Had je nu nog antigrippine gescoord???quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
En voor zover mijn nuttige bijdrage van vandaag*neus snuit
Nee, ik kon de deur niet uit en vriendlief had ook niet de mogelijkheid naar de drogist te gaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had je nu nog antigrippine gescoord???
Beterschap
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik kon de deur niet uit en vriendlief had ook niet de mogelijkheid naar de drogist te gaan.
Maar ziek ben ik toch alOf helpt het ook nog tijdens?
Want dan haal ik maandag misschien wel even wat. Iets in mij zegt dat ik morgen niet ineens op miraculeuze wijze beter ben
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon witte, 2 voor een euro van de euroshop![]()
Doen het ook prima.
I love me wondersponsjes![]()
Ik probeerde net een broek korter te maken maar das nog nie zo simpel om die zelf op de goede lengte om te spelden...
En nu breekt steeds mn draad en t lampje van mn naaimachine is stuk en mn tondeuse ook al, dus Billy ziet dr weer helemaal niet uit![]()
Nu maar bankhangen en morgen vol goede moed nog es proberen.
Heb ik ook es een produktieve bui
Fotooooooo!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
Heb me net bedacht dat ik voor een uitje (jaja klusonderbreking, earthshocking!) een leuke jurk wil.. zag net al wat leuks zo'n megastrakkemaar dan kun je dus de hele avond niet eten
Als ik er zo-een koop jahoor.quote:
Ik heb het liggen; je mag het komen halen hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:49 schreef Goodbye het volgende:
Nee, ik kon de deur niet uit en vriendlief had ook niet de mogelijkheid naar de drogist te gaan.
Maar ziek ben ik toch alOf helpt het ook nog tijdens?
Want dan haal ik maandag misschien wel even wat. Iets in mij zegt dat ik morgen niet ineens op miraculeuze wijze beter ben
Die enge Van Rooyen? Linkje?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ik er zo-een koop jahoor.
En het is die seksboekenschrijfster..kan niet op haar naam komen enheeft hem nu op wat vindt nl gezet.
En daar heeft Marlies Dekkers heul gave laarzen (ik zou er megahoerig mee uitzien)
Jep ze zt nu bij Rayman is laat ned 1quote:
manlief heeft een schijthekel aan Rayman, dus die komt niet opquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep ze zt nu bij Rayman is laat ned 1
Hij een hekel aan hem, jij een hekel aan haar, waarom zou je willen kijkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
manlief heeft een schijthekel aan Rayman, dus die komt niet op
Hier staat Nova op.
Maar hoe was die jurk? Dat je niets aan Heleen leuk vindt snap ik best. Ik ook niet. Maar zou die jurk een ander goed staan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja getverdemme, ik heb meteen gezapt![]()
Straks komt Muriels Wedding op BBC, die ga ik lekker kijken, en dan switch ik naar de chinese film na middernacht op 1
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij een hekel aan hem, jij een hekel aan haar, waarom zou je willen kijken
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
Doosjes het ging om de jurk en ik zoek me nu suf om zoiets van een site te plukken haha.
Ik heb heel die jurk nie gezien, ik zag alleen die takketrolquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
Doosjes het ging om de jurk en ik zoek me nu suf om zoiets van een site te plukken haha.
Jeminee het is gewoon zo'n stretch kokerjurkje je wordt ermee doodgegooid maar ergens te vinden..eff esprit proberen.quote:
Moppie, t arme kind is ziek, ga het ff brengen dan, behulpzaam stuk vretenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het liggen; je mag het komen halen hoor
Ik vind dit wel mooi, maar ik zou het niet vaak genoeg aantrekken. Zo heb ik nog avondjurken en afrikaanse kostuums in de kast die ik maar een keer heb gedragen. Zondequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
Tis hem niet maar wel mooi
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |