Ah... Mondelinge afsprakenquote:Op maandag 21 december 2009 13:26 schreef esmees het volgende:
Ik weet nog niet hoe ik direct een foto kan plaatsen, gaat alleen via een andere (foto)site?
Ik stond er helaas zelf niet bij, dan was dit niet gebeurd. We hebben de tegelzetter overigens ook gewoon betaald hoor, ik begrijp ook wel dat hij dit niet met opzet heeft gedaan, maar ik vind het wel lelijk zo.
We hebben alleen mondelinge afspraken met deze meneer gemaakt. Het probleem is ook dat de vloeren in de badkamer, wc en de hal nog moeten worden gedaan. In de hal wil ik nl. graag zwarte en witte tegels diagonaal gelegd hebben en ik had echt heel erg bedenkingen dat deze meneer dat wel zou kunnen...
Ik zou eigenlijk iemand die en herstelt en afmaakt. Maar ja, wie wil een halve opdracht aannemen?
Dat is wel gaaf. Doen jullie dat met CAD software ofzo ?quote:Op maandag 21 december 2009 13:26 schreef error_404 het volgende:
Wij maken normaliter tegelplannen en aanzichten van alle tegelwerk, maar ik gok dat jij niet zoiets hebt?
foto maken, vervolgens www.tinypic.com o.i.d gebruiken om de foto te plaatsen.quote:Op maandag 21 december 2009 13:26 schreef esmees het volgende:
Ik weet nog niet hoe ik direct een foto kan plaatsen, gaat alleen via een andere (foto)site?
Ik stond er helaas zelf niet bij, dan was dit niet gebeurd. We hebben de tegelzetter overigens ook gewoon betaald hoor, ik begrijp ook wel dat hij dit niet met opzet heeft gedaan, maar ik vind het wel lelijk zo.
We hebben alleen mondelinge afspraken met deze meneer gemaakt. Het probleem is ook dat de vloeren in de badkamer, wc en de hal nog moeten worden gedaan. In de hal wil ik nl. graag zwarte en witte tegels diagonaal gelegd hebben en ik had echt heel erg bedenkingen dat deze meneer dat wel zou kunnen...
Ik zou eigenlijk iemand die en herstelt en afmaakt. Maar ja, wie wil een halve opdracht aannemen?
Kan ook gewoon een schetsje op papier zijnquote:Op maandag 21 december 2009 13:35 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf. Doen jullie dat met CAD software ofzo ?
Mijn ouders hebben ongeveer dezelfde tegels en bij ons ziet het er ook zo uit.quote:Op maandag 21 december 2009 13:45 schreef esmees het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit zo lukt? Om een beter beeld te geven. Prutsen was waarschijnlijk niet het juiste woord, maar ik had (heel naief) aangenomen dat een tegelzetter ook zou kijken hoe het er een beetje mooi uitziet.
Dat zie ik niet terug op de foto. Rest ziet redelijk goed uit...quote:Op maandag 21 december 2009 13:17 schreef esmees het volgende:Hierdoor begint de ene muur met een hele tegel en de tegenoverliggende muur met een halve
Werkt die man voor jullie of via de aannemer? Bij de toilet moet je sowieso symmetrisch betegelen inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 13:52 schreef esmees het volgende:
Het valt inderdaad wel mee, terwijl hij bij de muur waar de wc moet komen in eerste instantie ook in de hoek was begonnen, zag er helemaal niet uit. Gelukkig had hij toen maar 1 "baan" gedaan en toen heeft mijn vriend nog kunnen ingrijpen.
Dan moet je dus een aantal vierkante meter eruit bikken.quote:Op maandag 21 december 2009 13:54 schreef poepeneesje het volgende:
Het verschil ligt hem toch in de linker en rechter muur? Ik zou het ook niet mooi vinden wat hij nu heeft gedaan.
Dan is het inderdaad niet zo professioneel.quote:Op maandag 21 december 2009 13:57 schreef esmees het volgende:
Wij hebben geen aannemer, we doen de hele verbouwing zelf en dit is gedaan door een zelfstandig tegelzetter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |