Mando Diaoquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
2x mando diao
1x cornershop
1x wende sneijders
1x arctic monkeys
dat was het wel weer even!
Als je bedoelt dat festivals uit allemaal concerten bestaan, dat snap ik heus wel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan snap je duidelijk niet het begrip 'festivals'.
Festivals zijn zoveel meer dan alleen een hoopje concerten bij elkaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat festivals uit allemaal concerten bestaan, dat snap ik heus wel.
Met concerten bedoel ik dus gewoon losse concerten he.
Al die workshops en dingen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Festivals zijn zoveel meer dan alleen een hoopje concerten bij elkaar
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:54 schreef ImTheBase het volgende:
Sfeer bij festivals is altijd beter dan concerten.
Ik heb rare muzieksmaak, en ook normale, en ook ik haat festivals.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:39 schreef Mr.DD het volgende:
Stop mensen. Desunuto heeft een, uhm, aparte muziek smaak. Dus het is logisch dat hij festivals niet leuk vindt
Ik haat ze niet per sé, maar het meeste is wel kut.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb rare muzieksmaak, en ook normale, en ook ik haat festivals.
Dat is dus zegmaar wat ik bedoel inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 18:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik haat ze niet per sé, maar het meeste is wel kut.![]()
En als er dan een festival is waar er meerdere artiesten zijn die je eigenlijk wel wil zien (maar dan ook weer niet want voor die paar ga ik er dan niet heen) krijgt de organisatie het ook altijd voor elkaar om ze op verschillende podia om dezelfde tijd op te laten treden heik bedoel, what the fuck...
* Hyman Jaloers isquote:Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
ABR![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op zondag 8 november 2009 15:51 schreef nijnja het volgende:
Afgelopen gisteren het MegaPiratenFestijn!!!MAG IK JE AANRAKENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |