1 woord: Appstore.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:52 schreef Cwaas het volgende:
Goed, beste Iphone liefhebbers. Ik sta voor een dilemma. In febr. loopt mijn huidige abo. af (hi50,-). Ik had de nokia 5310music express maar die is iets te schoon geworden in de wasmachine, daarom heb ik nu tijdelijk de lelijkste, grootste en meest ouderwetse telefoon die ik ken. Bij HI mag je 4mnd. voordat je abo afloopt alweer verlengen én een nieuwe foon uitzoeken. Dit zou voor mij bijv. straks de nokia N900 zijn. Lijkt me een perfect toestel. Een andere optie is wachten tot februari met de lelijke telefoon die ik nu heb en dan overstappen van HI naar T-mobile en een Iphone nemen. Wat raden jullie aan? Is de Iphone het wachten waard? Ik heb verder geen apple pc/macbook of wat dan ook maar ben stiekem al jaren fan van apple.
Waarom zou ik volgens jullie 4mnd. moeten wachten op de Iphone ipv volgende week al de N900 in huis kunnen hebben? Of zeggen jullie juist, ach Iphone...leuk ding, maar die Nokia N900 is nog veel beter!
al geweest. nokia store ook al geweest. Hi winkel ook al geweest. Rara wat raden ze aan...?quote:
De appstore is een onderdeel van iTunes en stelt je in staat op 1 centrale plek naar alle beschikbare apps te zoeken, gebruikservaringen te lezen en apps te downloaden. Dit kam tegen betaling, maar de meeste niet-gratis apps zijn tussen de ¤079 en 399quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:00 schreef Cwaas het volgende:
[..]
al geweest. nokia store ook al geweest. Hi winkel ook al geweest. Rara wat raden ze aan...?
Appstore de Iphone, Nokia de Nokia en HI de nokia omdat ze geen iphone kunnen leveren....
Doe nou maar gewoon iPhone. Je zult er geen spijt van krijgen. Volgend jaar heeft toch iedereen, wanneer ze er echt nietmeer omheen kunnen er een.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:00 schreef Cwaas het volgende:
[..]
al geweest. nokia store ook al geweest. Hi winkel ook al geweest. Rara wat raden ze aan...?
Appstore de Iphone, Nokia de Nokia en HI de nokia omdat ze geen iphone kunnen leveren....
Dit kan ik als long-time Nokia fan en overstapper naar iPhone alleen maar beamenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef Ad_rem het volgende:
Doe nou maar gewoon iPhone. Je zult er geen spijt van krijgen. Volgend jaar heeft toch iedereen, wanneer ze er echt nietmeer omheen kunnen er een.
Maar goed, als je zo met je spullen omgaat kun je beter helemaal geen dure smartphone aanschaffen, maar beter een telefoon van 40 euro met een simonly abonnementjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:52 schreef Cwaas het volgende:
Goed, beste Iphone liefhebbers. Ik sta voor een dilemma. In febr. loopt mijn huidige abo. af (hi50,-). Ik had de nokia 5310music express maar die is iets te schoon geworden in de wasmachine, daarom heb ik nu tijdelijk de lelijkste, grootste en meest ouderwetse telefoon die ik ken. Bij HI mag je 4mnd. voordat je abo afloopt alweer verlengen én een nieuwe foon uitzoeken. Dit zou voor mij bijv. straks de nokia N900 zijn. Lijkt me een perfect toestel. Een andere optie is wachten tot februari met de lelijke telefoon die ik nu heb en dan overstappen van HI naar T-mobile en een Iphone nemen. Wat raden jullie aan? Is de Iphone het wachten waard? Ik heb verder geen apple pc/macbook of wat dan ook maar ben stiekem al jaren fan van apple.
Waarom zou ik volgens jullie 4mnd. moeten wachten op de Iphone ipv volgende week al de N900 in huis kunnen hebben? Of zeggen jullie juist, ach Iphone...leuk ding, maar die Nokia N900 is nog veel beter!
haha ja dat is serieus een 3e optie die ik heb overwogen! Maar daar ben ik toch net iets te materialistisch voorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:16 schreef June. het volgende:
[..]
Maar goed, als je zo met je spullen omgaat kun je beter helemaal geen dure smartphone aanschaffen, maar beter een telefoon van 40 euro met een simonly abonnementje.
3g uitzetten met sbsettings wanneer je dat niet gebruikt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:11 schreef Rem-koe het volgende:
Mijn batterij is wel knettersnel leeg trouwens...
Mijn iphone is gejailbreakt... Moet ik nog een app installeren dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:46 schreef magnifor het volgende:
Als je iPhone niet jailbreakt is dan kan het niet. Een restrictie van apple om illegaal uitwisseling van bestanden te voorkomen helaas.
Roaming uitzetten idd. Ik zit zelf veel in buitenland en maak dan dus geen gebruik van dure dataverbindingenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:11 schreef tinoburg het volgende:
Ik ga morgen een paar dagen naar het buitenland,
neem aan dat er geen 3g is in Disneyland wat mij gigantisch veel geld gaat kosten?
OF gewoon heel die iPhone maar thuis laten om uberhaupt geen risico te lopen?
Inderdaad ik snap het inderdaad nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Ik probeer het te downloaden in Installous (= gratis AppStore zeg maar), en daar zit NFSU in.
Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef Nashje het volgende:
Dus door roaming uit te zetten kun je wel gewoon internetten in het buitenland zonder extra kosten?
Nee volgens mij zorgt roaming uit zetten ervoor dat je juist niet kan internetten in het buitenlandquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef Nashje het volgende:
Dus door roaming uit te zetten kun je wel gewoon internetten in het buitenland zonder extra kosten?
Als je een wifi-verbinding op je iPhone ontvangt wel. Anders niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef Nashje het volgende:
+1quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:29 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Al zou je met WinMob een raket in een baan om de aarde sturen, het blijft WM..![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Sorry hoor maar voor mij geen Windhoos
Ik ben een Apple vrouwtje
Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:33 schreef Nashje het volgende:
Ah zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:35 schreef jna het volgende:
[..]
Nee volgens mij zorgt roaming uit zetten ervoor dat je juist niet kan internetten in het buitenland
Installous is hetzelfde als de appstore in iTunes, maar dan alles gratis. Kun je installeren in Cydia. Moet je maar ff zoeken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Inderdaad ik snap het inderdaad niet![]()
Waar kan ik dat vinden?
Op zeker dat ik had gewacht op de iPhonequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:52 schreef Cwaas het volgende:
Appstore is waar je online apps kan kopen/gratis downloaden voor op de iPhone.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:00 schreef Cwaas het volgende:
[..]
Thanxquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:41 schreef Nashje het volgende:.
Installous is hetzelfde als de appstore in iTunes, maar dan alles gratis. Kun je installeren in Cydia. Moet je maar ff zoeken.
Zou wel geinig zijn als het een fysieke winkel wasquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Appstore is waar je online apps kan kopen/gratis downloaden voor op de iPhone.
Apps zijn kleine handige applicaties die gemaakt worden door developers.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn als het een fysieke winkel was"doemijdiemaar"
Ik koop daardoor veel onzinnige appsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:50 schreef Maraca het volgende:![]()
En onafhankelijk deskundig advies in plaats van de eigen tekst van de developer (die altijd zegt dat het programma geweldig is) en de mix van reviews die vaak variëren van "bagger" tot "oh my gawd.. how could I live without this app?!" Waardoor je helemaal niks wijzer wordt
En ik heb net een nieuwe draadloze muis van Apple die ik niet gebruikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Apple komt met knoploze muis
Zoek de fouten.
Nee daar lag het niet aan, was nog een stap ervoor. Kreeg 'm gewoon niet geopend in Installous.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:10 schreef evaxsis het volgende:
Pfffff na 10x de verkeerde 4 cijferige code intoetsen bij Installous heb ik dan ten eindelijk toch mijn app gedownload![]()
@Nashje Ik denk dat jij daarom niet die app NFS kan downloaden. Ik snap niet waarom je tegenwoordig overal eerst een code moet intoetsen die gewoon bijna niet te lezen valt.
*Ergernis nummero 1 bij mij
Er is ook zo'n telefoon van LG met een 'beginscherm' PRECIES zoals de iPhonequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef fyah het volgende:
Die gelekte windows mobile 7 screenshotsCan you say iPhone?
[ afbeelding ]
Er is ook zo'n telefoon van LG met een 'beginscherm' PRECIES zoals de iPhonequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
En dit ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dat met iSmoothiequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee daar lag het niet aan, was nog een stap ervoor. Kreeg 'm gewoon niet geopend in Installous.
Heb 'm via de PC gedownload en nu doet ie het wel.
Jeesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Zwansen het volgende:
Als ik morgen mijn tentamen haal trakteer ik mezelf op een iPhone.
Alleen jammer dat ik nog 4 maanden bij Hi zit. Maar goed, boeiend.
Roamen doe je alleen in het buitenland.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:07 schreef Raiko het volgende:
Reden van m'n vraag zijn de opmerkingen over roaming etc. hierboven die me enigszins ongerust maakten
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Zwansen het volgende:
Had je appsync al geinstalleerd?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik had dat met iSmoothiedie wilde ik eerst downloaden via Installous maar dat ging niet en toen toch maar gekocht via iTunes
Als je geen internet-abo hebt wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:52 schreef Jayzbai het volgende:
Kosten die locatievoorzieningen extra geld als je een i-150 abbo hebt?
Wut? i-150 heeft altijd onbeperkt internet?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je geen internet-abo hebt wel.
Dan kost het dus niks extra.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:56 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Wut? i-150 heeft altijd onbeperkt internet?
Voor die enorme markt van 50 fokkers die met hun iPhone het forum willen lezen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef Stansfield het volgende:
Komt er ook nog een mooie fok! apps?
Heb ik ook hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Zwansen het volgende:
Oja want gps gaat over het telefoon netwerk...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je geen internet-abo hebt wel.
Fok heeft toch al een prima mobiiele versie?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef Stansfield het volgende:
Uhm nee waar vind ik die?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Had je appsync al geinstalleerd?
?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:49 schreef Trystar het volgende:
Hmm, tijdens het bellen gaat 3g (internet) uit, alleen na het gesprek gaat hij niet zelf weer aan. Nu moet ik eerst 3g uit doen en vervolgens weer aan. Is hier iets aan te doen?
Ik ben er ooit eens mee begonnen, maar helaas te weinig tijd om 't af te maken..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef Stansfield het volgende:
Waren dit geen mock-ups?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dit ook
[ afbeelding ]
Of dit
[ afbeelding ]
Schaamteloos gewoon.
mooiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:08 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Ik ben er ooit eens mee begonnen, maar helaas te weinig tijd om 't af te maken..
[ afbeelding ]
Daar zat ik ook gelijk aan te denken, maar Tijn? Ho maar; hij vond de MS-bash weer te verleidelijkquote:
Toch jammer.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:08 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Ik ben er ooit eens mee begonnen, maar helaas te weinig tijd om 't af te maken..
[ afbeelding ]
Ik denk/hoop dat MS voor WM7 voor de Zune look gaat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:34 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Daar zat ik ook gelijk aan te denken, maar Tijn? Ho maar; hij vond de MS-bash weer te verleidelijk
Ohhh die wil ik welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:08 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:08 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goeie vraag.. mijnes heeft het ook..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:22 schreef Adelante het volgende:
Als het connector/power kabeltje bij het aansluitpunt zeg maar wat kapot is (zilveren binnenkant is openlijk zichtbaar) vervangt T-mobile of Apple die dingen dan binnen de garantie
Ik weet dat Apple met zijn MacBook power adapters totaal niet moeilijk doet en direct een nieuwe meegeeft, maar of dat voor zo'n iPhone ook geldt???
Nee, maar er is wel een CX300-II equivalent met microfoon en remote. Check hun website even.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:59 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Heeft deze ook een microfoon en remote (zoals normale iPhone headset)?
Ja, maar na een jailbreak kun je het zodanig tweaken dat je weer je oude, vertrouwde menustructuur terug hebt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:13 schreef YuckFou het volgende:
Sorry dat ik me als WinMomensch nog even hier begeef, maar zo'n iPhone homescreen, is dat altijd een zwart vlak met van die apps blokjes erin? beetje zoals ik hier bij google zie?
http://images.google.nl/images?hl=nl&safe=off&um=1&q=iphone+homescreen&sa=N&start=0&ndsp=18
ik draai SPBquote:
Omdat je meestal je telefoon activeert om een app te starten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:33 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En zie niet waarom dit beter zou zijn
Ik heb je zin 4 keer gelezen en begrijp nog steeds niet wat je bedoeldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:35 schreef Tijn het volgende:
Omdat je meestal je telefoon activeert om een app te starten.
Je activeert meestal je telefoon om een applicatie op te starten. Je wilt bijvoorbeeld even je mail checken (mail applicatie), je wilt even surfen (browser applicatie), je wilt iemand SMS'en (SMS applicatie). Daarom is het dus praktisch als er een hoop applicaties op je homescreen staan, zodat je snel naar één van die apps toe kan om te doen wat je wil doen. Vandaar dat het hele homescreen vol staat met applicaties, in plaats van dat bijvoorbeeld de klok 50% van je scherm in beslag neemt zoals op sommige andere telefoons.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:39 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik heb je zin 4 keer gelezen en begrijp nog steeds niet wat je bedoeld
Uhm, ja en? dat is in WinMo toch ook vaak zo? als m'n homescreen er zo uit ziet:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:42 schreef Tijn het volgende:
Je activeert meestal je telefoon om een applicatie op te starten. Je wilt bijvoorbeeld even je mail checken (mail applicatie), je wilt even surfen (browser applicatie), je wilt iemand SMS'en (SMS applicatie). Daarom is het dus praktisch als er een hoop applicaties op je homescreen staan, zodat je snel naar één van die apps toe kan om te doen wat je wil doen. Vandaar dat het hele homescreen vol staat met applicaties, in plaats van dat bijvoorbeeld de klok 50% van je scherm in beslag neemt zoals op sommige andere telefoons.
[ afbeelding ]
Het verschil is dat je direct toegang hebt tot 6 applicaties. Bij de iPhone zijn dat er 20.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:49 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Uhm, ja en? dat is in WinMo toch ook vaak zo? als m'n homescreen er zo uit ziet:
[ afbeelding ]
dan druk ik toch op envelopje of iets dergelijks als ik dat wil opstarten, en ik kan zelf widgets toevoegen waar ik een willekeurige funktie of snelkoppeling aan kan toevoegen...zonder te bitchen, ik snap de uniekheid niet?
Niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:53 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zie je eigenlijk bij t sturen van een sms hoeveel tekens je nog over hebt ?
Jailbreak -> SMShelper.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:53 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zie je eigenlijk bij t sturen van een sms hoeveel tekens je nog over hebt ?
Laatste post hierover...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:51 schreef Tijn het volgende:
Het verschil is dat je direct toegang hebt tot 6 applicaties. Bij de iPhone zijn dat er 20.
Het is ook niet bijzonder. Maar jij vroeg of je home screen er altijd uitziet als een grid met 16 applicaties per pagina + 4 vaste applicaties onderin. Het antwoord is ja, omdat het handig is als je direct toegang hebt tot zoveel mogelijk applicaties. Het is helemaal niet bijzonder namelijk om enkele tientallen apps op je iPhone te hebben staan en dan werkt bijvoorbeeld een start menu niet erg handig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Laatste post hierover...
Dit is een wat ouder homescreen van me, 16apps direkt te starten:
[ afbeelding ]
16 en d'r passen er nog 4 onder...niks bijzonders toch?
OK duidelijk, ik hou erover op, ik lurk wel weer vrolijk verderquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef Tijn het volgende:
Het is ook niet bijzonder. Maar jij vroeg of je home screen er altijd uitziet als een grid met 16 applicaties per pagina + 4 vaste applicaties onderin. Het antwoord is ja, omdat het handig is als je direct toegang hebt tot zoveel mogelijk applicaties. Het is helemaal niet bijzonder namelijk om enkele tientallen apps op je iPhone te hebben staan en dan werkt bijvoorbeeld een start menu niet erg handig.
Maar ik wil niet jailbreakenquote:
Ok.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 06:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Vandaag is het 5 weken geleden dat ik mijn iPhone besteld heb. Als ik vandaag tijd heb ga ik eens langs de winkel om te vragen of er misschien toch niet iets mis gegaan is, want ik heb nog steeds niks gehoord!
Dude doen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:08 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |