de Koningin sterk zijn?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij is anders niet groter dan de koningin
HAMSTERquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die rat van d'r, ja. Het wordt ons wel erg gemakkelijk gemaakt.
Zie je ineens Mozy en Chai langs fietsenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Ik laat je het binnenkort weleens zien.
Wow, dus ik zou het serieus kunnen vinden zonder te verdwalen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is echt serieus 3 straten van waar Maarten woont
Sorryquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAMSTER
En ik heb anders nog een waakhond hoor
Jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow, dus ik zou het serieus kunnen vinden zonder te verdwalen.
Ik denk dat die al omvalt als je haar een klein duwtje geeftquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou de Koningin sterk zijn?
Fascination heeft een tekkelquote:
Mja of dat ze ineens verrassend sterk is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die al omvalt als je haar een klein duwtje geeft
Tekkels moet je schoppen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fascination heeft een tekkel![]()
Binky ofzo.
quote:
Hahahaha, serieus ?!?!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja of dat ze ineens verrassend sterk is.
Ze rijdt ook paard.![]()
![]()
Eensch.quote:
Het lijkt meer sinterklaas toen ie jong wasquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://www.kb.nl/dossiers/beatrix/sport/paardrijden.jpg
Beatrix op een paard.![]()
Harttransplantatie gehad?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat meen ik niet. Ik heb een groot dierenhart.
Ik weet al waar ze woont, dat had ze ook al prijs gegevenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Eensch.
Maar goed, ik kom hier te weinig om alle specifieke details te weten, zoals, zeg maar: plaats enzoMaar mensen die op nummer 8 wonen moeten dit weekend uitkijken dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |