abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74022266
Dit zijn ze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Soneal op 25-10-2009 13:14:38 (Spolier geplaatst, het plaatje stond zo... groot) ]
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:13:44 #102
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74022302
MinnieMin,yes yes yes
Waarom haal je niet een digitale test,heb ik ook gedaan,wij konden het ook maar niet geloven en toen kwam er duidelijk ZWANGER in beeld te staan

Soneal,spannend
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_74022375
Het is wel vaag hoor, ik was ook maar heel licht ongesteld (4 uur met een minitampon kunnen doen enzo) terwijl het normaal wel wat pittiger is dan dat, en ook maar 3 a 4 dagen.... dus ik had maandag al een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief.
pi_74022584
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:42 schreef flugeltje het volgende:
uhm, soneal.... Heb je toevallig ook een zwangerschapstest in huis?

En hoe lang is je normale cyclus?
En m'n normale cyclus was rond de 26 dagen, in september was er op dag 29 een vaag 2de streepje maar ging het de volgende dag heel erg (heftig) loos, en in oktober pas op dag 31 bloedverlies dus een cyclus van 30 dagen.... en toen dus maar kort en heel licht.

Anyway, dag 9 staat normaal als begindag qua ovutesten als je een cyclus van 26 dagen hebt, dus ik had gisteren (dag 8) nog absoluut niets verwacht.... tenzij m'n lichaam even aan het inhalen is van die lange cyclus.
pi_74022679
Heb je verder geen klachtjes Soneal?
pi_74022787
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Heb je verder geen klachtjes Soneal?
Ik had ze wel, zelfs toen ik al ongesteld was, maar die waren op een gegeven moment over.

Maar goed, toen ik 18 jaar geleden zwanger was van mijn zoon had ik de eerste 3 maanden nergens last van... dus voor mij hoort het niet bij net zwanger zijn dat ik klachten heb
pi_74023217
Ik zie hier twee mooie streepjes voorbij komen
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:40:06 #108
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74023307
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:21 schreef Soneal het volgende:

[..]

En m'n normale cyclus was rond de 26 dagen, in september was er op dag 29 een vaag 2de streepje maar ging het de volgende dag heel erg (heftig) loos, en in oktober pas op dag 31 bloedverlies dus een cyclus van 30 dagen.... en toen dus maar kort en heel licht.

Anyway, dag 9 staat normaal als begindag qua ovutesten als je een cyclus van 26 dagen hebt, dus ik had gisteren (dag 8) nog absoluut niets verwacht.... tenzij m'n lichaam even aan het inhalen is van die lange cyclus.
Heb je nog een testje in huis? het kan alle kanten uit als ik het zo eens lees. Zou zwangerschap ook zeker niet zomaar uit willen sluiten...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74023335
Dan zou ik toch maar een ander testje doen...
pi_74023730
MinnieMin ik zie ook wat hoor
Gefeliciteerd
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_74023849
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dan zou ik toch maar een ander testje doen...
Gedaan en echt maar 1 streepje op de zwangerschapstest.... dus kennelijk is m'n lichaam er deze keer wat extra vroeg bij qua eisprong
pi_74024088
MinnieMin: Das er echt een hoor!! (Waarom dinsdag en niet Maandag digitaal testen?)

Ik heb het idee dat het hier ook raak is, duurt nog heel lang voor ik kan testen alleen.
pi_74024374
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:03 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
MinnieMin: Das er echt een hoor!! (Waarom dinsdag en niet Maandag digitaal testen?)

Ik heb het idee dat het hier ook raak is, duurt nog heel lang voor ik kan testen alleen.
Woei, spannend Vrouwtje! Dinsdag omdat het dan mijn NOD eigenlijk pas is ;-)
pi_74024944
Minniemin wat ontzettend geweldig! Meid wat heerlijk voor je (en voor je mannetje) Ben helemaal blij voor je! Afbellen die gyn!!! (dit lijkt wel een trend in dit topic, hoop dat ik hem ook mag volgen!)

Borra, zelf nog geen nieuws hier. Moe en af en toe misselijk, maar dat kan jet-lag zijn. Zere borsten, maar dat heb ik tegenwoordig elke maand. Pffff, lastig die laatste dagen. Ook buikpijn, dus kan nog twee kanten op. Hoop zo dat het deze maand raak is, want de komende twee maanden ben ik niet thuis rond de vruchtbare periode en in december staat de afspraak met de gyn... Word helemaal gestoord van het regelen van mijn rooster en vrije dagen wat niet lukt....
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_74027130
Jammer Soneal, aan de klus dan maar!!
pi_74027919
Minniemin woehoeeeee!!
gefeliciteerd meid!

Soneal! snel snel! aan de klus meid!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:38:35 #118
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74028556
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Soneal het volgende:

[..]

Gedaan en echt maar 1 streepje op de zwangerschapstest.... dus kennelijk is m'n lichaam er deze keer wat extra vroeg bij qua eisprong
hmz, jammer hoor. Máár dat betekent natuurlijk ook wat anders!

hophop aan de slag
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74028844
Gefeliciteerd MinnieMin

Pfffffff, nu heb ik steeds het gevoel alsof mijn blaas heel erg vol zit (ofzo). Terwijl ik niet moet plassen, haha.
Het zweet brak me net aan alle kanten uit, mijn hoofd gloeit.
Wat is er loos met mijn lijf
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:00:44 #120
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74029228
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Soneal het volgende:

[..]

Ik twijfel echt bij jou
Ovu-testen geven eerder en streepjes dan echte zwangerschapstesten. En dat de controlestreep lichteolr is is helemaal hoopvol!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74029587
Hoeveel dagen voor een NOD kan een ovu test dan een streepje weergeven?
En hebben we het dan over een hele dikke vette positieve obustreep of gewoon een aanwezige?
  zondag 25 oktober 2009 @ 07:27:12 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74035468
Minniemin, ik zie het ook! Van harte gefeliciteerd!!
pi_74036160
voor Minniemin
pi_74036451
Minniemin een streepje! Neee 2 treepjes Whoehoe!!!!!!!!!

Gefeliciteerd meid

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2009 09:53:36 ]
pi_74036722
Oh Minnie, wat fijn!! Super gefeliciteerd.
pi_74036825
Dank jullie wel allemaal! En ik duim me rottig hoor, voor jullie!
pi_74037035
Jaaaaaaaaa Minniemin!! Wat goed, gefeliciteerd!!
Haha, dit lijkt echt zoveel op wat ik enkele weken terug meemaakte!
Net een afspraak staan (voor vervolgstappen) bij de gyn en dan gewoon echt het gevoel hebben zwanger te zijn. Terwijl je er eigenlijk al niet meer op hoopt toch dat hele sterke gevoel... en dan testen... en dan 2 streepjes!! En dat met zo'n cyclus!!
Meid, het is je gegund!!
pi_74038088
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:31 schreef IslaBonita het volgende:
Minniemin wat ontzettend geweldig! Meid wat heerlijk voor je (en voor je mannetje) Ben helemaal blij voor je! Afbellen die gyn!!! (dit lijkt wel een trend in dit topic, hoop dat ik hem ook mag volgen!)

Borra, zelf nog geen nieuws hier. Moe en af en toe misselijk, maar dat kan jet-lag zijn. Zere borsten, maar dat heb ik tegenwoordig elke maand. Pffff, lastig die laatste dagen. Ook buikpijn, dus kan nog twee kanten op. Hoop zo dat het deze maand raak is, want de komende twee maanden ben ik niet thuis rond de vruchtbare periode en in december staat de afspraak met de gyn... Word helemaal gestoord van het regelen van mijn rooster en vrije dagen wat niet lukt....
Ik hoop dat het lukt deze maand Islabonita...

Ik word ondertussen toch wel zenuwachtig mijn NOD staat op 30 oktober maar dat zou eigenlijk vandaag moeten zijn omdat ik 12 dagen geleden mijn eisprong had... mijn cyclus is korter geworden door die homeopatische pilletjes... mijn temperatuur is nog nooit zo hoog geweest (zie kaartje hieronder), dit is ook de eerste keer dat ik temperatuur, het kan natuurlijk best zo zijn dat tie ineens naar beneden zakt.. ik heb nu wel een uur later mijn temperatuur opgemeten (telefoonalarm ging automatisch naar wintertijd) maar kan me niet voorstellen dat dat zoveel zou uitmaken, want ik schrok vanochtend wakker van de wekker.. vreselijk.... pffff.

http://www4.picturepush.com/photo/a/2420342/640/2420342.jpg
pi_74038136
Spannend Borra! Is inderdaad lastig om iets over je curve te zeggen als het de eerste keer is dat je temperatuurt. Ik hoop dat hij hoog blijft natuurlijk!
pi_74038139
Minniemin, wat gaaf! Ik zie ook een tweede streepje!!

Gefeliciteerd!
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:43:18 #131
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_74038799
minniemin er is toch echt wel een streepje te zien hoor.. En als ik jou was, morgen ff een digitale er tegen aan, die ene dag tot dinsdag maakt niet veel meer uit
Be happy with the little things in life
pi_74039000
Minniemin, gefeliciteerd met het tweede streepje en geniet er van!
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:52:04 #133
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74039005
Borra, zonder al te veel hoop te geven, ziet de temp op dag 7 er wel verdacht veel uit als een innestelingsdip. Ik duim voor je!!
pi_74039371
Borra wat spannend! Waarom test je vandaag niet???? Ik zou niet kunnen wachten.... Ik blijf voor je duimen!! (voor ons allebei!)
pi_74039458
Die van mij lijkt wel aardig op die van jou Borra... (na de eisprong dan)

http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2009-10-25&mode=a&ts=1256469008
pi_74040044
IslaBonita, ik zie je kaartje niet.. maar ben wel erg benieuwd.. ik durf niet een test te doen, elke ronde tot nog toe een test gedaan en die was negatief, ik vind dat ik echt nog even geduld moet hebben.. ga jij wel testen dan?
pi_74040448
Ik voel hier weer een streepjes regen aankomen

Spannende tijden weer
pi_74041405
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:10 schreef IslaBonita het volgende:
Die van mij lijkt wel aardig op die van jou Borra... (na de eisprong dan)

http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2009-10-25&mode=a&ts=1256469008
Ik krijg mijn eigen kaartje te zien

Spannend meiden! duim, duim, duim...
pi_74041647
IB en Borra wat spannend

Ik zie het kaartje van IB ook niet trouwens, in eerste instantie dacht ik hem te zien, maar toen kwam het me wel heel bekend voor, bleek het m'n eigen kaart te zijn

Edit: wat MinnieMin zegt dus
pi_74042711
Dames, ik ben weer terug van vakantie..heerlijk een weekje uitgewaaid en erg gezellig gehad.

Ik heb heel vluchtig even bijgelezen en voor Minnie, gefeliciteerd, meid!!

En welkom aan de nieuwe dames!

Hier ga ik richting vruchtbare periode, dus een leuke week voor de boeg
pi_74043423
Oh wat suf van me, weet eigenlijk niet hoe ik hem dan hier kan kopieeren..(had hem gesleept) Hoe doe je dat dan?
pi_74043463
Borra, denk dat ik morgen ga testen, weliswaar twee dagen voor NOD maar ik hou het niet langer uit!
pi_74043759
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:33 schreef IslaBonita het volgende:
Oh wat suf van me, weet eigenlijk niet hoe ik hem dan hier kan kopieeren..(had hem gesleept) Hoe doe je dat dan?
Dan moet je je eigen homepage opzetten. Heel makkelijk hoor. Ga naar het menu aan de linkerkant:

Sharing>Home Page Setup

Daar kun je uitkiezen welke charts je wel erop zet, met welke informatie...

Dit is bijvoorbeeld de mijne:
http://www.fertilityfriend.com/home/minniemin
pi_74044492
Thanks Minniemin! Hopelijk is het nu gelukt?

http://www.fertilityfriend.com/home/2a25d5
pi_74044530
Wow Minniemin....zo'n lange cyclus, en dan gewoon zwanger...geweldig gewoon!!!
pi_74044673
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:17 schreef IslaBonita het volgende:
Wow Minniemin....zo'n lange cyclus, en dan gewoon zwanger...geweldig gewoon!!!
Er is dus nog hoop voor alle dames met belachelijke cyclussen, te lange cyclussen, of onduidelijke cyclussen
pi_74044732
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:15 schreef IslaBonita het volgende:

Spannend hoor Isla, ik ga duimen dat je temp hoog blijft. Weet je al wanneer je gaat testen?
pi_74044754
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:15 schreef IslaBonita het volgende:

Oh ook zo'n temperatuursdip, net als Borra en Minniemin, ik hoop toch zo dat Happyme gelijk had en het een innestelingsdip is

Even een vraagje, hebben jullie hem allemaal ingesteld op OPK watch of geeft hij op advanced ook die DPO enzo weer??
pi_74044864
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:28 schreef Soneal het volgende:

[..]

Oh ook zo'n temperatuursdip, net als Borra en Minniemin, ik hoop toch zo dat Happyme gelijk had en het een innestelingsdip is

Even een vraagje, hebben jullie hem allemaal ingesteld op OPK watch of geeft hij op advanced ook die DPO enzo weer??
De mijne is ingesteld op advanced. Maar stiekem denk ik, ondanks de temperatuurstaat etc. dat mijn eisprong een dag eerder is geweest (13 oktober). Ik denk hem toen echt te hebben gevoeld. Vreemd genoeg steeg de temp daarna maar heel lichtjes, en daarna pas heel sterk. Maar ik denk dat de onregelmatigheid van de cyclus dit heeft veroorzaakt zeg maar...
pi_74045141
IslaBonita onze kaartjes lijken inderdaad wel erg op elkaar... laten we het hopen
Minniemin wat moet jij ook een geduld hebben met zo'n lange cyclus.. gelukkig is dat nu eindelijk voorbij, lekker genieten
pi_74045254
Soneal die van mij staat ook op advanced, heb nog 2 dagen een VIP versie. Ik denk zelf dat mijn eisprong 1 dag later was (14 oktober, dat geeft hij ook aan als deze op OPK staat.. )
pi_74047775
Thnx dames, ik krijg op advanced dus geen ovulatie, maar misschien dat dat deze maand nog komt als de temperatuur hoog blijft.

Blijft natuurlijk de pech dat ik de afgelopen weken een paar keer tegen een griepje aangehangen heb, ibu genomen heb (dat zijn dus de meds die erbijstaan) en dat werkt waarschijnlijk ook temperatuurverlagend.
pi_74049858
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:10 schreef Soneal het volgende:
Thnx dames, ik krijg op advanced dus geen ovulatie, maar misschien dat dat deze maand nog komt als de temperatuur hoog blijft.

Blijft natuurlijk de pech dat ik de afgelopen weken een paar keer tegen een griepje aangehangen heb, ibu genomen heb (dat zijn dus de meds die erbijstaan) en dat werkt waarschijnlijk ook temperatuurverlagend.
Er moeten eerst 3 hogere temperaturen worden gemeten dan de gemiddelde voorgaande zes.
Dus voor 3 hogere temperaturen, zul je nooit de strepen te zien krijgen

Daarom is tempen alleen handig voor bevestiging achteraf. Het is ook de enige echte bevestiging. Niets is zo betrouwbaar als de BBT, mits op de juiste manier genomen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:17:01 #154
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74057304
Ik heb echt nog nooit ingevuld als ik een ibu of een parcetamol heb ingenomen.Vulde alleen mijn ongi ,positieve ovulatie en temp in,maar jou temp wisselt zo erg.Heb je wel elke dag goed ophetzelfde tijdstip en voor je uit bed kwam gemeten?
pi_74059896
Nah, ik zag de mogelijkheid tot het invullen van allerlei andere zaken, dus dat heb ik ook gedaan, incl. zaken als ingenomen "medicijnen"... ik weet niet of ze dingen als ibu ook onder "overige" vinden vallen, want verder staan er in het standaardlijstje alleen maar medicijnen die met de vruchtbaarheid te maken hebben.

En ja, altijd gemeten voor ik opgestaan was en met een marge van ongeveer een half uur rond 7 uur 's morgens.

Maar goed, ik ben benieuwd wat de temperatuur morgen en overmorgen doet, en vooral wat de ovutest morgen doet.... 3 dagen achter elkaar een positieve ovutest is volgens mij een beetje.... veel
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:01:26 #156
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74060132
Heb je 3dgn achter elkaar om hetzelfde tijdstip de ovutest gedaan? Ik heb ook wel es 3dgn een positieve ovu gehad maar dat was dan sávonds en dan de volgende dag in de middag ofzo en dan de 3e dag ook weer vroeg op de dag.Maar normaal is 3dgn idd wel lang,ik had meestal 1/2 dgn.
pi_74060584
Ja, het verbaasde mij ook enorm, maar vrijdag om 16.00 uur, zaterdag om 15.00 uur, en vandaag om 15.00 uur (wat weer gelijk staat aan die 16.00 uur van vrijdag).

Ik snap er ook niets van dat die positief blijft, maar goed, vandaag was het iig weer wachten op de teststreep, en niet dat ie zoals gisteren en eergisteren al gelijk doorkwam en de controlestreep er een beetje achteraan hobbelde.
pi_74064002
Vreemd zeg... Volgens mij kan een half uur wel echt uitmaken. En het kan ook veel uitmaken of je bijvoorbeeld slecht hebt geslapen, een warmere deken hebt gepakt. Best een gedoe dat tempen. Maar zelf heb ik er wel heel veel aan gehad.

Om het goed te kunnen begrijpen: Zijn je testen wel echt positief. Dus echt de teststreep duidelijk donkerder dan de controlestreep?
pi_74067606
Minnie, ze heeft hier testen gepost: Wachten op het tweede streepje 157 Echt positief dus.
pi_74067612
ik heb ook wel eens meerdere dagen achter elkaar een positieve ovutest gehad. dan zit je volgens mij "gewoon" tegen de eisprong aan te hikken voordat hij ook echt komt.... volgens miij is dat niet vreemd ofzo.
(bij mij werd de test ook niet positiever dan dat beide streepjes even donker waren, er is wel aangetoond dat ik een eisprong heb, dus dat is dan prima)
pi_74067737
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 06:49 schreef mijsje het volgende:
ik heb ook wel eens meerdere dagen achter elkaar een positieve ovutest gehad. dan zit je volgens mij "gewoon" tegen de eisprong aan te hikken voordat hij ook echt komt.... volgens miij is dat niet vreemd ofzo.
(bij mij werd de test ook niet positiever dan dat beide streepjes even donker waren, er is wel aangetoond dat ik een eisprong heb, dus dat is dan prima)
Dat is natuurlijk waar, maar wel heel lastig om in te schatten wanneer dan. Maar ach, gewoon lekker neuken is toch uiteindelijk het enige dat helpt...
pi_74068464
Goedemorgen dames, heb net een zwangerschapstest gedaan, had niet gehoeven, half uur later begon de spotting... Word dus ongesteld een dezer dagen. Had al het idee dat het niet gelukt was deze maand, maar het is toch altijd weer een teleurstelling..... Wel net nog even heerlijke ochtendsex gehad, dus dat maakt het weer een beetje goed.
Borra geef ons eens wat goed nieuws!
pi_74068866
IslaBonita
Mijn temperatuur is nog hoog (37,0), morgenochtend nog een keer temperaturen en dan eventueel een test Hoe is je temperatuur dan? ik ben bang dat mijn temperatuur toch ineens gaat zakken..
pi_74068971
Van 37.0 naar 36.9 gegaan (vanochtend)
Ik hoop ontzettend voor je dat ie hoog blijft!!!!! (ik zit nog twee dagen voor NOD he, jij zit er al 1 dag overheen, dus blijf moed houden!!! )
pi_74069026
He wat klote IslaBonita ik heb nog wel keihard geduimd

Ben benieuwd naar Borra

Weet je wat ik irritant vind? Sommige meiden hier zijn al zolang bezig. En dan is mijn schoonzusje vorig jaar, tijdens het slikken van de pil en medicijnen (pil werkte dus niet meer), gewoon zwanger geworden (ongepland dat wel). Eigenlijk is het best wel oneerlijk tegenover andere mensen die wel een kindje willen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2009 09:23:05 ]
pi_74069410
Yeah Minniemin!
Gefeli!
pi_74069413
Welkom K-girly. Veel succes.

Borra en Vrouwtje T:
Dat jullie een dezer dagen prachtige streepjes mogen plassen.

Isla, ik had het voor jou ook zo gehoopt.
pi_74069453
Lief van je, C.A! En Kolonia!
Dat soort dingen zie ik inderdaad ook om me heen. Twee van mijn vriedinnen zijn per ongeluk zwanger geworden. (hebben nu allebei een kind) Zelfs drie van mijn vriendinnen hebben ooit een abortus laten doen. En ik wil zo graag!!!!! Het is een rare wereld wat dat betreft.
pi_74069455
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat ik irritant vind? Sommige meiden hier zijn al zolang bezig. En dan is mijn schoonzusje vorig jaar, tijdens het slikken van de pil en medicijnen (pil werkte dus niet meer), gewoon zwanger geworden (ongepland dat wel). Eigenlijk is het best wel oneerlijk tegenover andere mensen die wel een kindje willen

Is toch fijn voor je schoonzusje? Als ze er in ieder geval zelf blij mee is.
Ik gun het iedereen en vind niet dat je er verplicht je best voor moet doen wil het je gegund zijn.
Ik zie werkelijk niet waarom makkelijk zwanger worden oneerlijk zou zijn.
pi_74069531
Natuurlijk, voor iedereen die het wilt zou het makkelijk moeten gaan. Maar het is moeilijk om te zien dat mensen die eigenlijk geen kinderen willen, zo makkelijk zwanger worden (en soms dan ook de zwangerschap beeindigen) terwijl jij graag wilt.
pi_74069808
IB wat verschrikkelijk balen
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:09:45 #172
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74070004
Isla wat balen
pi_74071269
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:44 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Is toch fijn voor je schoonzusje? Als ze er in ieder geval zelf blij mee is.
Ik gun het iedereen en vind niet dat je er verplicht je best voor moet doen wil het je gegund zijn.
Ik zie werkelijk niet waarom makkelijk zwanger worden oneerlijk zou zijn.
Nou ja het was niet gepland he Zij is haar baan kwijt, haar vriend (waar ze nog maar 4 maanden mee samen was) was zijn baan kwijt. Ze hebben alles, maar dan ook alles van familie en vrienden gekregen. ze waren er helemaal niet klaar voor. En kwam dus echt onverwachts. Inmiddels is ze bevallen, en ik hoor haar alleen maar zeiken en zeuren over, pfff het huilt zoveel, pfff het wil niet slapen, pffff. Ook krijg de baby om de 10 minuten de borst, om het zo stil te krijgen, het is een behoorlijk propje aan het worden.

Soms heb ik het gevoel van, meid ben je er nou eigenlijk wel blij mee??? Je zit alleen maar te zeuren

Er zijn heel veel mensen die niet zwanger willen worden en het toch worden, zomaar tussendoor. (abortus enzo) Dus ja ik vind het wel oneerlijk, zeker voor vrouwen die al heel lang bezig zijn.

Zo bedoel ik het meer....net als al die tienermeisjes... die worden ook zo makkelijk zwanger
pi_74071300
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:47 schreef IslaBonita het volgende:
Natuurlijk, voor iedereen die het wilt zou het makkelijk moeten gaan. Maar het is moeilijk om te zien dat mensen die eigenlijk geen kinderen willen, zo makkelijk zwanger worden (en soms dan ook de zwangerschap beeindigen) terwijl jij graag wilt.
Wat jij zegt Ik bedoel precies hetzelfde, kan het alleen niet zo goed verwoorden
pi_74072841
We begrijpen mekaar allemaal!
pi_74072937
Bedankt voor de dames, jullie zijn lief!
pi_74074498
isla balen ondanks dat je het niet verwacht had blijft het dan toch een teleurstelling

voor borra is het nog spannend he, mn duimen draaien hoor!
pi_74077786
Jammer Isla! ik snap je teleurstelling wel hoor...
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 07:23 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk waar, maar wel heel lastig om in te schatten wanneer dan. Maar ach, gewoon lekker neuken is toch uiteindelijk het enige dat helpt...
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
He wat klote IslaBonita ik heb nog wel keihard geduimd

Ben benieuwd naar Borra

dat voelt inderdaad erg oneerlijk, maar hé, de wereld zit van oneerlijkheden in elkaar... (dooddoener, nietwaar?) nee maar ik heb dat gevoel van: wat oneerlijk! ook ontzettend gehad. nu nog wel een beetje hoor, maar ik kan het beter relativeren nu. dat een ander sneller of per ongeluk maar wel gewenst zwanger wordt is even slikken en pijnlijk voor mij, maar superleuk en gelukkig voor die ander. je kan dat niet zomaar op een weegschaaltje leggen. mijn motto nu is dus: even slikken en weer doorgaan... ik word er niet sneller zwanger van door te balen dat het oneerlijk is... positieve gedachtes probeer ik te houden maar dat het irritant is, dat ben ik helemaal met je eens... en zeker wanneer het gaat om iemand die helemaal niet zwanger wilde worden of zelf een abortus laat doen. ja, dat recht hebben ze wel, maar daar kan ik inderdaad niet goed tegen...
pi_74082043
Isla, wat jammer zeg...een dikke !
pi_74082581
Isla Het is nou onderhand wel echt jouw beurt hoor

En borra, wat spannend
pi_74084678
Freubel, Mijsje, Nienna, CP, voor jullie lieve woorden. Ben blij dat ik hier even mijn baalmomentje kwijt kan..
Borra houdt het spannend! Op de valreep nog een oktoberstreepjesregenbuitje!
pi_74085091
Ik vind het echt balen voor je IslaBonita..
Gelukkig heb ik een redelijke drukke dag gehad en ga ik zo tennissen, heb ik even wat afleiding en kruip ik vanavond lekker vroeg in bed...
pi_74085207
Wanneer ga je testen Borra
pi_74086726
Isla, wat jammer zeg... Ik had je zo graag meegenomen...
pi_74090083
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:14 schreef ymme het volgende:
Wanneer ga je testen Borra
Morgenochtend, ik kom me hier natuurlijk melden, wat het resultaat ook mag zijn
pi_74090489
Jammer Isla!

Borra, ik hoop op goed nieuws morgen!! (Voel je eigenlijk iets?)
pi_74091135
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jammer Isla!

Borra, ik hoop op goed nieuws morgen!! (Voel je eigenlijk iets?)
Net twee rondjes om twee tennisbanen heenrennen en mijn borsten deden toch zeer, veel naar de wc en wat steekjes/krampjes in mijn buik, verder niets.
pi_74091347
Klinkt wel positief!!
pi_74092558
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:26 schreef Borra het volgende:

[..]

Morgenochtend, ik kom me hier natuurlijk melden, wat het resultaat ook mag zijn
spannend!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_74094129
Borra, wat spannend, ik duim voor je
pi_74095321
Spannend Borra, succes morgen vroeg. En ik duim heel hard voor je.
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:53:18 #192
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74095593
Borra ik duim voor je
pi_74097038
Ik heb jeuk aan mijn tieten
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:45:18 #194
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74097492
well ehr.... sterkte ermee!
in de haak.
pi_74097615
Ik vind dat vervelend, dus dankjewel
Ja ik lees altijd pijnlijke of juist erg gevoelige tepels, maar jeuk???
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 05:19:54 #196
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74100434
* RockabeIIa begint alvast te F5-en
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74100435
tvp

[ Bericht 68% gewijzigd door AAA2009 op 27-10-2009 05:36:49 ]
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:42:00 #198
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...