abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 oktober 2009 @ 09:58:04 #51
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_73941004
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 09:41 schreef Re het volgende:

[..]

ik vraag je nog 1 keer om je beschuldiging met bronnen te staven, niks geen gebakken lucht laat mij en de rest van FOK! zien wat er gebakken lucht aan is.

Anders gaan je posts gwoon de prullenbak in
http://www.telegraph.co.u(...)ngs-in-research.html
http://www.scientificamer(...)nies-hire-2009-08-05
http://www.nrc.nl/wetensc(...)iften_voor_industrie

Kortom : List, Bedrog, Corruptie en Misleiding
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_73941072
Ja hallo, zo makkelijk he Echt, voor elke publicatie gebruik je die link naar die fake magazines. Lekker makkelijk scoren zo. Echt concreet bewijs voor alles wat je post (ook in BNW) is er zoals gewoonlijk weer niet, enkel speculeren, vingerwijzen en 1 voorbeeld nemen en dat op alles projecteren...
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:02:25 #53
262 Re
Kiss & Swallow
pi_73941097
quote:
ja dat dacht ik al.... klok/klepel dus... dat heeft niets met het enige flut onderzoekje van squaleen tre maken...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_73941116
En dat filmpje erboven, sorry hoor, maar een aanhanger van Scientology en hoofd van een alternatief geneesmiddel iets.

Hoezo eigenbelangen voor zo iemand
Mr. Prolapse 2009
pi_73941442
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 09:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

primaire literatuur wat gebakken lucht blijkt te zijn . iig voor gros van de medische publicaties.
Primaire literatuur die inhoudelijk te beoordelen valt op materialen & methodes, resultaten en conclusies oftewel onderzoeksopzet en interpretatie van de resultaten. Ik weet dat jij liever hapklare 'wetenschapper / dokter X zegt' statements hebt en de waarheid van die statement laat afhangen van de vraag of die statement strookt met je simplistische samenzweringsopvattinkjes, maar er zijn ook mensen die écht kritisch wensen te denken en niet zoveel ophebben met autoriteitsargumenten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:14:50 #56
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_73946832
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 09:48 schreef Lambiekje het volgende:
-edit- prullenbak scientology crap
Precies wat ik al dacht .... Als het een vuige christenhond was dan was het wel goed geweest zeker.?
Wat doet het er toe wat voor geloof iemand heeft. Inhoudelijk heeft meneer gewoon gelijk.

Hoe dom is men hier!?!! Het gaat om de inhoud.

Het is wel duidelijk dat menig fokker gewoon liever heeft dat artsen hun lichaam verminkt en hun portemonnee beroofd.

Artsen zijn onkundige criminele klootzakken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_73946906
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Artsen zijn onkundige criminele klootzakken.
Nee dat is jouw mening, en verre van een feit.
quote:
Wat doet het er toe wat voor geloof iemand heeft. Inhoudelijk heeft meneer gewoon gelijk.
omdat zijn "geloof" in de basis tegen de medische wereld is. Dan is de inhoud nooit neutraal te noemen.
Mr. Prolapse 2009
pi_73947679
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe dom is men hier!?!! Het gaat om de inhoud.
Het gaat inderdaad om de inhoud, maar niet bij jou. Het gaat bij jou puur om het in stand houden van je simplistische wereldbeeldje. Het wordt ook nooit inhoudelijk omdat jij simpelweg niet de kennis hebt om inhoudelijk over biologische onderwerpen te discussiëren. Het enige waar jij toe in staat bent is het dumpen van linkjes c.q. youtube videootjes.
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:41:29 #59
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_74043633
gripprik slaat nergens op
Drugs are good mkay?
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:42:10 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74043650
zou je dat misschien tot 1 topic willen houden ipv overal? dank
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:44:23 #61
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74046981
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 09:41 schreef Re het volgende:

[..]

ik vraag je nog 1 keer om je beschuldiging met bronnen te staven, niks geen gebakken lucht laat mij en de rest van FOK! zien wat er gebakken lucht aan is.

Anders gaan je posts gwoon de prullenbak in
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:45:55 #62
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74047019
anyway, nou weet ik het nog steeds niet.

Darm onsteking hierzo. Als het bacteriel is niks aan de hand, als het crohn is ben ik niet meer gezond

Ikke niet weeeeeets
pi_74050174
mischien ga ik een prik halen als merendeel van de mensen het heeft
anders niet
pi_74073203
Onze bewoners krijgen morgen de eerste prik, tenminste degenen die volgens de huisarts in een risicogroep vallen, de anderen krijgen hem via de instelling, en krijgen hem begin november. groepsleiding is nog later aan de beurt.
pi_74073240
Het is gewoon een griepje, doe geen moeite.
pi_74077346
Voor groepsleiding is het min of meer verplicht, als het aan mezelf lag, nam ik hem niet. ben nl nooit ziek/.
pi_74084218
Ag ik zou het niet doen.. heb laatst op mijn stage ook een brief gehad of ik me wilde laten vaccineren en net als mijn vele collega's heb ik ingevuld van niet. en dan voor een stelletje verpleegkundige die toch veel zieke mensen tegenkomen.
Als je gezond bent moet je niks kunnen overkomen.. het ergste wat er gebeurd is dat je een tijdje griep hebt alleen word deze dan toevallig de mexicaanse griep genoemd.
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_74095650
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef VulpesVulpes het volgende:
Ag ik zou het niet doen.. heb laatst op mijn stage ook een brief gehad of ik me wilde laten vaccineren en net als mijn vele collega's heb ik ingevuld van niet. en dan voor een stelletje verpleegkundige die toch veel zieke mensen tegenkomen.
Als je gezond bent moet je niks kunnen overkomen.. het ergste wat er gebeurd is dat je een tijdje griep hebt alleen word deze dan toevallig de mexicaanse griep genoemd.
Dan heb je niet begrepen waarom jij moet worden ingeënt als hulpverlener: je ent je niet voor jezelf in, maar voor de patiënten! Als je je namelijk niet inent, ook niet voor de gewone griep, dan ben je meer vatbaar ervoor. Je pikt het virus makkelijker op. En dus kan je het makkelijker verspreiden....naar de patiënten.

Ik vind persoonlijk dus dat je erg onverantwoordelijk bezig bent.

Daarnaast is het tevens wel zo collegiaal om jezelf in te enten: als iedereen dat namelijk doet zijn er minder collega's deze winter ziek, wat wel mooi meegenomen is, aangezien bij ziekte anderen moeten invallen. En het is al juist erg druk 's winters.

Bovenstaande geldt zowel voor de 'Mexicaanse' als de 'gewone' griep.
pi_74098549
quote:
Precies.
En als je dan een paar patiënten het hoekje om helpt is alleen maar mooi meegenomen. Scheelt weer in de werkdruk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74100241
Mwah.. ik persoonlijk zou hem niet halen.. mijn immuunsysteem is goed zat.. laatste keer dat ik griep heb gehad was toen ik een jaar of 9 was ofzo en ik ben nu 18.. natuurlijk wel is een loopneus of een verkoudheidje.. en daarnaast vroeger was ik ook niet zo van de naalden.. de laatste inenting die ik heb gehad waren de stereoprikken en voor de rest nooit meer op 1x bloedprikken na.. vind ze ook niet meer eng. en zo lang het virus niet echt een groot gevaar vormt voor mensen die gewoon gezond zijn zie ik er geen reden voor om voor de mexicaanse mietjesgriep een prik te halen als ik zo'n brief zou krijgen.

en als ik dan die griep krijg.. jammer.. maar je gaat er echt niet dood aan hoor

en daarnaast: what doesn't kill you makes you stronger (klopt niet helemaal, maar in dit geval wel)
Lebensraum!
pi_74101023
quote:
Je bent aan het trollen denk ik?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:58:28 #72
272979 gtalikker
hup hup hup, barbatruc!
pi_74102801
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
WE GAAN ER ALLEMAAL AAN, DE GRIEPPRIK IS DE EERSTE STAP
je hebt gelijk kijk maar naar zeitgeist het laatste deel over de mannaen achter de schermen hij heet ''de wereld in een tonees stuk ik heb ham ge zien duurt 2 uur en hij is
--------------------------ED VETERAAN TROLL!------------------------
pi_74102920
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 17:01 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dus? Vanwege het gevaar van besmetting? Dan kun je iedereen in haar omgeving wel gaan prikken.
Als je ingeent bent ben je nog steeds besmettelijk, alleen heb je zelf minder/geen last van de griep zelf.
pi_74103609
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:45 schreef Qwea het volgende:
anyway, nou weet ik het nog steeds niet.

Darm onsteking hierzo. Als het bacteriel is niks aan de hand, als het crohn is ben ik niet meer gezond

Ikke niet weeeeeets
Beslissing nemen om je te laten vaccineren is een risico analyse.

Feiten:
Er sterven mensen aan de Mexicaanse Griep (wel minder dan aan de normale influenza vooralsnog)
Het vaccin wat nu gebruikt wordt is nog niet uitgetest, dat is het pas (volgens het WHO) in December.

Risico:
Bijwerkingen vaccinatie vs complicaties of dood door Mexicaanse griep

Voor mij persoonlijk valt hij zo uit, dat ik het vaccin niet ga halen. Ik reageer vaak extreem op substanties en ook op medicijnen omdat mijn auto-imuumsysteem erg actief kan reageren. Ik heb nauwelijks last van griep of complicaties op griep en de Mexicaanse griep is vooralsnog mild. Ik neem het risico van de griep.

Mijn moeder valt ook in de risico groep, vanwege andere klachten. Griep is voor haar een reeel gevaar vanwege het hoesten, slijm en haar al bestaande astma klachten. Zij neemt hem wel.

Mijn vader valt ook in de risico groep, er is nog onduidelijkheid over wat er precies aan de hand is, hij neemt hem ook.

Het is aan jou om te bekijken wat je wil en wat je inschat als het grootste risico. Vooralsnog is deze griep milder dan de mexicaanse, en daar heb je je kennelijk niet tegen laten vaccineren?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:31:47 #75
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_74103670
quote:
De WHO adviseert die landen om eerst personeelsleden in de zorg en kwetsbare mensen met een verhoogd risico op een ernstig verloop van de griep te vaccineren. Vooral mensen met astma, personen met ernstig overgewicht en zwangere vrouwen behoren tot de kwetsbare groep
Het is zo dat ik lichte astma heb en iets overgewicht.
Maar eigenlijk heb ik van beiden zelden last, is het dan aan te raden?
De gewone griepprik heb ik vorig jaar wel opgehaald terwijl ik nog nooit griep heb gehad.
Ik heb denk ik een goed imuunsysteem.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_74104116
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:29 schreef kahlie het volgende:

[..]

Feiten:
Er sterven mensen aan de Mexicaanse Griep (wel minder dan aan de normale influenza vooralsnog)
Het vaccin wat nu gebruikt wordt is nog niet uitgetest, dat is het pas (volgens het WHO) in December.

Risico:

Voor mij persoonlijk valt hij zo uit, dat ik het vaccin niet ga halen. Ik reageer vaak extreem op substanties en ook op medicijnen omdat mijn auto-imuumsysteem erg actief kan reageren. Ik heb nauwelijks last van griep of complicaties op griep en de Mexicaanse griep is vooralsnog mild. Ik neem het risico van de griep.

Mijn moeder valt ook in de risico groep, vanwege andere klachten. Griep is voor haar een reeel gevaar vanwege het hoesten, slijm en haar al bestaande astma klachten. Zij neemt hem wel.

Mijn vader valt ook in de risico groep, er is nog onduidelijkheid over wat er precies aan de hand is, hij neemt hem ook.

Het is aan jou om te bekijken wat je wil en wat je inschat als het grootste risico. Vooralsnog is deze griep milder dan de mexicaanse, en daar heb je je kennelijk niet tegen laten vaccineren?
Mee eens.
Voor mij valt die overweging anders uit omdat ik afgelopen zomer nog heel erg ziek ben geweest van iets wat voor anderen in mijn omgeving een simpel buikgriepje was. Zij waren er binnen een dag of drie bovenop, ik ben twee weken goed ziek geweest, had flinke koorts, was volledig uitgedroogd en heb tegen een ziekenhuisopname aan gezeten. De dokter kwam iedere dag langs om te checken hoe het ging.

Als deze prik dat kan voorkomen dan wil ik hem wel.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:56:46 #77
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74104367
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 03:11 schreef Anschluss het volgende:
Mwah.. ik persoonlijk zou hem niet halen.. mijn immuunsysteem is goed zat.. laatste keer dat ik griep heb gehad was toen ik een jaar of 9 was ofzo en ik ben nu 18.. natuurlijk wel is een loopneus of een verkoudheidje.. en daarnaast vroeger was ik ook niet zo van de naalden.. de laatste inenting die ik heb gehad waren de stereoprikken en voor de rest nooit meer op 1x bloedprikken na.. vind ze ook niet meer eng. en zo lang het virus niet echt een groot gevaar vormt voor mensen die gewoon gezond zijn zie ik er geen reden voor om voor de mexicaanse mietjesgriep een prik te halen als ik zo'n brief zou krijgen.

en als ik dan die griep krijg.. jammer.. maar je gaat er echt niet dood aan hoor

en daarnaast: what doesn't kill you makes you stronger (klopt niet helemaal, maar in dit geval wel)
Resultaten behaald in het verleden...

Ofwel, dat je amper griep hebt gehad zegt totaal niks over je kansen op griep nu.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_74104528
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Het is zo dat ik lichte astma heb en iets overgewicht.
Maar eigenlijk heb ik van beiden zelden last, is het dan aan te raden?
De gewone griepprik heb ik vorig jaar wel opgehaald terwijl ik nog nooit griep heb gehad.
Ik heb denk ik een goed imuunsysteem.
Het lijkt erop dat je huisarts in ieder geval vindt dat je in aanmerking komt voor een vaccinatie, zeker omdat je de normale vaccinatie ook al eens hebt gehad. Zo 'licht' zal je astma dus wel niet zijn of je huisarts is liever voorzichtig. Als je daarnaast nog in de leeftijdsrisico-groep valt (jong en mannelijk) dan valt er zeker wel wat voor te zeggen om hem te halen.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:15:19 #79
3542 Gia
User under construction
pi_74104914
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:59 schreef Katinkat het volgende:
Onze bewoners krijgen morgen de eerste prik, tenminste degenen die volgens de huisarts in een risicogroep vallen, de anderen krijgen hem via de instelling, en krijgen hem begin november. groepsleiding is nog later aan de beurt.
Houd je ons op de hoogte van de uitwerkingen op die mensen. Dus, worden ze ziek van de prik of erger?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:19:40 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74105042
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:29 schreef kahlie het volgende:

[..]

Feiten:

Risico:

Ik laat me nooit vaccineren voor de normale griep. Vroeger toen ik nog astma had wel. En beroerd dat ik me daarna voelde
pi_74105070
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Houd je ons op de hoogte van de uitwerkingen op die mensen. Dus, worden ze ziek van de prik of erger?
Mensen met een zwak gestel reageren vaak sowieso wel wat op de griepprik. Ik ben van de normale ook altijd een dag of twee, drie niet helemaal lekker.
pi_74105518
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Lijkt me een prima onderzoeksmethodiek.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:09:58 #83
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_74106701
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:02 schreef kahlie het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat je huisarts in ieder geval vindt dat je in aanmerking komt voor een vaccinatie, zeker omdat je de normale vaccinatie ook al eens hebt gehad. Zo 'licht' zal je astma dus wel niet zijn of je huisarts is liever voorzichtig. Als je daarnaast nog in de leeftijdsrisico-groep valt (jong en mannelijk) dan valt er zeker wel wat voor te zeggen om hem te halen.
Ben 23
Rond de 1.83 en weeg 95 kilo.
Heb astma maar ben al gestopt met roken en begonnen met sporten.
Heb eigenlijk alleen last als ik ook hooikoorts erbij heb. Maar dat heb ik ook dit jaar bijna niet gehad.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:17:48 #84
3542 Gia
User under construction
pi_74106923
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Lijkt me een prima onderzoeksmethodiek.
Ik weet niet of Katinkat in een bejaardenhuis, dus met oude mensen, werkt of in bijvoorbeeld een gehandicapteninstelling, met mensen van alle leeftijden. In dat laatste geval kun je daar best conclusies uit trekken als veel mensen er ziek van worden. In het eerste geval zul je in je achterhoofd moeten houden dat bejaarden nu eenmaal meer last kunnen hebben van zo'n prik. Maar ook dan kun je concluderen dat het wel meevalt, als zij er bijvoorbeeld, weinig last van hebben.

Ben dus echt benieuwd naar de uitwerking. Is het heftiger dan met de normale griepprik, paar weken geleden, of is er geen verschil.
pi_74107130
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik weet niet of Katinkat in een bejaardenhuis, dus met oude mensen, werkt of in bijvoorbeeld een gehandicapteninstelling, met mensen van alle leeftijden. In dat laatste geval kun je daar best conclusies uit trekken als veel mensen er ziek van worden. In het eerste geval zul je in je achterhoofd moeten houden dat bejaarden nu eenmaal meer last kunnen hebben van zo'n prik. Maar ook dan kun je concluderen dat het wel meevalt, als zij er bijvoorbeeld, weinig last van hebben.

Ben dus echt benieuwd naar de uitwerking. Is het heftiger dan met de normale griepprik, paar weken geleden, of is er geen verschil.
En jij denkt dat er nog geen trials zijn geweest? Hoe denk je een causaal verband te gaan concluderen uit zo'n zeer basale case-series opzet? Daarnaast heeft men bijvoorbeeld in de VS een stuk uitgebreidere registratie waarbij mensen vermeende bijwerkingen kunnen rapporteren bij VAERS.
pi_74107623
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

En jij denkt dat er nog geen trials zijn geweest? Hoe denk je een causaal verband te gaan concluderen uit zo'n zeer basale case-series opzet? Daarnaast heeft men bijvoorbeeld in de VS een stuk uitgebreidere registratie waarbij mensen vermeende bijwerkingen kunnen rapporteren bij VAERS.
Er zijn trials geweest, maar bij mijn weten enkel bij gezonde patienten en deze zijn nog niet klaar. Waarom zou het WHO anders zeggen dat de testfase officieel pas in December eindigd?

Ik vind het ook interessant om te weten hoe mensen uit de risico groepen gaan reageren.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:59:52 #87
3542 Gia
User under construction
pi_74108144
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die resultaten komen pas in december. Daarbij hebben ze in de VS schijnbaar een ander vaccin.

Verder ben ik geen onderzoeker en hoef ik het niet te weten voor de algemene wetenschap, maar gewoon voor mijn eigen afweging: Wel of niet de prik.

Als er plotseling veel mensen sterven, meer dan normaal, na het vaccineren, zou ik weleens kunnen besluiten om de prik maar niet te nemen.

Daarom vind ik het wel interessant om te horen hoe deze mensen en straks het personeel hierop reageert. Ik hoef zelf pas de 17de.
pi_74108155
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:42 schreef kahlie het volgende:

[..]

Er zijn trials geweest, maar bij mijn weten enkel bij gezonde patienten en deze zijn nog niet klaar. Waarom zou het WHO anders zeggen dat de testfase officieel pas in December eindigd?

Ik vind het ook interessant om te weten hoe mensen uit de risico groepen gaan reageren.
Natuurlijk is dat best interessant, maar een bepaald niet case-series 'study' uit de losse pols is niet bijster interessant.
pi_74154309
Hallo,

Ik krijg hem ook De ''PRIK''

Eigenlijk zijn deze prikken gewoon in geval voor nood denk ik.
Als de griep echt ''uitbreekt''
want ze zeggen dat de meeste kwestbaren de ouderen zijn...
maar daar geloof ik niks van want kinderen krijgen hem ook..
ik krijg hem ook omdat ik ook elk jaar de griepprik krijg.
maar de dokter zei dat dat in elkaar verbonden stond ofzo
want als je de griepprik krijgt dan krijg je 2 weken daarna de mexicaanse
maar ik krijg hem ook de 17de maar ja.. we zien wel...

byee
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:36:42 #90
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74154617
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:28 schreef HEEYA... het volgende:
Hallo,

Ik krijg hem ook De ''PRIK''

Eigenlijk zijn deze prikken gewoon in geval voor nood denk ik.
Als de griep echt ''uitbreekt''
want ze zeggen dat de meeste kwestbaren de ouderen zijn...
maar daar geloof ik niks van want kinderen krijgen hem ook..
ik krijg hem ook omdat ik ook elk jaar de griepprik krijg.
maar de dokter zei dat dat in elkaar verbonden stond ofzo
want als je de griepprik krijgt dan krijg je 2 weken daarna de mexicaanse
maar ik krijg hem ook de 17de maar ja.. we zien wel...

byee
Uuuh, volgens mij waren de jongeren en dan in het bijzonder de mannen de kwetsbare groep?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:39:20 #91
3542 Gia
User under construction
pi_74154719
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:36 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Uuuh, volgens mij waren de jongeren en dan in het bijzonder de mannen de kwetsbare groep?
Toch zijn er al 2 meiden dood, toch, waren toch allebei meisjes???
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:56:02 #92
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74155276
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik lees overal dat er 6 mensen zijn overleden, waarvan 2 mannen zijn, 1 vrouw en de andere 3 weet ik niet. Maargoed, op zulke kleine aantallen zegt dat nog niks...
pi_74155675
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Toch snap jij niet bijster veel van statistiek???
pi_74284576
Hoe zit dat met de risicogroepen, worden mensen die daaronder vallen allemaal opgeroepen voor vaccinatie? Ik vraag me af of ik hier namelijk onder val omdat er vroeger gezegd werd dat ik astma heb. Ik heb hier alleen nooit last van en neem ook geen medicijnen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2009 18:26:25 ]
  zondag 1 november 2009 @ 18:31:26 #95
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74284739
mensen die onder een risicogroep vallen krijgen automatisch een oproep dacht ik te menen
pi_74287160
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:03 schreef CasB het volgende:

[..]

Als je ingeent bent ben je nog steeds besmettelijk, alleen heb je zelf minder/geen last van de griep zelf.
Waar is dat bewezen ?

Hoe oud is of hoe lang bestaat dat zogenaamde "Mexicaanse" virusje dan wel ?

Dus hoe lang bestaan hierover "wetenschappelijke rapporten" ?

Wanneer zijn de eerste formele acties ondernomen voor DEZE vaccinaties ?

Angst is het enige besmettelijke aan dat "Mexicaanse" virus dat ik met het gedrag van deze forumpopulatie wel bewezen acht.

CasB, ik wed om 3 kratten bier, dat als Minister Klink jou adviseert een deegroller in je reet te stoppen, zodat je geen last meer van de griep zult hebben, dat je dit nog per omgaande zult doen ook !!!!

pi_74287469
Dat is met elke vaccinatie zo, dat je lichaam er beter resistent tegen wordt, maar dat betekent niet dat je niet besmettelijk bent.
  zondag 1 november 2009 @ 20:02:08 #98
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74287824
hmm. Ik neem hem misschien toch. Ligt er ook aan of ik hem in Den Helder kan halen ipv in mn eigen woonplaats.

Morgen uitslag, maar het is vrijwel zeker de ziekte van crohn.
  zondag 1 november 2009 @ 23:38:16 #99
3542 Gia
User under construction
pi_74301284
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoe zit dat met de risicogroepen, worden mensen die daaronder vallen allemaal opgeroepen voor vaccinatie? Ik vraag me af of ik hier namelijk onder val omdat er vroeger gezegd werd dat ik astma heb. Ik heb hier alleen nooit last van en neem ook geen medicijnen.
Als je een vaccinatie tegen de gewone seizoensgriep hebt gehad, wordt je ook automatisch opgeroepen voor de mexicaanse griep vaccinatie.

Als je vroeger es ooit astma hebt gehad, maar nooit tegen griep bent gevaccineerd, sta je waarschijnlijk niet als zodanig geregistreerd en wordt je niet opgeroepen.
  zondag 1 november 2009 @ 23:39:37 #100
3542 Gia
User under construction
pi_74301336
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:02 schreef Qwea het volgende:
hmm. Ik neem hem misschien toch. Ligt er ook aan of ik hem in Den Helder kan halen ipv in mn eigen woonplaats.

Morgen uitslag, maar het is vrijwel zeker de ziekte van crohn.
Da's mooi kl*te. Ken enkele mensen met Crohn en wat ik daarvan gehoord heb, kan dat echt je hele leven beheersen.

Sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')