SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Soneal op 25-10-2009 13:14:38 (Spolier geplaatst, het plaatje stond zo... groot) ]
En m'n normale cyclus was rond de 26 dagen, in september was er op dag 29 een vaag 2de streepje maar ging het de volgende dag heel erg (heftig) loos, en in oktober pas op dag 31 bloedverlies dus een cyclus van 30 dagen.... en toen dus maar kort en heel licht.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:42 schreef flugeltje het volgende:
uhm, soneal.... Heb je toevallig ook een zwangerschapstest in huis?
En hoe lang is je normale cyclus?
Ik had ze wel, zelfs toen ik al ongesteld was, maar die waren op een gegeven moment over.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Heb je verder geen klachtjes Soneal?
Heb je nog een testje in huis? het kan alle kanten uit als ik het zo eens lees. Zou zwangerschap ook zeker niet zomaar uit willen sluiten...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:21 schreef Soneal het volgende:
[..]
En m'n normale cyclus was rond de 26 dagen, in september was er op dag 29 een vaag 2de streepje maar ging het de volgende dag heel erg (heftig) loos, en in oktober pas op dag 31 bloedverlies dus een cyclus van 30 dagen.... en toen dus maar kort en heel licht.
Anyway, dag 9 staat normaal als begindag qua ovutesten als je een cyclus van 26 dagen hebt, dus ik had gisteren (dag 8) nog absoluut niets verwacht.... tenzij m'n lichaam even aan het inhalen is van die lange cyclus.
Gedaan en echt maar 1 streepje op de zwangerschapstest.... dus kennelijk is m'n lichaam er deze keer wat extra vroeg bij qua eisprongquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dan zou ik toch maar een ander testje doen...
Woei, spannend Vrouwtje! Dinsdag omdat het dan mijn NOD eigenlijk pas is ;-)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:03 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
MinnieMin: Das er echt een hoor!!(Waarom dinsdag en niet Maandag digitaal testen?)
Ik heb het idee dat het hier ook raak is, duurt nog heel lang voor ik kan testen alleen.
hmz, jammer hoor. Máár dat betekent natuurlijk ook wat anders!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Soneal het volgende:
[..]
Gedaan en echt maar 1 streepje op de zwangerschapstest.... dus kennelijk is m'n lichaam er deze keer wat extra vroeg bij qua eisprong
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Soneal het volgende:
[..]
Gedaan en echt maar 1 streepje op de zwangerschapstest.... dus kennelijk is m'n lichaam er deze keer wat extra vroeg bij qua eisprong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |