Dan mag ik wel oppassenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, Friesche meisjes zijn altijd mooi![]()
En dat oenige komt omdat ze tegenwoordig in the USofA woont.
Het schijnt dat zelfs een bezoek aan dat land dramatische dingen met je hersenen doet![]()
Voor jou nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan mag ik wel oppassenOf zou het al te laat zijn?
MrSubtlequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
kthxbai ik ben ff auto wassen boodschappen halen e.d.
Heb al 2 wassen gedraaid, bed afgehaald en in de was gepleurd, prullenbak schoongemaakt van binnen en de kattenbak verschoond
En dat op de zaterdag!
quote:
Ja oke, maar behalve: 'niet op de foto zetten', zou ik niet weten hoe je die vlekken wegkrijgt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij zijn t geen aders, heeft eerder iets te maken met kou, net als dat je blauwe voeten krijgt met kou, iig mij is altijd geleerd om erop te letten dat je die vlekken niet vastlegt. tuurlijk is t fijn om een model te zien dat niet geplatificeerd is, maar er is ook een tussenweg.
wat ik dan ook niet snap is, dat je bij een kind een foto maakt die toevallig een blauwe plek heeft, dat je dan gaat omzetten naar zw en t contrast hoog gaat zetten, dan valt dat ding alleen maar meer op
Ik ben gewoon een slechte fotograaf omdat ik die vlekken niet wegkrijgquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja oke, maar behalve: 'niet op de foto zetten', zou ik niet weten hoe je die vlekken wegkrijgt.
Ik heb wel eens een foto van een baby gezien waar dus het contrast heel erg omhoog was geschroefd, maar dat kind was wel helemaal gevlekt toen, zoals die benen, alleen dan x 10
Dat was heel lelijk, maar een klein beetje vind ik niet zo'n drama.
Oh jeequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een slechte fotograaf omdat ik die vlekken niet wegkrijg
Nee, ik ga nu pas dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jee![]()
Geintje heur, je gaat vast hele mooie foto's maken![]()
Hoest bij je moeder? Het Ding blij jullie weer te zien?
Edit: je bent er nog niet![]()
Van die popups en dat heel je achtergrond zwart/grijs word en je eerst daarop moet klikken voor je uberhaupt verder kan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:21 schreef nieslief het volgende:
Het is gewoon dat kutwindows wat loopt te kloten. Ik krijg continue Windows Security Alerts. Hoe schakel ik dat ding nou in vredesnaam uit.
Had trouwens wel een of ander virus hoor Ll. Heeft die Avast maar mooi alvast gevonden en ´behandeld´ Dank daarvoor.
nee kan wel doortypen zie nu een security center alert infiltration alert etc etc.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van die popups en dat heel je achtergrond zwart/grijs word en je eerst daarop moet klikken voor je uberhaupt verder kan?
Welke windows heb je?
Ook nog nooit van SoftSoldier gehoord, klinkt echt alsof je 't goed te pakken hebt, Laat Avast gewoon een keer je hele harde schijf scannen en eventueel daarna nog http://files.surfright.nl/HitmanPro35.exequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
nee kan wel doortypen zie nu een security center alert infiltration alert etc etc.
Als ik zo op invoeren klik komt er een ander internet scherm (en is dit dus weg dus eerst kopieren) en die vraagt of ik misschien wat ´protectie´ wil kopen van SoftSoldier. Moet ik wel even mijn creditcardgegevens invoeren enzo. Doet ik dus niet he dat snap u vast wel.
Enneh windows geen idee volgens mij XP in ieder geval geen Vista
Ik heb ook het flauwe vermoeden dat het gewoon een poging is om mijn creditcard gegevens te krijgen. Die geef ik niet kan ik ook niet want heb ik niet. Probleem is gewoon dat het Windows Security is wat de meldingen geeft dus lijkt het betrouwbaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook nog nooit van SoftSoldier gehoord, klinkt echt alsof je 't goed te pakken hebt, Laat Avast gewoon een keer je hele harde schijf scannen en eventueel daarna nog http://files.surfright.nl/HitmanPro35.exe
HitmanPro
Lijkt alsof je pc geïnfecteerd is met een virus dat zich voordoet als protectiesoftwarequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
nee kan wel doortypen zie nu een security center alert infiltration alert etc etc.
Als ik zo op invoeren klik komt er een ander internet scherm (en is dit dus weg dus eerst kopieren) en die vraagt of ik misschien wat ´protectie´ wil kopen van SoftSoldier. Moet ik wel even mijn creditcardgegevens invoeren enzo. Doet ik dus niet he dat snap u vast wel.
Enneh windows geen idee volgens mij XP in ieder geval geen Vista
Dacht ik ook al. Aangezien ik SoftSoldier echt geen naam voor een virusscanner vind. Kom nou toch Soft nee hoor die virussen moet je heeeeel hard van de pc meppen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt alsof je pc geïnfecteerd is met een virus dat zich voordoet als protectiesoftware
De kaasmobiel is niet te verwoesten! Met mij ist redelijk, ik zit weer in een Mightymouse fasequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:47 schreef kaasplankje het volgende:
Wahaa ik zie een hond met kleren![]()
Muis!dat is nog steeds de kaasmobiel, and it's still going strong met een halflekke voorband, olie en koelwater wat regelmatig moet bijgevuld, rode lampjes die steeds branden gaan, waterplasje bij de pedalen als t hard heeft geregend
ach, je weet wat ze zeggen over krakende wagens hé?
Speaking of that; hoe is 't met jou?
Goed maar wel druk. Mijn oma is vorige week overleden & begraven en dat was heavy. Het was de laatste die ik had trouwens. Ze werd 91 en was nog altijd thuiswonend & zelfstandig dus dat is goed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De kaasmobiel is niet te verwoesten! Met mij ist redelijk, ik zit weer in een Mightymouse fase![]()
Hoest met jou verder?
Brazilëquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:02 schreef Barbaaf het volgende:
Beetje bijgelezen
Nieslief: Je hebt een stukje malware te pakken van SoftSoldier dat probeert jou, door middel van valse virusmeldingen ed., software te laten kopen en andere gegevens van je te pakken te krijgen.
Hier ( http://www.2-spyware.com/remove-soft-soldier.html ) stat hoe je er vanaf kan komen. Voordat je eraan begint, lees eerst alle stappen en, indien nodig, de gelinkte help (ik weet niet in hoeverre je ervaring hebt met registry aanpassen ed.) . Vraag me gerust als er iets niet duidelijk is, de komende uren ben ik hier nog wel![]()
Zieken: Beterschap
Verdrietigen: Sterkte
Zij die uitgaan: veel plezier
zij die thuisblijven: ook veel plezier (over 1 uur de quali voor F1 Brazilie, 't is regenachtig)
dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Helemaal nietik kom regelmatig in F&F
Gecondoleerd nogquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed maar wel druk. Mijn oma is vorige week overleden & begraven en dat was heavy. Het was de laatste die ik had trouwens. Ze werd 91 en was nog altijd thuiswonend & zelfstandig dus dat is goed.
Verder verveel ik me nooit alleen soms heb ik geen zin om iets te doen.
Op mn werk was het een beetje rustig deze week maar dat komt door de herfstvakantie denk ik. We hadden een leuke bbq donderdag en ik ben goed aangeschoten thuis gekomen.
Enne tussen mij en Lein is 't ook weer oké
eetze dan, wat schaft de pot?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gecondoleerd nogen fijn dat tussen Lein en jou alles goed gaat! Als je elkaar hebt is het toch net wat specialer
![]()
Ik ga eens eten
Same. Straks borrelen bij de buren. Net gegetenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb echt zo geen zin om ook maar 1 vinger ergens naar uit te steken.
Ik moet zo eten. Vriepdiespizza.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same. Straks borrelen bij de buren. Net gegeten
Foto!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:21 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nieuwe laarzen gekocht
kenker duur
Hihihi ze heeft het dus niet op?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:05 schreef JJH het volgende:
Geer.![]()
Mijn baas was hier om even kort vanavond door te spreken. Hij had een broodje haring meegenomen en nadat ik die ophad had ik dat papieren bordje op tafel laten liggen. Mevrouw rook natuurlijk die vis en ging op onderzoek uit. Ze likt enthousiast dat ding af maar had dus ook een stukje ui erbij te pakken.
Dat was vies aan haar reactie te zien.
Homemade tomaten-groentesoep en stokbroodquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
eetze dan, wat schaft de pot?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:24 schreef nokwanda het volgende:
Terug van ikea. Bureautje gescoord maar wel ontzettend chagerijnig
Volgens mij niet, maar zo'n snippertje ui kan toch geen kwaad?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihi ze heeft het dus niet op?
Whoopie (hondje) heeft wel eens hutspot op
Nee 1 snippertje niet johquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar zo'n snippertje ui kan toch geen kwaad?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:05 schreef Bamba het volgende:Wij zijn vanmiddag naar het bos geweest, het was heerlijk!! Mooie foto's kunnen maken
.
Ooohh oh-oh, ik heb jouw creaties wel eens gezien in het naaitopic en vond ze toen al zo mooi!!
Omdat het, zoals hier al voor werd gewaarschuwd, vreselijk druk was enik ook net ongesteld benquote:
Lekker Grieken joh die hutspot kan maandag ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja laat es zien Bamba!
Dilemma, zat ik me onwijs te verheugen op verse hutspot morgen, met eindelijk die braadworst , belt een vriend net of ik morgen bij hun wil Grieken.
Nou, wat zal het worden ?
![]()
Ik zeg fuck die hutspot
Leuk! een concert is altijd een belevenis.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:22 schreef Ingetje79 het volgende:
SMS van Greys; ze is onderweg naar Diana Ross - Symphonica in Rosso!![]()
Al is het niet mijn muziek, toch lijkt het me heel gaaf!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:01 schreef Barbaaf het volgende:
GizmoZiet eruit als een echte schooier
De grijze van de Action FTW.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:07 schreef oh-oh het volgende:
De sfeer van de herfst is zo heerlijk he.
Leuke foto's Bamba.
Het wordt idd Grieken morgen, ik ben eg nie gek![]()
Ik heb net mn keukenkastjes schoongemaakt met een wondersponsje![]()
En ik kijk Paul de Leeuw.
Hier was het ook Paul de Leeuw en fritesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:07 schreef oh-oh het volgende:
De sfeer van de herfst is zo heerlijk he.
Leuke foto's Bamba.
Het wordt idd Grieken morgen, ik ben eg nie gek![]()
Ik heb net mn keukenkastjes schoongemaakt met een wondersponsje![]()
En ik kijk Paul de Leeuw.
Nog even en ik ga balen van the middle of nowherequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De grijze van de Action FTW.
Die hebben het werk hier in huis rondom de verhuizing stukken makkelijker gemaakt.
Ik heb gewoon witte, 2 voor een euro van de euroshopquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De grijze van de Action FTW.
Die hebben het werk hier in huis rondom de verhuizing stukken makkelijker gemaakt.
quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Mamase mamasa mamasekamumbaaaa.
Zing je mee allemaal, 'k weet een keileuk verhaal!![]()
![]()
Jaaaaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Mamase mamasa mamasekamumbaaaa.
Zing je mee allemaal, 'k weet een keileuk verhaal!![]()
![]()
Had je nu nog antigrippine gescoord???quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
En voor zover mijn nuttige bijdrage van vandaag*neus snuit
Nee, ik kon de deur niet uit en vriendlief had ook niet de mogelijkheid naar de drogist te gaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had je nu nog antigrippine gescoord???
Beterschap
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik kon de deur niet uit en vriendlief had ook niet de mogelijkheid naar de drogist te gaan.
Maar ziek ben ik toch alOf helpt het ook nog tijdens?
Want dan haal ik maandag misschien wel even wat. Iets in mij zegt dat ik morgen niet ineens op miraculeuze wijze beter ben
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon witte, 2 voor een euro van de euroshop![]()
Doen het ook prima.
I love me wondersponsjes![]()
Ik probeerde net een broek korter te maken maar das nog nie zo simpel om die zelf op de goede lengte om te spelden...
En nu breekt steeds mn draad en t lampje van mn naaimachine is stuk en mn tondeuse ook al, dus Billy ziet dr weer helemaal niet uit![]()
Nu maar bankhangen en morgen vol goede moed nog es proberen.
Heb ik ook es een produktieve bui
Fotooooooo!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
Heb me net bedacht dat ik voor een uitje (jaja klusonderbreking, earthshocking!) een leuke jurk wil.. zag net al wat leuks zo'n megastrakkemaar dan kun je dus de hele avond niet eten
Als ik er zo-een koop jahoor.quote:
Ik heb het liggen; je mag het komen halen hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:49 schreef Goodbye het volgende:
Nee, ik kon de deur niet uit en vriendlief had ook niet de mogelijkheid naar de drogist te gaan.
Maar ziek ben ik toch alOf helpt het ook nog tijdens?
Want dan haal ik maandag misschien wel even wat. Iets in mij zegt dat ik morgen niet ineens op miraculeuze wijze beter ben
Die enge Van Rooyen? Linkje?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ik er zo-een koop jahoor.
En het is die seksboekenschrijfster..kan niet op haar naam komen enheeft hem nu op wat vindt nl gezet.
En daar heeft Marlies Dekkers heul gave laarzen (ik zou er megahoerig mee uitzien)
Jep ze zt nu bij Rayman is laat ned 1quote:
manlief heeft een schijthekel aan Rayman, dus die komt niet opquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep ze zt nu bij Rayman is laat ned 1
Hij een hekel aan hem, jij een hekel aan haar, waarom zou je willen kijkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
manlief heeft een schijthekel aan Rayman, dus die komt niet op
Hier staat Nova op.
Maar hoe was die jurk? Dat je niets aan Heleen leuk vindt snap ik best. Ik ook niet. Maar zou die jurk een ander goed staan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja getverdemme, ik heb meteen gezapt![]()
Straks komt Muriels Wedding op BBC, die ga ik lekker kijken, en dan switch ik naar de chinese film na middernacht op 1
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij een hekel aan hem, jij een hekel aan haar, waarom zou je willen kijken
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
Doosjes het ging om de jurk en ik zoek me nu suf om zoiets van een site te plukken haha.
Ik heb heel die jurk nie gezien, ik zag alleen die takketrolquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
Doosjes het ging om de jurk en ik zoek me nu suf om zoiets van een site te plukken haha.
Jeminee het is gewoon zo'n stretch kokerjurkje je wordt ermee doodgegooid maar ergens te vinden..eff esprit proberen.quote:
Moppie, t arme kind is ziek, ga het ff brengen dan, behulpzaam stuk vretenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het liggen; je mag het komen halen hoor
Ik vind dit wel mooi, maar ik zou het niet vaak genoeg aantrekken. Zo heb ik nog avondjurken en afrikaanse kostuums in de kast die ik maar een keer heb gedragen. Zondequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
Tis hem niet maar wel mooi
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:35 schreef nokwanda het volgende:
en om even terug te komen op de eerdere berichten.... K3... heeeeeelp, niet doen, dan ga ik heel hard huilen en schreeuwen en huilen en stampvoeten en huilen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:50 schreef Bamba het volgende:
Whahaha we hebben daarstraks ons bankstel weer ander neergezet en de salontafel ook. Gizmo doet net of 'ie in een pretpark is, alles weer opnieuw ontdekken![]()
Leuk jurkje hoor!!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:50 schreef Bamba het volgende:
Whahaha we hebben daarstraks ons bankstel weer ander neergezet en de salontafel ook. Gizmo doet net of 'ie in een pretpark is, alles weer opnieuw ontdekken![]()
Leuk jurkje hoor!!
Yes-R ')quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo doen mn nichtjes als ik weiger de cd aan te zetten
![]()
Yessir of hoe die ook heet is nu wel erg grappig bij Raymann
met een lepel honng erin is het best lekker, vind ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon slikken f_r , niet proeven, gewoon slikken...
Ja die ja!quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
met een lepel honng erin is het best lekker, vind ik
Moet je ff wat slikken joh!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:56 schreef nokwanda het volgende:
meiden, ik ga offline. Heb een knallende koppijn (zo'n hormonale).
Ga een spelletje rummikup spelen en daarna mijn Grote Mand in
Owww, ik dacht zo'n zakje poeder in een beker heet water.quote:
Dat ga ik ook doen. Ibuutje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je ff wat slikken joh!
Slaap lekker
Pilletjes mop!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owww, ik dacht zo'n zakje poeder in een beker heet water.
Waar woont de zieke... ongeveerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Moppie, t arme kind is ziek, ga het ff brengen dan, behulpzaam stuk vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |