Denk dat dat bij iedereen anders is. Het kan ook juist zo zijn dat je zo blij bent dat je eindelijk bij elkaar bent dat je die sneller vergeeft.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar je bent niet bang dat je als je dat soort verlangens direct of op zeer korte termijn gaat vervullen dat je al vrij rap in een sleur gaat komen? En het dan juist lastiger word die kleine ergenissen te vergeven oid?
We willen volgend jaar naar Zwitserland verhuizen. Niks sleurquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar je bent niet bang dat je als je dat soort verlangens direct of op zeer korte termijn gaat vervullen dat je al vrij rap in een sleur gaat komen? En het dan juist lastiger word die kleine ergenissen te vergeven oid?
Eens, maaaaar er word onwijs romantisch over gedaan, terwijl de redenen die ik nu hoor allemaal praktisch zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij zijn allebei van de categorie 'te verstandig'Je kunt ook teveel en te lang over dingen nadenken.
Als het goed voelt, kan je er ook gewoon vol inspringen. Dat het niet altijd goed uitpakt hoeft niet te zeggen dat het voor sommigen gewoon prima uitpakt. Nok en hubbie woonden bv vreselijk ver van elkaar af en als je dan toch graag bij elkaar bent ga je toch niet heel de tijd heen en weer reizen?
Ze heeft een bovenbuurman 10x erger dan de jouwe.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat gevoel zo lastig uit te leggen is he?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, maaaaar er word onwijs romantisch over gedaan, terwijl de redenen die ik nu hoor allemaal praktisch zijn![]()
Nou dat spreekt wel redelijk voor zich als het goed is jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat gevoel zo lastig uit te leggen is he?
Tuurlijk noem je dan de praktische dingen, omdat 'ik ben zo graag bij hem/haar' wel iets is dat je niet uit hoeft te leggen als je gaat samenwonen. Dat spreekt voor zich toch? Wat had jij dan voor redenen willen horen?
Dat was ons eerste uitje, 8 maanden geleden. Het is daar wel klein hoor! Veel plezier!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:23 schreef nokwanda het volgende:
Interessante discussie, maar ik ben pleite. We gaan naar Antwerpen Zoo
Veel plezierquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:23 schreef nokwanda het volgende:
Interessante discussie, maar ik ben pleite. We gaan naar Antwerpen Zoo
Met 'wij' in 'wij zijn té verstandig' bedoelde ik ook Ll zelf en ik. Niet dat jullie ONverstandig zijn, maar je kunt ook te lang en veel nadenken voordat je knopen door hakt. Teveel wikken en wegen. Zo ben ik in elk geval, dat breekt me wel vaker op. En zo is Loveless ook zo te horenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:22 schreef nokwanda het volgende:
Te verstandig zou ik mezelf niet willen noemen. Ik heb door schade en schande wel geleerd om af te gaan op mijn intuitie en ben me ook volledig bewust van wat er in deze relatie mis zou kunnen staan als ik besluit daar blind voor te zijn. Maar dat bewustzijn geeft het al een goede kans, denk ik.
En ik vertrouw dus echt heel erg op mijn intuitie en die werkt snel. Daarom zei ik ook gelijk ja toen hij me vroeg om te trouwen met hem.
De buurvrouw daar boven gaat vanochtend aangifte doen. Een maand geleden hebben we allebei melding gedaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft een bovenbuurman 10x erger dan de jouwe.
Dan zou ik het ook wel weten als ik een lief vriendje had dat de deur voor me open zette omdat ie toch al graag bij me was
Jaaa mij ook hoor. Zoals ik al zei, het lijkt me best cool zoiets gewoon te doen. Maar ik ga dan weer teveel zitten te wikken en wegen, of het wel slim is, of het niet te snel is, en dan is het moment vaak voorbij zeg maar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Met 'wij' in 'wij zijn té verstandig' bedoelde ik ook Ll zelf en ik. Niet dat jullie ONverstandig zijn, maar je kunt ook te lang en veel nadenken voordat je knopen door hakt. Teveel wikken en wegen. Zo ben ik in elk geval, dat breekt me wel vaker op. En zo is Loveless ook zo te horen
Jupquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaa mij ook hoor. Zoals ik al zei, het lijkt me best cool zoiets gewoon te doen. Maar ik ga dan weer teveel zitten te wikken en wegen, of het wel slim is, of het niet te snel is, en dan is het moment vaak voorbij zeg maar.
Heb ik ook enorm gedaan hoor en vooral ook heel veel gerekend.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaa mij ook hoor. Zoals ik al zei, het lijkt me best cool zoiets gewoon te doen. Maar ik ga dan weer teveel zitten te wikken en wegen, of het wel slim is, of het niet te snel is, en dan is het moment vaak voorbij zeg maar.
Nou dat ook. Als ik zelf een huis had om te verkopen was de situatie al heel anders. Maar ik sla mijn inboedel op en kan zo weer wat huren mocht het fout gaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ik ook enorm gedaan hoor en vooral ook heel veel gerekend.
Wist dat ik altijd terugkon naar mijn oma dus dat probleem had ik niet echt.
Maar het feit dat je wellicht op korte termijn gaat emigreren naar Zwitserland met iemand die je 8 maandjes echt kent zeg maar geeft je niet de kriebels?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou dat ook. Als ik zelf een huis had om te verkopen was de situatie al heel anders. Maar ik sla mijn inboedel op en kan zo weer wat huren mocht het fout gaan.
Daar tegenover staat dat we naar Zwitserland willen en ik graag hier er achter kom dat samenwonen niet zou gaan, dan daar.
Heel verstandig!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou dat ook. Als ik zelf een huis had om te verkopen was de situatie al heel anders. Maar ik sla mijn inboedel op en kan zo weer wat huren mocht het fout gaan.
Daar tegenover staat dat we naar Zwitserland willen en ik graag hier er achter kom dat samenwonen niet zou gaan, dan daar.
Herkenbaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben altijd een wikker en weger geweest, kon slecht knopen doorhakken.
Ja maar, wat nou als.... kan het wel... is het wel verstandig.
En ik heb inmiddels drie keer samengewoond en eh..... Nou ja, duidelijk?
Het gaat. Zoals het er nu naar uitziet gaat dit nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren en er is nog steeds kans dat het verkeerd gaatquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat kom je spammen dan?Ik dacht, nu volgt er een leuke foto of een toffe link!
Maar je komt jezelf spammen! Goedemorgen!
[..]Gaat het een beetje?
En stel dat het niet misloopt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het feit dat je wellicht op korte termijn gaat emigreren naar Zwitserland met iemand die je 8 maandjes echt kent zeg maar geeft je niet de kriebels?
Zou het mij wel geven, het kan natuurlijk de beste keuze uit je leven zijn, maar stel dat het daar misloopt zit je daar in Zwitserland met je spulletjes in een stad die je niet kent, zonder mensen die je kent
Jaaah dan is 't wel de meeste leuke en beste zet in je leven denk ik.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En stel dat het niet misloopt?
Dat ze dan al die tijd hier zit te 'verdoen' terwijl ze ook daar gelukkig had kunnen zitten wezen?
klopt, de OP word in de telling naast de posts niet meegeteldquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
Oke, vraagje....
Bij mijn een-na-laatste post zag ik rechtsbovenin mijn post al #300 staan.
Maar dan toch is hij bij post #301 pas vol. En als je dan in de topiclijst kijkt staat er weer 300 achter, als aantal posts. Hoe zit dat nou, want ik ga daar altijd de mist in
Heb jij eigenlijk die reportage gezien over Green Day (die foto's hier op forum)...quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt, de OP word in de telling naast de posts niet meegeteld
Hihi worden jullie het eens met je zelf eens Ll en Greysquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaah dan is 't wel de meeste leuke en beste zet in je leven denk ik.
Niets leuker natuurlijk dan met je liefje daar de boel ontdekken en een leven opbouwen
Uhm, dan heb ik nog steeds in Nederland mijn inboedel opgeslagen en kan ik weer wat huren. Wij zien Zwitserland niet als iets waarbij je dan voor eeuwig daar zit. We kunnen ook samen besluiten om weer terug te gaan omdat daar wonen toch niet is wat we dachten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het feit dat je wellicht op korte termijn gaat emigreren naar Zwitserland met iemand die je 8 maandjes echt kent zeg maar geeft je niet de kriebels?
Zou het mij wel geven, het kan natuurlijk de beste keuze uit je leven zijn, maar stel dat het daar misloopt zit je daar in Zwitserland met je spulletjes in een stad die je niet kent, zonder mensen die je kent
dat kun je overigens aanpassen in je instellingen of de OP meegeteld moet worden of nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt, de OP word in de telling naast de posts niet meegeteld
En dat kan ook gewoon in Nederlandquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaah dan is 't wel de meeste leuke en beste zet in je leven denk ik.
Niets leuker natuurlijk dan met je liefje daar de boel ontdekken en een leven opbouwen
Ow balen!! En gefeliciteerd!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:33 schreef Ynske het volgende:
hoi hoi
bah nu baal ik nog meer dat ik nog altijd de blafhoest heb
vriendinnetje is vanmorgen bevallen van een zoontje
Ik denk niet dat dat moment ooit gaat komen, dat ik het 100% met mezelf eens benquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi worden jullie het eens met je zelf eens Ll en Greys(iets met de pot verwijt de ketel
)
ja heb ik gezienquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk die reportage gezien over Green Day (die foto's hier op forum)...
Vroeg me af wat eigenlijk de professionele mening erover was... Word daar aardig afgekraakt en ikzelf heb ook zoiets van 'de foto's an sich zijn best mooi, maar als repo is het best erg eentonig en eigenlijk gewoon slecht'...
Ach gossie ik zal eff naar je zwaaien even zien of ik het gebouw kan zien..ja de topquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat moment ooit gaat komen, dat ik het 100% met mezelf eens ben
Waar zit jij danquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ach gossie ik zal eff naar je zwaaien even zien of ik het gebouw kan zien..ja de top
k weet tquote:
Stukken beter dan 2 weken geleden!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Thanks Muis.
Hoest met jou?
Hendig sjieke gadgetMouse dusquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stukken beter dan 2 weken geleden!en vrijdag krijg ik een nieuw extern deel voor mijn implantaat
met allemaal sjieke functies die ik nog ontdekken.
Jeuj! En ik dacht net dat je niet nog stoerder kon...quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stukken beter dan 2 weken geleden!en vrijdag krijg ik een nieuw extern deel voor mijn implantaat
met allemaal sjieke functies die ik nog ontdekken.
Einde vd boulevard naast Mazars.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar zit jij dan![]()
Dan kan ik terugzwaaien
En zo bescheiden ook!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Oh en mijn awesomeness kent gewoon geen grenzen
That's our Mouse!quote:
Ditoquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat moment ooit gaat komen, dat ik het 100% met mezelf eens ben
Thanks. Maar wat een onzin-optie eigenlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kun je overigens aanpassen in je instellingen of de OP meegeteld moet worden of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |