Er moeten eerst 3 hogere temperaturen worden gemeten dan de gemiddelde voorgaande zes.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:10 schreef Soneal het volgende:
Thnx dames, ik krijg op advanced dus geen ovulatie, maar misschien dat dat deze maand nog komt als de temperatuur hoog blijft.
Blijft natuurlijk de pech dat ik de afgelopen weken een paar keer tegen een griepje aangehangen heb, ibu genomen heb (dat zijn dus de meds die erbijstaan) en dat werkt waarschijnlijk ook temperatuurverlagend.
Dat is natuurlijk waar, maar wel heel lastig om in te schatten wanneer dan. Maar ach, gewoon lekker neuken is toch uiteindelijk het enige dat helpt...quote:Op maandag 26 oktober 2009 06:49 schreef mijsje het volgende:
ik heb ook wel eens meerdere dagen achter elkaar een positieve ovutest gehad. dan zit je volgens mij "gewoon" tegen de eisprong aan te hikken voordat hij ook echt komt.... volgens miij is dat niet vreemd ofzo.
(bij mij werd de test ook niet positiever dan dat beide streepjes even donker waren, er is wel aangetoond dat ik een eisprong heb, dus dat is dan prima)
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat ik irritant vind? Sommige meiden hier zijn al zolang bezig. En dan is mijn schoonzusje vorig jaar, tijdens het slikken van de pil en medicijnen (pil werkte dus niet meer), gewoon zwanger geworden (ongepland dat wel). Eigenlijk is het best wel oneerlijk tegenover andere mensen die wel een kindje willen
Nou ja het was niet gepland hequote:Op maandag 26 oktober 2009 09:44 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Is toch fijn voor je schoonzusje? Als ze er in ieder geval zelf blij mee is.![]()
Ik gun het iedereen en vind niet dat je er verplicht je best voor moet doen wil het je gegund zijn.
Ik zie werkelijk niet waarom makkelijk zwanger worden oneerlijk zou zijn.
Wat jij zegtquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:47 schreef IslaBonita het volgende:
Natuurlijk, voor iedereen die het wilt zou het makkelijk moeten gaan. Maar het is moeilijk om te zien dat mensen die eigenlijk geen kinderen willen, zo makkelijk zwanger worden (en soms dan ook de zwangerschap beeindigen) terwijl jij graag wilt.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:23 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar, maar wel heel lastig om in te schatten wanneer dan. Maar ach, gewoon lekker neuken is toch uiteindelijk het enige dat helpt...
dat voelt inderdaad erg oneerlijk, maar hé, de wereld zit van oneerlijkheden in elkaar... (dooddoener, nietwaar?) nee maar ik heb dat gevoel van: wat oneerlijk! ook ontzettend gehad. nu nog wel een beetje hoor, maar ik kan het beter relativeren nu. dat een ander sneller of per ongeluk maar wel gewenst zwanger wordt is even slikken en pijnlijk voor mij, maar superleuk en gelukkig voor die ander. je kan dat niet zomaar op een weegschaaltje leggen. mijn motto nu is dus: even slikken en weer doorgaan... ik word er niet sneller zwanger van door te balen dat het oneerlijk is... positieve gedachtes probeer ik te houdenquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
He wat klote IslaBonita ik heb nog wel keihard geduimd
Ben benieuwd naar Borra
Weet je wat ik irritant vind? Sommige meiden hier zijn al zolang bezig. En dan is mijn schoonzusje vorig jaar, tijdens het slikken van de pil en medicijnen (pil werkte dus niet meer), gewoon zwanger geworden (ongepland dat wel). Eigenlijk is het best wel oneerlijk tegenover andere mensen die wel een kindje willen
Net twee rondjes om twee tennisbanen heenrennen en mijn borsten deden toch zeer, veel naar de wc en wat steekjes/krampjes in mijn buik, verder niets.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jammer Isla!![]()
Borra, ik hoop op goed nieuws morgen!! (Voel je eigenlijk iets?)
spannend!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:26 schreef Borra het volgende:
[..]
Morgenochtend, ik kom me hier natuurlijk melden, wat het resultaat ook mag zijn
Ik zou het morgen/overmorgen moeten worden maar ben het vandaag al geworden!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
ChilllayD ik zie dat je geen NOD heb ingevuld.
Maar wanneer zou jij ongesteld moeten worden? Ben ik erg benieuwd naar ivm je klachtjes enzo
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:54 schreef Soneal het volgende:
LOL CA, en dan in movieworld daarna in een of andere achtbaan die over de kop gaat..... vliegen de zaadjes gelijk alle kanten op... zo door de zwaartekracht en de G-force de zaadjes op het eitje geduwd
We hebben internet in het appartement.. kom het wel even melden denk ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:45 schreef Kolonia het volgende:
Vervelend dat je zo'n pijn hebt ChilllayD.![]()
Fijne vakantie Kaatjejannie!
Je zou niet de eerste zijn in dit topic die zich zwanger terugmeldt na een vakantie.
Lieverd, even heel praktisch omdat ik weet dat niet iedere gyn die optie biedt en ik wil dat je er wel van weet. Je hebt naast curretage ook de mogelijkheid om inwendige medicijnen te gebruiken om te zien of de vruchtjes daarmee loskomen. (het heet cytotec) Mocht je gyn er niet mee komen kun je het in ieder geval wel met hem/haar overleggen als andere optie. Als je het zelf tenminste fijn vind om het via medicijnen te doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:49 schreef Tierrr het volgende:
Ik mag hier ook weer mee komen schrijven....
Vandaag dus de echo gehad, maar van veel plezier is het niet gekomen vandaag...
Eerder van veel drama, verdriet en tranen met tuiten...
Hadden we met 7w4d nog een goede echo met een kloppend hartje, vandaag waren er 2 (!!) dode kindjes te zien... :cry:
Heb de hele tijd in het ziekenhuis lopen janken, ben nu inmiddels weer wat rustiger, maar helemaal leeg... morgen naar de gyn om te bespreken hoe nu verder...
Maar waarschijnlijk wordt het curretage, want de beide kindjes zijn al 4 weken dood, de één is op de dag van de vorige echo overleden, de ander de dag erna... dus eigenlijk had het dan al afgestoten moeten zijn...
:cry: :cry: :cry:
He verdomme meid, wat klote. Heel veel sterkte toegewenst!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:49 schreef Tierrr het volgende:
Ik mag hier ook weer mee komen schrijven....
Vandaag dus de echo gehad, maar van veel plezier is het niet gekomen vandaag...
Eerder van veel drama, verdriet en tranen met tuiten...
Hadden we met 7w4d nog een goede echo met een kloppend hartje, vandaag waren er 2 (!!) dode kindjes te zien... :cry:
Heb de hele tijd in het ziekenhuis lopen janken, ben nu inmiddels weer wat rustiger, maar helemaal leeg... morgen naar de gyn om te bespreken hoe nu verder...
Maar waarschijnlijk wordt het curretage, want de beide kindjes zijn al 4 weken dood, de één is op de dag van de vorige echo overleden, de ander de dag erna... dus eigenlijk had het dan al afgestoten moeten zijn...
:cry: :cry: :cry:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |