en sneller als men denkt, want er is grof geld nodig en als er ergens een bak geld te halen valt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:35 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Wordt kraken weer gedoogdquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt mij dan toch dat je wachtlijsten van 15 jaar ofzo gaat krijgen...?
Ja, en De Boer Tenten uit Alkmaar zal weer goede zaken doen, en wellicht zullen wat immigranten hun tweede paspoort afstoffen. Bovendien, vroeger woonden gezinnen van 12 mensen op een oppervlak van 50 m2, we moeten daar niet te dramatisch over doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:26 schreef capricia het volgende:
Lijkt mij dan toch dat je wachtlijsten van 15 jaar ofzo gaat krijgen...?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:16 schreef dvr het volgende:
[..]
Ja, en De Boer Tenten uit Alkmaar zal weer goede zaken doen, en wellicht zullen wat immigranten hun tweede paspoort afstoffen. Bovendien, vroeger woonden gezinnen van 12 mensen op een oppervlak van 50 m2, we moeten daar niet te dramatisch over doen.
waar moet je dan 24 flatscreens op 50m2 laten?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:16 schreef dvr het volgende:
[..]
Ja, en De Boer Tenten uit Alkmaar zal weer goede zaken doen, en wellicht zullen wat immigranten hun tweede paspoort afstoffen. Bovendien, vroeger woonden gezinnen van 12 mensen op een oppervlak van 50 m2, we moeten daar niet te dramatisch over doen.
Gewoon stapelbedden maken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
waar moet je dan 24 flatscreens op 50m2 laten?
Zijn dat luchtdichte containers?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:05 schreef Zero2Nine het volgende:
Een oplossing zijn van die Deense containerwoningen, ben even de naam kwijt. Daar kun je de lastige tokkies in plaatsen.
volslagen onherkenbaar, maar dat zal vast aan mij liggen. \quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:32 schreef henkway het volgende:
Ik denk dat de woningmarkt nog wel verder zal zakken, veel mensen zitten met de nek in de strop en starters zijn er helemaal niet.
Ik sprak met een collega vandaag, hij heeft een fors salaris en zijn vrouw werkt ook, maaar ook hij moet goed uitkijken en dat met een koophuis van twintig jaar geleden
Zes personen in de zorgverzekering en een inwonende vriendin is 7 personen maal 120 euro per maand naar het zorgkartel, tien jaar gelden kreeg je haast meer compensatie dan je betalen moest
En zo gaat het maar door
rekeningen , rekeningen, zelfs mensen met dik twee keer modaal zitten krap, erg krap
Jij hebt geen vier studerende kinderen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
volslagen onherkenbaar, maar dat zal vast aan mij liggen. \
graag elk jaar zo'n crisis svp. Ook namens de collega;s..
had ik ze maar, dan was mijn toekomstige kostje gekochtquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:35 schreef henkway het volgende:
[..]
Jij hebt geen vier studerende kinderen?
Dan heb je geen recht van spreken, maar geloof me mensen met studerende kinderen boven de 18 die nauwelijks of niet een bijbaantje kunnen vinden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
had ik ze maar, dan was mijn toekomstige kostje gekocht
Allemaal koters die strakjes al die lege plekken van klagende vutters gaan invullen, met dito loonstijigingen. I can't wait.
Maar helaas....
yep, al die telefoonsquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:42 schreef henkway het volgende:
[..]
Dan heb je geen recht van spreken, maar geloof me mensen met studerende kinderen boven de 18 die nauwelijks of niet een bijbaantje kunnen vinden.![]()
En dan maandelijks 900 euro naar de zorgverzekeraar brengen
en garage-rekeningen en gas, licht en al die telefoons
Niet met mij, ik heb maar twee telefoons en daar gaat er binnenkort eentje wegquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
yep, al die telefoons
ik leef ontzettend met u mee.
Jij weet nergens vanquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die hun financien wel in de greep hebben. Die kunnen een huis kopen. Dat was niet anders veertig/dertig/twintig/tien jaar geleden, toen telefoontjes nog draadjes hadden, en mensen minder veeleisend waren, en nog wel prioriteiten wisten te bepalen, en de handen uit de mouwen staken ipv te mauwen.
buitengewoon sorry dat ik niet meehuil met de wolven.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Een hoor, maar ik hoor dus ook niet in het doemdenk-kamp.
Inderdaad, je valt buiten de groep die het zwaar heeftquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:01 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Het zal inderdaad zijn dat ik volslagen nergens vanaf weet.
Precies, als je nog gewoon een baan hebt zul je niet zoveel last nog van de crisis gehad hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:07 schreef henkway het volgende:
[..]
Inderdaad, je valt buiten de groep die het zwaar heeft
ik val in de groep die een greintje relativerignsvermogen heeft, en begrijp dat niet alles tegelijk kanquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:07 schreef henkway het volgende:
[..]
Inderdaad, je valt buiten de groep die het zwaar heeft
Of misschien kun je je moeilijk inleven
Dat is absoluut waar, maar wat jij zegt... je moet ook kunnen relativeren. Er zijn mensen die super optimistisch waren en daardoor in de problemen zijn gekomen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:19 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hoe zwaar je het hebt is deels ook afhankelijk van hoe donker je zonnebriel is.
here today, gone tomorrow.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, maar wat jij zegt... je moet ook kunnen relativeren. Er zijn mensen die super optimistisch waren en daardoor in de problemen zijn gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |