abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73835429
Ik had ook een lange afstands relatie, nou, dat breekt je op hoor!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73835451
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jawel, maar je bent niet bang dat je als je dat soort verlangens direct of op zeer korte termijn gaat vervullen dat je al vrij rap in een sleur gaat komen? En het dan juist lastiger word die kleine ergenissen te vergeven oid?
Denk dat dat bij iedereen anders is. Het kan ook juist zo zijn dat je zo blij bent dat je eindelijk bij elkaar bent dat je die sneller vergeeft.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73835457
quote:

[..]

Jawel, maar je bent niet bang dat je als je dat soort verlangens direct of op zeer korte termijn gaat vervullen dat je al vrij rap in een sleur gaat komen? En het dan juist lastiger word die kleine ergenissen te vergeven oid?
We willen volgend jaar naar Zwitserland verhuizen. Niks sleur
Ik vind juist met samenwonen dingen makkelijker te vergeven.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_73835460
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Wij zijn allebei van de categorie 'te verstandig' Je kunt ook teveel en te lang over dingen nadenken.
Als het goed voelt, kan je er ook gewoon vol inspringen. Dat het niet altijd goed uitpakt hoeft niet te zeggen dat het voor sommigen gewoon prima uitpakt. Nok en hubbie woonden bv vreselijk ver van elkaar af en als je dan toch graag bij elkaar bent ga je toch niet heel de tijd heen en weer reizen?
Eens, maaaaar er word onwijs romantisch over gedaan, terwijl de redenen die ik nu hoor allemaal praktisch zijn

-voor de beessies
-voor de afstand
-'de tijd was ernaar'
-we gingen toch beide op onszelf, dus waarom niet samen

Maar goed, tis niet dat ik het NIETS vind ofzo hoor, wie weet kom ik eerdaags ook wel iemand tegen en ben ik ook zo hoteldebotel dat ik meteen het hele zooitje achterlaat, lijkt me juist geweldig dat te kunnen. Maar ik ben daar denk ik wat te rationeel voor
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 oktober 2009 @ 10:21:48 #55
163650 Greys
pi_73835469
quote:

[..]

Ze heeft een bovenbuurman 10x erger dan de jouwe.
Dan zou ik het ook wel weten als ik een lief vriendje had dat de deur voor me open zette omdat ie toch al graag bij me was
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73835477
Te verstandig zou ik mezelf niet willen noemen. Ik heb door schade en schande wel geleerd om af te gaan op mijn intuitie en ben me ook volledig bewust van wat er in deze relatie mis zou kunnen staan als ik besluit daar blind voor te zijn. Maar dat bewustzijn geeft het al een goede kans, denk ik.
En ik vertrouw dus echt heel erg op mijn intuitie en die werkt snel. Daarom zei ik ook gelijk ja toen hij me vroeg om te trouwen met hem.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 oktober 2009 @ 10:23:18 #57
163650 Greys
pi_73835508
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Eens, maaaaar er word onwijs romantisch over gedaan, terwijl de redenen die ik nu hoor allemaal praktisch zijn
Omdat gevoel zo lastig uit te leggen is he?
Tuurlijk noem je dan de praktische dingen, omdat 'ik ben zo graag bij hem/haar' wel iets is dat je niet uit hoeft te leggen als je gaat samenwonen. Dat spreekt voor zich toch? Wat had jij dan voor redenen willen horen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73835512
Interessante discussie, maar ik ben pleite. We gaan naar Antwerpen Zoo
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_73835535
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat gevoel zo lastig uit te leggen is he?
Tuurlijk noem je dan de praktische dingen, omdat 'ik ben zo graag bij hem/haar' wel iets is dat je niet uit hoeft te leggen als je gaat samenwonen. Dat spreekt voor zich toch? Wat had jij dan voor redenen willen horen?
Nou dat spreekt wel redelijk voor zich als het goed is ja
Maar ik weet niet, de meeste geven dus als doorslaggevende reden is praktisch en niet 'het maakte me allemaal niet uit, ik wilde gewoon samen zijn'.

En die afstand is natuurlijk wel erg goeie reden, soort van wat je van ver haalt is lekker zeker
pi_73835540
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:23 schreef nokwanda het volgende:
Dat was ons eerste uitje, 8 maanden geleden. Het is daar wel klein hoor! Veel plezier!
The way you rock'n'roll
pi_73835541
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:23 schreef nokwanda het volgende:
Veel plezier
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 oktober 2009 @ 10:24:45 #62
163650 Greys
pi_73835543
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:22 schreef nokwanda het volgende:
Te verstandig zou ik mezelf niet willen noemen. Ik heb door schade en schande wel geleerd om af te gaan op mijn intuitie en ben me ook volledig bewust van wat er in deze relatie mis zou kunnen staan als ik besluit daar blind voor te zijn. Maar dat bewustzijn geeft het al een goede kans, denk ik.
En ik vertrouw dus echt heel erg op mijn intuitie en die werkt snel. Daarom zei ik ook gelijk ja toen hij me vroeg om te trouwen met hem.
Met 'wij' in 'wij zijn té verstandig' bedoelde ik ook Ll zelf en ik. Niet dat jullie ONverstandig zijn, maar je kunt ook te lang en veel nadenken voordat je knopen door hakt. Teveel wikken en wegen. Zo ben ik in elk geval, dat breekt me wel vaker op. En zo is Loveless ook zo te horen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73835567
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze heeft een bovenbuurman 10x erger dan de jouwe.
Dan zou ik het ook wel weten als ik een lief vriendje had dat de deur voor me open zette omdat ie toch al graag bij me was
De buurvrouw daar boven gaat vanochtend aangifte doen. Een maand geleden hebben we allebei melding gedaan
Vriendje vond het veels te gevaarlijk daar.
The way you rock'n'roll
pi_73835582
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Met 'wij' in 'wij zijn té verstandig' bedoelde ik ook Ll zelf en ik. Niet dat jullie ONverstandig zijn, maar je kunt ook te lang en veel nadenken voordat je knopen door hakt. Teveel wikken en wegen. Zo ben ik in elk geval, dat breekt me wel vaker op. En zo is Loveless ook zo te horen
Jaaa mij ook hoor. Zoals ik al zei, het lijkt me best cool zoiets gewoon te doen. Maar ik ga dan weer teveel zitten te wikken en wegen, of het wel slim is, of het niet te snel is, en dan is het moment vaak voorbij zeg maar.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 oktober 2009 @ 10:27:35 #65
163650 Greys
pi_73835621
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jaaa mij ook hoor. Zoals ik al zei, het lijkt me best cool zoiets gewoon te doen. Maar ik ga dan weer teveel zitten te wikken en wegen, of het wel slim is, of het niet te snel is, en dan is het moment vaak voorbij zeg maar.
Jup
En dat is ook niet altijd fout hoor, zoals 'wij' zijn. Maar ik heb alles lang overdacht en alle punten afgewogen en alsnog is het niet gegaan zoals het zou moeten gaan. Dus het behoedt je niet voor ellende
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73835636
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Heb ik ook enorm gedaan hoor en vooral ook heel veel gerekend.
Wist dat ik altijd terugkon naar mijn oma dus dat probleem had ik niet echt.
pi_73835683
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb ik ook enorm gedaan hoor en vooral ook heel veel gerekend.
Wist dat ik altijd terugkon naar mijn oma dus dat probleem had ik niet echt.
Nou dat ook. Als ik zelf een huis had om te verkopen was de situatie al heel anders. Maar ik sla mijn inboedel op en kan zo weer wat huren mocht het fout gaan.
Daar tegenover staat dat we naar Zwitserland willen en ik graag hier er achter kom dat samenwonen niet zou gaan, dan daar.
The way you rock'n'roll
pi_73835685
Oh, nouja, ik ben niet de domste vind ik zelf en toch ben ik snel gaan samenwonen. Het is gewoon je persoonlijke gevoel ergens bij denk ik, dat kan je aan niemand uitleggen. Dat je gewoon zeker weet dat het goed zit (en dan zeg ik niet dat dat een jaar later misschien heel anders kan zijn). En ik wilde gewoon het liefst bij mijn vriendje zijn en niet de hele week hoeven te wachten tot ik hem weer kon zien. En toen waren al mijn weekenden dus ook eigenlijk 'gereserveerd' voor hem, terwijl ik nu ook weer eens lekker wat met vriendinnen kan gaan doen ofzo. Nouja, véél beter zo

/dagboekpost
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 oktober 2009 @ 10:30:39 #69
163650 Greys
pi_73835707
Ik ben altijd een wikker en weger geweest, kon slecht knopen doorhakken.
Ja maar, wat nou als.... kan het wel... is het wel verstandig.
En ik heb inmiddels drie keer samengewoond en eh..... Nou ja, duidelijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73835735
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nou dat ook. Als ik zelf een huis had om te verkopen was de situatie al heel anders. Maar ik sla mijn inboedel op en kan zo weer wat huren mocht het fout gaan.
Daar tegenover staat dat we naar Zwitserland willen en ik graag hier er achter kom dat samenwonen niet zou gaan, dan daar.
Maar het feit dat je wellicht op korte termijn gaat emigreren naar Zwitserland met iemand die je 8 maandjes echt kent zeg maar geeft je niet de kriebels?

Zou het mij wel geven, het kan natuurlijk de beste keuze uit je leven zijn, maar stel dat het daar misloopt zit je daar in Zwitserland met je spulletjes in een stad die je niet kent, zonder mensen die je kent
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 oktober 2009 @ 10:31:32 #71
163650 Greys
pi_73835736
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Heel verstandig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73835749
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben altijd een wikker en weger geweest, kon slecht knopen doorhakken.
Ja maar, wat nou als.... kan het wel... is het wel verstandig.
En ik heb inmiddels drie keer samengewoond en eh..... Nou ja, duidelijk?
Herkenbaar

Of dan hak ik een knoop door, en dan een dag later doe ik toch het omgekeerde of twijfel ik alweer
pi_73835750
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat kom je spammen dan? Ik dacht, nu volgt er een leuke foto of een toffe link!
Maar je komt jezelf spammen! Goedemorgen!
[..]

Gaat het een beetje?
Het gaat. Zoals het er nu naar uitziet gaat dit nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren en er is nog steeds kans dat het verkeerd gaat
O+ 11-06-2009 O+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 oktober 2009 @ 10:32:22 #74
163650 Greys
pi_73835755
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar het feit dat je wellicht op korte termijn gaat emigreren naar Zwitserland met iemand die je 8 maandjes echt kent zeg maar geeft je niet de kriebels?

Zou het mij wel geven, het kan natuurlijk de beste keuze uit je leven zijn, maar stel dat het daar misloopt zit je daar in Zwitserland met je spulletjes in een stad die je niet kent, zonder mensen die je kent
En stel dat het niet misloopt?
Dat ze dan al die tijd hier zit te 'verdoen' terwijl ze ook daar gelukkig had kunnen zitten wezen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73835770
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:32 schreef Greys het volgende:

[..]

En stel dat het niet misloopt?
Dat ze dan al die tijd hier zit te 'verdoen' terwijl ze ook daar gelukkig had kunnen zitten wezen?
Jaaah dan is 't wel de meeste leuke en beste zet in je leven denk ik.
Niets leuker natuurlijk dan met je liefje daar de boel ontdekken en een leven opbouwen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 oktober 2009 @ 10:33:28 #76
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73835780
hoi hoi

bah nu baal ik nog meer dat ik nog altijd de blafhoest heb
vriendinnetje is vanmorgen bevallen van een zoontje
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 oktober 2009 @ 10:34:21 #77
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73835798
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
Oke, vraagje....
Bij mijn een-na-laatste post zag ik rechtsbovenin mijn post al #300 staan.
Maar dan toch is hij bij post #301 pas vol. En als je dan in de topiclijst kijkt staat er weer 300 achter, als aantal posts. Hoe zit dat nou, want ik ga daar altijd de mist in
klopt, de OP word in de telling naast de posts niet meegeteld
Today is life -

Dale Carnegie
pi_73835827
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk die reportage gezien over Green Day (die foto's hier op forum)...
Vroeg me af wat eigenlijk de professionele mening erover was... Word daar aardig afgekraakt en ikzelf heb ook zoiets van 'de foto's an sich zijn best mooi, maar als repo is het best erg eentonig en eigenlijk gewoon slecht'...
pi_73835830
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Niets leuker natuurlijk dan met je liefje daar de boel ontdekken en een leven opbouwen
Hihi worden jullie het eens met je zelf eens Ll en Greys (iets met de pot verwijt de ketel )
pi_73835833
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Uhm, dan heb ik nog steeds in Nederland mijn inboedel opgeslagen en kan ik weer wat huren. Wij zien Zwitserland niet als iets waarbij je dan voor eeuwig daar zit. We kunnen ook samen besluiten om weer terug te gaan omdat daar wonen toch niet is wat we dachten.
Ik zie de locatie niet als probleem mocht het mis gaan.
The way you rock'n'roll
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 oktober 2009 @ 10:36:41 #81
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73835849
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat kun je overigens aanpassen in je instellingen of de OP meegeteld moet worden of niet
Today is life -

Dale Carnegie
pi_73835850
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En dat kan ook gewoon in Nederland
pi_73835857
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:33 schreef Ynske het volgende:
hoi hoi

bah nu baal ik nog meer dat ik nog altijd de blafhoest heb
vriendinnetje is vanmorgen bevallen van een zoontje
Ow balen!! En gefeliciteerd!
pi_73835858
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hihi worden jullie het eens met je zelf eens Ll en Greys (iets met de pot verwijt de ketel )
Ik denk niet dat dat moment ooit gaat komen, dat ik het 100% met mezelf eens ben
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 oktober 2009 @ 10:37:07 #85
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73835860
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk die reportage gezien over Green Day (die foto's hier op forum)...
Vroeg me af wat eigenlijk de professionele mening erover was... Word daar aardig afgekraakt en ikzelf heb ook zoiets van 'de foto's an sich zijn best mooi, maar als repo is het best erg eentonig en eigenlijk gewoon slecht'...
ja heb ik gezien
ik pm je wel even
Today is life -

Dale Carnegie
pi_73835871
blafhoesten zijn stom
The way you rock'n'roll
pi_73835901
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat moment ooit gaat komen, dat ik het 100% met mezelf eens ben
Ach gossie ik zal eff naar je zwaaien even zien of ik het gebouw kan zien..ja de top
pi_73835911
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ach gossie ik zal eff naar je zwaaien even zien of ik het gebouw kan zien..ja de top
Waar zit jij dan
Dan kan ik terugzwaaien
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 oktober 2009 @ 10:42:20 #89
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73835968
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
blafhoesten zijn stom
k weet t
nog 10 abtabletten 3 op 1 dag
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:44:38 #90
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73836026
Oh gets tis hier echt druk
Gefeliciteerd Ynske, hopenlijk ben je snel van die hoest af, dan kun je op kraamvisite
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:47:13 #91
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_73836090
Gefeli DML!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_73836107
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Gefeli DML!
Thanks Muis.

Hoest met jou?
The way you rock'n'roll
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:50:20 #93
148689 Muis006
pi_73836149
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Thanks Muis.

Hoest met jou?
Stukken beter dan 2 weken geleden! en vrijdag krijg ik een nieuw extern deel voor mijn implantaat met allemaal sjieke functies die ik nog ontdekken.
pi_73836238
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:50 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Stukken beter dan 2 weken geleden! en vrijdag krijg ik een nieuw extern deel voor mijn implantaat met allemaal sjieke functies die ik nog ontdekken.
Hendig sjieke gadgetMouse dus
pi_73836270
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:50 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Jeuj! En ik dacht net dat je niet nog stoerder kon...
The way you rock'n'roll
pi_73836274
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Waar zit jij dan
Dan kan ik terugzwaaien
Einde vd boulevard naast Mazars.
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:58:44 #97
148689 Muis006
pi_73836320
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hendig sjieke gadgetMouse dus
Uhuh

Oh en mijn awesomeness kent gewoon geen grenzen
pi_73836353
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:58 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Uhuh

Oh en mijn awesomeness kent gewoon geen grenzen
En zo bescheiden ook!
pi_73836388
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Einde vd boulevard naast Mazars.
Daar zit toch ook UPC en BAM enzo?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 oktober 2009 @ 11:06:31 #100
163650 Greys
pi_73836499
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En zo bescheiden ook!
That's our Mouse!
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dito
Dat zou al een stuk schelen he, als je het eerst eens met jezelf eens bent
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:36 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat kun je overigens aanpassen in je instellingen of de OP meegeteld moet worden of niet
Thanks. Maar wat een onzin-optie eigenlijk
Tel die post gewoon mee, waarom niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')