quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:55 schreef nieslief het volgende:
Sta ik daar doodleuk met twee bengels die aandachtig luisteren uit te leggen over sporen uit paddestoelen, en die sporen aan varens en kijk in dat bolletje met stekels zitten kastanjes en oh moet je kijken wat een raar plantje daar. En die besjes zijn voor de vogeltjes, en denk erom laat die ene paddestoel nog maar staan anders hebben we volgend jaar geen paddestoelen meer. Komt er zo'n ***kind voorbij die geeft die paddestoel toch een por met een tak.
Dat doe ik dus niet meer, want of ik doe iets fout of ouders kunnen dat niet hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:58 schreef nokwanda het volgende:
Tegenwoordig spreek ik daar kinderen op aan waar de ouders bijstaan.
Of ik betrek kinderen die in de buurt lopen bij wat ik uitleg en dan zie je ouders soms ook heel eng kijken.
Nou, dat had mijn zoon vroeger niet moeten proberen. Ik heb het een keer klaargespeeld om te gaan huilen toen hij op een lieveheersbeestje trapte toen hij zo oud was als jouw kleintjes nu. Daarna maar uitgelegd waarom ik daarom moest huilen en hij heeft dat soort gekheid nooit gedaan (okay... ik was wel een beeetje hormonaal toenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja vind ik dus ook maar ja al die gezinnen die ik heb gezien deden zo ik begon echt te denken: doe ik nou iets niet goed of worden we met z'n allen steeds a-socialer met de natuur.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, dat had mijn zoon vroeger niet moeten proberen. Ik heb het een keer klaargespeeld om te gaan huilen toen hij op een lieveheersbeestje trapte toen hij zo oud was als jouw kleintjes nu. Daarna maar uitgelegd waarom ik daarom moest huilen en hij heeft dat soort gekheid nooit gedaan (okay... ik was wel een beeetje hormonaal toen)
In mijn laatste baan was ik assistent orthopedagoog en af en toe heb ik een klein projectje in die richting. En daar raad ik ouders juist aan om met een kind het bos in te gaan of naar de dierentuin en het kind dan te leren om stil te zijn en vooral veel te kijken en te luisteren. Kans is groter dat dieren dan dichterbij komen en het bevordert empathie in zo'n kind. Maar dat is nou net wat ik steeds vaker mis; emphatiequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet meer, want of ik doe iets fout of ouders kunnen dat niet hebben.
Kjell loopt naar een boom en denkt zou dat ook geluid maken als ik ertegen mep met een stok. (net als die andere kinderen) ga ik toch elke keer dat hij hem raakt heel hard au roepen. Zijn gezicht:quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, dat had mijn zoon vroeger niet moeten proberen. Ik heb het een keer klaargespeeld om te gaan huilen toen hij op een lieveheersbeestje trapte toen hij zo oud was als jouw kleintjes nu. Daarna maar uitgelegd waarom ik daarom moest huilen en hij heeft dat soort gekheid nooit gedaan (okay... ik was wel een beeetje hormonaal toen)
Oh men, je kat is nog echt niet aan haar personeel gewend!quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is alweer schoon, sta ik het schoon te boenen, denk ze dat ze met mijn hand kan gaan spelen. Nu zit daar een kras op.
Nee hoor die wil gewoon niet dat haar blikopener dadelijk weer weggaat. Als ze hem nou vasthoudt kan hij niet weg.....quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Oh men, je kat is nog echt niet aan haar personeel gewend!![]()
Je hebt nog een strakke "poot"nodigStrega.
Zien! (het onderste deel zonder NAW dan).quote:
Er was dus toch echt wel meer dat je erin kon zetten. Mooiquote:
Jup.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup.
Mips ook, ze was eigenwijs en klom weer heel de tijd op de rand van het bad en ging dan de acrobatcat uithangen. Totdat het misging en ze in bad flikkerde![]()
![]()
![]()
Ze kon nog net met d'r voorpootjes de badrand beetpakken, maar tot aan d'r voorpoten is ze drijfnat
Waar moet ie heen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zien! (het onderste deel zonder NAW dan).
Ja. Er staat best een shitload in eigkquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er was dus toch echt wel meer dat je erin kon zetten. Mooi
PM of hierquote:
Geweldigquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:58 schreef MrSubtle het volgende:
Dit filmpje op FOK!games is echt zo schattig... een nerd vraagt z'n vriendinnetje op een nerd-manier ten huwelijk... tot zover allemaal prima, maar let vooral op de hond!
Huwelijksaanzoek via Super Mario World
(eerste helft van het filmpje overslaan)
Ja klopt, heel die vacht is in de war en nat, en ze is 2x zo zwaarquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Mijn kat is ook één keer in het bad gevallen. Die hielp zich via de rug van vriendjelief het bad weer uit![]()
Hard gelachen trouwens toen, want dat beest ziet er niet uit, zo verzopenMaar dat zal voor jouw Mips ook wel gelden!
Maar via PM krijg je niet het goeie format. PM me anders ff je mail. Het is een word bestand met opmaakquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup.
Mips ook, ze was eigenwijs en klom weer heel de tijd op de rand van het bad en ging dan de acrobatcat uithangen. Totdat het misging en ze in bad flikkerde![]()
![]()
![]()
Ze kon nog net met d'r voorpootjes de badrand beetpakken, maar tot aan d'r voorpoten is ze drijfnat
Zozo luxe!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar via PM krijg je niet het goeie format. PM me anders ff je mail. Het is een word bestand met opmaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |