Ik wilde net vragen " En wie ben jij dan helemaal?" Maar ik herken je aan het hartjequote:
Aan het hartje nog wel. Niet eens de avatar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen " En wie ben jij dan helemaal?" Maar ik herken je aan het hartje.
vivi ik heb telefoon, tv en internet van UPC met kijk en luisterdgeld kom je dan op 62 ( ik woul het betse pakket uiteraardquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:43 schreef Vivi het volgende:
Yum, dat is dus wel echt mijn cup of tea.
Al mijn exen waren ook van die lange blonde bomen met blauwe ogen.
En waar eindig je dan mee? Zwart haar en bruine ogen.
Over True Blood gesproken: zijn hier mensen met UPC digi tv ?Ik denk erover om over te stappen nml. Heb nu digitenne van KPN. Maar is het niet peperduur en wel de moeite waard?
Telefoon en internet hoef ik niet..en Diary of a callgirl heb ik allemaal al online gekekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:47 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
vivi ik heb telefoon, tv en internet van UPC met kijk en luisterdgeld kom je dan op 62 ( ik woul het betse pakket uiteraard
En echt IDEAAL! Nooit problemen met de tv gehad.
Plus er komen best wel leuke series op foxlife o.a. Nurse jackie is ook erg leuk, en Diary of a callgirl is ook wel aardig.
Plus opname functie bij de royal![]()
Mijn ouders hebben het los, en hoewel mijn vade rhet eerts onzin vond, is hij er erg blij mee
Óf ik had een nick waar je ook iets anders in kon zien...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:47 schreef Vivi het volgende:
Je eerste nick was een synoniem voor " To do the Bumba" ?
Ja dat was hier handigquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Telefoon en internet hoef ik niet..en Diary of a callgirl heb ik allemaal al online gekeken.
Maar al die series en idd Disney Channel, Scifi Channel en zulks, die wil ik wel!
Zou het helpen als ik zeg maar in dezelfde stad woon als waar UPC zo'n dikke schotel/antenne etc. heeft staanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:50 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben ex medewerkster van upc![]()
En als het goed gaat dan gaat het ook echt goed maar o jeminee als er wat mis gaat
PM?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Óf ik had een nick waar je ook iets anders in kon zien...
Of je hebt het mis...
Ik denk het laatste
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:47 schreef Vivi het volgende:
Je eerste nick was een synoniem voor " To do the Bumba" ?
Die vind ik dan weer niks..met zijn knakworstlippenquote:
ohja de whiskasmanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:43 schreef betty_sue het volgende:
De whiskas man wint het dan wel weer van de keuken...
Bij die schotel heb ik mijn man een keer ladderzat van de weg gepluktquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik zeg maar in dezelfde stad woon als waar UPC zo'n dikke schotel/antenne etc. heeft staan![]()
Heb echt sporadisch ergens problemen mee![]()
brrrrrquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef pinquit het volgende:badguy sam rockwell.
[ afbeelding ]the glasses!
Die is best leuk. Zijn snor is alleen te snorrig. Ik geloof dat ik op nerderige types valquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef pinquit het volgende:badguy sam rockwell.
[ afbeelding ]the glasses!
brrrquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:33 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de twilight boeken geweldig de eerste film was bagger maar dit is wel![]()
![]()
yayquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:33 schreef m@x het volgende:
[..]
Die is best leuk. Zijn snor is alleen te snorrig. Ik geloof dat ik op nerderige types val
Deel 2 ziet erg inderdaad heel erg goed uit van wat ik tot nu toe gezien hebquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:35 schreef m@x het volgende:
Vandaag werden in de bioscoop de reclamedingen voor deel 2 neergezet Pvoess. Zag er niet slecht uit.
mijn nichtje van 10 heeft alles van hem, zelfs een tapijtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:33 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de twilight boeken geweldig de eerste film was bagger maar dit is wel![]()
![]()
ja of een vloerpuzzel ofzo...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:39 schreef Pvoesss het volgende:
Hahaha ooh mijn godeen tapijt? Ja hij is helemaal hip.
Ik denk dat ik vooral hem leuk vind door de boeken en weet hoe het eindigt enzo![]()
is dat die gast die cedric speeltquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:33 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hahah jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
is dat die gast die cedric speeltin HP dan he
hij moet toch een beetje dood lijken hequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:46 schreef m@x het volgende:
Beeeeeeeeeel. Ik vind hem er alleen altijd zo ongezond uitzien, maar dat zal wel bij het vampiergebeuren horen
Sookehhhh!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Met dank aan Vief voor de getwitterde link
klopt edward is meer een heel ziek mannetjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:51 schreef innepin het volgende:
[..]
Sookehhhh!
Ik vind 'm niet leukEric is veel leuker om naar te kijken. Heeft meer gezichtsuitdrukkingen ook, dan alleen maar I am such a tortured soul! .
Oh en die Twilightmeneer vond ik ook wel wat tegenvallen voor iemand die in de boeken constant wordt omschreven als ongelooooooflijk mooi.
en jij wist niet dat hij een vrouw had die ook nog eens zwanger blijkt te zijn?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:56 schreef Groofsken het volgende:
Oh jullie hebben het over het mannelijk schoon...
Mijn leuke collega z'n vrouw blijkt één dezer dagen te gaan bevallen
Nope, jullie wisten toch al dat ik een triest geval benquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
en jij wist niet dat hij een vrouw had die ook nog eens zwanger blijkt te zijn?
Haha, nu zie ik dit pasquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:25 schreef Vivi het volgende:
En Groofsken, jij schijnheilig boontje! " Fijne sfeer in Scandinavische kinderseries"Uh-huh!!!!!
Het gaat je gewoon om de Vikingen!
[ afbeelding ]
Can't blame you, though.
Ik kwam er niet tussen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:26 schreef Groofsken het volgende:
Ik zie dat ik met mezelf aan het kletsen ben.
Ik ga maar eens douchen dan...
Heeft hij het dan nooit over haar hormonen gehad? Of werken er gewoon heel mensen bij jullie?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:20 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Nope, jullie wisten toch al dat ik een triest geval ben...
Ik ben dan ook een heel deftig typequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:25 schreef Groofsken het volgende:
De Buurvrouw, ik vind jullie keuken ook echt iets voor mij. Zo'n groene kast en houten tafel met grote fruitschaal
.
Ik snap wel wat Phluf zegt over de stijlbreuk, maar toch zou ik die van jou kiezen uit alle geshowde keukens hier.
Van Snoopy is mij bijvoorbeeld veel te deftig.
Ikke niet in ieder gevalquote:
Vind je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:08 schreef Luchtbel het volgende:
En toch is ze best gewoon gebleven hoor. Vind ik.
juh, in een tweekamerflatje terwijl ze net een puppy & kitten hebben gekocht.. en dat wief stond de hele dag te paffenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:27 schreef Stout het volgende:
Hey KD ! Ik zag dat je een bovenbuurjongentje hebt gekregen
ja, ik ben gewoon mezelf nogquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:08 schreef Luchtbel het volgende:
En toch is ze best gewoon gebleven hoor. Vind ik.
Ja, okay. Meestal dan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:10 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja. Best. Een beetje.
Meestal dan.
Hoi trouwens.
Ah, Heerhugowaardquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juh, in een tweekamerflatje terwijl ze net een puppy & kitten hebben gekocht.. en dat wief stond de hele dag te paffen(en drinken)
joechei
nou ja, ik vind zelf de combinatie van strak modern met oud het mooist. Die stoelen bij de tafel, die afschuwelijke bruine loydloomquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:15 schreef phluphy het volgende:
Leuk, TT over keukens en ik zie alleen maar mannen. What's on a woman's mind?
![]()
Ik vind geen van de mannen echt leuk btw, ze zijn me "te mooi". Dan kan ik pinq's keuze nog meer begrijpen.![]()
Ik vind Snoopy's keuken trouwens ook echt mega mega mooi. Maar in een oud huis vond ik strak/modern niet zo passen, vandaar onze landelijke stijl. Waar ik trouwens wel heel heel blij mee ben.![]()
De keuken van de buurvrouw vind ik ook mooi, ik heb alleen moeite met het combineren van de tafel (bruin), kast (groen) bij de neutrale keuken. Maar dat komt waarschijniljk doordat het op 2 aparte foto's stond en het niet gezamenlijk te zien was (Ik heb nogal moeite met visualiseren).
Oxy heeft weer lekker geshopped zag ik! Sjonge je hebt echt de smaak te pakken!![]()
Ik moest gelijk aan je gedicht van vorige week denken.![]()
Wat heb ik veel getypt!
zou je dan ook een mevrouw worden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:16 schreef Luchtbel het volgende:
Joh.
Ik hoop trouwens dat ik ooit een eigen keuken heb. En behalve Jolie ook een man en klein grut om er in te planten.
tja, dat vind ik ook niet van mezelf, maar anderen welquote:
Volgens mij doe jij maar alsofquote:
.quote:
Soms is mevrouw zijn best even leuk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:34 schreef kezz het volgende:
[..]
tja, dat vind ik ook niet van mezelf, maar anderen wel
nou ben ik op mijn werk wel een mevrouw trouwens, dat vind ik ook leuk
Bij mij denken ze ook altijd dat ik een jaar of 14 a 15 benquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:55 schreef Kleurdoos het volgende:
Mij vragen ze nog om legitimatie als ik een fles wijn koop
Ik dacht eerst ook 'bij wie hoort dat meisje?' bij de fotoshootquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:59 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Bij mij denken ze ook altijd dat ik een jaar of 14 a 15 ben
Bij mijn moeder woon. En dat ze mijn oppaskindje is
Hmm, mja, dat heb ik ook lang gedacht, meer ik vind het toch wel een klein beetje raar worden om over iemand van 40 nog te praten of denken als ' meisje'quote:
ik was 9, en werd 10 die maand dat is al ontzettend vroeg (klas overgeslagen en vroege leerlingquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:58 schreef Rewimo het volgende:
buuv, dat is inderdaad raar... Enne, die van mij gaat volgend jaar hier ook naar de middelbare school. Maandag wordt ie 9, en als hij naar de middelbare school gaat is ie dat nog. De meeste kinderen zijn 10 of 11 als ze van de lagere school komen, hij is een vroege leerling. Spannend allemaal!
mejuffrouwquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hmm, mja, dat heb ik ook lang gedacht, meer ik vind het toch wel een klein beetje raar worden om over iemand van 40 nog te praten of denken als ' meisje'
Vrouw vind ik dan ook weer niks, en mevrouw ook niet
Dus tja...iemand nog een leuke optie?
nah dat heb ik inmiddels niet meer zo, maar dat komt ook omdat het nu wel een bewuste keuze is om mevrouw te zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Soms is mevrouw zijn best even leuk.
Soms is het nogal confronterend
Dame.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hmm, mja, dat heb ik ook lang gedacht, meer ik vind het toch wel een klein beetje raar worden om over iemand van 40 nog te praten of denken als ' meisje'
Vrouw vind ik dan ook weer niks, en mevrouw ook niet
Dus tja...iemand nog een leuke optie?
bij ons is het standaard als max buiten speelt en ik ernaast sta, tegen max: "hey jongetje, waar is je mama?"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:59 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Bij mij denken ze ook altijd dat ik een jaar of 14 a 15 ben
Bij mijn moeder woon. En dat ze mijn oppaskindje is
Hahah ja ik lijk heel erg jongquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:00 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook 'bij wie hoort dat meisje?' bij de fotoshoot![]()
Dan heb je twee klassen overgeslagen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik was 9, en werd 10 die maand dat is al ontzettend vroeg (klas overgeslagen en vroege leerling)
normaal is toch 12/13 in nederland? is dat in DL eerder oid?
o shite ik bedoelde dat ik 11 werd die maand, dus 10 wasquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan heb je twee klassen overgeslagen.![]()
In nederland is 12 of 13 worden normaal in de eerste.
Ik noem Lucie heel vaak Dame Lucie. En zij noemt mij Poezenprinses Mamaquote:
Zo gaat het mijn mijn oudste ook, dus vandaar dat ik het wist.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o shite ik bedoelde dat ik 11 werd die maand, dus 10 was!
dus niet 2 klassen
Z'n broek?quote:
en zo waar ook !!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:20 schreef Vivi het volgende:
Schoonheid vind ik ook wel leuk! En dat is leeftijdsloos.
Haha nee zeker niet gek hoor ik neem het je ook absoluut niet kwalijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:25 schreef snoopy het volgende:
Ja zie Pvoesss, niet zo heel gek dat ik dat dacht!
Nee joh, dat kan veel groter! En er moet een kachel in waar stoofpotten op kunnen garen, met een rekje ervoor om handdoeken op te drogen enzoquote:
quote:
Ja! Of ik trek de bijkeuken erbijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:29 schreef pinquit het volgende:
oeh, weet je wat je kan doen! gewoon een stukkie de tuin inbouwen![]()
een buitenkeukenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:29 schreef pinquit het volgende:
oeh, weet je wat je kan doen! gewoon een stukkie de tuin inbouwen![]()
brieven? of sloeg dat niet meer op mij?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo gaat het mijn mijn oudste ook, dus vandaar dat ik het wist.
Maar dan nog, ráár die brieven. Echt heel.
En is het nu alweer Hammertime?
In mijn nieuwe huis wil ik een AGA cooker.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan veel groter! En er moet een kachel in waar stoofpotten op kunnen garen, met een rekje ervoor om handdoeken op te drogen enzo
Ik ook wel! Met 4 deurtjes waar dan kip in staat te garen, en taart enzoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
In mijn nieuwe huis wil ik een AGA cooker.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:40 schreef pinquit het volgende:
haha toen ik 12 waswas k echt nog zo'n klein meiske
nog even afwachten maar waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:44 schreef Linda2205 het volgende:
Hihi, KD, wat schattig! (Kom je nog naar hier trouwens?)
valt mee, ik sta eigenlijk nooit spontaan op foto'squote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:45 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een foto van mijn 6de ofzo en daar lijk ik zelfs nog sprekend op.
Jij bent wel heel anders KD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en make-up maakt erg veel verschil, daar begon ik op mijn 18e pas mee
Ja, de middelbare school begint hier bij klas 5, dat is in NL groep 7. Hier is de lagere school maar 4 klassen, kinderen gaan naar school in het schooljaar nadat ze 6 zijn geworden. Christan is ook een vroege leerling, met 6 jaar zat hij in de tweede klas, terwijl andere kinderen dan dus pas aan de eerste klas beginnen. Hij had immers al 3 Nederlandse schooljaren achter de rugquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
ik was 9, en werd 10 die maand dat is al ontzettend vroeg (klas overgeslagen en vroege leerling)
normaal is toch 12/13 in nederland? is dat in DL eerder oid?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:59 schreef freecell het volgende:
Broekies
(ik kreeg laatst mijn wijn niet mee bij de supermarkt omdat ik geen ID bij me hadDat ik Leander bij me had en met een dikke buikliep viel niet op blijkbaar)
Maar het is onmiskenbaar een keukenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Aww kijk eens, het keukentje waar het allemaal mee begon
Eigenhandig getegeld en de kastdeurtjes geel geverfd ipv donkerbruin eiken
[ afbeelding ]
aan elkaar geplakte foto`s wegens een budgetcamera die het plaatje niet in 1x kon makenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:01 schreef oeke het volgende:
Wat leuk al die foto's van kleine Pvoess en KD.![]()
En al die mooie keukens. Ik vind jouw kanariegele keuken echt leuk TF! Alleen met een groothoeklens genomen of loopt alles nou echt zo krom?![]()
Blegh, ik ben mijn estafette verhaaltje aan het schrijven maar ik word er helemaal wiebelig van.![]()
En wat wel en wat niet he?
Ik drink geen alcohol en ik rook niet dus dat probleem heb ik nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Lach niet
Muppets daar, ik kom al eeuwen in die winkel
In ieder geval wel een greeploze keuken, dat is echt heul trendyquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar het is onmiskenbaar een keuken
Wij hebben zo'n woningbouw ding van minstens 20 jaar oud en inmiddels zonder handvatten, die zijn er af gevallen. Der gaat nog een keer een kastje op mijn hoofd vallen
Ja hallo, ik ben Reef nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:11 schreef Kleurdoos het volgende:
oh aan elkaar geplakt, hoe geniaal..ik dacht ook dat t een halve fisheye was
Ik dacht huhquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dat wat je ook zou vertellen als je iemand zo tegen zou komenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:01 schreef oeke het volgende:
Blegh, ik ben mijn estafette verhaaltje aan het schrijven maar ik word er helemaal wiebelig van.![]()
En wat wel en wat niet he?
Oeh, dankjewel! Goeie tip. Het ging van heel gedetailleerd naar steeds vager. Morgen nog maar eens na lezen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:15 schreef miss_sly het volgende:
Alleen dat wat je ook zou vertellen als je iemand zo tegen zou komen
Tenmisnte, zo doe ik het altijd.
Lingo? Ha, wat leuk....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:29 schreef trui het volgende:
oh zo leuk die foto's van jullie jongere versies!
wij hebben vandaag toevallig video-opnames zitten bekijken van een jaar of 11 geleden, toen ik met m'n broer meedeed aan Lingo.m'n zoon vond me 'niks veranderd', maar m'n dochter bleef maar zeggen 'ik kan bijna niet geloven dat jij dat bent mama!'
(ik weet dat er toch zeker een kilo of 15 verschil tussen zit...)
Beter nog.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:33 schreef trui het volgende:
dan had je ook net zo goed een muis-onvriendelijke val kunnen kopen he.
Staat dat online? Of is dat in een groot archief beland??quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:35 schreef trui het volgende:
jaja tazz, we hebben zelfs meegedaan aan de zaterdagavond-zesletterige-versie, (later werd dat geloof ik standaard maar toen was dat nog bijzonder) waarbij het ging om: 10.000 gulden óf een paraplu. we gingen zonder plu naar huis...
Tudududu TuduTudu!quote:
Was dat nog met Francois Boulanger?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:35 schreef trui het volgende:
jaja tazz, we hebben zelfs meegedaan aan de zaterdagavond-zesletterige-versie, (later werd dat geloof ik standaard maar toen was dat nog bijzonder) waarbij het ging om: 10.000 gulden óf een paraplu. we gingen zonder plu naar huis...
Robert ten Brinkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was dat nog met Francois Boulanger?
oja reefquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben Reef niet
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
yep.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was dat nog met Francois Boulanger?
ik zou 't niet weten. wij hebben er in elk geval een videoband van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:38 schreef Tazz het volgende:
[..]
Staat dat online? Of is dat in een groot archief beland??
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oja reeflelik joch. Zie je ook nooit meer trouwens.
maar is die keuken nou wit?
kheb mijne weer gevondenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:47 schreef pinquit het volgende:
[..]
4 jaar geleden had ik ook De Kaaklijn nog![]()
ja nee, over kaaklijnen alleen hèquote:
Oh leuk! Lijkt op de pop die ik voor mijn beppie heb gemaaktquote:
Daar kan ik toevallig geen uitspraak over doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:36 schreef Lishe het volgende:
Wat gaaf kim! Ik durf zo'n pakket niet kopen, bang dat t mislukt.
Buuf? Je hebt toevallig niet mij voor secret santa?
trui, wat gezellig! Fijn, zulke dagjesmetdochter!
Je breit een vierkant lapje van onregelmatige wol, dan naai je dat in haarcontourvorm op het hoofd vast. Vervolgens knoop je daar staarten of vlechten aan vast. Eitjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:32 schreef trui het volgende:
dat zijn wel heel lieve poppen vind ik.veel werk volgens mij! hoe gaat dat in z'n werk met die haren dan???
grappig, vanmorgen ben ik met dochterlief naar de lapjesmarkt in Utreg geweest, enkel en alleen om een stofje te kopen voor een jurkje voor haar Tweety-knuffel.we waren voor 1,60 klaar. exclusief buskaartjes en broodjes dan.
lishe, bedankt voor de schoenen-uitleg. ze klinken wel heel leuk!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:39 schreef k_i_m het volgende:
Zo is mijn hoofd gevuld met "wol", terwijl ik het later nog een keer terug las, en het kwartje viel dat ze de VUL wol bedoelden. Niet mijn opgerolde bol met wol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |