Ik heb ook snel 100 miljoen nodig om mijn vermogen te versterkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:06 schreef vastgoedzeepbel het volgende:, blijkt dat Scheringa met spoed 100 miljoen nodig heeft om zijn eigen vermogen te versterken. S
Zo'n staatje zegt echt lang niet alles. Eigenlijk is die informatie zo goed als waardeloos zonder de je de rest van de jaarrekening (en die van de rest van de groep) gezien hebt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:49 schreef vastgoedzeepbel het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel eigen vermogen hebben ze niet hoor....
Ze hebben vooral klanten die beloofd hebben het door hun "zelf gecreëerde" geld terug te betalen.
De grootste hypotheekverstrekker rabobank is veiliger voor iemand die een vastgoedcrash verwachtquote:Ik ga mijn geld maar weer terugstorten naar de Rabobank
Whehehe.....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef corus het volgende:
[..]
De grootste hypotheekverstrekker rabobank is veiliger voor iemand die een vastgoedcrash verwacht
Ach joh, de TS bralt maar wat niet gehinderd door enige kennis van zaken, plempt wat links en quotes neer zonder enige verdere onderbouwing.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef corus het volgende:
[..]
De grootste hypotheekverstrekker rabobank is veiliger voor iemand die een vastgoedcrash verwacht
Ik zit bij 5 verschillende waaronder de DSB en de Raboquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef corus het volgende:
[..]
loze kreten. Zeg maar wat er niet klopt..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:13 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zo'n staatje zegt echt lang niet alles. Eigenlijk is die informatie zo goed als waardeloos zonder de je de rest van de jaarrekening (en die van de rest van de groep) gezien hebt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:13 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zo'n staatje zegt echt lang niet alles. Eigenlijk is die informatie zo goed als waardeloos zonder de je de rest van de jaarrekening (en die van de rest van de groep) gezien hebt.
Ik lig er niet wakker van dat dat jouw mening is.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:39 schreef vastgoedzeepbel het volgende:
[..]
Zalm sust, maar zorg rond de cijfers van DSB is op zijn plaats. De vermogenspositie van DSB is zwak. In het laatste jaarverslag (2006) rapporteerde de bank een 'kernvermogen' van 128 miljoen, een daling van 25 miljoen ten opzichte van 2005. Mager, zeker gezien het balansttaal van ruim vijf miljard.
Erg geloofwaardig ben je niet DonJames. Ik kan jou ook niet serieus nemen.
Ja.quote:"adviseer" je zelf ook?
Dit is gewoon lachwekkend.....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:39 schreef DonJames het volgende:
"het is procentueel maar een klein deel van het eigen vermogen van DSB. Stemmingmakerij dus."
Tot nu toe heb ik geen enkel steekhoudend argument argument van jouw kant gehoord. Vertel mij maar eens hoe jij uit enkel het EV af kan leiden dat DSB aan het omvallen is. Althans, dat is wat je bedoelt toch? Dat is me niet helemaal duidelijk, jij post alleen een nieuwsberichtje, geeft daar geen commentaar op, en loopt alleen tegen iedereen aan te roepen dat 'ie geen gelijk heeft of dat iets lachwekkend is. Of heb je er stiekum tóch niet zo veel verstand van als dat jij ons wil doen geloven?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:35 schreef vastgoedzeepbel het volgende:
[..]
Dit is gewoon lachwekkend.....
Doe ff niet zo moeilijk zeg. TS post gewoon een nieuwsbericht.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:09 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik geen enkel steekhoudend argument argument van jouw kant gehoord. Vertel mij maar eens hoe jij uit enkel het EV af kan leiden dat DSB aan het omvallen is. Althans, dat is wat je bedoelt toch? Dat is me niet helemaal duidelijk, jij post alleen een nieuwsberichtje, geeft daar geen commentaar op, en loopt alleen tegen iedereen aan te roepen dat 'ie geen gelijk heeft of dat iets lachwekkend is. Of heb je er stiekum tóch niet zo veel verstand van als dat jij ons wil doen geloven?
TS slingert sinds een paar weken op fok rond en heeft het alleen maar over omvallen van banken, inzakken van de huizenmarkt en kan voornamelijk alleen maar qouten van nieuws / non-nieeuws, en heeft weinig eigen onderbouwingen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Doe ff niet zo moeilijk zeg. TS post gewoon een nieuwsbericht.
Ik vraag me iets af, koop of huur jij?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:16 schreef vastgoedzeepbel het volgende:
De waarheid is hard financiële jongens.
Nederland zal Spanje, Engeland, Ierland en Denemarken gewoon volgen met een inzakkende huizenmarkt en vele ontslagen in de financiële wereld. Vooral tussenpersonen die vele klanten belazerd hebben voor een bonus hebben binnenkort een probleem. Dit zie je nu al in Engeland gebeuren.
ik vraag me af waarom jij blijkbaar zoveel baat erbij hebt door dit zo te prediken?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:16 schreef vastgoedzeepbel het volgende:
De waarheid is hard financiële jongens.
Nederland zal Spanje, Engeland, Ierland en Denemarken gewoon volgen met een inzakkende huizenmarkt en vele ontslagen in de financiële wereld. Vooral tussenpersonen die vele klanten belazerd hebben voor een bonus hebben binnenkort een probleem. Dit zie je nu al in Engeland gebeuren.
Hij zit bij zijn ouders op 10 hoog in een kamer bij zijn pappie en mammiequote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vraag me iets af, koop of huur jij?
klopt helemaal. Ik vind het ook jammer voor jou hoor!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:38 schreef Slasher het volgende:
[..]
Hij zit bij zijn ouders op 10 hoog in een kamer bij zijn pappie en mammie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |