quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:38 schreef Fastmatti het volgende:[..]
Inderdaad. Verder zou ik als ik toch aan het verbouwen was kijken of een deur tussen de slaapkamer en badkamer mogelijk is.
Wat zit er trouwens in dat 'hokje' achter het toilet?
Er zat eerst idd een deur tussen de slaapkamer en badkamer. Daardoor kon ik zo door me badkamer heenlopen naar de hal. Maar ik heb juist bewust die deur eruit gehaald, zodat ik meer ruimte kreeg in de badkamer. En straks moet ik idd iedere keer door de woonkamer.
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:12 schreef tim1986 het volgende:je hebt veel loze ruimtes.. ik zie er zo 3
die in de badkamer in de keuken en die kast in de gang
ik zou zoveel mogelijk weg halen waar mogelijk
ik had een en-suite badkamer gemaakt als ik jou was
dan had je dat hoekje als douchehoek kunnen behouden
of een appart toilet maken als je die hoek iets doortrok naar de gang
kast uit de gang weghalen of verkleinen
nu moet je iedere keer over je wc klimmen
Dat hokje in de hal, kan ik vrij weinig mee doen, daar lopen koud en warmwater leidingen naar boven toe. Ik wil die ruimte gaan gebruiken als kapstok en deels als opslag ruimte voor me eten

Ik vind het zelf ook vervelend dat die wc daar zit, maar ik kan er nogal weinig mee, omdat ik de afvoer niet zo 123 kan verplaatsen.
Afvoer van een douchegoot is allemaal wel te doen, maar een rioolering?
En het is wat hierboven vermeld wordt, ik zit idd in een flat en ben soms beperkt in het doen en laten. Zo kan ik ook niet zomaar een muurtje weghalen want daarachter zit dan bv de luchtafvoer.
Zit nog steeds met die wc in me maag hoor..
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef _VoiD_ het volgende:ik denk dat je je vreselijk gaat storen aan die keuken die niet meteen vanuit de woonkaer te bereiken is. Vanwaar die keuze?
Heb ik ook over nadacht, maar ik kan geen ideale indeling creeeren met veel opslagruimte. Wilde ook graag wat bewegingsruimte in me keuken hebben.
Andere vrienden van mij hebben ook zo'n appartement, ook een dichte (zo was het origineel ook). Echt aan storen deed ik niet. Vond het wel leuk zo'n barretje enz.
Ik was vandaag nog in me huis, maar totaal niet aan gedacht om foto's te maken van de meterkast. Die zit inderdaad in me keuken.