http://www.telegraph.co.u(...)ngs-in-research.htmlquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:41 schreef Re het volgende:
[..]
ik vraag je nog 1 keer om je beschuldiging met bronnen te staven, niks geen gebakken lucht laat mij en de rest van FOK! zien wat er gebakken lucht aan is.
Anders gaan je posts gwoon de prullenbak in
ja dat dacht ik al.... klok/klepel dus... dat heeft niets met het enige flut onderzoekje van squaleen tre maken...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)ngs-in-research.html
http://www.scientificamer(...)nies-hire-2009-08-05
http://www.nrc.nl/wetensc(...)iften_voor_industrie
Kortom : List, Bedrog, Corruptie en Misleiding
Primaire literatuur die inhoudelijk te beoordelen valt op materialen & methodes, resultaten en conclusies oftewel onderzoeksopzet en interpretatie van de resultaten. Ik weet dat jij liever hapklare 'wetenschapper / dokter X zegt' statements hebt en de waarheid van die statement laat afhangen van de vraag of die statement strookt met je simplistische samenzweringsopvattinkjes, maar er zijn ook mensen die écht kritisch wensen te denken en niet zoveel ophebben met autoriteitsargumenten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
primaire literatuur wat gebakken lucht blijkt te zijn . iig voor gros van de medische publicaties.
Precies wat ik al dacht .... Als het een vuige christenhond was dan was het wel goed geweest zeker.?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:48 schreef Lambiekje het volgende:
-edit- prullenbak scientology crap
Nee dat is jouw mening, en verre van een feit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Artsen zijn onkundige criminele klootzakken.
omdat zijn "geloof" in de basis tegen de medische wereld is. Dan is de inhoud nooit neutraal te noemen.quote:Wat doet het er toe wat voor geloof iemand heeft. Inhoudelijk heeft meneer gewoon gelijk.
Het gaat inderdaad om de inhoud, maar niet bij jou. Het gaat bij jou puur om het in stand houden van je simplistische wereldbeeldje. Het wordt ook nooit inhoudelijk omdat jij simpelweg niet de kennis hebt om inhoudelijk over biologische onderwerpen te discussiëren. Het enige waar jij toe in staat bent is het dumpen van linkjes c.q. youtube videootjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe dom is men hier!?!! Het gaat om de inhoud.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:41 schreef Re het volgende:
[..]
ik vraag je nog 1 keer om je beschuldiging met bronnen te staven, niks geen gebakken lucht laat mij en de rest van FOK! zien wat er gebakken lucht aan is.
Anders gaan je posts gwoon de prullenbak in
Dan heb je niet begrepen waarom jij moet worden ingeënt als hulpverlener: je ent je niet voor jezelf in, maar voor de patiënten! Als je je namelijk niet inent, ook niet voor de gewone griep, dan ben je meer vatbaar ervoor. Je pikt het virus makkelijker op. En dus kan je het makkelijker verspreiden....naar de patiënten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef VulpesVulpes het volgende:
Ag ik zou het niet doen.. heb laatst op mijn stage ook een brief gehad of ik me wilde laten vaccineren en net als mijn vele collega's heb ik ingevuld van niet. en dan voor een stelletje verpleegkundige die toch veel zieke mensen tegenkomen.
Als je gezond bent moet je niks kunnen overkomen.. het ergste wat er gebeurd is dat je een tijdje griep hebt alleen word deze dan toevallig de mexicaanse griep genoemd.
Precies.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef VulpesVulpes het volgende:
Ag ik zou het niet doen.. heb laatst op mijn stage ook een brief gehad of ik me wilde laten vaccineren en net als mijn vele collega's heb ik ingevuld van niet. en dan voor een stelletje verpleegkundige die toch veel zieke mensen tegenkomen.
Als je gezond bent moet je niks kunnen overkomen.. het ergste wat er gebeurd is dat je een tijdje griep hebt alleen word deze dan toevallig de mexicaanse griep genoemd.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef VulpesVulpes het volgende:
je hebt gelijk kijk maar naar zeitgeist het laatste deel over de mannaen achter de schermen hij heet ''de wereld in een tonees stuk ik heb ham ge zien duurt 2 uur en hij isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
WE GAAN ER ALLEMAAL AAN, DE GRIEPPRIK IS DE EERSTE STAP
Als je ingeent bent ben je nog steeds besmettelijk, alleen heb je zelf minder/geen last van de griep zelf.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dus? Vanwege het gevaar van besmetting? Dan kun je iedereen in haar omgeving wel gaan prikken.
Beslissing nemen om je te laten vaccineren is een risico analyse.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:45 schreef Qwea het volgende:
anyway, nou weet ik het nog steeds niet.Darm onsteking hierzo. Als het bacteriel is niks aan de hand, als het crohn is ben ik niet meer gezond
Ikke niet weeeeeets
Het is zo dat ik lichte astma heb en iets overgewicht.quote:De WHO adviseert die landen om eerst personeelsleden in de zorg en kwetsbare mensen met een verhoogd risico op een ernstig verloop van de griep te vaccineren. Vooral mensen met astma, personen met ernstig overgewicht en zwangere vrouwen behoren tot de kwetsbare groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |