Dat moet nog blijken. Lakeman zei dat de gedupeerden beter af waren met een faillissement. Dat gaan we nu zien dus of hij 'gelijk' had.quote:
Niet beter, maar minder slecht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:18 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken. Lakeman zei dat de gedupeerden beter af waren met een faillissement. Dat gaan we nu zien dus of hij 'gelijk' had.
En waar had hij dan precies gelijk in?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:09 schreef mcintosh het volgende:
Mag ik toch even lullig opmerken dat er best een boel mensen waren die D. Scheringa behoorlijk aan het verdedigen waren, maar die nu behoorlijk de mond gesnoerd (moeten) zijn door de beerput die nu opengaat...
I love it when a plan comes together. Lakeman had gelijk!!
True. Lakemans is gewoon een droplul eerste klas.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En waar had hij dan precies gelijk in?
En welke beerput zou er open zijn?
Flikker toch op met je insinuaties!!
Waar heb je het over?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:09 schreef mcintosh het volgende:
Mag ik toch even lullig opmerken dat er best een boel mensen waren die D. Scheringa behoorlijk aan het verdedigen waren, maar die nu behoorlijk de mond gesnoerd (moeten) zijn door de beerput die nu opengaat...
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En welke beerput zou er open zijn?
Flikker toch op met je insinuaties!!
Dat het beter is je geld bij de DSB weg te halen... Daar had hij toch wel gelijk in.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat een domme reactiequote:Op maandag 19 oktober 2009 21:09 schreef mcintosh het volgende:
Ja, lekker onderbouwt ookquote:
Detail is natuurlijk wel dat Lakeman opriep om je geld weg te halen zodat de bank failliet zou gaan, niet omdat dat al in de lucht hing.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat het beter is je geld bij de DSB weg te halen... Daar had hij toch wel gelijk in.
Dat was een goede waarschuwing!
Hij wilde het proces misschien versnellen, maar dat het zou gebeuren was kennelijk al duidelijk en niet alleen bij Lakeman als ik het zo lees.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Detail is natuurlijk wel dat Lakeman opriep om je geld weg te halen zodat de bank failliet zou gaan, niet omdat dat al in de lucht hing.
In tegenstelling tot:quote:
Wat natuurlijk een prima onderbouwde post was.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:09 schreef mcintosh het volgende:
En dat kon Lakeman in z'n kristallen bol zien? DSB heeft tot dit jaar nog nooit verlies gemaakt, qua bedrijfsvoering ging het echt zo slecht niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hij wilde het proces misschien versnellen, maar dat het zou gebeuren was kennelijk al duidelijk en niet alleen bij Lakeman als ik het zo lees.
Wat zijn redenen zijn/waren om het te versnellen weet ik niet, maar waarom uitstellen wat komen gaat.
Bedankt voor de meest betrouwbare bron van Nederland: de FPquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:25 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kijk de FP eens door voordat je begint te bléren. AZ spelers, de curator, W. Bos, Jort Kelder, de lijst groeit en groeit dat die Scheringa een tikkie slecht bezig was.
Anders probeer je even door AL die spelfouten van me heen te lezen en zie je dat ik meteen daaronder een argument geef...quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:39 schreef DonJames het volgende:
[..]
In tegenstelling tot:
[..]
Wat natuurlijk een prima onderbouwde post was.Maargoed, van iemand die geen werkwoorden kan vervoegen kan je ook niet al te veel verwachten
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Bedankt voor de meest betrouwbare bron van Nederland: de FP
Qua bedrijfsvoering ging het prima, heb je überhaupt wat gelezen de laatste dag?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
En dat kon Lakeman in z'n kristallen bol zien? DSB heeft tot dit jaar nog nooit verlies gemaakt, qua bedrijfsvoering ging het echt zo slecht niet.
Ik zie het argument niet? Je zegt alleen dat Lakeman achteraf gelijk had. Dat is geen argument, dat is een constatering.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Anders probeer je even door AL die spelfouten van me heen te lezen en zie je dat ik meteen daaronder een argument geef...
En jouw spelling laat ook te wensen over, zoals altijd bij mensen die over spelling zeuren...
Nee, het ging al jaren heel goed met de DSB...quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
En dat kon Lakeman in z'n kristallen bol zien? DSB heeft tot dit jaar nog nooit verlies gemaakt, qua bedrijfsvoering ging het echt zo slecht niet.
Netjes of niet, winst is winst. Tuurlijk zijn er fouten gemaakt, maar punt blijft dat het een winstgevend (en dus levensvatbaar) bedrijf was vóór de hetze.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:44 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Qua bedrijfsvoering ging het prima, heb je überhaupt wat gelezen de laatste dag?
Nou kunnen we gaan miepen over de definitie 'argument', maar als ik een bewering maak en ik geef redenen om die bewering te staven is dat volgens mij een argument, maar lekker belangrijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik zie het argument niet? Je zegt alleen dat Lakeman achteraf gelijk had. Dat is geen argument, dat is een constatering.
De pot verwijt de ketel. Eerst goedgelovige mensen besodemieteren en nu ineens janken als er gekaatst wordtquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Netjes of niet, winst is winst. Tuurlijk zijn er fouten gemaakt, maar punt blijft dat het een winstgevend (en dus levensvatbaar) bedrijf was vóór de hetze.
Het mooie is dat in 2008 de DSB al moeite had met het aantrekken van geld.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Netjes of niet, winst is winst. Tuurlijk zijn er fouten gemaakt, maar punt blijft dat het een winstgevend (en dus levensvatbaar) bedrijf was vóór de hetze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |