En om welke artiesten ga je danquote:Op zondag 17 mei 2009 19:38 schreef Remsjo het volgende:
Festivals
- Extrema Outdoor(Ja ik ga er toch maar heen, vorig jaar was het echt relaxt)
- DanceValley 15th Edition
- MysteryLand
- Dancetour(Free Dancefestival)
- Citymoves(Free Dancefestival)
Extrema was echt super! En de weersverwachting was dramatisch, maar uiteindelijk was het super lekker weer (met 2 keer een bui), dus echt geluk gehadquote:Op zondag 17 mei 2009 19:38 schreef Remsjo het volgende:
Festivals
- Extrema Outdoor(Ja ik ga er toch maar heen, vorig jaar was het echt relaxt)- DanceValley 15th Edition
- MysteryLand
- Dancetour(Free Dancefestival)
- Citymoves(Free Dancefestival)
Housequakequote:
Dat was echt de shit vorig jaar.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Extrema was echt super! En de weersverwachting was dramatisch, maar uiteindelijk was het super lekker weer (met 2 keer een bui), dus echt geluk gehad![]()
mijn plaatje is van Extrema, zonneschijn + regenboog![]()
Zitten goede namen tussen!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:43 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Housequake
Billy The Klit
Benny Roderiques
Lucien Foort
Benny Royal
Michiel de Hey
Kraak & Smaak
Hardwell
Afrojack
Roog(valt ook onder Housequake)
Erick E(valt ook onder Housequake)
Swedisch House Maffia
Sander van Doorn
Sander Kleinenberg
Markus Schulz
Kraak & Smaak dit jaar op de Mainstage op Dancevalleyquote:
Housequake is toch een feest en geen artiest?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:43 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Housequake
Billy The Klit
Benny Roderiques
Lucien Foort
Benny Royal
Michiel de Hey
Kraak & Smaak
Hardwell
Afrojack
Roog(valt ook onder Housequake)
Erick E(valt ook onder Housequake)
Swedisch House Maffia
Sander van Doorn
Sander Kleinenberg
Markus Schulz
Housequake is een formatie die bestaat uit de DJ'squote:Op zondag 17 mei 2009 19:50 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Housequake is toch een feest en geen artiest?
Sonispherequote:Op zondag 17 mei 2009 19:48 schreef DownPoison het volgende:
Festivals:
- Sonisphere,vooral om Metallica.
- Geuzenpop, omdat ik er ieder jaar heen ga, line-up is nog niet zo interessant
- De vervanger van Parelpop (naam en line-up nog niet bekend)
en vast nog wel wat meer kleine festivals...
Concerten:
geen flauw idee, in ieder geval 1 per maand
Oke, housequake is komende zaterdag! Moest eigenlijk werken op housequake, maar ik mocht niet van mijn mama omdat ik moet lerenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:55 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Housequake is een formatie die bestaat uit de DJ's
Erick E
Roog
En 1 MC
MC Gee
Maar je hebt gelijk hoor. Housequake is idd ook een feest maar dat feest is de naam van de artiesten die er draaien. Dus als je naar t feest Housequake gaat, dan zal je alleen maar Roog en Erick E achter de draaitafels zien staan. Afentoe nemen ze een paar goede bekende mee die ook plaats mogen nemen achter the wheels of steel
Hahahaquote:Op zondag 17 mei 2009 19:58 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
Oke, housequake is komende zaterdag! Moest eigenlijk werken op housequake, maar ik mocht niet van mijn mama omdat ik moet leren![]()
stiekem heeft ze gelijk ..
De muziekstijl die daar gedraait word moet je je wel aanspreken want anders denk ik dat je je gaat vervelen. Niet dat je je heel erg snel zal gaan vervelen want er is genoeg te zien op Extrema maar ik zou er niet heen gaan omdat er veel mensen over hebben dat ze er heen gaan. Ik bedoel, je moet wel van dancemuziek houden. En wat je zoal voor muziek kan verwachten op Extrema? Vooral heel veel dit:quote:Op zondag 17 mei 2009 19:43 schreef Hyman het volgende:
Dat Extrema Outdoor hoor ik wel meer mensen over, eens kijken of dat leuk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |