Brazilëquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:02 schreef Barbaaf het volgende:
Beetje bijgelezen
Nieslief: Je hebt een stukje malware te pakken van SoftSoldier dat probeert jou, door middel van valse virusmeldingen ed., software te laten kopen en andere gegevens van je te pakken te krijgen.
Hier ( http://www.2-spyware.com/remove-soft-soldier.html ) stat hoe je er vanaf kan komen. Voordat je eraan begint, lees eerst alle stappen en, indien nodig, de gelinkte help (ik weet niet in hoeverre je ervaring hebt met registry aanpassen ed.) . Vraag me gerust als er iets niet duidelijk is, de komende uren ben ik hier nog wel![]()
Zieken: Beterschap
Verdrietigen: Sterkte
Zij die uitgaan: veel plezier
zij die thuisblijven: ook veel plezier (over 1 uur de quali voor F1 Brazilie, 't is regenachtig)
dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Helemaal nietik kom regelmatig in F&F
Gecondoleerd nogquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed maar wel druk. Mijn oma is vorige week overleden & begraven en dat was heavy. Het was de laatste die ik had trouwens. Ze werd 91 en was nog altijd thuiswonend & zelfstandig dus dat is goed.
Verder verveel ik me nooit alleen soms heb ik geen zin om iets te doen.
Op mn werk was het een beetje rustig deze week maar dat komt door de herfstvakantie denk ik. We hadden een leuke bbq donderdag en ik ben goed aangeschoten thuis gekomen.
Enne tussen mij en Lein is 't ook weer oké
eetze dan, wat schaft de pot?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gecondoleerd nogen fijn dat tussen Lein en jou alles goed gaat! Als je elkaar hebt is het toch net wat specialer
![]()
Ik ga eens eten
Same. Straks borrelen bij de buren. Net gegetenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb echt zo geen zin om ook maar 1 vinger ergens naar uit te steken.
Ik moet zo eten. Vriepdiespizza.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same. Straks borrelen bij de buren. Net gegeten
Foto!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:21 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nieuwe laarzen gekocht
kenker duur
Hihihi ze heeft het dus niet op?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:05 schreef JJH het volgende:
Geer.![]()
Mijn baas was hier om even kort vanavond door te spreken. Hij had een broodje haring meegenomen en nadat ik die ophad had ik dat papieren bordje op tafel laten liggen. Mevrouw rook natuurlijk die vis en ging op onderzoek uit. Ze likt enthousiast dat ding af maar had dus ook een stukje ui erbij te pakken.
Dat was vies aan haar reactie te zien.
Homemade tomaten-groentesoep en stokbroodquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
eetze dan, wat schaft de pot?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:24 schreef nokwanda het volgende:
Terug van ikea. Bureautje gescoord maar wel ontzettend chagerijnig
Volgens mij niet, maar zo'n snippertje ui kan toch geen kwaad?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihi ze heeft het dus niet op?
Whoopie (hondje) heeft wel eens hutspot op
Nee 1 snippertje niet johquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar zo'n snippertje ui kan toch geen kwaad?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:05 schreef Bamba het volgende:Wij zijn vanmiddag naar het bos geweest, het was heerlijk!! Mooie foto's kunnen maken
.
Ooohh oh-oh, ik heb jouw creaties wel eens gezien in het naaitopic en vond ze toen al zo mooi!!
Omdat het, zoals hier al voor werd gewaarschuwd, vreselijk druk was enik ook net ongesteld benquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |