hmm het is een crew van 4 mensen . Die kan ik alleen niet echt aan hequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:02 schreef Folmer het volgende:
Gast opzoeken en hem bedreigen.
'bang en zo'quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:01 schreef postmortum het volgende:
Ik zie mijzelf terug in een youtube filmpje waarin ik bedreigd wordtIk ben nu best wel bang en zo. Hebben jullie enig idee wat ik kan doen om mij weer veilig te voelen ?
quote:
dat ik zo met een bloemetje langsgaquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:05 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
'bang en zo'
Kun je geen youtube filmpje maken waarin je zegt dat het je spijt enzo?
Black bandana crew wel te verstaan.quote:
Ehm fiets, snap je nog steeds niet dat hij het over DuShaury met zijn black bandana crew heeft?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
link naar het filmpje of gtfo
Sure, Fiets gaat zich op heel het forum inlezen omdat alle topcis van josties wel eens een 'inhoudelijke' boodschap zouden kunnen hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:19 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ehm fiets, snap je nog steeds niet dat hij het over DuShaury met zijn black bandana crew heeft?
Zoniet, ga je eens inlezen in de 3 'kansenjongeren op hyves' topics.
kom ik ze daar weer tegenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:47 schreef F04 het volgende:
Stuur hem naar Australie
HAHAHAHAHA!quote:
FOK knokploeg inschakelen. Slotje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
hmm het is een crew van 4 mensen . Die kan ik alleen niet echt aan he
Die vanaf de zijlijn ts. alleen gaan aanmoedigenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
FOK knokploeg inschakelen. Slotje.
Zoiets ja. FOKjuichploegquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die vanaf de zijlijn ts. alleen gaan aanmoedigen
Ja, dat is wel een pluspunt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:11 schreef Happel het volgende:
Ze zijn wel voor Feijenoord, tenminste een van die gasten. Toffe lui dus.
van niemand in dat filmpje eigenlijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ook zo leuk dat ze je nick niet uit kunnen spreken postmortum
Hebben ze speciaal die nicks op een post it geschreven, gaat het nog foutquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
van niemand in dat filmpje eigenlijk
Maddox, heb jij met de miljoenen die jij in de media toegeschreven kreeg niet veel meer 'streetcred' dan deze boys?quote:
Opzich waren er 3 delen van dat topic, allemaal vol.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:25 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Sure, Fiets gaat zich op heel het forum inlezen omdat alle topcis van josties wel eens een 'inhoudelijke' boodschap zouden kunnen hebben.
Geachte heer/mevrouw,quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:28 schreef postmortum het volgende:
wie heeft er eigenlijk al aangifte gedaan?
Mijn streetcred is ontelbaar jeweetz..quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maddox, heb jij met de miljoenen die jij in de media toegeschreven kreeg niet veel meer 'streetcred' dan deze boys?![]()
+foto'squote:Op zondag 18 oktober 2009 14:37 schreef Goergawel het volgende:
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben:
Jep, maar het kost hem zichtbaar moeite.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:00 schreef osmo het volgende:
Ik sta nog het meest versteld van het feit dat die neger kan lezen
Dat ze überhaupt een papiertje met een pen kunnen bewerken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:00 schreef osmo het volgende:
Ik sta nog het meest versteld van het feit dat die neger kan lezen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:11 schreef Broekpaling het volgende:
Baseball bet? Je gaat wedden op baseball?
Met je hoofd onder een kussen gaan liggen en heel hard LALALALALALALALALALA LALALALALLALALALALLALA zingen. Dat werkt voor mij altijd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:01 schreef postmortum het volgende:
Ik zie mijzelf terug in een youtube filmpje waarin ik bedreigd wordtIk ben nu best wel bang en zo. Hebben jullie enig idee wat ik kan doen om mij weer veilig te voelen ?
Beetje moeilijk te zien, alles was zo donker.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, maar het kost hem zichtbaar moeite.
datwas wel een hoogtepunje hequote:Op zondag 18 oktober 2009 18:23 schreef Zero17 het volgende:
Hoe die gast postmortum uitsprak. Hilarisch.
quote:
Als er minimaal 4 mensen/FOK!kers komen om je te helpen, help ik je wel en dan maken we ze af.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
hmm het is een crew van 4 mensen . Die kan ik alleen niet echt aan he
Ik denk dat hij ze met een black bandana aan de kerktoren had gehangen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:52 schreef Raznet het volgende:
Wat zou hitler gedaan hebben met de Black Bandana Crew?![]()
En ik heb die Kansjongeren topics doorgelezen, is er geen vervolg ofzo?
We hebben een dictator nodig in Nederlandquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ze met een black bandana aan de kerktoren had gehangen.
fok losers lachen om hyves gangster losersquote:
Bedankt, toch wel leuk dat ze dat maken voor FOKquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fok losers lachen om hyves gangster losers
gangster losers lezen het en maken een video voor fok
Die blanke wigger verdient echt een schop op zijn tanden met een paar werkschoenen met stalen neuzen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Wat een loser... kan mij het verrotten waar je vandaan komt... je bent een kneusje!
nu een grote bek hebben op youtube en zaterdam middag mijn auto weer wassen voor 5 euro
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Raznet het volgende:
Maar dat filmpje xD ik dacht het was een grap, maar ze menen het nog serieus ook.
Die neger met zijn goudkleurig geverfde riemgespdie praat over puur goud. De godfather muziek die ze draaien, de BB Guns en honkbal knuppel en keukenmes die ze in filmpje laten zien. De afgedankte breezer-sletjes die ze laten zien, wat waarschijnlijk gewoon zijn zusje is
. En dan nog de bedreigingen, die gewoon zo slecht zijn dat het wel gewoon een grap moet zijn. Zeker als ze dan komen van zo'n dunne aids afrikaan die alleen maar je moeder en vader uit kan schelden
.
Conclusie: Ze falen in zich rijk voor te doen, ze falen in een zich voor te doen als gangster, ze falen in nadenken want welke mongool gaat er nou via internet bedreigen door middel van een youtube filmpje, ze falen in bedreigen want wat ze zeggen slaat echt helemaal nergens op, en waarschijnlijk falen ze ook nog in vechten want ze zien er allemaal uit als mannetjes die je met een klap neerlegt, en waarschijnlijk niet een op een durven te vechten maar alleen door middel van een groep. Samenvatting: Ze zijn de kanker van de maatschappij en zelfs daarin falen ze.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Raznet het volgende:
Maar dat filmpje xD ik dacht het was een grap, maar ze menen het nog serieus ook.
Die neger met zijn goudkleurig geverfde riemgespdie praat over puur goud. De godfather muziek die ze draaien, de BB Guns en honkbal knuppel en keukenmes die ze in filmpje laten zien. De afgedankte breezer-sletjes die ze laten zien, wat waarschijnlijk gewoon zijn zusje is
. En dan nog de bedreigingen, die gewoon zo slecht zijn dat het wel gewoon een grap moet zijn. Zeker als ze dan komen van zo'n dunne aids afrikaan die alleen maar je moeder en vader uit kan schelden
.
Conclusie: Ze falen in zich rijk voor te doen, ze falen in een zich voor te doen als gangster, ze falen in nadenken want welke mongool gaat er nou via internet bedreigen door middel van een youtube filmpje, ze falen in bedreigen want wat ze zeggen slaat echt helemaal nergens op, en waarschijnlijk falen ze ook nog in vechten want ze zien er allemaal uit als mannetjes die je met een klap neerlegt, en waarschijnlijk niet een op een durven te vechten maar alleen door middel van een groep. Samenvatting: Ze zijn de kanker van de maatschappij en zelfs daarin falen ze.
Echte gangsters zijn niet zwartquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:38 schreef prupke het volgende:
Heeft er ook iemand een nederlandse vertaling van de filmpjes??
Ow en als dat goed was dan had die gast al lang op zijn knieen gezeten ipv kunnen schudden met zijn ballekes die de bitches zouden moeten zuigen.....
Groeten aan de black (verrot dus ) banana (altijd een goeie split waard) crew??(loverboy circuit? nee zelfs dat kunnen ze niet eens waarmaken .... )
en aso..jezus is dat al droog achter den euren?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef On het volgende:
Dat filmpje.Echt de hele wereld is verrot.
En een beetje gangster met lef sterft ook voor zijn 32 stequote:
Snoepkettingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:59 schreef prupke het volgende:
[..]
En een beetje gangster met lef sterft ook voor zijn 32 ste
ik zag nog een een ander filmpje van de Bsplitgang : http://www.youtube.com/user/ItszBrandO#p/a
is dat dezelfde gast?
qua ketting zeg ik ja.... maar ik kan het niet goed zien
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Oke, welke geniale gast heeft www.blackbandanacrew.nl online gezet?![]()
![]()
heyquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:10 schreef MacorgaZ het volgende:
![]()
Pak hem, kringspiermusketierquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:40 schreef Zero17 het volgende:
Hoewel ik moet toegeven dat DuShaury ook wel een cutie in dat ding is.
Shit man ...quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:01 schreef postmortum het volgende:
De whois staat gewoon op naam van een van die apenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:10 schreef MacorgaZ het volgende:
![]()
Paint FTWquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:41 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom fotoshopt er niemand een paar lullen in die handen ipv bananas.
Het is dat ik niks kan van PS.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:10 schreef MacorgaZ het volgende:
![]()
nee ik ben weer aan het werkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
Is Postmortum overleden ?
We horen niks van hem !
SCHNELL BEL DE POLIZEI !!!!!11 MOORD !11
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:26 schreef revolutionarymen het volgende:
oh my god!!! ik ken de maker o my god he's soooooo cute!
wat ik probeer te zeggen is: ik weet waar hij woont ^^,
Letter van de stad is A
laat het bieden maar beginnen
allemaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:45 schreef Runfun het volgende:
Over welk filmpje hebben jullie het nu?
Kansjongeren op Hyves #9 - Kkhard jonguh!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kut ik wil ook in hun filmpje komen voor die shout-out!!
Link naar het topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |