Allemaal dingetjes die we in de les hebben gedaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is de opdracht en wat staat er tegenover?
quote:
Ik wil ook een boxspring. Ik heb nu een uitgewoond bed. Nee, niet door dat, gewoon door oudheid.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, een gewone boxspring![]()
Gers wil mijn excelopdracht niet zien.
Kutgers
Ik pas, sorry.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Allemaal dingetjes die we in de les hebben gedaanen niets.
het zal toch wel een kutopdracht zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, een gewone boxspring![]()
Gers wil mijn excelopdracht niet zien.
Kutgers
DOOR WAT ?!!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil ook een boxspring. Ik heb nu een uitgewoond bed. Nee, niet door dat, gewoon door oudheid.
As a matter of fact, I don't.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Alsof jij iets beters te doen hebt
Ja, maar hij is heel mooiquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef gers het volgende:
[..]
het zal toch wel een kutopdracht zijn
OUDHEID. MIJN BED. IS OUD.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DOOR WAT ?!!!!ik zit nu als een gamba
Hoe oud?quote:
20 jaar ofzo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe oud?![]()
In Wberg staat mijn eerste bed nog
Ik weet waar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Eensch.
Maar goed, ik kom hier te weinig om alle specifieke details te weten, zoals, zeg maar: plaats enzoMaar mensen die op nummer 8 wonen moeten dit weekend uitkijken dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |