Ik wilde net vragen " En wie ben jij dan helemaal?" Maar ik herken je aan het hartjequote:
Aan het hartje nog wel. Niet eens de avatar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen " En wie ben jij dan helemaal?" Maar ik herken je aan het hartje.
vivi ik heb telefoon, tv en internet van UPC met kijk en luisterdgeld kom je dan op 62 ( ik woul het betse pakket uiteraardquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:43 schreef Vivi het volgende:
Yum, dat is dus wel echt mijn cup of tea.
Al mijn exen waren ook van die lange blonde bomen met blauwe ogen.
En waar eindig je dan mee? Zwart haar en bruine ogen.
Over True Blood gesproken: zijn hier mensen met UPC digi tv ?Ik denk erover om over te stappen nml. Heb nu digitenne van KPN. Maar is het niet peperduur en wel de moeite waard?
Telefoon en internet hoef ik niet..en Diary of a callgirl heb ik allemaal al online gekekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:47 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
vivi ik heb telefoon, tv en internet van UPC met kijk en luisterdgeld kom je dan op 62 ( ik woul het betse pakket uiteraard
En echt IDEAAL! Nooit problemen met de tv gehad.
Plus er komen best wel leuke series op foxlife o.a. Nurse jackie is ook erg leuk, en Diary of a callgirl is ook wel aardig.
Plus opname functie bij de royal![]()
Mijn ouders hebben het los, en hoewel mijn vade rhet eerts onzin vond, is hij er erg blij mee
Óf ik had een nick waar je ook iets anders in kon zien...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:47 schreef Vivi het volgende:
Je eerste nick was een synoniem voor " To do the Bumba" ?
Ja dat was hier handigquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Telefoon en internet hoef ik niet..en Diary of a callgirl heb ik allemaal al online gekeken.
Maar al die series en idd Disney Channel, Scifi Channel en zulks, die wil ik wel!
Zou het helpen als ik zeg maar in dezelfde stad woon als waar UPC zo'n dikke schotel/antenne etc. heeft staanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:50 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben ex medewerkster van upc![]()
En als het goed gaat dan gaat het ook echt goed maar o jeminee als er wat mis gaat
PM?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Óf ik had een nick waar je ook iets anders in kon zien...
Of je hebt het mis...
Ik denk het laatste
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:47 schreef Vivi het volgende:
Je eerste nick was een synoniem voor " To do the Bumba" ?
Die vind ik dan weer niks..met zijn knakworstlippenquote:
ohja de whiskasmanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:43 schreef betty_sue het volgende:
De whiskas man wint het dan wel weer van de keuken...
Bij die schotel heb ik mijn man een keer ladderzat van de weg gepluktquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik zeg maar in dezelfde stad woon als waar UPC zo'n dikke schotel/antenne etc. heeft staan![]()
Heb echt sporadisch ergens problemen mee![]()
brrrrrquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef pinquit het volgende:badguy sam rockwell.
[ afbeelding ]the glasses!
Die is best leuk. Zijn snor is alleen te snorrig. Ik geloof dat ik op nerderige types valquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef pinquit het volgende:badguy sam rockwell.
[ afbeelding ]the glasses!
brrrquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:33 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de twilight boeken geweldig de eerste film was bagger maar dit is wel![]()
![]()
yayquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:33 schreef m@x het volgende:
[..]
Die is best leuk. Zijn snor is alleen te snorrig. Ik geloof dat ik op nerderige types val
Deel 2 ziet erg inderdaad heel erg goed uit van wat ik tot nu toe gezien hebquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:35 schreef m@x het volgende:
Vandaag werden in de bioscoop de reclamedingen voor deel 2 neergezet Pvoess. Zag er niet slecht uit.
mijn nichtje van 10 heeft alles van hem, zelfs een tapijtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:33 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de twilight boeken geweldig de eerste film was bagger maar dit is wel![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |