Elisa is bondiger en beterquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wat Elisa zegt
Tis overigens een klein zaakjemaar ze doen naast IT ook telecom. En het zit 3km van Mike zn huis
Ik ga doen wat elisa zegt idd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mwah... ligt aan het bedrijf. Als je dat bij mij zou doen zou ik geen tijd voor je hebben en zou je je CV afgeven bij de receptioniste of de bewaking en zie ik je niet. Met bellen krijg je de persoon direct te pakken en da's wat je wil
Ik zou bellen
Als je makkelijk binnen komt dan zou ik langsgaan maar bellen is ook goed hoor.Als je langs gaat wel representatief eejquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hoe klein is klein. Ehm. Ik denk dat ze niet meer dan 10 medewerkers hebben. Denk ik hoor!
Bij ons nemen we aanvragen voor stage niet eens in behandeling als het via de mail gaat.quote:
I know babyquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga doen wat elisa zegt idd.
Bellen, en vragen naar wie ik mijn cv moet sturen
Ja en zorg dat je een inhoudelijke vraag klaar hebt over de stageplek of over het bedrijf, mocht je de persoon per ongeluk direct te pakken krijgen, want anders is het een raar gesprek als die ander antwoordt "CV kan naar mij" en er valt dan een stiltequote:Op zondag 18 oktober 2009 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga doen wat elisa zegt idd.
Bellen, en vragen naar wie ik mijn cv moet sturen
Ooh, nou ik zeg dan altijd "ooh. Nou, dat is makkelijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja en zorg dat je een inhoudelijke vraag klaar hebt over de stageplek of over het bedrijf, mocht je de persoon per ongeluk direct te pakken krijgen, want anders is het een raar gesprek als die ander antwoordt "CV kan naar mij" en er valt dan een stilte
Ja, wel oke eigenlijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hoe ist verder trouwens? Geen details overigens
En die arme kat dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:38 schreef JJH het volgende:
Bij mijn erste stage ben ik gewoon binnengestapt, was dan ook wel een groothandel, maar die maakten er geen probleem van.
Ik ben trouwens de deur weer uit.ben sinds gister begin van de avond nu 6 uur thuisgeweest.
Ik vraag wel gewoon naar wie ik mijn cv kan mailenquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Vragen wie er over personeelszaken gaat of vragen naar de bedrijfsleider.
Naar Wietze vragen vind ik persoonlijk wel een beetje knullig.
Als er een achternaam bij zou staan ist een ander verhaal; dan kun je vragen naar de heer blabla.
Ja op een of andere manier dacht ik al niet dat er stiltes zouden vallen bij jouquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, nou ik zeg dan altijd "ooh. Nou, dat is makkelijk.Mag ik uw e-mail zodat ik hem gelijk kan mailen"
En ik dacht dat half nederland op de sallandse heuvelrug rondhupste.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo weer terug van de efteling. Volgens mij was half Nederland daar vandaag.
Morgen ben ik weer de hele dag thuis, het baasje vind zo'n weekend ook niet altijd even prettig. hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En die arme kat dan?![]()
En waaaar hebbie Cat gelaten?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja op een of andere manier dacht ik al niet dat er stiltes zouden vallen bij joumaar dan is het prima, maakt niet uit wat je zegt, als het maar lekker loopt (echter, ik zou geen ongevraagde details geven over je sexleven bij het eerste gesprek
)
Ik heb nu echt zo'n beeld voor me van een gesprek waarbij jij er uit flapt "weet je wat trouwens onwijs zeer doet? Zaad in je oog!"
Owwww at heb ik daar een hekel aan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:53 schreef nieslief het volgende:
Het huppelt daar allemaal rond met minimaal drie kinderen en bij voorkeur meer (zal wel aan mij liggen hoor) en minimaal 1 hond ook bij voorkeur 2. Allemaal te druk met wandelen en kids uit bomen schreeuwen of ballen uit de busch busch halen i.p.v. de kids leren de natuur met rust te laten (met name de paddestoelen die waren allemaal omgetrapt).
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:55 schreef nieslief het volgende:
Sta ik daar doodleuk met twee bengels die aandachtig luisteren uit te leggen over sporen uit paddestoelen, en die sporen aan varens en kijk in dat bolletje met stekels zitten kastanjes en oh moet je kijken wat een raar plantje daar. En die besjes zijn voor de vogeltjes, en denk erom laat die ene paddestoel nog maar staan anders hebben we volgend jaar geen paddestoelen meer. Komt er zo'n ***kind voorbij die geeft die paddestoel toch een por met een tak.
Ja vind ik dus ook maar ja al die gezinnen die ik heb gezien deden zo ik begon echt te denken: doe ik nou iets niet goed of worden we met z'n allen steeds a-socialer met de natuur.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owwww at heb ik daar een hekel aan.
Maar dan doe je als gezin toch juist wel iets goed als je daar niet aan meedoet, of mis ik iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |