quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het lijkt meer sinterklaas toen ie jong was
Nemen jullie wel een cadeautje mee dan ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet al waar ze woont, dat had ze ook al prijs gegeven.
Ah. 50 : 50 doen dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet al waar ze woont, dat had ze ook al prijs gegeven.
Alexander leek volgens mij op een meisje toen hij klein was, en bea op een jongenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd moest ik ook aan Sinterklaas denken...
Koevoet, tiewraps en wat messen. Anders nog iets?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nemen jullie wel een cadeautje mee dan ?
Alexander en Maxima op een paard:quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alexander leek volgens mij op een meisje toen hij klein was, en bea op een jongen
Wijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Koevoet, tiewraps en wat messen. Anders nog iets?
Braveheart?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alexander en Maxima op een paard:
http://img232.imageshack.us/i/paard1fo.jpg/#q=koningin beatrix paardrijden
Rugpijn kweken en pogingen doen om te lerenquote:
De Nederlands- Duitsche versie?quote:
Hoezo rugpijn?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rugpijn kweken en pogingen doen om te leren
Tof. Regel jij de koevoet en andere dingen die we nodig hebben om binnen te komen, regel ik de vluchautoquote:
Wat is de opdracht en wat staat er tegenover?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
Wie maakt er al m'n Engels huiswerk voor me?
Ik lig al veel te lang op mn buikquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoezo rugpijn?
En hoe maar op met leren, stel het maar uit want je hebt de hele dag nog 15 minuten werk gedaan.
jij?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
Wie maakt er al m'n Engels huiswerk voor me?
Heb je geen chill functie dat je rugdeel van je bed zo omhoogkomt? Dan kan je chillenderer computeren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lig al veel te lang op mn buik![]()
En idd het is waar...
Nee, een gewone boxspringquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je geen chill functie dat je rugdeel van je bed zo omhoogkomt? Dan kan je chillenderer computeren.
Allemaal dingetjes die we in de les hebben gedaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is de opdracht en wat staat er tegenover?
quote:
Ik wil ook een boxspring. Ik heb nu een uitgewoond bed. Nee, niet door dat, gewoon door oudheid.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, een gewone boxspring![]()
Gers wil mijn excelopdracht niet zien.
Kutgers
Ik pas, sorry.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Allemaal dingetjes die we in de les hebben gedaanen niets.
het zal toch wel een kutopdracht zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, een gewone boxspring![]()
Gers wil mijn excelopdracht niet zien.
Kutgers
DOOR WAT ?!!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil ook een boxspring. Ik heb nu een uitgewoond bed. Nee, niet door dat, gewoon door oudheid.
As a matter of fact, I don't.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Alsof jij iets beters te doen hebt
Ja, maar hij is heel mooiquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef gers het volgende:
[..]
het zal toch wel een kutopdracht zijn
OUDHEID. MIJN BED. IS OUD.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DOOR WAT ?!!!!ik zit nu als een gamba
Hoe oud?quote:
20 jaar ofzo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe oud?![]()
In Wberg staat mijn eerste bed nog
Ik weet waar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Eensch.
Maar goed, ik kom hier te weinig om alle specifieke details te weten, zoals, zeg maar: plaats enzoMaar mensen die op nummer 8 wonen moeten dit weekend uitkijken dus
Ey sang jwz fatoe mang.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Oh dat doe ik in de tussentijd. Ik zweer.
Maar ik meende het als een van de weinigen. Woensdagochtend tentamenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal in deze SC.
Ik kijk niet want het kan mij geen moer boeien.quote:
Uiteindelijk zit je dinsdag nacht tot vroeg te leren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar ik meende het als een van de weinigen. Woensdagochtend tentamen
Het hoeft je ook niet te boeien, het interesseert me ook geen moer wat NAC-Vitesse doen maar kijk die neger neergaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kijk niet want het kan mij geen moer boeien.
Er stond daarnet wel wat, maar ik was vergeten mn naam weg te halen.quote:
Neh, ik moet gewoon even goed uitgerust wakker worden en dan een flinke bak koffie naar binnen werken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uiteindelijk zit je dinsdag nacht tot vroeg te leren.
quote:Critical Analysis
The three articles all seem to agree on the fact that, in order for a CSR initiative to succeed, a firm needs to devote its current FSAs to the initiative. In addition, the inclusion of local partners and the access to complementary resources this may lead to, is considered a positive impulse to the initiatives. The first limitation of the articles is their focus on the least developed countries and emerging economies, therefore ignoring CSR efforts in developed countries. When these are included, additional NLB FSAs may be developed. The second limitation of Dunn & Yamashita’s article is the lack of attention paid to the different patterns in which FSAs can develop. The article implies that initiatives are mandated by senior management, thereby ignoring the possibility for local initiatives or external pressure (government, NGO etc). These can also lead to LB or NLB FSAs and can be transferred as best practices. The final limitation is the lack of attention devoted to bounded reliability, since it is far from certain that partners will put forward their best efforts and won’t choose for free-riding.
Waar? Hier?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er stond daarnet wel wat, maar ik was vergeten mn naam weg te halen.
Wat saai!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Neh, ik moet gewoon even goed uitgerust wakker worden en dan een flinke bak koffie naar binnen werken.Ik bedoel:
[..]
Ja, gelukkig zag bijna niemand het.quote:
Het ergste is nog wel dat ik dat stuk zelf geschreven heb, maar ik niet meer precies weet waar het ook weer over gingquote:
Bummer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zag bijna niemand het.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat ik dat stuk zelf geschreven heb, maar ik niet meer precies weet waar het ook weer over ging
Nou ja, vanavond maar weer verder. Ik geloof het wel weer voor dit moment.
quote:
Ik heb het niet zo op die quasi kleverige kijk mij eens een slim en toch vreemd beetje logisch zakje in de wind als in American Beauty zinnetjes.quote:
Jaquote:
Daar achter staan basisgegevens, die moet je doorberekenen in je offerte.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar het is een simpel kostenoverzichtje?
Zien!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar achter staan basisgegevens, die moet je doorberekenen in je offerte.
Maar dat kan je niet zien.
Wat voor opleiding doe je?quote:
Waarom...quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat voor opleiding cursus doe je?
Doe niet zo denigrerend.quote:
Nu al avondeten?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een gepaneerd visje met groenten en aardappeltjes
Ik heb het idee dat het zondag is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:07 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb het idee dat het ochtend is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |