Inderdaad.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Waar is 1108 en 1110 gebleven en waarom al 1111 openen als 1108 t/m 1110 nog niet eens vol zijn.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:42 schreef jna het volgende:
Tvp. Omdat ik niet weet in welke we doorgaan
Dan ga je er nog een uurtje inquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:53 schreef jna het volgende:
[..]
Beetje weinig geslapen dit weekend. Maar wel leuke dingen gedaan
Ik ben best zenuwachtig voor mijn shoot vanmiddagquote:met jou?
1109 was er 2x?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
1109 is nu dicht.Terwijl de eerst nog 1108 moeten hebben, maar 1111 blijft wel open.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
1109 is nu dicht.Terwijl de eerst nog 1108 moeten hebben, maar 1111 blijft wel open.
1108 1109 en 1110 hebben we al gehad.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Luctor kijkt gewoon niet goedquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Stage SC # 1108: Waar alleen gedronken wordt
Stage SC #1109: Porsche, halen we vanacht de 1111 nog?
Stage SC #1110: Diepgaande nachtbagger
zitten allemaal vol hoor
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Stage SC # 1108: Waar alleen gedronken wordt
Stage SC #1109: Porsche, halen we vanacht de 1111 nog?
Stage SC #1110: Diepgaande nachtbagger
zitten allemaal vol hoor
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Luctor kijkt gewoon niet goedMaar dankjewel voor het aanpassen he glow
Dan hebben jullie vannacht flink je best gedaan.quote:
Hele leuke dingen gezien.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan ga je er nog een uurtje inWat heb je zoal gedaan?
[..]
Ik ben best zenuwachtig voor mijn shoot vanmiddag
Volgens mij is het ook een nieuw spamrecordquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan hebben jullie vannacht flink je best gedaan.
Ja mijn beste vriendinquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:57 schreef jna het volgende:
[..]
Hele leuke dingen gezien.
Neem je nog iemand mee naar die shoot?
Best kansloos als ik zo terug kijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
[..]
It wasn't mequote:Op zondag 18 oktober 2009 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heel slimquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja mijn beste vriendindurfde niet zo goed alleen te gaan
Wij zijn lief en onschuldigquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dat eindelijk ook eens zeggen
En dan beweren dat ik geen leven heb.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een nieuw spamrecord
best wel heel erg. Gelukkig was ik lekker in dromenland.quote:
Zeg hallo! Ik heb daar niet aan meegewerktquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan beweren dat ik geen leven heb.![]()
[..]
best wel heel erg. Gelukkig was ik lekker in dromenland.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg hallo! Ik heb daar niet aan meegewerkt
Oke, dan is het goedquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat zeg ik toch ook helemaal niet.
Niet te sarcastisch hequote:Op zondag 18 oktober 2009 12:06 schreef jna het volgende:
[..]
ja niet anders verwacht van jou. Heel onschuldig
the one and only!quote:
BOOOOH!!!11!!1!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
ga nu even goed lunchen, nog 2 gehaktballen over van eergisteren. Eens kijken of die nog lekker smaken op een broodje!quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:23 schreef The_Dean het volgende:
Paar lekkere broodjes smeren, bakje koffie erbij
mosterd FTW!quote:
Je hebt vannacht een Porschetopic gemist manquote:
met al die geile plaatjes!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je hebt vannacht een Porschetopic gemist man
we waren aan het wachten tot jij langskwam vanuit de kroeg... maar je kwam maar niet...quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
.
Deden jullie expres hè? Klootzakken.
Naja, overdag mag het hier niet... dan maar 's nachts als ze liggen te slapenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:09 schreef Isdatzo het volgende:.
Deden jullie expres hè? Klootzakken.
Dat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
we waren aan het wachten tot jij langskwam vanuit de kroeg... maar je kwam maar niet...
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, overdag mag het hier niet... dan maar 's nachts als ze liggen te slapen
Wel!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
we waren aan het wachten tot jij langskwam vanuit de kroeg... maar je kwam maar niet...
waarom bleef je niet...?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom bleef je niet...?!Dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
maar deze is van vanochtend... je had bij 1109 en 1110 moeten zijn man!quote:
Pffffquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar deze is van vanochtend... je had bij 1109 en 1110 moeten zijn man!
Verkeerde topic manquote:
sorry...quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
Het ging gewoon like this: ohhhh kijk, isdatzo is er niet.. kom, laten we snel een paar porsche-topics doen.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
Nee man! Zat constant in blijde verwachting van jou komst!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
Het ging gewoon like this: ohhhh kijk, isdatzo is er niet.. kom, laten we snel een paar porsche-topics doen.!
anders lees je gewoon even terug? het is hier nu toch weer rustig...quote:
Het is mijn zus, gast.
AYEquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
anders lees je gewoon even terug? het is hier nu toch weer rustig...I say: Go!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:
AYE AYE CAPTAIN!quote:
quote:
Mijne ookquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
Nog mijn ultieme droom om een keer te rijden!![]()
[ afbeelding ]
Fucking sweetquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
deze geef ik aan IDZ als ik miljardair ben!
quote:
quote:
en wees maar niet bang, jij krijgt deze dan!quote:
heb je het album waar die foto's uitkomen?quote:
Nee, helaas...quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je het album waar die foto's uitkomen?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:48 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo even een doekje gaat pakken.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en wees maar niet bang, jij krijgt deze dan!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:48 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo even een doekje gaat pakken.
Nou, wanneer gaan we. Jij komt ons wel ophalen met een porschequote:Op zondag 18 oktober 2009 14:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Idz en Dean, als jullie binnenkort nog een keer naar Berlijn, Dusseldorf of Stuttgart gaan, moeten jullie eens een bezoekje wagen aan de Meilenwerk!![]()
kunnen we beter ergens afspreken, dan regelen we gewoon even 3 porsches! in 1 dagje heen en terug!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, wanneer gaan we. Jij komt ons wel ophalen met een porsche.
inderdaad! post eerst maar eens foto's van toffe porsches!quote:
En een dagje in de eifel en op de ring enzoquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kunnen we beter ergens afspreken, dan regelen we gewoon even 3 porsches! in 1 dagje heen en terug!
ja hallo... dan moeten we 4 regelen...!quote:
dan moeten we gewoon even een zoot porsches regelen voor een weekje!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En een dagje in de eifel en op de ring enzo.
Als je er drie kan regelen, moet die vierde toch ook geen probleem zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja hallo... dan moeten we 4 regelen...!
Maar luctor is wel tof, anders is zielig enzowwquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja hallo... dan moeten we 4 regelen...!
ik zeg toch, eerst fotos posten, dan mag je mee!quote:
En een paar reserve enzo. Stuk of 10 moet genoeg zijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan moeten we gewoon even een zoot porsches regelen voor een weekje!
* eens isquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar luctor is wel tof, anders is zielig enzoww![]()
.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zeg toch, eerst fotos posten, dan mag je mee!
true true!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je er drie kan regelen, moet die vierde toch ook geen probleem zijn.
quote:
ik koop komende week nog weer even 2 staatloten, dus moet goed komen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En een paar reserve enzo. Stuk of 10 moet genoeg zijn.
haal die meid weg!quote:
Het is mijn zus, gast.
Goed plan!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kunnen we beter ergens afspreken, dan regelen we gewoon even 3 porsches! in 1 dagje heen en terug!
quote:
plan is al gewijzigd dean...!quote:
Beetje jammer, de eerste hit van Google posten... amateurquote:
Ik had en andere zoekterm gebruikt. En toen was het heul niet de eerste hit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beetje jammer, de eerste hit van Google posten... amateur
jij mag meeeeee!!!!quote:
ik ga vanmiddag even zoeken naar foto die ik heb gemaakt van een oude Porsche 911 met trekhaak EN gasaansluiting!quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ga vanmiddag even zoeken naar foto die ik heb gemaakt van een oude Porsche 911 met trekhaak EN gasaansluiting!
echt zo kansloos die gast, had het zelf thuis gedaan, en was er nog trots op ookquote:
Je wil toch alles meenemen als je op vakantie gaat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt zo kansloos die gast, had het zelf thuis gedaan, en was er nog trots op ook
Ey L.quote:
Sommige mensen zijn een porsche niet waardquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt zo kansloos die gast, had het zelf thuis gedaan, en was er nog trots op ook
Vet!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan moeten we gewoon even een zoot porsches regelen voor een weekje!
maar godverdomme geen gas aansluiting in je Porsche! Porsches rijden op Benzine! en niet anders!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wil toch alles meenemen als je op vakantie gaat.
die kunnen gewoon beter een MR2 kopen ofzo en daar stoer rondjes mee gaan rijdenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn een porsche niet waard.
Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar godverdomme geen gas aansluiting in je Porsche! Porsches rijden op Benzine! en niet anders!
Rij liever hier stoere rondjes meequote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die kunnen gewoon beter een MR2 kopen ofzo en daar stoer rondjes mee gaan rijden
ik vind het wel jammer dat je dus zulke geblindeerde ramen niet mag hebben in NL... weet je hoe tof je porsche er uit ziet met zulke ramen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Rij liever hier stoere rondjes mee
[ afbeelding ]
Jij mag niet meer meequote:Op zondag 18 oktober 2009 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich zou ik ook al tevreden zijn met deze
[ afbeelding ]
Dan hoef ik niet per se een Porsche.
Och, als jij ze met 260 voorbij flitst zullen ze heus niet zien dat jij stiekem geblindeerde ramen hebtquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat je dus zulke geblindeerde ramen niet mag hebben in NL... weet je hoe tof je porsche er uit ziet met zulke ramen!
Kan ik ook gelukkig mee zijn. Maar ik vrees dat ik een Porsche ongeveer 3 x zo cool vindquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich zou ik ook al tevreden zijn met deze
[ afbeelding ]
Dan hoef ik niet per se een Porsche.
die zwarte auto!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:22 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan nou wel foto's van opgeleukte kamperbakken gaan posten, maar dan mag je nog steeds niet meequote:
Dat is ook weer zo. Maar voor op de oprijlaan je privé-racebaan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kan ik ook gelukkig mee zijn. Maar ik vrees dat ik een Porsche ongeveer 3 x zo cool vind![]()
Die Bugatti is supertof, maar totaal niet handig voor normaal gebruik, en de meeste porsches kun je nog redelijk normaal iedere dag mee rijden!
stomme mercedes!quote:
prive racebaan? gewoon naar de Ring gaan!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Maar voor op de oprijlaan je privé-racebaan.
welke wil je?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan nou wel foto's van opgeleukte kamperbakken gaan posten, maar dan mag je nog steeds niet mee.
dat zijn mercedes dus he!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan nou wel foto's van opgeleukte kamperbakken gaan posten, maar dan mag je nog steeds niet mee.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
prive racebaan? gewoon naar de Ring gaan!
speelgoed auto's!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
welke wil je?
[ afbeelding ]
ga jij daar maar mee spelen als wij even heen en weer naar Berlijn racen en langs de Ring terug komen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
welke wil je?
[ afbeelding ]
als ik ooit een porsche heb, dan neem ik er nog een beetle cabrio bij voor de vrouw!quote:
Dohquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doh.
http://www.dumpert.nl/mediabase/669731/541b1dde/colorado_ing.html. Die ga ik onthouden.
It's a win-win situation 'cause you don't ever really win.
Nee, zegt me niksquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als ik ooit een porsche heb, dan neem ik er nog een beetle cabrio bij voor de vrouw!![]()
Kent iemand van jullie Jan de Boer? (porsche fanaat)
Scheer je weg met je plastic auto!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, zegt me niks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Scheer je weg met je plastic auto!
hoef ik ook geen 10 meer te regelen, 4-6 zijn nu ook wel genoeg voor ons tweenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na luctor mag dean nu ook al niet meer mee ;9 . Wel jammer.. maar het is niet anders.
scheer je weg Dean!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:31 schreef The_Dean het volgende:
En over kamperbakken gesproken...
[ afbeelding ]
kut autosquote:
gast...quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:37 schreef The_Dean het volgende:
Hey, mijn credibility is hoog genoeg om dat ook mooi te vinden.
probeer je je zo weer binnen ter krijgen?quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:41 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Je plaatst gewoon zo'n lelijke corvette tussen supertoffe porsches!
Het is mijn zus, gast.
die Panamera!quote:
misschien kan Idz het topic veranderen naar Porsche liefdequote:Op zondag 18 oktober 2009 15:48 schreef The_Dean het volgende:
Al een beetje blijer Isdatzo? Is dit een Porschetopic of wat
Alleen jammer dat er soms pauperbakken gepost wordenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:48 schreef The_Dean het volgende:
Al een beetje blijer Isdatzo? Is dit een Porschetopic of wat
quote:
Neequote:Op zondag 18 oktober 2009 15:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien kan Idz het topic veranderen naar Porsche liefde
Die kan jij toch wissen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er soms pauperbakken gepost worden.
Ja pff.. ik weet niets af van die auto's.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben het over Porsches en dan kom jij met een bruidstaart aan.
Kssssst, scheer je weg met je gebak vrouwmenschquote:
Doe eens lief.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kssssst, scheer je weg met je gebak vrouwmensch. We hebben 't hier over porsches verdomme
.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja pff.. ik weet niets af van die auto's.
quote:
lees de wiki door van Porsche en dan kun je mee praten!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja pff.. ik weet niets af van die auto's.
Bullshit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook vrouw voor.
Goed idee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
lees de wiki door van Porsche en dan kun je mee praten!
quote:
SPOILER: alleen voor mensen met sterke maag!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:
die Sport Classic!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer van dat kleine stukje caravan-trekker rechts.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, hotlinken mag niet. Nou, dan sterven ze maar.
dát is wel vetquote:
Hey Bootjequote:
quote:Auto's
Heb je een paar foto's gemaakt?quote:Paintballen was superdik. 2000 balletjes weggepompt. Brrrrrrr *HIT* gotcha
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:06 schreef Bootje84 het volgende:
Middag! Auto's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paintballen was superdik. 2000 balletjes weggepompt. Brrrrrrr *HIT* gotcha
wie op de ring?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:08 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de ring.
[ afbeelding ]
Op Spa.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hou je mond toch! Jij vrouw!quote:
quote:
Bootjequote:Op zondag 18 oktober 2009 16:06 schreef Bootje84 het volgende:
Middag! Auto's
Paintballen was superdik. 2000 balletjes weggepompt. Brrrrrrr *HIT* gotcha
Ik zou jou zo hard hebben geslagen als je niet zo ver woonde.quote:
Bluf.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zou jou zo hard hebben geslagen als je niet zo ver woonde.![]()
Helaas geen foto's. Paar lelijke hits op me gekregen though.. 2 headshotsquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Hey Bootje
[..]
![]()
![]()
[..]
Heb je een paar foto's gemaakt?
quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zou jou zo hard hebben geslagen als je niet zo ver woonde.![]()
quote:
en komen al je vriendjes je dan helpen?quote:
jammer..quote:
Ik vind het zielig, maar moest toch stiekem lachen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Helaas geen foto's. Paar lelijke hits op me gekregen though.. 2 headshotsen een paar schoten richting mn kruis
Verder ook een paar gasten gelukkig nog geraakt.. Al was ik de rookie tussen deze pro's...
als ik later rijk ben bouw ik mezelf een eigen garage!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan je wel aan in mijn eentjequote:Op zondag 18 oktober 2009 16:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en komen al je vriendjes je dan helpen?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:13 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, solo-actie..quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind het zielig, maar moest toch stiekem lachen.
Jammer dat je geen foto's heb.
Gingen je vrienden ook mee?
ik nodig je uit!quote:
quote:
wij moeten echt een keer auto's regelen voor de ring op te gaan!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:15 schreef Isdatzo het volgende:
Nog een paar ring-foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je zou thuis maar zo'n rij porsches hebben staan!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |