abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73780897
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:18 schreef Greys het volgende:
Tvp, tot later!
Veel plezier
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:21:06 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73780934
Ik heb nieuwe laarzen gekocht

kenker duur
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_73780955
Het is gewoon dat kutwindows wat loopt te kloten. Ik krijg continue Windows Security Alerts. Hoe schakel ik dat ding nou in vredesnaam uit.

Had trouwens wel een of ander virus hoor Ll. Heeft die Avast maar mooi alvast gevonden en ´behandeld´ Dank daarvoor.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_73780960
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:21 schreef nieslief het volgende:
Het is gewoon dat kutwindows wat loopt te kloten. Ik krijg continue Windows Security Alerts. Hoe schakel ik dat ding nou in vredesnaam uit.

Had trouwens wel een of ander virus hoor Ll. Heeft die Avast maar mooi alvast gevonden en ´behandeld´ Dank daarvoor.
Van die popups en dat heel je achtergrond zwart/grijs word en je eerst daarop moet klikken voor je uberhaupt verder kan?

Welke windows heb je?
pi_73781123
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Van die popups en dat heel je achtergrond zwart/grijs word en je eerst daarop moet klikken voor je uberhaupt verder kan?

Welke windows heb je?
nee kan wel doortypen zie nu een security center alert infiltration alert etc etc.

Als ik zo op invoeren klik komt er een ander internet scherm (en is dit dus weg dus eerst kopieren) en die vraagt of ik misschien wat ´protectie´ wil kopen van SoftSoldier. Moet ik wel even mijn creditcardgegevens invoeren enzo. Doet ik dus niet he dat snap u vast wel.

Enneh windows geen idee volgens mij XP in ieder geval geen Vista
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_73781147
Avast balletjes draaien vrolijk hieronder in de taakbalk trouwens naast onze ´oude´ virusscanner die geen meldingen geeft trouwens.

Oh zie net wat anders iets met Troyan droppers.... Oh jee niet goed.
pi_73781205
Ik word ook altijd gek van die meldingen van virusscanners. Succes ermee
pi_73781210
Kun je nagaan hoe ik me voel.......
pi_73781535
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:30 schreef nieslief het volgende:

[..]

nee kan wel doortypen zie nu een security center alert infiltration alert etc etc.

Als ik zo op invoeren klik komt er een ander internet scherm (en is dit dus weg dus eerst kopieren) en die vraagt of ik misschien wat ´protectie´ wil kopen van SoftSoldier. Moet ik wel even mijn creditcardgegevens invoeren enzo. Doet ik dus niet he dat snap u vast wel.

Ook nog nooit van SoftSoldier gehoord, klinkt echt alsof je 't goed te pakken hebt, Laat Avast gewoon een keer je hele harde schijf scannen en eventueel daarna nog http://files.surfright.nl/HitmanPro35.exe

HitmanPro
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:58:33 #35
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73781804
Have fun Greys
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_73781924
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ook nog nooit van SoftSoldier gehoord, klinkt echt alsof je 't goed te pakken hebt, Laat Avast gewoon een keer je hele harde schijf scannen en eventueel daarna nog http://files.surfright.nl/HitmanPro35.exe

HitmanPro
Ik heb ook het flauwe vermoeden dat het gewoon een poging is om mijn creditcard gegevens te krijgen. Die geef ik niet kan ik ook niet want heb ik niet. Probleem is gewoon dat het Windows Security is wat de meldingen geeft dus lijkt het betrouwbaar.

Ik laat hubbie vanaaf wel ff prutsen en ben vooralsnog weinig aanwezig wordt helemaal tureluurs van die meldingen.

Avast maar even op de hoogste security gezet dus die draait vrolijk door.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:05:57 #37
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73781983
Geer.

Mijn baas was hier om even kort vanavond door te spreken. Hij had een broodje haring meegenomen en nadat ik die ophad had ik dat papieren bordje op tafel laten liggen. Mevrouw rook natuurlijk die vis en ging op onderzoek uit. Ze likt enthousiast dat ding af maar had dus ook een stukje ui erbij te pakken.
Dat was vies aan haar reactie te zien.
pi_73782007
voor de mensen die leuke kleren en/of schoenen gescoord hebben.

Veel plezier voor iedereen die uit gaat.

Beterschap voor alle zieken.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:12:31 #39
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_73782134
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:30 schreef nieslief het volgende:

[..]

Lijkt alsof je pc geïnfecteerd is met een virus dat zich voordoet als protectiesoftware
pi_73782175
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 17:12 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Lijkt alsof je pc geïnfecteerd is met een virus dat zich voordoet als protectiesoftware
Dacht ik ook al. Aangezien ik SoftSoldier echt geen naam voor een virusscanner vind. Kom nou toch Soft nee hoor die virussen moet je heeeeel hard van de pc meppen.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:22:49 #41
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73782395
Wandelen was lekker ondanks dat Jolie en haar baasje niet mee gingen. Hondjes hebben heerlijk gerend in het veld Nu ga ik maar ff Billy scheren, die is al 3 weken niet gedaan en ziet dr uit als een voddenbaal
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:29:46 #42
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_73782607
enfin, met de hondjes van zuslief op dierendag naar het strand fotospam

zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:34:34 #43
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73782720
Heeey jouw usericon
Lekker he, naar het strand met de honden, wat een toffe auto hebben jullie er ook voor.
Wij waren net ff een uurtje hier

En ze hebben allemaal lekker gerend:

en geplast natuurlijk
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73782844
kaasplankje is verdwaald
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:40:55 #45
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_73782892
Is dat de kaasmobiel?!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:47:44 #46
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_73783076
Wahaa ik zie een hond met kleren

Muis! dat is nog steeds de kaasmobiel, and it's still going strong met een halflekke voorband, olie en koelwater wat regelmatig moet bijgevuld, rode lampjes die steeds branden gaan, waterplasje bij de pedalen als t hard heeft geregend ach, je weet wat ze zeggen over krakende wagens hé?

Speaking of that; hoe is 't met jou?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:49:46 #47
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_73783134
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 17:39 schreef Memento-Mori het volgende:
kaasplankje is verdwaald
Helemaal niet ik kom regelmatig in F&F
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:50:32 #48
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_73783151
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 17:47 schreef kaasplankje het volgende:
Wahaa ik zie een hond met kleren

Muis! dat is nog steeds de kaasmobiel, and it's still going strong met een halflekke voorband, olie en koelwater wat regelmatig moet bijgevuld, rode lampjes die steeds branden gaan, waterplasje bij de pedalen als t hard heeft geregend ach, je weet wat ze zeggen over krakende wagens hé?

Speaking of that; hoe is 't met jou?
De kaasmobiel is niet te verwoesten! Met mij ist redelijk, ik zit weer in een Mightymouse fase

Hoest met jou verder?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:59:22 #49
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_73783395
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 17:50 schreef Muis006 het volgende:

[..]

De kaasmobiel is niet te verwoesten! Met mij ist redelijk, ik zit weer in een Mightymouse fase

Hoest met jou verder?
Goed maar wel druk. Mijn oma is vorige week overleden & begraven en dat was heavy. Het was de laatste die ik had trouwens. Ze werd 91 en was nog altijd thuiswonend & zelfstandig dus dat is goed.

Verder verveel ik me nooit alleen soms heb ik geen zin om iets te doen.
Op mn werk was het een beetje rustig deze week maar dat komt door de herfstvakantie denk ik. We hadden een leuke bbq donderdag en ik ben goed aangeschoten thuis gekomen.
Enne tussen mij en Lein is 't ook weer oké
  † In Memoriam † zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:02:01 #50
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_73783446
Beetje bijgelezen

Nieslief: Je hebt een stukje malware te pakken van SoftSoldier dat probeert jou, door middel van valse virusmeldingen ed., software te laten kopen en andere gegevens van je te pakken te krijgen.

Hier ( http://www.2-spyware.com/remove-soft-soldier.html ) stat hoe je er vanaf kan komen. Voordat je eraan begint, lees eerst alle stappen en, indien nodig, de gelinkte help (ik weet niet in hoeverre je ervaring hebt met registry aanpassen ed.) . Vraag me gerust als er iets niet duidelijk is, de komende uren ben ik hier nog wel

Zieken: Beterschap
Verdrietigen: Sterkte
Zij die uitgaan: veel plezier
zij die thuisblijven: ook veel plezier (over 1 uur de quali voor F1 Brazilie, 't is regenachtig )
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')