Je bedoeld dat dat niet komt omdat die Palestijnen geen fuck uitvoeren om hun bestaan te verbeteren, de god ganse dag zich bezig houden met die vete en elke geldpot die ze ontvangen uit het buitenland in wapens omzetten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is een openlucht massa concentratiekamp
zonder elektriciteit zonder water zonder medicijnen.
dat jij dat niet inziet, maar de werkelijkheid is het wel
Ziehier, een concentratiekamp voor moslims:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is een openlucht massa concentratiekamp
zonder elektriciteit zonder water zonder medicijnen.
dat jij dat niet inziet, maar de werkelijkheid is het wel
Bron : Israel ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:21 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je bedoeld dat dat niet komt omdat die Palestijnen geen fuck uitvoeren om hun bestaan te verbeteren, de god ganse dag zich bezig houden met die vete en elke geldpot die ze ontvangen uit het buitenland in wapens omzetten?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Goed zo, onvoorwaardelijke steun voor Israël.
Je beoordeelt iets op z'n merites, niet door dergelijke drogredenaties.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:35 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat inderdaad, kijk maar eens naar de landen die "voor" stemden, daar wil je als Nederland toch niet tussen staan? Alle zichzelf respecterende landen van het westen stemden ofwel tegen, blanco of niet.
En de redenen dat de landen tegen stemden of blanco is blijkbaar niet relevant? Ik kan uit die statement al genoeg informatie halen hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je beoordeelt iets op z'n merites, niet door dergelijke drogredenaties.
Onvoorwaardelijk zomaar voor iets zijn is iets achterlijks, iets van corrupte bananenrepublieken. Niet iets welvarende, eerlijke, rechtsstaten.
Die hebben Jihad-Mickey, ook iets on-Islamitisch wat toevallig wel in Islamitische context gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:27 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Nee, de hele wereld... behalve de hamas zenders.
Je leest m'n post niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
En de redenen dat de landen tegen stemden of blanco is blijkbaar niet relevant? Ik kan uit die statement al genoeg informatie halen hoor.
Ja wel degelijk, daarom bestaat er ook zoiets als recensies.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je leest m'n post niet.
Daarnaast, als je naar een restaurant gaat, beïnvloedt de menukeuze van anderen jouw keuze?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ziehier, een concentratiekamp voor moslims:
[ afbeelding ]
Zo slecht dat ze het hebben, we moeten echt medelijden hebben hoor.
Ik heb het over het gezelschap aan je tafel waarbij iedereen voor-, na- en hoofdgerecht bestelt. Enfin, het voorbeeld begrijp je niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja wel degelijk, daarom bestaat er ook zoiets als recensies.
Israel komt steeds verder in de nauw staanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:27 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Nee, de hele wereld... behalve de hamas zenders.
Hmmm... er woont dus toch wel volk zo te zien om die rommel een op te ruimen en te herbouwen. Waarom doen ze dat niet? Anders zijn ze niet zielugh genoeg? Of zijn ze te lui?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:32 schreef Meki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wishfull thinking.... fail.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:33 schreef Meki het volgende:
Israel komt steeds verder in de nauw staan
Iedereen keert zich tegen de oorlogsstaat israel
Ook dan beïnvloed het wel degelijk mijn keuze, omdat ze wellicht een goede reden hebben om het te kiezen, dan ga ik er meestal in mee. Daarom vragen de meesten ook altijd "wat neem jij?" of ken je dat fenomeen niet? Overigens neem ik andere meningen altijd serieus en neem ik die mee in mijn overweging.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik heb het over het gezelschap aan je tafel waarbij iedereen voor-, na- en hoofdgerecht bestelt. Enfin, het voorbeeld begrijp je niet.
Maar lees nog eens m'n eerste post, want je reactie betrof namelijk niet bepaald de inhoud.
Stiekem mogen ze geen cement e.d. invoeren..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:34 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Hmmm... er woont dus toch wel volk zo te zien om die rommel een op te ruimen en te herbouwen. Waarom doen ze dat niet? Anders zijn ze niet zielugh genoeg? Of zijn ze te lui?
Wanneer er een atoombom valt op Tel Aviv zijn die mensen ook lui om hun puinhoop op te ruimen ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:34 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Hmmm... er woont dus toch wel volk zo te zien om die rommel een op te ruimen en te herbouwen. Waarom doen ze dat niet? Anders zijn ze niet zielugh genoeg? Of zijn ze te lui?
Och ik heb in Egypte dat soort ellende ook wel gezien, het is heus niet inherent aan de Gaza strook dat moslims in puinzooi wonen en er geen reet van bakken.quote:
Dan bouw je toch zonder cement. Konden ze 3000 jaar geleden ook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:35 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Stiekem mogen ze geen cement e.d. invoeren..
De dooien wel. Die slapen dan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Wanneer er een atoombom valt op Tel Aviv zijn die mensen ook lui om hun puinhoop op te ruimen ?
Nee, dat ken ik niet. Daar heb ik maling aan, aangezien ik genoeg smaak (lees: kennis) heb betreft gastronomie. Nederland zou dat in dit geval ook moeten hebben om onbevooroordeeld een keus te maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:35 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ook dan beïnvloed het wel degelijk mijn keuze, omdat ze wellicht een goede reden hebben om het te kiezen, dan ga ik er meestal in mee. Daarom vragen de meesten ook altijd "wat neem jij?" of ken je dat fenomeen niet? Overigens neem ik andere meningen altijd serieus en neem ik die mee in mijn overweging.
Jij bent hier die hier grapjes over maakt over de 1500 Palestijnse doden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:41 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dat zeggen Palestijn-knuffelaars toch ook wel snel hoor. Niks nieuws.
Next.
Sjezus wat kort door de bocht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, dat ken ik niet. Daar heb ik maling aan, aangezien ik genoeg smaak (lees: kennis) heb betreft gastronomie. Nederland zou dat in dit geval ook moeten hebben om onbevooroordeeld een keus te maken.
Onvoorwaardelijk voor iets zijn zonder enige reflectie, overwegingen, afwegen van feiten, beoordelen op merites, is iets voor holbewoners. Dat tijdperk zijn we hier toch wel voorbij, mag ik hopen.
Wellicht, maar Israël moet het wel heel bont maken willen ze mijn steun nog verliezen, ik blijf ze steunen door dik en dun. Het is misschien een zwakte van mijn kant, maar ik weet dat ik sta voor Israëlisch gerechtigheid en niet voor een Jihad-Mickey die oproept tot de dood van de "Yahude".quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, dat ken ik niet. Daar heb ik maling aan, aangezien ik genoeg smaak (lees: kennis) heb betreft gastronomie. Nederland zou dat in dit geval ook moeten hebben om onbevooroordeeld een keus te maken.
Onvoorwaardelijk voor iets zijn zonder enige reflectie, overwegingen, afwegen van feiten, beoordelen op merites, is iets voor holbewoners. Dat tijdperk zijn we hier toch wel voorbij, mag ik hopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |