Ik heb het gevoel dat we er morgen nog veel van zullen horen maar dat het daar dan ook bij blijft...quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef Five_Horizons het volgende:
Volgens mij was plan B het 'aandelenplan' en gaat dát nu niet door. Ik ga hier verder niet beweren dat eventuele plannen C (t/m Z) niet doorgaan
Ik vraag me dan ook af of er nog koppen gaan rollen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:42 schreef Salvad0R het volgende:
De Nederlandsche Bank is als onderdeel van het globale monetaire stelsel verantwoordelijk voor deze situatie.
Dat mensen banklicencies krijgen om mensen geld te lenen wat ze niet terug kunnen betalen is hoogst crimineel.
Ik vrees alleen dat hij weer andere mensen een poot uit gaat trekken om aan dat geld te komenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:44 schreef SpecialK het volgende:
Scheringa mag wat mij betreft voor de rest van z'n leven persoonlijk de schade gaan betalen. Wat een hufter.
Met het meeste personeel van DSB heb ik wel te doen maarrre....quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef capricia het volgende:
...
2. Met het personeel heb ik niet veel medelijden...jammer voor ze.
same here!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef capricia het volgende:
Helaas voor de DSB is het doek gevallen...ik heb hier een paar gedachten bij:
1. Eigen schuld dikke bult DSB!
2. Met het personeel heb ik niet veel medelijden...jammer voor ze.
3. Jammer dat ze niet door kunnen...waarom heb ik opeens sympathie voor Dirk? Dat is niets voor mij![]()
3. Ik hoop dat er geld over blijft voor de gedupeerden..en dan bedoel ik niet direct de mensen met een achtergesteld deposito.
4. Ik hoop dat de echte slachtoffers (die het ook aan zichzelf te danken hebben!!) gecompenseerd worden!
5. Als er al een schuldige is, dan is dat de DSB en dus Dirk zelf. Niet Lakeman en niet DNB..ook al zijn beiden niet helemaal fris mbt dit onderwerp.
6. Laat het faillisement maar snel afgewikkeld worden! Beter voor iedereen!!
Ja., alsof die werknemers daar op een heel andere planeet leefden, lijkt het wel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, als ik dat mens van de OR weer op tv zag. Die had of geen enkel idee wat er echt gebeurde of was te stom om het te begrijpen. Begin steeds meer te snappen dat de teringzooi is omgevallen.
Ja, maar die kan natuurlijk niet gaan roepen dat het allemaal ruk was, wat ze deden. Althans: niet tóen. Publieke opinie enzo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja., alsof die werknemers daar op een heel andere planeet leefden, lijkt het wel.
Je bent toch niet blind voor 9923 afleveringen van Radar, Nova etc?
Dan verdedig je niet alles zo. Zelfs dat er fouten gemaakt zijn, wat de directie toch heeft toegegeven, wilde ze liever niet toegeven. Wees gewoon eerlijk en duidelijk in wat er gebeurd is, zeker op de delen die al lang bekend zijn. Nu leek het echt meer op een hersenspoeling.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, maar die kan natuurlijk niet gaan roepen dat het allemaal ruk was, wat ze deden. Althans: niet tóen. Publieke opinie enzo.
Ik heb het in het vorige topic gepost: ik ben benieuwd naar de verhalen ná het faillissement.
Ik ben dus bang dat die medewerkers het echt zo geloven. Dat Dirk geweldig was enzo. En dat mensen met zo'n hypotheek/koopsom alleen maar aan het zeuren zijn geweest.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan verdedig je niet alles zo. Zelfs dat er fouten gemaakt zijn, wat de directie toch heeft toegegeven, wilde ze liever niet toegeven. Wees gewoon eerlijk en duidelijk in wat er gebeurd is, zeker op de delen die al lang bekend zijn. Nu leek het echt meer op een hersenspoeling.
Tjonge, het gaat om een hoop geld wat wij als belasting betalen moeten gaan betalen en duizenden gedupeerde klanten. Mensen die dan reageren van 'alweer uitstel' of 'dit gezeur duurt al lang zat'.., of ze DSB maar failliet willen laten gaan omdat je de berichtgeving in de media beu bent.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Market_Garden het volgende:
Die soap heeft nu lang genoeg geduurd, laat t maar klaar zijn.
De belastingbetaler hoeft alleen het salaris van Wouter en Nout te betalen. (en die paar blikken ambtenaren).quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:50 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Tjonge, het gaat om een hoop geld wat wij als belasting betalen moeten gaan betalen en duizenden gedupeerde klanten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |