abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:58:44 #126
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_73819638
Dit filmpje op FOK!games is echt zo schattig... een nerd vraagt z'n vriendinnetje op een nerd-manier ten huwelijk... tot zover allemaal prima, maar let vooral op de hond!

Huwelijksaanzoek via Super Mario World

(eerste helft van het filmpje overslaan)
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:59:25 #127
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_73819670
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:55 schreef nieslief het volgende:
Sta ik daar doodleuk met twee bengels die aandachtig luisteren uit te leggen over sporen uit paddestoelen, en die sporen aan varens en kijk in dat bolletje met stekels zitten kastanjes en oh moet je kijken wat een raar plantje daar. En die besjes zijn voor de vogeltjes, en denk erom laat die ene paddestoel nog maar staan anders hebben we volgend jaar geen paddestoelen meer. Komt er zo'n ***kind voorbij die geeft die paddestoel toch een por met een tak.
lekker dan...
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_73819701
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:58 schreef nokwanda het volgende:
Tegenwoordig spreek ik daar kinderen op aan waar de ouders bijstaan.
Of ik betrek kinderen die in de buurt lopen bij wat ik uitleg en dan zie je ouders soms ook heel eng kijken.
Dat doe ik dus niet meer, want of ik doe iets fout of ouders kunnen dat niet hebben.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73819702
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:57 schreef nieslief het volgende:

[..]

Ja vind ik dus ook maar ja al die gezinnen die ik heb gezien deden zo ik begon echt te denken: doe ik nou iets niet goed of worden we met z'n allen steeds a-socialer met de natuur.
Nou, dat had mijn zoon vroeger niet moeten proberen. Ik heb het een keer klaargespeeld om te gaan huilen toen hij op een lieveheersbeestje trapte toen hij zo oud was als jouw kleintjes nu. Daarna maar uitgelegd waarom ik daarom moest huilen en hij heeft dat soort gekheid nooit gedaan (okay... ik was wel een beeetje hormonaal toen )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_73819751
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou, dat had mijn zoon vroeger niet moeten proberen. Ik heb het een keer klaargespeeld om te gaan huilen toen hij op een lieveheersbeestje trapte toen hij zo oud was als jouw kleintjes nu. Daarna maar uitgelegd waarom ik daarom moest huilen en hij heeft dat soort gekheid nooit gedaan (okay... ik was wel een beeetje hormonaal toen )
[bankafrolmomentje]
pi_73819860
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:00 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat doe ik dus niet meer, want of ik doe iets fout of ouders kunnen dat niet hebben.
In mijn laatste baan was ik assistent orthopedagoog en af en toe heb ik een klein projectje in die richting. En daar raad ik ouders juist aan om met een kind het bos in te gaan of naar de dierentuin en het kind dan te leren om stil te zijn en vooral veel te kijken en te luisteren. Kans is groter dat dieren dan dichterbij komen en het bevordert empathie in zo'n kind. Maar dat is nou net wat ik steeds vaker mis; emphatie
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_73819889
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Kjell loopt naar een boom en denkt zou dat ook geluid maken als ik ertegen mep met een stok. (net als die andere kinderen) ga ik toch elke keer dat hij hem raakt heel hard au roepen. Zijn gezicht: . Ja jongen dat kan echt niet die boom moet heel blijven.

En lieveheersbeestjes zijn diertjes die moet je voorzichtig pakken een kusje geven en naar onze lieve heer sturen met een kusje.

Klinkt alsof wij heel gelovig zijn maar da's toch het enige wat we in de praktijk brengen.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:03:19 #133
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_73819901
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 19:33 schreef JJH het volgende:

[..]

Het is alweer schoon, sta ik het schoon te boenen, denk ze dat ze met mijn hand kan gaan spelen. Nu zit daar een kras op.
Oh men, je kat is nog echt niet aan haar personeel gewend!
Je hebt nog een strakke "poot"nodig Strega.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:04:41 #134
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73819986
jeuj! cv klah
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_73820000
pi_73820070
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:03 schreef Pagan het volgende:

[..]

Oh men, je kat is nog echt niet aan haar personeel gewend!
Je hebt nog een strakke "poot"nodig Strega.
Nee hoor die wil gewoon niet dat haar blikopener dadelijk weer weggaat. Als ze hem nou vasthoudt kan hij niet weg.....
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_73820071
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:04 schreef Qwea het volgende:
jeuj! cv klah
Zien! (het onderste deel zonder NAW dan).
pi_73820086
Lekker gebadderd Ll?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73820091
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:04 schreef Qwea het volgende:
jeuj! cv klah
Er was dus toch echt wel meer dat je erin kon zetten. Mooi
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_73820101
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:04 schreef Loveless85 het volgende:

pi_73820153
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:06 schreef Goodbye het volgende:
Lekker gebadderd Ll?
Jup.

Mips ook, ze was eigenwijs en klom weer heel de tijd op de rand van het bad en ging dan de acrobatcat uithangen. Totdat het misging en ze in bad flikkerde

Ze kon nog net met d'r voorpootjes de badrand beetpakken, maar tot aan d'r voorpoten is ze drijfnat
pi_73820259
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jup.

Mips ook, ze was eigenwijs en klom weer heel de tijd op de rand van het bad en ging dan de acrobatcat uithangen. Totdat het misging en ze in bad flikkerde

Ze kon nog net met d'r voorpootjes de badrand beetpakken, maar tot aan d'r voorpoten is ze drijfnat

Mijn kat is ook één keer in het bad gevallen. Die hielp zich via de rug van vriendjelief het bad weer uit

Hard gelachen trouwens toen, want dat beest ziet er niet uit, zo verzopen Maar dat zal voor jouw Mips ook wel gelden!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:10:14 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73820377
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zien! (het onderste deel zonder NAW dan).
Waar moet ie heen?
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:10:33 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73820395
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Er was dus toch echt wel meer dat je erin kon zetten. Mooi
Ja. Er staat best een shitload in eigk
pi_73820527
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waar moet ie heen?
PM of hier
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:12:45 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73820550
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:58 schreef MrSubtle het volgende:
Dit filmpje op FOK!games is echt zo schattig... een nerd vraagt z'n vriendinnetje op een nerd-manier ten huwelijk... tot zover allemaal prima, maar let vooral op de hond!

Huwelijksaanzoek via Super Mario World

(eerste helft van het filmpje overslaan)
Geweldig
pi_73820564
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijn kat is ook één keer in het bad gevallen. Die hielp zich via de rug van vriendjelief het bad weer uit

Hard gelachen trouwens toen, want dat beest ziet er niet uit, zo verzopen Maar dat zal voor jouw Mips ook wel gelden!
Ja klopt, heel die vacht is in de war en nat, en ze is 2x zo zwaar
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:13:18 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73820586
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

PM of hier
Maar via PM krijg je niet het goeie format. PM me anders ff je mail. Het is een word bestand met opmaak
pi_73820588
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jup.

en het smoeltje?
pi_73820652
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar via PM krijg je niet het goeie format. PM me anders ff je mail. Het is een word bestand met opmaak
Zozo luxe!
Ga je Pm-en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')