Ik heb het vorig jaar geprobeerd te volgen maar het niveau van de productie en de presentatrice was beneden peil. Heb het na een paar afleveringen opgegeven. Dus wat dat betreft is het dit jaar stukken hoger.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:45 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb de vorige topics nooit zo gevolgd, maar vinden jullie ook dat dit jaar het niveau stukken lager ligt dan vorig jaar?
Ja, dat had ik ook gezien wat die jury leden had gedaan, haar wel door laten gaan en hij nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Omdat haar partner Omar niet door is en zij wel (onterecht)
Het ging eerder om hoe zijzelf met Omar om ging. De biatch.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:46 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook gezien wat die jury leden had gedaan, haar wel door laten gaan en hij niet
Gelukkig loopt alles wel gepland... dat laatste moet je lezen op zijn Vlaamsquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:44 schreef Cee het volgende:
Marleen was helemaal niet 'tight' en ze hitte ze niet hard. Dit moet je even lezen met een engels accent.
Ze heeft m'n pen gejat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:44 schreef miieejj het volgende:
[..]
Uhm, waarom die haat tegen marleen ?
Vorig jaar had je inderdaad echt meer mensen die er echt bovenuit stijgden vond ik. Timor, Giannini, Ivan waren echt goed allemaal. Anushka, en dat Aziatische meisje.. En dan vergeet ik er vast nog wel een paarquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
mwoah je had vorig jaar wat meer diamantjes, maar tis nog pril he
Vond het wel meevallen. Vond de jury vorig jaar wel goed, ik irriteer me dit jaar al continue aan die Vlaamse vlaai achter de tafel. Presentatie is misschien wel iets beter, alhoewel ik dit ook niet echt een topduo vind.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar geprobeerd te volgen maar het niveau van de productie en de presentatrice was beneden peil. Heb het na een paar afleveringen opgegeven. Dus wat dat betreft is het dit jaar stukken hoger.
Je speelt met je leven.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:49 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Tis wellicht vloeken in de kerk, maar zo slecht was Marleen echt niet vandaag
En die Vlaamse jurytroela moet maar snel kleuterjuf gaan spelen "Goe gedaan, ge moogt een stickertje komen halen."
Alles is beter dan Elize. Echt alles. Zelfs mijn dode oma.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen. Vond de jury vorig jaar wel goed, ik irriteer me dit jaar al continue aan die Vlaamse vlaai achter de tafel. Presentatie is misschien wel iets beter, alhoewel ik dit ook niet echt een topduo vind.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is beter dan Elize. Echt alles. Zelfs mijn dode oma.
Ik stuur Omar op je af.quote:
Misschien volgend jaar dan Mart Smeets eens de kans geven..quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is beter dan Elize. Echt alles. Zelfs mijn dode oma.
Met koplampen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Euvgenia achter de jurytafel trouwens
En ze mag veel praten met haar sensuele stem. D'r beweegt van alles bij me als zij praatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |