SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Soneal op 25-10-2009 13:14:38 (Spolier geplaatst, het plaatje stond zo... groot) ]
En m'n normale cyclus was rond de 26 dagen, in september was er op dag 29 een vaag 2de streepje maar ging het de volgende dag heel erg (heftig) loos, en in oktober pas op dag 31 bloedverlies dus een cyclus van 30 dagen.... en toen dus maar kort en heel licht.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:42 schreef flugeltje het volgende:
uhm, soneal.... Heb je toevallig ook een zwangerschapstest in huis?
En hoe lang is je normale cyclus?
Ik had ze wel, zelfs toen ik al ongesteld was, maar die waren op een gegeven moment over.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Heb je verder geen klachtjes Soneal?
Heb je nog een testje in huis? het kan alle kanten uit als ik het zo eens lees. Zou zwangerschap ook zeker niet zomaar uit willen sluiten...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:21 schreef Soneal het volgende:
[..]
En m'n normale cyclus was rond de 26 dagen, in september was er op dag 29 een vaag 2de streepje maar ging het de volgende dag heel erg (heftig) loos, en in oktober pas op dag 31 bloedverlies dus een cyclus van 30 dagen.... en toen dus maar kort en heel licht.
Anyway, dag 9 staat normaal als begindag qua ovutesten als je een cyclus van 26 dagen hebt, dus ik had gisteren (dag 8) nog absoluut niets verwacht.... tenzij m'n lichaam even aan het inhalen is van die lange cyclus.
Gedaan en echt maar 1 streepje op de zwangerschapstest.... dus kennelijk is m'n lichaam er deze keer wat extra vroeg bij qua eisprongquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dan zou ik toch maar een ander testje doen...
Woei, spannend Vrouwtje! Dinsdag omdat het dan mijn NOD eigenlijk pas is ;-)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:03 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
MinnieMin: Das er echt een hoor!!(Waarom dinsdag en niet Maandag digitaal testen?)
Ik heb het idee dat het hier ook raak is, duurt nog heel lang voor ik kan testen alleen.
hmz, jammer hoor. Máár dat betekent natuurlijk ook wat anders!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Soneal het volgende:
[..]
Gedaan en echt maar 1 streepje op de zwangerschapstest.... dus kennelijk is m'n lichaam er deze keer wat extra vroeg bij qua eisprong
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Soneal het volgende:
[..]
Gedaan en echt maar 1 streepje op de zwangerschapstest.... dus kennelijk is m'n lichaam er deze keer wat extra vroeg bij qua eisprong
Ik hoop dat het lukt deze maand Islabonita...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:31 schreef IslaBonita het volgende:
Minniemin wat ontzettend geweldig! Meid wat heerlijk voor je (en voor je mannetje) Ben helemaal blij voor je!![]()
![]()
Afbellen die gyn!!! (dit lijkt wel een trend in dit topic, hoop dat ik hem ook mag volgen!)
Borra, zelf nog geen nieuws hier. Moe en af en toe misselijk, maar dat kan jet-lag zijn. Zere borsten, maar dat heb ik tegenwoordig elke maand. Pffff, lastig die laatste dagen. Ook buikpijn, dus kan nog twee kanten op. Hoop zo dat het deze maand raak is, want de komende twee maanden ben ik niet thuis rond de vruchtbare periode en in december staat de afspraak met de gyn... Word helemaal gestoord van het regelen van mijn rooster en vrije dagen wat niet lukt....
Ik krijg mijn eigen kaartje te zienquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:10 schreef IslaBonita het volgende:
Die van mij lijkt wel aardig op die van jou Borra... (na de eisprong dan)
http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2009-10-25&mode=a&ts=1256469008
Dan moet je je eigen homepage opzetten. Heel makkelijk hoor. Ga naar het menu aan de linkerkant:quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:33 schreef IslaBonita het volgende:
Oh wat suf van me, weet eigenlijk niet hoe ik hem dan hier kan kopieeren..(had hem gesleept) Hoe doe je dat dan?
Er is dus nog hoop voor alle dames met belachelijke cyclussen, te lange cyclussen, of onduidelijke cyclussenquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:17 schreef IslaBonita het volgende:
Wow Minniemin....zo'n lange cyclus, en dan gewoon zwanger...geweldig gewoon!!!
Spannend hoor Isla, ik ga duimen dat je temp hoog blijft. Weet je al wanneer je gaat testen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:15 schreef IslaBonita het volgende:
Thanks Minniemin! Hopelijk is het nu gelukt?
http://www.fertilityfriend.com/home/2a25d5
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:15 schreef IslaBonita het volgende:
Thanks Minniemin! Hopelijk is het nu gelukt?
http://www.fertilityfriend.com/home/2a25d5
De mijne is ingesteld op advanced. Maar stiekem denk ik, ondanks de temperatuurstaat etc. dat mijn eisprong een dag eerder is geweest (13 oktober). Ik denk hem toen echt te hebben gevoeld. Vreemd genoeg steeg de temp daarna maar heel lichtjes, en daarna pas heel sterk. Maar ik denk dat de onregelmatigheid van de cyclus dit heeft veroorzaakt zeg maar...quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:28 schreef Soneal het volgende:
[..]Oh ook zo'n temperatuursdip, net als Borra en Minniemin, ik hoop toch zo dat Happyme gelijk had en het een innestelingsdip is
Even een vraagje, hebben jullie hem allemaal ingesteld op OPK watch of geeft hij op advanced ook die DPO enzo weer??
Er moeten eerst 3 hogere temperaturen worden gemeten dan de gemiddelde voorgaande zes.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:10 schreef Soneal het volgende:
Thnx dames, ik krijg op advanced dus geen ovulatie, maar misschien dat dat deze maand nog komt als de temperatuur hoog blijft.
Blijft natuurlijk de pech dat ik de afgelopen weken een paar keer tegen een griepje aangehangen heb, ibu genomen heb (dat zijn dus de meds die erbijstaan) en dat werkt waarschijnlijk ook temperatuurverlagend.
Dat is natuurlijk waar, maar wel heel lastig om in te schatten wanneer dan. Maar ach, gewoon lekker neuken is toch uiteindelijk het enige dat helpt...quote:Op maandag 26 oktober 2009 06:49 schreef mijsje het volgende:
ik heb ook wel eens meerdere dagen achter elkaar een positieve ovutest gehad. dan zit je volgens mij "gewoon" tegen de eisprong aan te hikken voordat hij ook echt komt.... volgens miij is dat niet vreemd ofzo.
(bij mij werd de test ook niet positiever dan dat beide streepjes even donker waren, er is wel aangetoond dat ik een eisprong heb, dus dat is dan prima)
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat ik irritant vind? Sommige meiden hier zijn al zolang bezig. En dan is mijn schoonzusje vorig jaar, tijdens het slikken van de pil en medicijnen (pil werkte dus niet meer), gewoon zwanger geworden (ongepland dat wel). Eigenlijk is het best wel oneerlijk tegenover andere mensen die wel een kindje willen
Nou ja het was niet gepland hequote:Op maandag 26 oktober 2009 09:44 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Is toch fijn voor je schoonzusje? Als ze er in ieder geval zelf blij mee is.![]()
Ik gun het iedereen en vind niet dat je er verplicht je best voor moet doen wil het je gegund zijn.
Ik zie werkelijk niet waarom makkelijk zwanger worden oneerlijk zou zijn.
Wat jij zegtquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:47 schreef IslaBonita het volgende:
Natuurlijk, voor iedereen die het wilt zou het makkelijk moeten gaan. Maar het is moeilijk om te zien dat mensen die eigenlijk geen kinderen willen, zo makkelijk zwanger worden (en soms dan ook de zwangerschap beeindigen) terwijl jij graag wilt.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:23 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar, maar wel heel lastig om in te schatten wanneer dan. Maar ach, gewoon lekker neuken is toch uiteindelijk het enige dat helpt...
dat voelt inderdaad erg oneerlijk, maar hé, de wereld zit van oneerlijkheden in elkaar... (dooddoener, nietwaar?) nee maar ik heb dat gevoel van: wat oneerlijk! ook ontzettend gehad. nu nog wel een beetje hoor, maar ik kan het beter relativeren nu. dat een ander sneller of per ongeluk maar wel gewenst zwanger wordt is even slikken en pijnlijk voor mij, maar superleuk en gelukkig voor die ander. je kan dat niet zomaar op een weegschaaltje leggen. mijn motto nu is dus: even slikken en weer doorgaan... ik word er niet sneller zwanger van door te balen dat het oneerlijk is... positieve gedachtes probeer ik te houdenquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
He wat klote IslaBonita ik heb nog wel keihard geduimd
Ben benieuwd naar Borra
Weet je wat ik irritant vind? Sommige meiden hier zijn al zolang bezig. En dan is mijn schoonzusje vorig jaar, tijdens het slikken van de pil en medicijnen (pil werkte dus niet meer), gewoon zwanger geworden (ongepland dat wel). Eigenlijk is het best wel oneerlijk tegenover andere mensen die wel een kindje willen
Net twee rondjes om twee tennisbanen heenrennen en mijn borsten deden toch zeer, veel naar de wc en wat steekjes/krampjes in mijn buik, verder niets.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jammer Isla!![]()
Borra, ik hoop op goed nieuws morgen!! (Voel je eigenlijk iets?)
spannend!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:26 schreef Borra het volgende:
[..]
Morgenochtend, ik kom me hier natuurlijk melden, wat het resultaat ook mag zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |