Ik wilde net vragen " En wie ben jij dan helemaal?" Maar ik herken je aan het hartjequote:
Aan het hartje nog wel. Niet eens de avatar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen " En wie ben jij dan helemaal?" Maar ik herken je aan het hartje.
vivi ik heb telefoon, tv en internet van UPC met kijk en luisterdgeld kom je dan op 62 ( ik woul het betse pakket uiteraardquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:43 schreef Vivi het volgende:
Yum, dat is dus wel echt mijn cup of tea.
Al mijn exen waren ook van die lange blonde bomen met blauwe ogen.
En waar eindig je dan mee? Zwart haar en bruine ogen.
Over True Blood gesproken: zijn hier mensen met UPC digi tv ?Ik denk erover om over te stappen nml. Heb nu digitenne van KPN. Maar is het niet peperduur en wel de moeite waard?
Telefoon en internet hoef ik niet..en Diary of a callgirl heb ik allemaal al online gekekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:47 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
vivi ik heb telefoon, tv en internet van UPC met kijk en luisterdgeld kom je dan op 62 ( ik woul het betse pakket uiteraard
En echt IDEAAL! Nooit problemen met de tv gehad.
Plus er komen best wel leuke series op foxlife o.a. Nurse jackie is ook erg leuk, en Diary of a callgirl is ook wel aardig.
Plus opname functie bij de royal![]()
Mijn ouders hebben het los, en hoewel mijn vade rhet eerts onzin vond, is hij er erg blij mee
Óf ik had een nick waar je ook iets anders in kon zien...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:47 schreef Vivi het volgende:
Je eerste nick was een synoniem voor " To do the Bumba" ?
Ja dat was hier handigquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Telefoon en internet hoef ik niet..en Diary of a callgirl heb ik allemaal al online gekeken.
Maar al die series en idd Disney Channel, Scifi Channel en zulks, die wil ik wel!
Zou het helpen als ik zeg maar in dezelfde stad woon als waar UPC zo'n dikke schotel/antenne etc. heeft staanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:50 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben ex medewerkster van upc![]()
En als het goed gaat dan gaat het ook echt goed maar o jeminee als er wat mis gaat
PM?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Óf ik had een nick waar je ook iets anders in kon zien...
Of je hebt het mis...
Ik denk het laatste
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:47 schreef Vivi het volgende:
Je eerste nick was een synoniem voor " To do the Bumba" ?
Die vind ik dan weer niks..met zijn knakworstlippenquote:
ohja de whiskasmanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:43 schreef betty_sue het volgende:
De whiskas man wint het dan wel weer van de keuken...
Bij die schotel heb ik mijn man een keer ladderzat van de weg gepluktquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik zeg maar in dezelfde stad woon als waar UPC zo'n dikke schotel/antenne etc. heeft staan![]()
Heb echt sporadisch ergens problemen mee![]()
brrrrrquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef pinquit het volgende:badguy sam rockwell.
[ afbeelding ]the glasses!
Die is best leuk. Zijn snor is alleen te snorrig. Ik geloof dat ik op nerderige types valquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef pinquit het volgende:badguy sam rockwell.
[ afbeelding ]the glasses!
brrrquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:33 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de twilight boeken geweldig de eerste film was bagger maar dit is wel![]()
![]()
yayquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:33 schreef m@x het volgende:
[..]
Die is best leuk. Zijn snor is alleen te snorrig. Ik geloof dat ik op nerderige types val
Deel 2 ziet erg inderdaad heel erg goed uit van wat ik tot nu toe gezien hebquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:35 schreef m@x het volgende:
Vandaag werden in de bioscoop de reclamedingen voor deel 2 neergezet Pvoess. Zag er niet slecht uit.
mijn nichtje van 10 heeft alles van hem, zelfs een tapijtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:33 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de twilight boeken geweldig de eerste film was bagger maar dit is wel![]()
![]()
ja of een vloerpuzzel ofzo...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:39 schreef Pvoesss het volgende:
Hahaha ooh mijn godeen tapijt? Ja hij is helemaal hip.
Ik denk dat ik vooral hem leuk vind door de boeken en weet hoe het eindigt enzo![]()
is dat die gast die cedric speeltquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:33 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hahah jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
is dat die gast die cedric speeltin HP dan he
hij moet toch een beetje dood lijken hequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:46 schreef m@x het volgende:
Beeeeeeeeeel. Ik vind hem er alleen altijd zo ongezond uitzien, maar dat zal wel bij het vampiergebeuren horen
Sookehhhh!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Met dank aan Vief voor de getwitterde link
klopt edward is meer een heel ziek mannetjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:51 schreef innepin het volgende:
[..]
Sookehhhh!
Ik vind 'm niet leukEric is veel leuker om naar te kijken. Heeft meer gezichtsuitdrukkingen ook, dan alleen maar I am such a tortured soul! .
Oh en die Twilightmeneer vond ik ook wel wat tegenvallen voor iemand die in de boeken constant wordt omschreven als ongelooooooflijk mooi.
en jij wist niet dat hij een vrouw had die ook nog eens zwanger blijkt te zijn?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:56 schreef Groofsken het volgende:
Oh jullie hebben het over het mannelijk schoon...
Mijn leuke collega z'n vrouw blijkt één dezer dagen te gaan bevallen
Nope, jullie wisten toch al dat ik een triest geval benquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
en jij wist niet dat hij een vrouw had die ook nog eens zwanger blijkt te zijn?
Haha, nu zie ik dit pasquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:25 schreef Vivi het volgende:
En Groofsken, jij schijnheilig boontje! " Fijne sfeer in Scandinavische kinderseries"Uh-huh!!!!!
Het gaat je gewoon om de Vikingen!
[ afbeelding ]
Can't blame you, though.
Ik kwam er niet tussen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:26 schreef Groofsken het volgende:
Ik zie dat ik met mezelf aan het kletsen ben.
Ik ga maar eens douchen dan...
Heeft hij het dan nooit over haar hormonen gehad? Of werken er gewoon heel mensen bij jullie?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:20 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Nope, jullie wisten toch al dat ik een triest geval ben...
Ik ben dan ook een heel deftig typequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:25 schreef Groofsken het volgende:
De Buurvrouw, ik vind jullie keuken ook echt iets voor mij. Zo'n groene kast en houten tafel met grote fruitschaal
.
Ik snap wel wat Phluf zegt over de stijlbreuk, maar toch zou ik die van jou kiezen uit alle geshowde keukens hier.
Van Snoopy is mij bijvoorbeeld veel te deftig.
Ikke niet in ieder gevalquote:
Vind je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:08 schreef Luchtbel het volgende:
En toch is ze best gewoon gebleven hoor. Vind ik.
juh, in een tweekamerflatje terwijl ze net een puppy & kitten hebben gekocht.. en dat wief stond de hele dag te paffenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:27 schreef Stout het volgende:
Hey KD ! Ik zag dat je een bovenbuurjongentje hebt gekregen
ja, ik ben gewoon mezelf nogquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:08 schreef Luchtbel het volgende:
En toch is ze best gewoon gebleven hoor. Vind ik.
Ja, okay. Meestal dan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:10 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja. Best. Een beetje.
Meestal dan.
Hoi trouwens.
Ah, Heerhugowaardquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juh, in een tweekamerflatje terwijl ze net een puppy & kitten hebben gekocht.. en dat wief stond de hele dag te paffen(en drinken)
joechei
nou ja, ik vind zelf de combinatie van strak modern met oud het mooist. Die stoelen bij de tafel, die afschuwelijke bruine loydloomquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:15 schreef phluphy het volgende:
Leuk, TT over keukens en ik zie alleen maar mannen. What's on a woman's mind?
![]()
Ik vind geen van de mannen echt leuk btw, ze zijn me "te mooi". Dan kan ik pinq's keuze nog meer begrijpen.![]()
Ik vind Snoopy's keuken trouwens ook echt mega mega mooi. Maar in een oud huis vond ik strak/modern niet zo passen, vandaar onze landelijke stijl. Waar ik trouwens wel heel heel blij mee ben.![]()
De keuken van de buurvrouw vind ik ook mooi, ik heb alleen moeite met het combineren van de tafel (bruin), kast (groen) bij de neutrale keuken. Maar dat komt waarschijniljk doordat het op 2 aparte foto's stond en het niet gezamenlijk te zien was (Ik heb nogal moeite met visualiseren).
Oxy heeft weer lekker geshopped zag ik! Sjonge je hebt echt de smaak te pakken!![]()
Ik moest gelijk aan je gedicht van vorige week denken.![]()
Wat heb ik veel getypt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |