Ja dat die optie er is kan ik snappen, maar dat het standaard zo ingesteld staat dat de telling in het topic verschilt van die in de index is op z'n minst eigenaardig te noemenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:06 schreef Greys het volgende:
Thanks. Maar wat een onzin-optie eigenlijk
Tel die post gewoon mee, waarom niet?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zit toch ook UPC en BAM enzo?
Ah ok, wat daar zit weet ik nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja maar ik zit er tegenover dus niet in 1 van die gebouwen ik kijk naar die half ronde dingen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ok, wat daar zit weet ik niet
Ik rijd er vanmiddag wel ff langsquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat dacht ik al en rekende ik op haha.
Enjoyquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik rijd er vanmiddag wel ff langs
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sorry? Hou op zeg, je bent te goed voor deze wereld. Ik kan er echt niet mee zitten hoor![]()
[..]
Oh nu gaat het tegen vallen hoor...
Maar ik en lief gaan samenwonen
Doe ik ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
Iedereen doet net alsof ze aan het werk zijn
Truste, ziek maar lekker uit.quote:
Not again al die foute nederlandse artiesten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
Ik zat nog eens terug te kijken naar deze, onvoorstelbaar he, Edwin Evers die zo zingt!
Hij is wel goed bezig hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
Ik zat nog eens terug te kijken naar deze, onvoorstelbaar he, Edwin Evers die zo zingt!
Vind Edwin Evers altijd wel schattig, hij grijpt altijd in als zijn mede-presentatoren te ver gaan en is behoorlijk bescheiden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Not again al die foute nederlandse artiesten.
En serieus, die van Nick en/of Simon van gister, dat was toch tenenkrommend. Dat nummer van James Morrison wat hij deed?
Die vreselijke volendams-engelse uitspraak van 'm en het op totaal verkeerde moment beKLEMtonen van bepaalde woorden enzo
Nou vooruit, maar van die van Nick en/of Simon ging echt mn nekhaar overeind staan, dat vond ik nou echt niksquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind Edwin Evers altijd wel schattig, hij grijpt altijd in als zijn mede-presentatoren te ver gaan en is behoorlijk bescheiden.
Nou zeg, dat het jouw smaak niet is wil niet zeggen dat ik het ook kut moet vinden!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Not again al die foute nederlandse artiesten.
En serieus, die van Nick en/of Simon van gister, dat was toch tenenkrommend. Dat nummer van James Morrison wat hij deed?
Die vreselijke volendams-engelse uitspraak van 'm en het op totaal verkeerde moment beKLEMtonen van bepaalde woorden enzo
Dan luister/kijk je het niet meer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar van die van Nick en/of Simon ging echt mn nekhaar overeind staan, dat vond ik nou echt niks![]()
Juist daarom vind ik hem een enorme moraalridder. De medepresentatoren doen altijd expres even een stapje te ver en dan is Evers de verstandige die ze even terugfluit. Hmm.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind Edwin Evers altijd wel schattig, hij grijpt altijd in als zijn mede-presentatoren te ver gaan en is behoorlijk bescheiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |