Een paar jaar terug toen ik 15/16 jaar was, vond ik vechten etc. ook stoer om daar over te praten. Ik had de grootste verhalen en deed er graag nog een schepje bovenop. Ik zei bijvoorbeeld dat iemand een pistool had en die geen problemen had om deze te gebruiken, indien nodig. Een andere jongen die ik kon zei dat hij een neef had in Rotterdam die binnen 15 min hier was; en wat er dan zou gebeuren..poeh! Laatst sprak ik deze laatstgenoemde jongen en wat bleek; hij verzon al zijn verhalen uit zijn duim, evenals ik. Ik verzon ook alles ter plekken, samen met al mijn andere vrienden.
Ik denk dat het een stukje mannelijke ontwikkeling is. Sommige hebben dat nooit gedaan en doen dat nu, het liefst in de kroeg om zo hun mannelijkheid te ontwikkelen.
Deze jongens willen o zo graag vergeleken worden met USA. Laten we dat dan ook doen en het houdt na een tijdje op. Als zij steeds maar geen bevestiging krijgen van de omgeving, gaan zij hun grenzen verleggen (het wordt steeds erger) en als zij 25 zijn vertonen ze het gedrag nog steeds. "Het wordt steeds erger hier, alle gevangenissen zitten vol" en "Het lijkt net Amerika" zijn kreten die vaak worden gebruikt, maar louter onzin zijn.
Dus: Jongens, jullie zijn echt super stoer, ik ben vreselijk onder de indruk! ReSpEcTzZ.
Sterk Topic ||
Lekker nummertje"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff