Codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze quote heel snel zal vinden, nadat dit topic eenmaal geïndexeerd is door Google: RüzgaraKarşıİşeyenAdam.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zal nu echt niet meer in klb posten, dan is het snel opgelost vermoed ik.
Deze reeks heeft die uitwerking op veel mensen. Ooit stond er in de OP een hele verhandeling met als slotzin: "Ik weet het zelf ook niet"quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb 'm in veel late uurtjes in de AT zien staan maar ik durfde nooit te posten.
Je post wel veel in KLB, hè? Ben je wel een beetje liefquote:
Nee, ik ben 1 grote chronische klaagzang.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je post wel veel in KLB, hè? Ben je wel een beetje lief
quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze quote heel snel zal vinden, nadat dit topic eenmaal geïndexeerd is door Google: RüzgaraKarşıİşeyenAdam.
Da's misschien wel leuk voor de afwisseling. Ik zal het er eens over hebben met de ballotagecommissiequote:Op zondag 18 oktober 2009 03:41 schreef Allure_ het volgende:
Nee, ik ben 1 grote chronische klaagzang.
Ik moest zo hard lachenquote:Op zondag 18 oktober 2009 03:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze quote heel snel zal vinden, nadat dit topic eenmaal geïndexeerd is door Google: RüzgaraKarşıİşeyenAdam.
Imponerend.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deze reeks heeft die uitwerking op veel mensen. Ooit stond er in de OP een hele verhandeling met als slotzin: "Ik weet het zelf ook niet"
Als ik het me goed herinner was dat de zin die ik niet bedacht had, maar broer eraan toegevoegd had. Ik heb er destijds iig dubbel om gelegen, wie het ook bedacht had.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deze reeks heeft die uitwerking op veel mensen. Ooit stond er in de OP een hele verhandeling met als slotzin: "Ik weet het zelf ook niet"
Ik moest lachenquote:Op zondag 18 oktober 2009 03:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner was dat de zin die ik niet bedacht had, maar broer eraan toegevoegd had. Ik heb er destijds iig dubbel om gelegen, wie het ook bedacht had.
Ik weet het niet meer. Maar hier is ie:quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:44 schreef Lamon. het volgende:
Als ik het me goed herinner was dat de zin die ik niet bedacht had, maar broer eraan toegevoegd had. Ik heb er destijds iig dubbel om gelegen, wie het ook bedacht had.
Deze was ook leuk:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:34 schreef Lamon het volgende:
De crème de la crème van het dagelijkse forumgeneuzel, de veilige haven, het koningstopic van nachtelijke overpeinzingen, de zachte heelmeester die open wonden daadwerkelijk kan helen, het ultieme herderstopic voor de verdwaalde internetschapen, ik weet het eigenlijk ook niet.
Doordeweeks vanaf 01.00 uur, in het weekeinde (dat wil zeggen: vrijdag- en zaterdagavond) vanaf 02.00 uur.
Terug naar de oorsprong..
quote:
Dit topic is dan ook een combinatie van humor, filosofische overdenkingen en slowchat, en dat allemaal tegelijkertijd, en dan heb je ook nog extreem onredelijke posttijden waar je je aan dient te houden, gewoon, omdat het kan.quote:
It's just one of those things I guess...quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://twitter.com/dushi_kimberley.
Nou ja, hard blijft gelukkig relatief.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:20 schreef ElizabethR het volgende:
Jeeeeeemig, het gaat wel hard met deze reeks tegenwoordig
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:20 schreef zarGon het volgende:
Stali, wat voor kleur ogen heb jij, eigenlijk?
Hazel?
En 5 minuten later komt de post-fucking-master himself binnenwandelen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:25 schreef Lamon. het volgende:
We jagen er niet een deel per dag doorheen of iets dergelijks.
Staat Tong eigenlijk al in het GBOR?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
En 5 minuten later komt de post-fucking-master himself binnenwandelen.
Volgens mij zitten hier mensen met nog meer posts.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:34 schreef Lamon. het volgende:
Staat Tong eigenlijk al in het GBOR?
Ik bedoel als paalzitters erin komen, mag dit er ook wel in toch?
Ik mix ze, want ik heb op beiden een abbo, dus het zou zonde zijn om ze niet allebei te gebruiken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:04 schreef Arcee het volgende:
Post je nou als Lamon. of als Lamon, Lamon?
Vaag idd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:08 schreef Lamon het volgende:
Ik mix ze, want ik heb op beiden een abbo, dus het zou zonde zijn om ze niet allebei te gebruiken.
Welkom in de wonderlijke wereld die mijn gedachtegang heet.
En nu heb ik ook trek.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo noemde ik NanKinky..
Tof woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |