Wat een onzin weer. Je moet waarschijnlijk een paar miljoen keer een vaccinatie toedienen in 1 persoon om een giftige dosis te willen krijgen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:55 schreef Suisse het volgende:
In dat vaccin zit kwik en chloor.![]()
En er is GEEN ENKEL BEWIJS dat het vaccin werkt.![]()
Ze moeten zóveel ampullen maken, dat ze niet genoeg goeie stoffen hebben, dus donderen ze gewoon maar wat door elkaar.![]()
Ik las dit op een voorlichtingsformulier bij een afnamekweek van het virus ,dat van een huisartsenpost afkomstig was.![]()
Dus zal het wel waar zijn.![]()
Nou, dat is de keuze voor mij snel gemaakt!![]()
Uitzieken met die zweinenflu!
Bovendien is het geen kwik maar kwikzout.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:47 schreef Pathos het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Je moet waarschijnlijk een paar miljoen keer een vaccinatie toedienen in 1 persoon om een giftige dosis kwik te willen krijgen.
eet je toevallig wel eens vis ? Enig idee hoeveel kwik er in die lekkere paling , zalm enz zit ? Alleen al dagelijks langs de snelweg lopen ofzo geeft al meer giftige stoffen in je lijf dan dat kleine beetje vaccin.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:55 schreef Suisse het volgende:
In dat vaccin zit kwik en chloor.![]()
En er is GEEN ENKEL BEWIJS dat het vaccin werkt.![]()
Ze moeten zóveel ampullen maken, dat ze niet genoeg goeie stoffen hebben, dus donderen ze gewoon maar wat door elkaar.![]()
Ik las dit op een voorlichtingsformulier bij een afnamekweek van het virus ,dat van een huisartsenpost afkomstig was.![]()
Dus zal het wel waar zijn.![]()
Nou, dat is de keuze voor mij snel gemaakt!![]()
Uitzieken met die zweinenflu!
niet toevallig een hyperventilatie aanval ? Veel van de klachten komen daarmee overeen. Alleen de hoge koorts niet. Dat het vandaag prima gaat is gewoon een goed teken. Er wordt ook gezegd dat je de dag erna wat ziekig kan zijn..quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:31 schreef brilkikker het volgende:
Nou ik voelde mij voor de prik gewoon goed, in de loop van donderdag na de prik begon het met wat spierpijn en gister op de school van mijn kind zakte ik praktisch in elkaar . Ik begon te zweten over mijn hele lichaam , mijn nek , hoofd en bovenlichaam was helemaal klam van het zweet , trillen (kon niet eens een bekertje water stil houden) , kortademig , en hoge koorts . De hele dag had ik het koud en vandaag gaat het prima ..
Ik kreeg de assistente van mijn huisarts aan de telefoon en die zei dat het kon voorkomen en dat ik rustig aan moest doen. Het was in ieder geval een bizar eng gevoel . Ik heb mij wel eerder ziekig gevoeld maar dit leek meer op een toeval/aanval .
Zoals eerder geschreven ,vandaag voel ik mij weer prima en nergens last van.
Kan ook best zijn dat de angst door al die berichten juist jouw reacties versterkt heeft.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:08 schreef brilkikker het volgende:
Aan hyperventilatie dachten de mensen om mij heen ook , echter heb ik nog nooit eerder een hyperventilatie aanval gehad dus die ervaring ken ik niet. Dus ik kan niet zeggen of het daarop leek .
Het zou wel kunnen natuurlijk vooral omdat ik vandaag behalve de kortademigheid nergens meer last van heb.
Ach ik voel mij nu goed gelukkig.
In vullingen voor tanden zit ook kwik.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:35 schreef singlemetkids het volgende:
[..]
eet je toevallig wel eens vis ? Enig idee hoeveel kwik er in die lekkere paling , zalm enz zit ? Alleen al dagelijks langs de snelweg lopen ofzo geeft al meer giftige stoffen in je lijf dan dat kleine beetje vaccin.
Ben benieuwd wat ze daarvan gaan zeggen.quote:Op zondag 8 november 2009 12:34 schreef brilkikker het volgende:
Ik ben absoluut niet angstig aangelegd , en zoals gezegd heb ik nog nooit eerder van mijn leven een hperventilatie aanval gehad , dus ik denk dat het echt van de prik was (assistente van de huisarts ook en heeft het genoteerd ineen dossier) .
Maandag moet ik even langs komen van ze , maar ik geloof niet dat ze het af gaan doen met een beetje angst. Hij zal mij dan wel uitleggen wat het was .
Het aantal griepgevallen gaat nog wel stijgenquote:Op zondag 8 november 2009 12:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze daarvan gaan zeggen.
Mijn ouders moeten trouwens volgende week al. Dinsdag geloof ik. Ben echt de katten een beetje uit de bomen aan 't kijken, wat dat betreft.
Twijfel zelf nog erg.
Het rare is dat je op tv zoveel nieuws hoort over 'een epidemie' en ik ken echt niemand die de griep heeft of heeft gehad.
Om maar meteen een paar van je TEGEN punten weg te nemenquote:Op maandag 9 november 2009 00:58 schreef keizerpinguin het volgende:
wel of niet wel of niet wel of niet??![]()
TEGEN:ondanks de prik kun je nog ziek worden alleen in mindere mate De duitse politiek en leger krijgen ander vaccin Kwik, bijvoorbeeld. Dat wil natuurlijk niemand ingespoten krijgen. Namelijk Thiomersal Maar het zit wél in het griepvaccin, als we de antiprikbeweging moeten geloven. Het gevolg: autisme bij kinderen. squaleen. Dit zou auto-immuunziekten als multiple sclerose kunnen veroorzaken. Ook het nog altijd mysterieuze Golfsyndroom zou met squaleen te maken hebben. Dan is er ook nog de kans op het uiterst zeldzame syndroom van Guillain-Barré (een vermindering van de spierfunctie) dat zou toenemen na een inenting. Het vaccin voor de Mexicaanse griep is natuurlijk niet langdurig op grote groepen mensen getest, daar was geen tijd voor Die bijwerkingen zijn: hoofdpijn, moeheid, koorts, spierpijn.
VOOR:je bent beter beschermd minder kans dat je het krijgt dus andere infecteren thiomersal: het gaat niet om de kwik zoals we die kennen van thermometers, maar om een minuscule hoeveelheid van een organische kwikverbinding (thiomersal) die zich niet in het lichaam ophoopt en in korte tijd is afgebroken. De stof, die al sinds 1930 in vele vaccins wordt gebruikt, voorkomt dat er bacterie- en schimmelgroei in het vaccin kan plaatsvinden. In een broodje tonijn zit meer thiomersal dan in een griepvaccin. Squaleen: de stof wordt al vele jaren zonder problemen in vaccins toegepast om de beschermende werking ervan te versterken. Het is een stof die ook al van nature in het lichaam voorkomt. Van enige schadelijkheid is nooit wat gebleken. Ook wordt beweerd dat het vaccin wordt geproduceerd in kankercellen. Onzin: het wordt gekweekt op kippeneieren Bij twijfels aan de veiligheid laten die nieuwe middelen niet toe op de markt. Voor de zekerheid wordt het ‘Mexicaanse vaccin’ niet gegeven aan zwangere vrouwen die korter dan drie maanden in verwachting zijn, maar dat geldt ook voor de normale griepprik.
tja maar dan nog wel of niet doen? die vraag blijft lastig
ik ga uit van gewoon gedegen publicaties en bronnen en zie altijd graag gewoon wetenschappelijke bewijzenquote:Op maandag 9 november 2009 00:58 schreef keizerpinguin het volgende:
wel of niet wel of niet wel of niet??![]()
tja maar dan nog wel of niet doen? die vraag blijft lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |