Ja, die.quote:
I knowquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:34 schreef Cee het volgende:
Jezus wat een over-the-top sliertenniemendalletje heeft ze aan zeg.
En ik bedoelde Banger Hert, Pheno.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:34 schreef Goodbye het volgende:![]()
Oh. My. God.
En dat bovenstukje ook, dan beweegt er in ieder geval nog iets, moest de stylist gedacht hebben.
Ja, die met kroeshaar onder zijn oksel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:36 schreef Misstique het volgende:
Is die louis trouwens niet zo'n figuur uit een axe-reclame?
Dan krijg ik ruzie met static, ben malle babbe niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:34 schreef _evenstar_ het volgende:
Misschien wil mistique wel de TT veranderen met ik heb een banger hert ofzo
Oh wacht maar, je gaat nog zien waarom het live isquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:36 schreef miieejj het volgende:
Er staat Live ... maar toch kunnen we ondertiteling lezen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh wacht maar, je gaat nog zien waarom het live is
Misschien moeten we ergens in de OP verwerken dat dat is vanwege het feit dat de uitzending ongeveer 30 seconden achterloopt op wat er zich in de studio afspeelt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:36 schreef miieejj het volgende:
Er staat Live ... maar toch kunnen we ondertiteling lezen
nou... ik ben benieuwdquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh wacht maar, je gaat nog zien waarom het live is
Virgil heeft een grotere boezem dan haar in ieder geval.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:38 schreef Pheno het volgende:
Als An boezem is, is Evelien de anti-boezem btw?
Dat is wel een gepaste naamquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:38 schreef Pheno het volgende:
evelien is strijkplankquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:38 schreef Pheno het volgende:
amen Janquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:38 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan
![]()
![]()
met een aardige boezem zal k t vast goed doen
Mwah...quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:38 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan
![]()
![]()
met een aardige boezem zal k t vast goed doen
Er op staan zal al genoeg zijn. Marleen killed by a Teddybear. Ah, ze beweegt niet, ook handig opgelost.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:40 schreef Misstique het volgende:
Virgil mag vallen op marleen. Van een hoogte.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:42 schreef Pheno het volgende:
Waar kan ik me inschrijven om in dat publiek te zitten? Ik heb nog wel wat bananenschillen over.
iedereen out dancedquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:42 schreef Esje-lief het volgende:
moeilijk he regie?
virgil outdanced her!!
Die durft nooit iets kritisch te zeggen. Meningloze pop is het!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:43 schreef Cee het volgende:
Wel een mooie choreo.
Ik merk nu inderdaad dat die vlaamse jury niet echt veel toe te voegen heeft.
Uhm, waarom die haat tegen marleen ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
iedereen out dancedMarleen
oke in latin niet maar
optieften met die heks
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:42 schreef Pheno het volgende:
Waar kan ik me inschrijven om in dat publiek te zitten? Ik heb nog wel wat bananenschillen over.
Die haat is natuurlijk. of je hebt de voorrondes niet gezien.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:44 schreef miieejj het volgende:
[..]
Uhm, waarom die haat tegen marleen ?
Omdat haar partner Omar niet door is en zij wel (onterecht)quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:44 schreef miieejj het volgende:
[..]
Wat hij zegtquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die haat is natuurlijk. of je hebt de voorrondes niet gezien.
Die heb ik gezienquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die haat is natuurlijk. of je hebt de voorrondes niet gezien.
Ik mis ook een beetje waarom ze zo vreselijk zou zijn.. Heb de voorrondes ook gezien en ik vind haar juist wel tof..quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:44 schreef miieejj het volgende:
[..]
Jan "nog niet uit de kast" Kooijman? Dennis is getrouwd volgens mij, dus zijn vrouw zal wel gevraagd hebben om jan's nummer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:44 schreef Deceit het volgende:
wat heeft de presentator met jan vanavond?
mwoah je had vorig jaar wat meer diamantjes, maar tis nog pril hequote:Op zondag 18 oktober 2009 20:45 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb de vorige topics nooit zo gevolgd, maar vinden jullie ook dat dit jaar het niveau stukken lager ligt dan vorig jaar?
Ik heb het vorig jaar geprobeerd te volgen maar het niveau van de productie en de presentatrice was beneden peil. Heb het na een paar afleveringen opgegeven. Dus wat dat betreft is het dit jaar stukken hoger.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:45 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb de vorige topics nooit zo gevolgd, maar vinden jullie ook dat dit jaar het niveau stukken lager ligt dan vorig jaar?
Ja, dat had ik ook gezien wat die jury leden had gedaan, haar wel door laten gaan en hij nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Omdat haar partner Omar niet door is en zij wel (onterecht)
Het ging eerder om hoe zijzelf met Omar om ging. De biatch.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:46 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook gezien wat die jury leden had gedaan, haar wel door laten gaan en hij niet
Gelukkig loopt alles wel gepland... dat laatste moet je lezen op zijn Vlaamsquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:44 schreef Cee het volgende:
Marleen was helemaal niet 'tight' en ze hitte ze niet hard. Dit moet je even lezen met een engels accent.
Ze heeft m'n pen gejat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:44 schreef miieejj het volgende:
[..]
Vorig jaar had je inderdaad echt meer mensen die er echt bovenuit stijgden vond ik. Timor, Giannini, Ivan waren echt goed allemaal. Anushka, en dat Aziatische meisje.. En dan vergeet ik er vast nog wel een paarquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
mwoah je had vorig jaar wat meer diamantjes, maar tis nog pril he
Vond het wel meevallen. Vond de jury vorig jaar wel goed, ik irriteer me dit jaar al continue aan die Vlaamse vlaai achter de tafel. Presentatie is misschien wel iets beter, alhoewel ik dit ook niet echt een topduo vind.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar geprobeerd te volgen maar het niveau van de productie en de presentatrice was beneden peil. Heb het na een paar afleveringen opgegeven. Dus wat dat betreft is het dit jaar stukken hoger.
Je speelt met je leven.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:49 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Tis wellicht vloeken in de kerk, maar zo slecht was Marleen echt niet vandaag
En die Vlaamse jurytroela moet maar snel kleuterjuf gaan spelen "Goe gedaan, ge moogt een stickertje komen halen."
Alles is beter dan Elize. Echt alles. Zelfs mijn dode oma.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen. Vond de jury vorig jaar wel goed, ik irriteer me dit jaar al continue aan die Vlaamse vlaai achter de tafel. Presentatie is misschien wel iets beter, alhoewel ik dit ook niet echt een topduo vind.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is beter dan Elize. Echt alles. Zelfs mijn dode oma.
Ik stuur Omar op je af.quote:
Misschien volgend jaar dan Mart Smeets eens de kans geven..quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is beter dan Elize. Echt alles. Zelfs mijn dode oma.
Met koplampen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Euvgenia achter de jurytafel trouwens
En ze mag veel praten met haar sensuele stem. D'r beweegt van alles bij me als zij praatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |