Thnx, hosting is inmiddels aangepast.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Tinypic.com werkt goed hier.
De foto's die ik kan zien zien er leuk uit! Tof eerste huis!
Waar In Z'meer is het?
Kom je zelf uit die regio?
Heb dezelfde vragenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik dacht, die laat de badkamer zitten (basic beginnen in eerste huis), maar je knalt lekker alles eruit
Heb je al een beetje plaatjes ofzo van hoe het eruit komt te zien? Straks, landelijk, felle kleurtjes, hoe wordt de keuken/badkamer/toilet.
Lekker ruim en licht hoor! Én mooi uitzicht (o.a. Den haag zag ik)
Floorplannerquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik dacht, die laat de badkamer zitten (basic beginnen in eerste huis), maar je knalt lekker alles eruit
Heb je al een beetje plaatjes ofzo van hoe het eruit komt te zien? Straks, landelijk, felle kleurtjes, hoe wordt de keuken/badkamer/toilet.
Lekker ruim en licht hoor! Én mooi uitzicht (o.a. Den haag zag ik)
Vroeger zat er een bad in.. en op die manier konden ze nog makkelijk bij de chifon mocht dat nodig zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:56 schreef R2R het volgende:
Wat is dat voor gat in de muur in de badkamer?
Ga je een douchecabine installeren?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:00 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
Vroeger zat er een bad in.. en op die manier konden ze nog makkelijk bij de chifon mocht dat nodig zijnmaar dat gat gaat dicht hoor
Nee inloopdouche, kortom gelijkvloers, met douche-drain.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:02 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ga je een douchecabine installeren?
Inderdaad. Verder zou ik als ik toch aan het verbouwen was kijken of een deur tussen de slaapkamer en badkamer mogelijk is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef _VoiD_ het volgende:
ik denk dat je je vreselijk gaat storen aan die keuken die niet meteen vanuit de woonkaer te bereiken is. Vanwaar die keuze?
Het is een flat, die loze ruimtes zijn leidingkokers en dus moeilijk weg te halen en die kast in de gang zal de meterkast zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:12 schreef tim1986 het volgende:
je hebt veel loze ruimtes.. ik zie er zo 3
die in de badkamer in de keuken en die kast in de gang
ik zou zoveel mogelijk weg halen waar mogelijk
ik had een en-suite badkamer gemaakt als ik jou was
dan had je dat hoekje als douchehoek kunnen behouden
of een appart toilet maken als je die hoek iets doortrok naar de gang
kast uit de gang weghalen of verkleinen
nu moet je iedere keer over je wc klimmen
Er zat eerst idd een deur tussen de slaapkamer en badkamer. Daardoor kon ik zo door me badkamer heenlopen naar de hal. Maar ik heb juist bewust die deur eruit gehaald, zodat ik meer ruimte kreeg in de badkamer. En straks moet ik idd iedere keer door de woonkamer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:38 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Inderdaad. Verder zou ik als ik toch aan het verbouwen was kijken of een deur tussen de slaapkamer en badkamer mogelijk is.
Wat zit er trouwens in dat 'hokje' achter het toilet?
Dat hokje in de hal, kan ik vrij weinig mee doen, daar lopen koud en warmwater leidingen naar boven toe. Ik wil die ruimte gaan gebruiken als kapstok en deels als opslag ruimte voor me etenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:12 schreef tim1986 het volgende:
je hebt veel loze ruimtes.. ik zie er zo 3
die in de badkamer in de keuken en die kast in de gang
ik zou zoveel mogelijk weg halen waar mogelijk
ik had een en-suite badkamer gemaakt als ik jou was
dan had je dat hoekje als douchehoek kunnen behouden
of een appart toilet maken als je die hoek iets doortrok naar de gang
kast uit de gang weghalen of verkleinen
nu moet je iedere keer over je wc klimmen
Heb ik ook over nadacht, maar ik kan geen ideale indeling creeeren met veel opslagruimte. Wilde ook graag wat bewegingsruimte in me keuken hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef _VoiD_ het volgende:
ik denk dat je je vreselijk gaat storen aan die keuken die niet meteen vanuit de woonkaer te bereiken is. Vanwaar die keuze?
Als je dat vervelend vond dan zou ik het toilet een apart hok hebben gemaakt enkel bereikbaar vanuit de hal. De badkamer zelf enkel bereikbaar vanuit de slaapkamer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
Er zat eerst idd een deur tussen de slaapkamer en badkamer. Daardoor kon ik zo door me badkamer heenlopen naar de hal. Maar ik heb juist bewust die deur eruit gehaald, zodat ik meer ruimte kreeg in de badkamer. En straks moet ik idd iedere keer door de woonkamer.
excuus.. het is een ovale buis.. komt bij de set van geberitquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:39 schreef exlurker het volgende:
Bij mijn weten bestaat er geen platte buis voor het riool, alleen voor mech.ventilatie.
Ik zou het ook niet aanraden,de overgang van plat naar rond geeft een grote kans op verstopping.
De kleinste maat rioleringsbuis voor in de vloer is rond 90
Nooit en dan ook nooit een inloop-badkamer maken. Douchen maakt best veel geluid en dat is enorm storend als er nog iemand anders in de slaapkamer probeert te slapen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:12 schreef AltamirA het volgende:
Die keuken lijkt me niet praktisch en zelfs zeer storend zo. Maak dan minimaal een deel van het blad opklapbaar zodat ie omlaag kan als je erlangs wil.
Verder misschien leuk om een aparte wc en een inloop-badkamer te maken? Meer ala het loft-idee?
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:39 schreef AMDFreak het volgende:
......................
Zo'n karretje is echt heilig als je in een appartementencomplex woont :p
[ afbeelding ]
Hahaha, heeft ie mooi pechquote:Op woensdag 18 november 2009 23:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
ik denk dat er momenteel iemand, zoals een winkelier, ws een karretje aan het zoeken is
![]()
![]()
De korte termijn is verstreken.... FOTO'S!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef AMDFreak het volgende:
Zal wel fototje maken op korte termijn. Dit weekend wil ik beginnen met het installeren van de wc-reservoir.
Mag ik vragen waar je dit karretje vandaan hebtquote:
Bij de karwei.. heb toen heel (stiekem) dat ding in de aanhanger gegooid (A). Deze karren heb je ook bij de Gammaquote:Op maandag 30 november 2009 19:08 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dit karretje vandaan hebt? Ik ga binnenkort ook verhuizen, dus zo'n kar zou dan erg goed uitkomen. (Ik heb trouwens al bij een aantal verhuurbedrijven geinformeerd (lees: Boels, Bo-rent, Gamma, Praxis), maar daar hadden ze alleen steekkarren te huur
, echt heel vreemd.
Ah ok, van het weekend maar eens langs de Karwei danquote:Op maandag 30 november 2009 20:58 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
Bij de karwei.. heb toen heel (stiekem) dat ding in de aanhanger gegooid (A). Deze karren heb je ook bij de Gamma
Hebben ze bij elke bouwmarkt wel geloof ik... Wat kleiner, maar nog steeds primaquote:Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Ah ok, van het weekend maar eens langs de Karwei dan![]()
(hier bij de Gamma hadden ze die dingen niet, ze keken me ook heel vreemd aan toen ik het vroeg.
)
Dat ding is ook handig.. Alleen op die van de Gamma, Karwei past iets meer.. Heb me bank er ook mee vervoerd..quote:Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef rennor het volgende:
[..]
Hebben ze bij elke bouwmarkt wel geloof ik... Wat kleiner, maar nog steeds prima![]()
[ afbeelding ]
Grotendeels wel ja. Zo af en toe heb ik hulp van me vader.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:58 schreef SarahD. het volgende:
Begint al aardig op te schieten zo te zien! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat van de keuken en de badkamer. (Doe je het klussen trouwens helemaal alleen?)
Moet je aan de Karwei eens vragen of je hem mee naar huis mag nemen om daar te gebruiken een maand of tweequote:Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef SarahD. het volgende:
Ah ok, van het weekend maar eens langs de Karwei dan![]()
(hier bij de Gamma hadden ze die dingen niet, ze keken me ook heel vreemd aan toen ik het vroeg.
)
Ik denk niet dat ik er uberhaupt iets van ga zeggenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Moet je aan de Karwei eens vragen of je hem mee naar huis mag nemen om daar te gebruiken een maand of twee![]()
Eens ff kijken of ze dan nog steeds vreemd aankijken![]()
PS @AMD karretje al terug![]()
Haha, dat karretje gaat straks me schuur in hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Moet je aan de Karwei eens vragen of je hem mee naar huis mag nemen om daar te gebruiken een maand of twee![]()
Eens ff kijken of ze dan nog steeds vreemd aankijken![]()
PS @AMD karretje al terug![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |