Moet even kijken hoeveel ruimte hij inneemt in me schuur.. Wellicht handig als vrienden van me gaan verhuizen.. kunnen ze hem mooi lenen.. En wellicht dat ik hem idd nog terugbrengquote:Op donderdag 3 december 2009 11:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Na de verbouwing breng je m toch zeker wel terug? Wat moet je dr anders mee
Yeah, ben er ook erg blij mee.. Maar zoals je ziet, het krijgt steeds meer vormquote:Op donderdag 31 december 2009 06:43 schreef McWurth het volgende:
netjes hoor en het uizicht is idd erg mooi
Slaap jij niet met je ogen dicht?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:21 schreef tim1986 het volgende:
mooi uitzicht overdag alleen ik zou niet kunnen slapen met dat oranje licht.. beetje jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
En het goede voornemen van AMD freak voor 2010 isHaha, wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar geloof me, het is echt ideaal! Tijdje terug tegelzaagmachine gehuurd.. zo'n ding is haast niet te tillen.. hup zo op dat karretje.. scheelt je een hoop belasting in je rug
![]()
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:12 schreef AMDFreak het volgende:
...........Wel ff een domper.. wilde vandaag me spiegel ophangen in me badkamer.. haalde hem uit me verpakking, zit er een barst inmorgen maar ff bellen met de badkamer toko hoe we dit gaan oplossen.. Iemand ervaring hierin?.................
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:33 schreef AMDFreak het volgende:
hahaha,........
Verder is me barblad inmiddels ook gemonteerd..Tijd voor wat biertjes dacht ik zo ;0
Ja, eigenlijk wel.. ff afkitten nog.. en lades iets beter afstellen.. geen hele heftige dingen ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:02 schreef Beijtje het volgende:
Mooi! Keuken eigenlijk ook al af dus...?
Beetje te spreken erover? Wij zijn ook bezig met een keuken van de Ikea, alleen wachten wij tot 8 februari, krijgen we gelijk een cadeaupas van ¤250quote:
Deze heb ik dus voor 499 in de aanbieding gescoord bij de media marktquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:07 schreef AMDFreak het volgende:
Iemand nog een leuk adresje voor TV's? Of iemand die nog een 40 of 46 inch lcd tv tekoop heeft?
Lampolie werkt rete snel met lijmrestenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:57 schreef AMDFreak het volgende:
Betegelde badkamer (iemand enig idee hoe je lijmresten het beste kan verwijderen? heb het er een beetje te lang op laten zitten :$)
Ja hoor. Het in elkaar zetten is echt easy. Maar een goede voorbereiding is wel het halve werk. Maar als je de handleiding goed volgt, mag het geen probleem opleveren om het zo te zeggenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:42 schreef MillFreak het volgende:
[..]
Beetje te spreken erover? Wij zijn ook bezig met een keuken van de Ikea, alleen wachten wij tot 8 februari, krijgen we gelijk een cadeaupas van ¤250
Bekijk de site en de voorwaarden.. geloof dat je minimaal 3.000 euro moest besteden ofzo..quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:55 schreef Beijtje het volgende:
@ Millfreak, wat is dat voor een cadeaupas? Ik ga in de week van 8 feb namelijk ook mijn keuken bij Ikea halen...
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/keukenactie_10/index.htmlquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:57 schreef Beijtje het volgende:
O... Kon het niet vinden op de site, maar thx...
Ik denk toch wel binnen 2-3 weken hoor..quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:44 schreef SarahD. het volgende:
Het wordt mooi hoor AMDfreak. Wanneer denk je erin te kunnen?
Dus de house warming Fok party is 27 februariquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:12 schreef AMDFreak het volgende:
Ik denk toch wel binnen 2-3 weken hoor..Het is nu gewoon lekker afwerken geblazen enzo
Maandje verderop misschien :pquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dus de house warming Fok party is 27 februari![]()
![]()
Dan moet je niet te lang wachten met die housewarming party voor alle fokkersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:10 schreef AMDFreak het volgende:
Dat is het balkonGezien de weersomstandigheden
Dat is een verbruiksmeter van de blok of stadsverwarming volgens mijquote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef Vonkenboer het volgende:
is dat een sensor van de verwarming ofzo ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |